Die kukelen ze er snel uitquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:22 schreef Rhosyn het volgende:
Opoe bemoeial komt er ook ff bij...nee niezo en dan je zo...magikff...jazo..nukanhet
Daniela
ik wacht het paar dagen af zijn net gestartquote:
Daar wordt dat haar van Tommy niet mooier vanquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik wacht het paar dagen af zijn net gestart
Jian komt vanzelf langsquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ow dacht bb zelfquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar wordt dat haar van Tommy niet mooier van
Ik ben al toe aan wat sterkers met zo'n man.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:27 schreef MissyZ het volgende:
Aan tafel over de dikte en de lengte. Theo legt het wel even uit aan Ziko en Naomie.
Blijft raar als Naomi zegt; Lik maar aan mijn l#l.
En onbesneden of besneden.
Ik ga even koffie drinken.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:30 schreef MissyZ het volgende:
Ziko zijn kind zal via het ziekenhuis gaan en niet zoals hij is besneden.
Ik wil nu ook een waterfles met vodka.
Lekker rood prutje op de bordenquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:30 schreef DKUp het volgende:
Oh wat fijn al die mensen aan tafel.
Kippenhok
Ik neem aan dat ze zelf niet is besnedenquote:
dat doet het arme kind de hele dag al. Ze besprak ook al dat ze hem op 4 jarige leeftijd al trekkend aan z'n pielemoos betraptequote:Op woensdag 6 januari 2021 18:33 schreef MissyZ het volgende:
Daan haar zoon heeft een zalfje gehad voor zijn pielemoos.
Kerel is nu jaar of 20 gok ik, en zakt nu door de grond.
Ja dit soort dingen hoeft niet openbaarquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:33 schreef MissyZ het volgende:
Oooh god, die gaat straks naar de GGZ die knul.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat doet het arme kind de hele dag al. Ze besprak ook al dat ze hem op 4 jarige leeftijd al trekkend aan z'n pielemoos betrapte
Oh echt wat een kut wijfquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat doet het arme kind de hele dag al. Ze besprak ook al dat ze hem op 4 jarige leeftijd al trekkend aan z'n pielemoos betrapte
Fabian heet ie. Dan weet je het vastquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:34 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Oooh god, die gaat straks naar de GGZ die knul.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:33 schreef MissyZ het volgende:
fabianne is het, zal wel een meisje zijn dusquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Fabian heet ie. Dan weet je het vast
quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
idioot wijfquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:33 schreef MissyZ het volgende:
ja echt. Ik heb wel geen zoon, maar twee dochters. Nou. Als ik zoiets vertelde op de TV, keken ze me nooit meer aan denk ikquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
quote:
Eensquote:
Hier komt hij alquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:34 schreef Ebinas het volgende:
Theo is bij dit onderwerp wel verdacht stil.
Doet hem al zeer te horen denk ik
Dit is niet DTS he?quote:
En als ik hem nu versta dan kan je er nog wat aan hebben, maar merk nu ook dat hij halve zinnen zegt en dan komen zijn armen erbij.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:36 schreef DKUp het volgende:
Ik word helemaal gek van dat Ziggo geschreeuw
Gezellig voor je zoon om dit te melden op tvquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee da's een geheime opdrachtquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:41 schreef IkFok het volgende:
[..]
Zolang dat die gozer er nog in zit zal dat wel blijven
Volgens mij is zij zo onecht.....doet zich zo netjes voor tot het zeurderige aan. Maar het zou zomaar precies andersom kunnen zijn.....Van boven bont van onder stront.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Gezellig voor je zoon om dit te melden op tv
Het is een opdracht.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:41 schreef IkFok het volgende:
[..]
Zolang dat die gozer er nog in zit zal dat wel blijven
hij vergat de tak tak tak boem boem boem ook deze keerquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:42 schreef Ebinas het volgende:
Jowi volgt nog wel, maar de rest is het spoor bijster
Oh vandaarquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij vergat de tak tak tak boem boem boem ook deze keer
quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:44 schreef Ceetje.. het volgende:
als ik theo was liet ik elke avond een paar flinke scheten in de slaapkamer
quote:
Ik zie een verbandquote:
Een grote zeur, en een huilebalk. Als ze iets vindt dan blijft ze er uren doorzagen. Bluffen over haar huis en hoe goed ze het heeft.quote:
Onder het mom van geheime opdrachtquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:44 schreef Ceetje.. het volgende:
als ik theo was liet ik elke avond een paar flinke scheten in de slaapkamer
Wat hebben ze gegeten?quote:
spaghetti met voorhuidsausquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wat hebben ze gegeten?
pasta a la theo's paddenstoelquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wat hebben ze gegeten?
ze wilde er nog eentje. de boel weer openzettenquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze heeft er zelf maar drie van zichzelf.
Openzetten?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:45 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze wilde er nog eentje. de boel weer openzetten
Ze vreten de hele dag en gaan dan rondjes rennenquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wat hebben ze gegeten?
die verteld uit volle borstjesquote:
Serieus?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die verteld uit volle borstjes
over dr kids .aftrekken en zuks
neequote:Op woensdag 6 januari 2021 18:47 schreef Ceetje.. het volgende:
Is er gisterenavond nog iemand in die hottub gaan zitten?
Nopequote:Op woensdag 6 januari 2021 18:47 schreef Ceetje.. het volgende:
Is er gisterenavond nog iemand in die hottub gaan zitten?
Calorieën verbrandenquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze vreten de hele dag en gaan dan rondjes rennen
Ze gaat ze nu in de kast settuhhhhhhhquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:48 schreef DKUp het volgende:
Daantje weer over de boodschappen met de Brabantse scherpe stem.
Doet zij het met opzet of staat ze er gewoon niet bij stil? Wilt Zij zo leuk overkomen , dit doe je gewoon niet.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die verteld uit volle borstjes
over dr kids .aftrekken en zuks
wijf spoort niet
haske leuk om dat te horen .
als kid ..op tv
kutjekonijnedijk
Vreet wat minder dan.quote:
Morgen eerste exit wat ik begreepquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Gaan ze morgen al stemmen?
Ben ik met jou eens , dat eten zal wel verveling zijn.quote:
Ze hebben al gestemd. Wij mogen morgen als het goed isquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Volgens mij wil ze overkomen of ze overal verstand van heeft.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Doet zij het met opzet of staat ze er gewoon niet bij stil? Wilt Zij zo leuk overkomen , dit doe je gewoon niet.
Gisteren genomineerdquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Hebben ze al gedaan in de DBK gister.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik vind haar van de vrouwen denk ik toch het leukst.....quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:51 schreef Ceetje.. het volgende:
Els geilt volgens mij toch wel een beetje op Theo
zij vnd het normaalquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Doet zij het met opzet of staat ze er gewoon niet bij stil? Wilt Zij zo leuk overkomen , dit doe je gewoon niet.
Misschien wilde ze single playerquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nu iemand anders nog![]()
Anders niet wederzijdse goedkeuring
nee, we willen geen metoo affaire met Theo tuukquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Is daar dan een website voor?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hebben al gestemd. Wij mogen morgen als het goed is
Dat mag altijd, niet dat ik het van Els wil zien....quote:
Lekker manquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, we willen geen metoo affaire met Theo tuuk
Da's Sjakie van Flodder.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Els, is dat wel een vrouw? Niet lelijk bedoeld, maar het mens komt wel heel erg mannelijk over..
Ik heb echt geen idee hoe dat gaatquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is daar dan een website voor?
Of wordt het ouderwets sms-en
Ze is zwanger geweest want ze heeft een kind. Als ik haar zie denk ik aan een sociaalwerkster in een buurthuis. Waarom weet ik niet. Ze is heel mannelijk inderdaad. Maar heeft best een leuk koppie.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Els, is dat wel een vrouw? Niet lelijk bedoeld, maar het mens komt wel heel erg mannelijk over..
ik ook. Voor het ergernis-gehalte is ze erg leukquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik hoop dat die Daniele erg nog even inblijft....
Vanavond kruipt ze bij Theo in bed terwijl hij ligt te slapen en doet dan zijn duim omhoog.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgens mij via de site van RTLquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is daar dan een website voor?
Of wordt het ouderwets sms-en
dan mogen ze haar wel even in de DBK roepen en dat ze niet over dr koters moet ouwehoeren. anders mag ze er van mij uit. gewoon ter bescherming vanquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik hoop dat die Daniele erg nog even inblijft....
Ik zie er nog niet veel leuks in, maar kwa karakter kan ze heel leuk zijn...quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze is zwanger geweest want ze heeft een kind. Als ik haar zie denk ik aan een sociaalwerkster in een buurthuis. Waarom weet ik niet. Ze is heel mannelijk inderdaad. Maar heeft best een leuk koppie.
Ze heeft een appeltjes figuur. Verder wel een leuk mensquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze is zwanger geweest want ze heeft een kind. Als ik haar zie denk ik aan een sociaalwerkster in een buurthuis. Waarom weet ik niet. Ze is heel mannelijk inderdaad. Maar heeft best een leuk koppie.
Ze ziet eruit als Sjakie, maar nu ze wat los komt lijkt het me wel een tof mens. Kan je meer mee lachen dan met een Nathalie of Daniellequote:Op woensdag 6 januari 2021 18:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die moet je er juist in hebben...Brave gasten heb je niets aan...Gezeik willen we...quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook. Voor het ergernis-gehalte is ze erg leuk
Ook een raar excuus dat ze zwanger is geweest, want die Danielle heeft er 5 uitgeperst.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie er nog niet veel leuks in, maar kwa karakter kan ze heel leuk zijn...
Die koters boeien mij niet....Ze moeten elkaar bijna afmaken...TV makenquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dan mogen ze haar wel even in de DBK roepen en dat ze niet over dr koters moet ouwehoeren. anders mag ze er van mij uit. gewoon ter bescherming van
uiteraardquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die koters boeien mij niet....Ze moeten elkaar bijna afmaken...TV maken
Braddy kan dat beterquote:
Dan heeft ze nog een heel perfect figuurtje...quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:00 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ook een raar excuus dat ze zwanger is geweest, want die Danielle heeft er 5 uitgeperst.
Die had er zo in gekund met al zijn camera ervaringquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:00 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ook een raar excuus dat ze zwanger is geweest, want die Danielle heeft er 5 uitgeperst.
Ja en zijn buurvrouw haar zuster heeft een kennis die ....quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:02 schreef JoeDiMaggio het volgende:
Theo heeft een vriend die zanger is
nee. zit bonus matriaal tussenquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:00 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Oh ja, klopt. Op z'n minst twee zijn van haar voor zover ik het heb kunnen volgen.quote:
Dat weet jij toch beter meerdere kinderen bij andere vadersquote:
Dat was niet als excuus omdat ze rond isquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:00 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ze is dus een vorm van slet zeg maar....quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weet jij toch beter meerdere kinderen bij andere vaders
Wat is er vreemd?quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:05 schreef suzi1 het volgende:
ja was iets vreemds, kind van dr partner maar die heeft andere naam dus niet kind, maar toch wel zijn kind en gaan de naam nog veranderen. mss adopter
Kan, maar morgen is de liveshow, dus zullen ze wel iets zeggen over hoe te stemmen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij via de site van RTL
Waar we ook mochten stemmen voor de huismeester
https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat was niet als excuus omdat ze rond isMaar op de vraag of het geen kerel is......
Mogen we bijnamen gebruiken?, want dan maak ik er Natte-Allie van......quote:
Oh hoe origineel !!quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mogen we bijnamen gebruiken?, want dan maak ik er Natte-Allie van......
Er zal vast iets aan verdiend moeten wordenquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan, maar morgen is de liveshow, dus zullen ze wel iets zeggen over hoe te stemmen.
Schat in: download gratis App.
O ja, Liese doet ook nog mee. Onzichtbaarquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Als je het over een kerel hebt, die Liese kan er ook één zijn....
Ja best wel......Zal je een like geven...quote:
Ja, zijn er meerdere die er zo overdenken.....probeer er op te letten maar ik zie het niet.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Als je het over een kerel hebt, die Liese kan er ook één zijn....
https://www.rtlxl.nl/big-brother-votingquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij via de site van RTL
Waar we ook mochten stemmen voor de huismeester
https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother
Jawel!!quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
ik ga even de vaatwasser leeg makenquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:21 schreef aswesleep het volgende:
Gaan we weer voor een uurtje weerwolven.
Jammer genoeg niet vond dat een leuk programma.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:18 schreef JACM het volgende:
Big Brother is in ieder geval geen Starmaker
Even de was ophangenquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:21 schreef aswesleep het volgende:
Gaan we weer voor een uurtje weerwolven.
oh gaan ze neuken?quote:
Ze willen het programma dood hebben denk ikquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:27 schreef JACM het volgende:
[..]
Vals alarm. Ze willen alleen mensen dood hebben met weerwolven
Het is er 2 dagen skeetquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze willen het programma dood hebben denk ik
Ik heb het nu zo vaak gezien maar snap er de ballen niet van.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:25 schreef diditje64 het volgende:
Ze spelen het ook gewoon op zijn aller saaiste.
Al 2% nietsquote:
Achquote:
Kan zo op een t-shirt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:31 schreef blanket het volgende:
Eten, rummikuppen, eten, dansen, eten, weerwolven. BB2021
De alfamannetjes komen in conflict. Zo hoort het ook in een sappige RLS.quote:
Wacht even af als de nominaties bekent zijn, dan gaat het dak er afquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:31 schreef blanket het volgende:
Je vergeet zingenquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:31 schreef blanket het volgende:
Weerwolven = dood in de pot.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:27 schreef JACM het volgende:
[..]
Vals alarm. Ze willen alleen mensen dood hebben met weerwolven
quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De alfamannetjes komen in conflict. Zo hoort het ook in een sappige RLS.
Of toch niet : )quote:
Eten, rummikuppen, eten, dansen, eten, zingen, eten, weerwolven. BB2021quote:
Ze kunnen niet 24/7 alleen maar roddelen en neucqen, dus gezelschapsspelletjes horen erbij. Het ligt er alleen aan wat voor spel ze spelen. Rummikubben vind ik wel leuk, dan kun je nog meepuzzelen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:31 schreef blanket het volgende:
Er is geen doel. Zo zie ik het een beetje. Utopia was er een 'doel' .... Hier hoeven ze niks....en dat is duidelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze kunnen niet 24/7 alleen maar roddelen en neucqen, dus gezelschapsspelletjes horen erbij. Het ligt er alleen aan wat voor spel ze spelen. Rummikubben vind ik wel leuk, dan kun je nog meepuzzelen.
terugspoelenquote:
Het is wel handig hoequote:
Ik ken dit kutspel niet, maar de host vertelde els wie er dood was toen zei els 'Oh' dus iedereen wist dat ze de heks? wasquote:
Oh ik dacht wat andersquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:49 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik ken dit kutspel niet, maar de host vertelde els wie er dood was toen zei els 'Oh' dus iedereen wist dat ze de heks? was
wel je poeshaar opruimenquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:02 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik ga ook nog maar even douchen denk ik
Met je weerwolfje
Klopt. Maar die standaard uitdrukking van Daniëlle word je ook niet vrolijk van.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:02 schreef Ygritte het volgende:
Liese kijkt permanent alsof ze iets heel vies ziet....
Zie zie ik tenminste af en toe nog (glim)lachenquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:04 schreef engine het volgende:
[..]
Klopt. Maar die standaard uitdrukking van Daniëlle word je ook niet vrolijk van.
Liese ook wel hoor. Wacht maar tot Ziko in de buurt isquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zie zie ik tenminste af en toe nog (glim)lachen
Je hebt geen wifi/internet?quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:08 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Op de telefoon heb ik streams. Op mijn ipad zie ik ze niet. Rara hoe kan dat?
quote:
App updaten?quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:12 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]jawel ik zie alle films en series maar de streams niet.
Heb je ze eerder wel gezien?quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:12 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
misschien zeg ik iets heel doms maar samsung apparaten ondersteunen de streams niet.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:12 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
samsung tv's niet , telefoons, laptops en tablets wel....quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
misschien zeg ik iets heel doms maar samsung apparaten ondersteunen de streams niet.
Ok.....quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
samsung tv's niet , telefoons, laptops en tablets wel....
Dank je is gelukt met update . Fijn.quote:
Lijkt wel een skischansquote:
Ananas smoothiequote:
Gegiechel op lijn 2quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren of krijgen we dom gelul voorgeschoteld
Stream 3quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:34 schreef Ygritte het volgende:
Jongens laten we de bestorming van het capitool kijken... stuk spannender
Idd, wat gebeurt daar zeg....quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:34 schreef Ygritte het volgende:
nouquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:34 schreef Ygritte het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |