We zijn gestart, waar dat initieel een paar dagen later was. Daarnaast versnellen een aantal GGD's van 18 januari naar eind deze week/maandag. Laten we iets nieuws vinden om over te zeikenquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:53 schreef eragon2890 het volgende:
BTW, kijk hoe enig!
Nederland heeft een shoutout bij de BBC! https://www.bbc.com/news/world-europe-55549656
(We staan voor lul 🤣)
quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:02 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik zit echt in een k-situatie en ik weet niet zo goed wat te doen![]()
Niet aan meewerken. En op zoek gaan naar een vertrouwenspersoon binnen de organisatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
Nee .. maar dan weet ik wel wie zijn bureau leeg kan halen en met een doosje persoonlijke bezittingen buiten wordt gezetquote:
Kut situatie. Klokkenluiders komen er in NL bekaaid vanaf dus dat is een behoorlijk dillema.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
Nog altijd beter dan fraude plegen en gepakt worden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:05 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Nee .. maar dan weet ik wel wie zijn bureau leeg kan halen en met een doosje persoonlijke bezittingen buiten wordt gezet
Je hebt het wel druk met feesboek, valt me op. Zit je niet gewoon liever daar?quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet aan meewerken. En op zoek gaan naar een vertrouwenspersoon binnen de organisatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik zou doen:quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:05 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Nee .. maar dan weet ik wel wie zijn bureau leeg kan halen en met een doosje persoonlijke bezittingen buiten wordt gezet
quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:06 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]Laten gaan en een andere baan zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je advies/uitvoering beginnen met 'binnen vigerende wet- en regelgeving zijn dit de mogelijkheden:'quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:05 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik probeer de eenvoudige medemens beter te begrijpen zonder hun habitat te betreden,quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Je hebt het wel druk met feesboek, valt me op. Zit je niet gewoon liever daar?
Nog altijd meer wenselijk dan het mogelijke alternatief van onderdeel worden van een FIOD onderzoek, een veroordeling aan je broek krijgen met een strafblad.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:05 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe dan ook een kutsituatie, natuurlijk.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:05 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Lijkt mij een ontzettende k-situatie.
Maar waarom zijn de rapen gaar als jij er ongewild in betrokken bent? moet jij bepaalde zaken uitvoeren?
Kan je die zaken niet ongewild perongeluk niet uitvoeren?
Melden lijkt mij sowieso een hele lastige in deze ongewilde situatie (tenzij vertrouwenspersoon aanwezig is in organisatie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hóeft deze post niet persé dagelijks te herhalen hé...quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:50 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Hoe ik het zie, in de lente hopelijk weer de regels van afgelopen juli/augustus en dan vanaf de herst of begin volgend jaar weer dat leven van voor maart 2020, zonder 1.5m of andere beperkingen, als de 70-80% vaccinatiegraad is behaald. Geloof dat jij het ook ongeveer zo verwacht uit je posts hier?
Zoals ik eerder zei, ik wacht persoonlijk op dat leven van voor maart 2020, geen 1.5m etc dus, dan pen ik pas weer gelukkig, als ik weer gewoon lekker gezellig naar een event toekan en mag knuffelen met wie ik wil, op de foto kan met iedereen, en lekker gek en spontaan kan doen gezellig zonder 1.5m of looplijnen of andere beperkingen die (iig voor mij en iedereen in mijn gehele vriendenkring) alle gezelligheid, ontspanning, spontaniteit, en plezier er volledig uitzuigen.
Maar ik kan best tot einde van het jaar wachten daarop.
En ik snap dat sommigen in de tussentijd al blij zullen zijn met de stappen vooruit. Persoonlijk blijft het voor een onpersoonlijke robotische levende hel tot die 1.5m weer weg is, maar dat komt eind dit jaar of begin volgend jaar wel en wat ook bij mij iig wél erg gaat helpen tijdens de overgangsfase daarheen waarin we dus terecht komen nu (gommers zei het ook heel mooi vanmiddag bij zijn vaccinatie) is dat het dan iig alleen steeds beter wordt en ik weet dat het einde van de 1.5m in zicht is en dat over een aantal maanden ik eb m'n vrienden onze Vrijheid dus idd weer terug zullen krijgen en weer lekker al die dingen kunnen doen op een event of meeting die we nu zo missen.
Kort gezegd: het wordt alleen maar beter ipv steeds slechter. Voor mij persoonlijk is het nog steeds een hel zolang die 1.5m weg is, ik kan niet wachten om gewoon weer te mogen wat ik voor maart 2020 mocht, alles waar ik voor leef, gezelligheid, spontaniteit, vrienden maken, free hugs etc, maar deze fase geeft daar een duidelijk perspectief op, het wordt steeds beter, weer wordt beter, cijfers worden beter... ik overleef het nog wel totdat we februari 2020 weer bereikt hebben!
En ja, dit voelt dus idd als een keerpunt! De weg terug naar voor maart 2020 is duidelijk ingezet, en daar gaat het om! Dat geeft me hoop en de wilskracht om niet voor de trein te springen of van een brug en geduldig te wachten tot alle beperkingen weg zijn en ik de dingen weer kan doen waar ik al sinds 2009 voor leef 😃
Voor klokkenluiders loopt het nooit goed af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je doet gewwoon mee of je doet het niet, maar melden bij een instantie zou ik nooit en te nimmer doen.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
Balen voor je. Helaas vind ik het verhaal niet duidelijk genoeg om er een oordeel over te kunnen vellen en eventueel advies te geven. Mocht je meer kwijt willen willen maar dat om privacy redenen niet willen posten, kun je dat eventueel per PM doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Jij bent boekhouder ofzo toch? Is er geen branche-organisatie waar je met je verhaal terecht kunt? Vakbond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je komt hoe dan ook in een klokkenluidersrol, en dat is niet altijd prettig. Maar het alternatief is meewerken aan fraude, en dat is met een financieel beroep een erg slecht idee met het oog op je toekomst. Kuch, Vog, Kuch.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
En dan nog je eigenwaarde, principes e.d.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jij bent boekhouder ofzo toch? Is er geen branche-organisatie waar je met je verhaal terecht kunt? Vakbond?
Je komt hoe dan ook in een klokkenluidersrol, en dat is niet altijd prettig. Maar het alternatief is meewerken aan fraude, en dat is met een financieel beroep een erg slecht idee met het oog op je toekomst. Kuch, Vog, Kuch.
Ligt aan de risk/reward ratioquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:08 schreef _serial_ het volgende:
Ik zou in elk geval nooit met mij blauwe ogen zomaar meewerken aan fraude.
Zie bijvoorbeeld dit verhaal :
https://nos.nl/artikel/23(...)maand-geschorst.html
quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:09 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]In dat geval, pertinent weigeren of eisen dat jouw leidinggevende op schrift alle aansprakelijkheid op zich neemt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: En per direct contact opnemen met je rechtsbijstand. Als ze je willen ontslaan dan kun je dat aanvechten.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
En je inkomen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:11 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
En dan nog je eigenwaarde, principes e.d.
Tijd voor een loonsverhoging!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |