Dat zal van de afgelopen dagen/week zijn. Zullen er vertraagd zijn doorgegeven.quote:
Laat eerst de verpleegdagen en IC opnames maar eens dalen, daarna kan je gelijk gaan krijgen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:39 schreef Oliver23 het volgende:
Ik vind de theorie dat in de 7000 positieve testen van vandaag al een kerstpiek zit, en dat anders de cijfers vele malen lager waren.
Ik ga ervan uit dat het nog wel een weekje de positieve testen tussen de 5500 en 7000 blijven schommelen en dat Rutte de lockdown tot en met 1 februari 2021 verlengd.
Maar ik verwacht dat in de periode van 11 tot en met 31 januari 2021 de cijfers in alle opzichten flink zullen dalen.
En dat we dan op 1 februari de eerste versoepelingen gaan krijgen.
Ziet Eva er ook weer een keer slank uitquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die spuit moest in der arm, niet in haar kin.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:43 schreef raptorix het volgende:
Er er al een actuele "op naar de kroeg.gif"?
quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:43 schreef raptorix het volgende:
Er er al een actuele "op naar de kroeg.gif"?
Hoe ik het zie, in de lente hopelijk weer de regels van afgelopen juli/augustus en dan vanaf de herst of begin volgend jaar weer dat leven van voor maart 2020, zonder 1.5m of andere beperkingen, als de 70-80% vaccinatiegraad is behaald. Geloof dat jij het ook ongeveer zo verwacht uit je posts hier?quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]![]()
Positief dagje inderdaad. Hopelijk zet het inderdaad door, is er geen feestdagen piek en zijn wij eind februari al een heel eind op weg richting een normaal leven.
Het leven voor maart 2020 gaat nog wel even op zich laten wachten, maar wat meer vrijheid met lichte beperkingen zou al heel wat zijn op dit moment.
Australië is een land op het zuidelijk halfrond. Ver weg, een beetje onder Indonesië, zeg maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie telt de hoeveelheid 'ik' en 'mij'?quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:50 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Hoe ik het zie, in de lente hopelijk weer de regels van afgelopen juli/augustus en dan vanaf de herst of begin volgend jaar weer dat leven van voor maart 2020, zonder 1.5m of andere beperkingen, als de 70-80% vaccinatiegraad is behaald. Geloof dat jij het ook ongeveer zo verwacht uit je posts hier?
Zoals ik eerder zei, ik wacht persoonlijk op dat leven van voor maart 2020, geen 1.5m etc dus, dan pen ik pas weer gelukkig, als ik weer gewoon lekker gezellig naar een event toekan en mag knuffelen met wie ik wil, op de foto kan met iedereen, en lekker gek en spontaan kan doen gezellig zonder 1.5m of looplijnen of andere beperkingen die (iig voor mij en iedereen in mijn gehele vriendenkring) alle gezelligheid, ontspanning, spontaniteit, en plezier er volledig uitzuigen.
Maar ik kan best tot einde van het jaar wachten daarop.
En ik snap dat sommigen in de tussentijd al blij zullen zijn met de stappen vooruit. Persoonlijk blijft het voor een onpersoonlijke robotische levende hel tot die 1.5m weer weg is, maar dat komt eind dit jaar of begin volgend jaar wel en wat ook bij mij iig wél erg gaat helpen tijdens de overgangsfase daarheen waarin we dus terecht komen nu (gommers zei het ook heel mooi vanmiddag bij zijn vaccinatie) is dat het dan iig alleen steeds beter wordt en ik weet dat het einde van de 1.5m in zicht is en dat over een aantal maanden ik eb m'n vrienden onze Vrijheid dus idd weer terug zullen krijgen en weer lekker al die dingen kunnen doen op een event of meeting die we nu zo missen.
Kort gezegd: het wordt alleen maar beter ipv steeds slechter. Voor mij persoonlijk is het nog steeds een hel zolang die 1.5m weg is, ik kan niet wachten om gewoon weer te mogen wat ik voor maart 2020 mocht, alles waar ik voor leef, gezelligheid, spontaniteit, vrienden maken, free hugs etc, maar deze fase geeft daar een duidelijk perspectief op, het wordt steeds beter, weer wordt beter, cijfers worden beter... ik overleef het nog wel totdat we februari 2020 weer bereikt hebben!
En ja, dit voelt dus idd als een keerpunt! De weg terug naar voor maart 2020 is duidelijk ingezet, en daar gaat het om! Dat geeft me hoop en de wilskracht om niet voor de trein te springen of van een brug en geduldig te wachten tot alle beperkingen weg zijn en ik de dingen weer kan doen waar ik al sinds 2009 voor leef 😃
Mij niet bellen, ik denk alleen "Mand!"quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Wie telt de hoeveelheid 'ik' en 'mij'?
quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:02 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik zit echt in een k-situatie en ik weet niet zo goed wat te doen![]()
NOW of TOZO?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
Geen fraude gaan plegen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie email 27 oktober
Is dat feesboeks voor tl;dr?quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Mij niet bellen, ik denk alleen "Mand!"
Lijkt mij een ontzettende k-situatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar waarom zijn de rapen gaar als jij er ongewild in betrokken bent? moet jij bepaalde zaken uitvoeren?
Kan je die zaken niet ongewild perongeluk niet uitvoeren?
Melden lijkt mij sowieso een hele lastige in deze ongewilde situatie (tenzij vertrouwenspersoon aanwezig is in organisatie)wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |