Dat is vooral zijde en kant. Gewoon lingerie kan gewoon in de machine.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:57 schreef waxmask het volgende:
Lingerie moet je toch handwassen en niet in de machine? althans daar heb ik vaker ruzie over gehad met mijn eega
quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:59 schreef 5thencounter het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 6 januari 2021 13:55 schreef waxmask het volgende:
waarom staat daar een complete keuken in die ruimte? gaan ze mensen afzonderen?
Misschien handig voor dat vega wijffie. Ik neem aan dat ze geen eten wilt uit dezelfde pannen waar vlees in heeft gezeten.quote:Wel typisch idd.. en een voorraad sap, zal wel een doel dienen, al de club voltallig is en de "setjes" apart willen koken/eten
[ afbeelding ]
Misschien handig voor dat vega wijffie. Ik neem aan dat ze geen eten wilt uit dezelfde pannen waar vlees in heeft gezeten.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:01 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wel typisch idd.. en een voorraad sap, zal wel een doel dienen, al de club voltallig is en de "setjes" apart willen koken/eten
[ afbeelding ]
Naomiquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wie van het clubje is vega?
ziggo wil ook geen verkenslapjes in zijn panquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Misschien handig voor dat vega wijffie. Ik neem aan dat ze geen eten wilt uit dezelfde pannen waar vlees in heeft gezeten.
Ik zou het niet erg vinden als ze nathalie asap verwijderen, groningse boer is het.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:04 schreef Sundaze het volgende:
Nathalie sneert even naar Ziko. Snel geïrriteerd vrouwtje zeg.
niet helemaal. Zij zeiken over haar in de wasbak van het scheren en dus komt hij terug met haar in de douche dat van de vrouwen afkomstig moet zijn. Dat was een beetje tegen het zere been van vooral kuttekop Nathaliequote:Op woensdag 6 januari 2021 14:03 schreef Jemoederniet het volgende:
Ziko laat zich piepelen door de dames.
Eens. Wat een verschrikkelijk mens is datquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:05 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als ze nathalie asap verwijderen, groningse boer is het.
Dat witte ding? Hij zat zich bezeerd met scheren geloof ik.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:05 schreef GayGuy het volgende:
Wat heeft die kale, theo toch? onder zijn neus?😂
die is gek op lichaamshaar hoorquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:08 schreef Sundaze het volgende:
[..]
Nathalie haalt het weg..Verdacht!!!
Die heeft vanmorgen dan ook uitgebreid staan maaien.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:08 schreef Sundaze het volgende:
[..]
Nathalie haalt het weg..Verdacht!!!
Oh, haha. Hij ziet er sowieso niet uit, nu, in dat apepakje🤣quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:06 schreef JACM het volgende:
[..]
Dat witte ding? Hij zat zich bezeerd met scheren geloof ik.
ook met zo'n verkapte kruimelzuiger met steel?quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:08 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Doe ik altijd, eerst stofzuigen en dan dweilen.
Een snoerloze dyson v12.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
ook met zo'n verkapte kruimelzuiger met steel?
Wachten op verstoppingenquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:12 schreef 5thencounter het volgende:
Nog even het "WTF momentje" en de SL
etensresten in het toilet gevonden
[ afbeelding ]
Zeker hier, het gebouw zal waarschijnlijk een evenementen riool aansluiting hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |