Dat is vooral zijde en kant. Gewoon lingerie kan gewoon in de machine.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:57 schreef waxmask het volgende:
Lingerie moet je toch handwassen en niet in de machine? althans daar heb ik vaker ruzie over gehad met mijn eega
quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:59 schreef 5thencounter het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 6 januari 2021 13:55 schreef waxmask het volgende:
waarom staat daar een complete keuken in die ruimte? gaan ze mensen afzonderen?
Misschien handig voor dat vega wijffie. Ik neem aan dat ze geen eten wilt uit dezelfde pannen waar vlees in heeft gezeten.quote:Wel typisch idd.. en een voorraad sap, zal wel een doel dienen, al de club voltallig is en de "setjes" apart willen koken/eten
[ afbeelding ]
Misschien handig voor dat vega wijffie. Ik neem aan dat ze geen eten wilt uit dezelfde pannen waar vlees in heeft gezeten.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:01 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wel typisch idd.. en een voorraad sap, zal wel een doel dienen, al de club voltallig is en de "setjes" apart willen koken/eten
[ afbeelding ]
Naomiquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wie van het clubje is vega?
ziggo wil ook geen verkenslapjes in zijn panquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Misschien handig voor dat vega wijffie. Ik neem aan dat ze geen eten wilt uit dezelfde pannen waar vlees in heeft gezeten.
Ik zou het niet erg vinden als ze nathalie asap verwijderen, groningse boer is het.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:04 schreef Sundaze het volgende:
Nathalie sneert even naar Ziko. Snel geïrriteerd vrouwtje zeg.
niet helemaal. Zij zeiken over haar in de wasbak van het scheren en dus komt hij terug met haar in de douche dat van de vrouwen afkomstig moet zijn. Dat was een beetje tegen het zere been van vooral kuttekop Nathaliequote:Op woensdag 6 januari 2021 14:03 schreef Jemoederniet het volgende:
Ziko laat zich piepelen door de dames.
Eens. Wat een verschrikkelijk mens is datquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:05 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als ze nathalie asap verwijderen, groningse boer is het.
Dat witte ding? Hij zat zich bezeerd met scheren geloof ik.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:05 schreef GayGuy het volgende:
Wat heeft die kale, theo toch? onder zijn neus?😂
die is gek op lichaamshaar hoorquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:08 schreef Sundaze het volgende:
[..]
Nathalie haalt het weg..Verdacht!!!
Die heeft vanmorgen dan ook uitgebreid staan maaien.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:08 schreef Sundaze het volgende:
[..]
Oh, haha. Hij ziet er sowieso niet uit, nu, in dat apepakje🤣quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:06 schreef JACM het volgende:
[..]
Dat witte ding? Hij zat zich bezeerd met scheren geloof ik.
ook met zo'n verkapte kruimelzuiger met steel?quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:08 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Doe ik altijd, eerst stofzuigen en dan dweilen.
Een snoerloze dyson v12.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
ook met zo'n verkapte kruimelzuiger met steel?
Wachten op verstoppingenquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:12 schreef 5thencounter het volgende:
Nog even het "WTF momentje" en de SL
etensresten in het toilet gevonden
[ afbeelding ]
Zeker hier, het gebouw zal waarschijnlijk een evenementen riool aansluiting hebben.quote:
Afwasmachine is hier ook heel gebruikelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:14 schreef Ebinas het volgende:
wel jammer dat ze een vaatwasser (afwasmasjien op zijn Belgisch) hebben.
Had de teringbende wel weer willen zien stapelen
van die goedkope slaatjesquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:14 schreef JACM het volgende:
Wat een irritante piep geven die stofzuigers
ik word er ook niet vrolijk van.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:14 schreef JACM het volgende:
Wat een irritante piep geven die stofzuigers
Ik had de stream gisteravond aangezet op de tablet en in slaap gevallen. Werd 's nachts wakker door gesnurk van Thomas waarschijnlijkquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
ik word er ook niet vrolijk van.
Laat ze het 's nachts doen als de meeste streamers slapen
Volgende stap is een Roombaquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:14 schreef Ebinas het volgende:
wel jammer dat ze een vaatwasser (afwasmasjien op zijn Belgisch) hebben.
Had de teringbende wel weer willen zien stapelen
Komt vanzelf goedquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:15 schreef GayGuy het volgende:
Mmm als je zelf de deur niet uit mag, zoals ik nu, dan is het leuk om naar zo'n vol huis te kijken. Maar ik hoop wel dat er toch nog wat onrust ontstaat. Niks leuker dan andermans ellende😅
Hier ook. Vooral met een wasmachine/droger in de douche.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:16 schreef Benny het volgende:
[..]
Hier de normaalste zaak van de wereld. Het zal je verbazen hoe stoffig dat kan zijn
quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:16 schreef JACM het volgende:
[..]
Ik had de stream gisteravond aangezet op de tablet en in slaap gevallen. Werd 's nachts wakker door gesnurk van Thomas waarschijnlijk
dyson is overrated en overpricedquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:17 schreef 20100 het volgende:
[..]
het is helemaal geen Dyson, en die gaat maar tot V11
Poepen betekent iets anders in het vlaamsquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:17 schreef espri het volgende:
De rokers moesten dus stoppen, hoor Nathalie zeggen dat ze goed poept nu ze is gestopt..
Dan heeft ze vandaag al 2x geneuckt dus? Met wie?quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:19 schreef Advocaat_ het volgende:
[..]
Poepen betekent iets anders in het vlaams
Nick of simon.... Uhhh zikoquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:19 schreef Danny het volgende:
Wie is daar Macklemore aan het verkrachten?
Heb jij iemand gezien die zijn duim heeft opgestoken?quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:20 schreef espri het volgende:
[..]
Dan heeft ze vandaag al 2x geneuckt dus? Met wie?
Helaas nathalie is geen belgquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:20 schreef espri het volgende:
[..]
Dan heeft ze vandaag al 2x geneuckt dus? Met wie?
Nee want dat krijg je niet te zienquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:21 schreef Advocaat_ het volgende:
[..]
Heb jij iemand gezien die zijn duim heeft opgestoken?
quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:21 schreef Advocaat_ het volgende:
[..]
Heb jij iemand gezien die zijn duim heeft opgestoken?
Wat als het toch geen pesto wasquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:21 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Helaas nathalie is geen belg![]()
gaat dus echt om de darmflora
De microfoons pakken veel op, vergis je niet daarin.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:22 schreef Ebinas het volgende:
Het is daar wel heel gehorig denk ik zo.
Je blijft ze allemaal horen lullen in beeld of niet
Zij heeft zich geschoren.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:08 schreef Sundaze het volgende:
[..]
Daar kan het ook aan liggen idd.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:23 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De microfoons pakken veel op, vergis je niet daarin.
Heb ik ook af en toe, dan f5 en dan staat alles er weer.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:23 schreef Ceetje.. het volgende:
Dus. Tot een uur geleden streams gewoon op Videoland te vinden in het home menu,
En nu ineens spoortloos verdwenen
Wat een faal dit
Had ik inderdaad ook. Link in de OP deed het toen ook niet.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:23 schreef Ceetje.. het volgende:
Dus. Tot een uur geleden streams gewoon op Videoland te vinden in het home menu,
Wat een faal dit
heb ik ook soms , moet dan helemaal reloggen door even netflix in te starten en dan weer terugquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:23 schreef Ceetje.. het volgende:
Wat een faal dit
Heb ik ook vaker. Blijven refreshen en ineens staan ze er weer tussen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:23 schreef Ceetje.. het volgende:
Wat een faal dit
f5 zit niet op m'n ipadquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:24 schreef espri het volgende:
[..]
Heb ik ook af en toe, dan f5 en dan staat alles er weer.
En veel grote ruimtes, weinig demping zoals gordijnen en stoelen etc. Die heb je alleen in de ruime woonkamer.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Daar kan het ook aan liggen idd.
Beetje hinderlijk af en toe is het wel.
Ik kon ze ook niet vinden en nog steeds nietquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:23 schreef Ceetje.. het volgende:
Wat een faal dit
app helemaal afgesloten en weer opgestart en inderdaad, daar zijn ze weer.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
heb ik ook soms , moet dan helemaal reloggen door even netflix in te starten en dan weer terug
Hetzelfde dat je niet kan zien of je stream 1 of 2 hebt, ga je terug en doe je weer dezelfde, best stom.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:26 schreef Benny het volgende:
Wat Videoland betreft... Ze kunnen in het menu best de optie "live" toevoegen. Daar de zenders en de streams onderbrengen. Snap eigenlijk niet waarom ze dat niet doen
en zou voor de tv app willen dat je die 2 streams favorite kan makenquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:26 schreef Benny het volgende:
Wat Videoland betreft... Ze kunnen in het menu best de optie "live" toevoegen. Daar de zenders en de streams onderbrengen. Snap eigenlijk niet waarom ze dat niet doen
Er was een liedje waar ze op gingen dansenquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:27 schreef Ceetje.. het volgende:
Hebben ze tussen 12.00 en nu nog iets anders gedaan dan eten, met hun flesje rondlopen en rummikutten?
Vind wel meer een lastig. Van streams onhandig werken als je snel wilt wisselen en ook nog Cossen. Een beetje een ondergeschoven kindje is het denk ik.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
app helemaal afgesloten en weer opgestart en inderdaad, daar zijn ze weer.
Wat een faaltoestand is dit zeg.
Was een opdracht toch?quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:28 schreef JACM het volgende:
[..]
Er was een liedje waar ze op gingen dansen
quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:28 schreef JACM het volgende:
[..]
Er was een liedje waar ze op gingen dansen
quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]weer 5678 tak tak boem boem draaien draaien draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |