Soort among us maar dan offlinequote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
wtf is weerwolven heb ik iets gemist ?
Ja vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Kut spel...quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
pvc vloertje, industriële meubeltjesquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:46 schreef Rhosyn het volgende:
Daniëlle. Madam geld zat. Huis inrichten blabla![]()
Piepend meisje is Naomi qua stemquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
https://www.spelensite.be/spel/weerwolf
denk ik
Ik denk dat ze verplicht zijn om te spelenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kut spel...
Hoorde Thomas net zegen we moeten zo nog weerwolven.
Is vast goed voor de onderlinge verbintenis of zo....
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Piepend meisje is Naomi qua stem
Huubquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:50 schreef Ceetje.. het volgende:
wie heeft verzonnen dat ze dat spel moeten doen?
Hummie.....quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:50 schreef Ceetje.. het volgende:
Kwam Jowie vanochtend mee, was een huisregel dacht ik .....quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:50 schreef Ceetje.. het volgende:
Jowi omdat ie huismeester isquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:50 schreef Ceetje.. het volgende:
Oude script van utopia uit het stof gehaaldquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:50 schreef Ceetje.. het volgende:
weet ik veel hehequote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doet die het nog met dingus.... hoe heet ze... Robin???
Jazeker, gelukkig getrouwd met drie dochters ...quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:52 schreef Ygritte het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nu weerwolven en hysterisch gegil.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:53 schreef Rhosyn het volgende:
Weerwolven deden ze in Utopia1. Beter dan dat hysterische gegil bij dat dansen.
Leukquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jazeker, gelukkig getrouwd met drie dochters ...
Hoop gezeik over schoonmaken en ze hebben genomineerdquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben opnames aan het terugkijken, nog iets de moeite waard geweest tussen pakweg 1500 en 1800 uur ?
En dat hele drama van Natalie? Maar weet niet meer hoelaat dat was. Heeft ook wel even geduurdquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:00 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hoop gezeik over schoonmaken en ze hebben genomineerd
Dank je, maar nominaties waren niet op stream denk ik ?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:00 schreef Fikkert2 het volgende:
Hoop gezeik over schoonmaken en ze hebben genomineerd
Nee helaasquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, maar nominaties waren niet op stream denk ik ?
De meeste lagen daar nu bezopen op bed jaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:03 schreef freaky40 het volgende:
Ze zijn al langer wakker dan op een gemiddelde Utopia avond.
even pagina terug en op je profiel klikken ?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:05 schreef Paul het volgende:
Heeft er iemand hier ook gehad: Stel je privacy voorkeuren in met de streams kijken?
Ja, paar keer refreshen en het zou weer moeten werken ....quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:05 schreef Paul het volgende:
Heeft er iemand hier ook gehad: Stel je privacy voorkeuren in met de streams kijken?
Zucht, ja, f5en tot je erbij neer valt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:05 schreef Paul het volgende:
Druk F5 meerdere malen inquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:05 schreef Paul het volgende:
Ja ....quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik slinger net de stream weer aan
Zijn ze nu aan het weerwolven??
Als er iets in Utopia de dood in de pot was, was het dat wel.![]()
Ja weerwolven, fokking saaaaaaaaiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik slinger net de stream weer aan
Zijn ze nu aan het weerwolven??
Als er iets in Utopia de dood in de pot was, was het dat wel.![]()
Dat spel ken ik niet maar klinkt leuker dan ditquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:11 schreef waxmask het volgende:
piemel in je nek wie is de gek is leuker, soort zakdoekje leggen
spraakwaterquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:14 schreef chufi het volgende:
Wat zit er in die flessen die iedereen angstvallig vasthoudt en regelmatig aan de mond zet ?
Zwakkeling is hetquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:13 schreef engine het volgende:
Dacht trouwens dat Theo die badjas niet aan ging doen?
Drank en drugs.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:14 schreef chufi het volgende:
Wat zit er in die flessen die iedereen angstvallig vasthoudt en regelmatig aan de mond zet ?
quote:
Dan zal de hot tub toch wel afgekoeld zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
baterijwissel en ze hebben pas 2 potjes gespeeld, dus komt nog een 3e aan, jeej.
Mag het hopen, toch wel benieuwd of ze er nog in gaan nu, geen bedtijd daar schijnbaar.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:19 schreef engine het volgende:
[..]
Dan zal de hot tub toch wel afgekoeld zijn
Afblijven! Mijn!quote:
Alleszins.quote:
Jij hebt dus duidelijk Utopia niet gevolgdquote:
Utopia heb ik alleen het eerste jaar gekeken en volgens mij alleen de tvshowsquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij hebt dus duidelijk Utopia niet gevolgd
Ja, dit soort saaie meuk haalt de uitzending niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:31 schreef Paul het volgende:
u
[..]
Utopia heb ik alleen het eerste jaar gekeken en volgens mij alleen de tvshows
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, dit soort saaie meuk haalt de uitzending niet.
Braddie heeft zichzelf al vergeleken met hem.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:34 schreef Paul het volgende:
Thomas is wel liev, hij doet me denken aan Braddie
Hij heeft dan wel de omvang van Jaap, maar nog geen tiende van zijn intelligentie, zoveel is al wel duidelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:34 schreef Paul het volgende:
Speelt ie ook op keyboard?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:34 schreef Paul het volgende:
Lijkt voor de bewoners wel een stuk lekkerder.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Die hondenriemen zijn echt geen porem
Start maar ik teken gelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:44 schreef Ireth het volgende:
Is er al ergens een petitie gestart om naast een vuurwerkverbod ķķk een weerwolven-verbod te krijgen??
praktischer en waarschijnlijk ook beter signaal, alhoewel ze dat nog niet echt op de streams weten te krijgen ... VOL +quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lijkt voor de bewoners wel een stuk lekkerder.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:44 schreef Ireth het volgende:
Is er al ergens een petitie gestart om naast een vuurwerkverbod ķķk een weerwolven-verbod te krijgen??
Moet wel pure wodka in zitten, zo vrolijk is niemand tenzij 12 jaar oud.quote:
Maar het ziet er echt niet uit. Vooral als je erop gaat letten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lijkt voor de bewoners wel een stuk lekkerder.
Leuker dan weerwolvenquote:
Alles is leuker dan weerwolven.quote:
Het wordt nog ergerquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:58 schreef Pokkehandtas het volgende:
Het kind van Theo wil vingerverven en dat werd verkeerd uitgelegd. Waar luister ik weer naar.
Yep, goeie ouwe tijdquote:
Als hij tegen Belgen praat kan ik het ook niet volgen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 00:09 schreef Pokkehandtas het volgende:
Versta het niet goed, maar Ziko's moeder zit in de risico groep.
Mis 2 extra streams zodat die SL niet vaak nodig is omdat ze de deur plat lopen naar de DBK.quote:Op woensdag 6 januari 2021 00:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eerste indrukken na 8 uur streams gezien te hebben .....
Geluid is kut.
Streamlocks duren langer dan nodig.
Niet veel interactie tussen de bewoners.
Theo gaat veel stemmen krijgen, maar gaat nooit vertrekken.
Weerwolven is een heel slecht idee.
Nathalie gaat snel naar huis jammer genoeg.
Potentie aanwezig voor dit programma, maar snel meer aktie FEBO.
Filmpjes van vandaag online, DM voor meer info....
Danielle ookquote:Op woensdag 6 januari 2021 00:28 schreef thebajandutch12 het volgende:
Ziko doet dus mee voor de fame, eruit met die gast!
quote:Op woensdag 6 januari 2021 00:30 schreef snetje het volgende:
Sky en Dex op haar scheenbenen ... haar franse bulldogs ...
[ afbeelding ]
Weer aanquote:
quote:
Had dat nooit van haar verwacht, omhoog gevallen dame.quote:Op woensdag 6 januari 2021 00:30 schreef snetje het volgende:
Sky en Dex op haar schaamscheenbenen ... haar franse bulldogs ...
[ afbeelding ]
Wat een domme tattoosquote:Op woensdag 6 januari 2021 00:30 schreef snetje het volgende:
Sky en Dex op haar schaamscheenbenen ... haar franse bulldogs ...
[ afbeelding ]
Ja, dat vind ik ook, teveel saaie mensen ....quote:Op woensdag 6 januari 2021 00:34 schreef Pokkehandtas het volgende:
Wat een saaie mensen, zelfs als het licht aan is
Hittepetitje hoor. Echt de schooljuf uithangen steeds.quote:Op woensdag 6 januari 2021 00:35 schreef zodeju het volgende:
Danielle ergert zich weer aan bepaalde bewoners....wat voelt die zich beter dan de rest. Komt voor mij over als een naar mens.
Geen organen ofzo ?quote:Op woensdag 6 januari 2021 00:36 schreef Pokkehandtas het volgende:
Danielle: Sommige mensen zijn hol
Eh ja
Maar dan met je bubbel. Met je pa en je broers een seksbuddy dusquote:Op woensdag 6 januari 2021 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
knuffelcontact?
hier mogen we een seksbuddy hebben
Die zit in een schietpaniek! Wil niet zeuren om niet op de kijker over te komen als een zeurmens maar ondertussen ...quote:Op woensdag 6 januari 2021 00:35 schreef zodeju het volgende:
Danielle ergert zich weer aan bepaalde bewoners....wat voelt die zich beter dan de rest. Komt voor mij over als een naar mens.
Haar stem begint ook steeds zeurderiger te klinken.quote:Op woensdag 6 januari 2021 00:39 schreef snetje het volgende:
[..]
Die zit in een schietpaniek! Wil niet zeuren om niet op de kijker over te komen als een zeurmens maar ondertussen ...
Laat de nachtploeg maar uitrukken, want deze gaat neucqen.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 00:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laat de nachtploeg maar uitrukken, want deze gaat neucqen.
Als hij dat gewoon zo zegt heb ik respect voor de meeste doen het heel sneakyquote:Op woensdag 6 januari 2021 00:28 schreef thebajandutch12 het volgende:
Ziko doet dus mee voor de fame, eruit met die gast!
Ze wilde alleen in badpak douchenquote:Op woensdag 6 januari 2021 00:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laat de nachtploeg maar uitrukken, want deze gaat neucqen.
Dat kan daarna toch alsnog?quote:Op woensdag 6 januari 2021 00:44 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ze wilde alleen in badpak douchen
quote:Op woensdag 6 januari 2021 00:45 schreef snetje het volgende:
Wel niet ... wel niet? ...nope kan er niet in ik ben in beeld ...
[ afbeelding ]
Ja snap daar ook de logische reden niet van. Bij Utopia was het tenminste duidelijk, streams liepen voor op de uitzending al vanaf de start bij 1 en ook bij 2.quote:Op woensdag 6 januari 2021 00:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer, dat we de eerste 4 dagen niet op stream hebben kunnen zien ....
Gadver, koek en eiquote:Op woensdag 6 januari 2021 00:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja hoor, in alle vorige BB's was alles tot het einde koek en ei binnen de groep.
Weet je waar ik nu zo blij mee ben ... een groot BB huis nu ... geen geklier meer met dingen veranderen en dat iedereen 4 uur lang samen vast zit op 1 slaapkamer ... dit huis is gebouwd voor meerdere seizoenen ...quote:Op woensdag 6 januari 2021 00:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja hoor, in alle vorige BB's was alles tot het einde koek en ei binnen de groep.
Nee he.quote:Op woensdag 6 januari 2021 00:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Godver, één filmpje alweer verwijderd ....
Ik zie Theo nog niet door de kots rollen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 01:06 schreef DaSteeg het volgende:
Over DGK: Het was heel heftig! Er zat een jongen in die heette terror Jaap. Die was heel heftig, nog heftiger dan Theo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Frietquote:Op woensdag 6 januari 2021 00:57 schreef Pokkehandtas het volgende:
Blabla, frietjes, blabla, Antwerpen, blababla
Dan kijk ik nu naar de juistequote:Op woensdag 6 januari 2021 01:15 schreef spapaars het volgende:
Stream 2 laat zien hoe de streams 's nachts zullen zijn.
Ze moeten in elk geval niet verplicht naar bed om 23:00u zoals in UTOquote:Op woensdag 6 januari 2021 01:15 schreef spapaars het volgende:
'Zoiets wou ik net zeggen .. Let them go ...quote:Op woensdag 6 januari 2021 01:18 schreef DaSteeg het volgende:
[..]
Ze moeten in elk geval niet verplicht naar bed om 23:00u zoals in UTO![]()
[ afbeelding ]
Ik raak steeds in de war met 2 tabbladen nu ... het is heen en weer schakelen nu ... wat Danny al schreef ... 1999 4 streams en nu maar arm 2? ...quote:Op woensdag 6 januari 2021 01:15 schreef spapaars het volgende:
Ja en soms wisselen ze .. meestal is stream 1 OK en 2 de andere die dan soms stopt met een SL beeldquote:Op woensdag 6 januari 2021 01:19 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik raak steeds in de war met 2 tabbladen nu ... het is heen en weer schakelen nu ... wat Danny al schreef ... 1999 4 streams en nu maar arm 2? ...
Ik heb 2 schermen en kan schakelen ,,, voor anderen is dit heel erg kut kijken ...quote:Op woensdag 6 januari 2021 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en soms wisselen ze .. meestal is stream 1 OK en 2 de andere die dan soms stopt met een SL beeld
Ik heb ze ook , maar ik kijk ook andere dingen ...quote:Op woensdag 6 januari 2021 01:27 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik heb 2 schermen en kan schakelen ,,, voor anderen is dit heel erg kut kijken ...
Ja, en opnemen is helemaal zwaar kut ... ben er even klaar mee ....quote:Op woensdag 6 januari 2021 01:27 schreef snetje het volgende:
Ik heb 2 schermen en kan schakelen ,,, voor anderen is dit heel erg kut kijken ...
Ik zat me al af te vragen hoelaat ze opgestaan zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2021 01:28 schreef snetje het volgende:
Lopen we 4 uur achter of zo? Alles is daar nog zo wakker?
Nivo staat veels te laag .. Op 1 device staat het nu max. VOL om het te kunnen horenquote:Op woensdag 6 januari 2021 01:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geluid is het grootste probleem, soms helemaal niets en vaak heel erg gestoord ...
Ja, dan heb ik een filmpje gemonteerd en dan blijkt na 45 minuten converteren dat het geluid slecht is, zonde van de tijd ....quote:Op woensdag 6 januari 2021 01:34 schreef chufi het volgende:
Nivo staat veels te laag .. Op 1 device staat het nu max. VOL om het te kunnen horen
Ik zat vandaag mijn eigen echt af te vragen ... wat nou? geluid is gewoon goed als je het wat harder zet ... tot dat ik iemand iets op youtube wilde laten zien ... OEEEEEHHH!!! ...quote:Op woensdag 6 januari 2021 01:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geluid is het grootste probleem, soms helemaal niets en vaak heel erg gestoord ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zijn die lampen nu weer automatisch uitgegaan?quote:
Ja haha! De kas!! Zelfs wiki kan niet vermelden wat de prijs is ...quote:Op woensdag 6 januari 2021 01:48 schreef chufi het volgende:
Ze denken natuurlijk dat de andere bewoners binnen geslopen moeten worden.. Als ze slim zijn laten ze het gebeuren en wordt hun kas gespekt ... Of hoe zit dat met dat geld?
Tot 100K ¤ hoorde ik .. ipv guldens toendertijdquote:Op woensdag 6 januari 2021 01:51 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja haha! De kas!! Zelfs wiki kan niet vermelden wat de prijs is ...
Ja lijkt het op. Dat mag blijkbaar.quote:Op woensdag 6 januari 2021 02:07 schreef chufi het volgende:
Bon Noches ... Hebben ze nu al andere bedindeling ?
Maar Jowi vindt het goed ?quote:Op woensdag 6 januari 2021 02:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ja lijkt het op. Dat mag blijkbaar.
Ik heb er niks over gehoord in ieder geval.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 6 januari 2021 02:14 schreef chufi het volgende:
Maar kwart over twee en ze zijn nog wakker.. Nuchter op fris en water en koffie lijkt me ongeloofwaardig
Ja slimmerd .. er moeten nog meer bewoners in ..quote:Op woensdag 6 januari 2021 02:19 schreef freaky40 het volgende:
Kwam er vanavond in de TV uitzending achter dat ze twee slaapkamers hebben. Die andere was nog leeg toen die 2 nieuwe erin kwamen. Dus is er nog plek voor veel meer mensen.
Joh.quote:Op woensdag 6 januari 2021 02:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja slimmerd .. er moeten nog meer bewoners in ..
Jij als expert weet dat het voor de uitzendingen isquote:Op woensdag 6 januari 2021 02:30 schreef spapaars het volgende:
125 camera's, en ze doen er weinig mee, lijkt wel of de regie slaapt.
Lijkt erop dat er nog maar 1 stream een beetje actief is na middennacht..quote:Op woensdag 6 januari 2021 02:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij als expert weet dat het voor de uitzendingen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |