Ow ja is hij hetquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:31 schreef just me het volgende:
[..]
Tja... Mad achter de knoppen dan kun je dat krijgen
Ah jammerquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit draai ik ook niet elke dag.
Misschien 1 keer per 5 jaar...
Wellicht, aangezien je soms zelf niet weet wat je wel en niet leuk vindt, kan je hier nog wel wat aparte zaken tegenkomen...quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah jammer![]()
Dus ik luister net op het juiste moment mee
Ik vermoed dat ik weer en vooral een hoop muziek zal horen die ik niet kenquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wellicht, aangezien je soms zelf niet weet wat je wel en niet leuk vindt, kan je hier nog wel wat aparte zaken tegenkomen...
Dit is wel van voor je geboorte.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik weer en vooral een hoop muziek zal horen die ik niet ken
Dan is ze hier aan het goede adres om nog meer goede muziek te leren kennenquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is wel van voor je geboorte.
Dames en heren, voor wie Limoentjuh niet kent:
Een 32-jarige dame die tijdens de Top 2000 heeeel veeeel nieuwe muziek heeft leren kennen.
Zeg ik het goed zo?
Welkom dan Limoentjuh.....quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een 32-jarige dame die tijdens de Top 2000 heeeel veeeel nieuwe muziek heeft leren kennen.
Zeg ik het goed zo?
Ik zag het net ja.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:52 schreef just me het volgende:
Door DJ Peaceman is ook al reclame aan het maken voor de marathon uitzending morgenavond
Van 16.00 tot 23.30 uur?quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:52 schreef just me het volgende:
Door DJ Peaceman is ook al reclame aan het maken voor de marathon uitzending morgenavond
Ik zag dat jij het zagquote:
Ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van 16.00 tot 23.30 uur?![]()
Wordt dat hier of in het Top 2000 topic begeleidt?
Ik heb geen idee. Zou denken hier.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van 16.00 tot 23.30 uur?![]()
Wordt dat hier of in het Top 2000 topic begeleidt?
natuurlijk. Dit is van radio 49. Die andere reeks is puur aanleiding van de uitzending.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Zou denken hier.
Dat lijkt me ookquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Zou denken hier.
Alstu en eet smakelijk!quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook
Ik werd weer wakker bij Modern Talking en toen moest ik toch echt gaan koken, nu is het bijna klaar. Dank u, Mad
Hahaha je zegt het perfectquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeg ik het goed zo?
Hoiquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
natuurlijk. Dit is van radio 49. Die andere reeks is puur aanleiding van de uitzending.
Als je van golden oldies houdt, kan ik je aanbevelen om op zaterdagavond vanaf 21.00 uur te luisteren.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
Ik was sowieso van plan hier nog een kijkje te nemenwas me al eerder door iemand aangeraden
![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:06 schreef MadMaster het volgende:
Dit is voor nu even de laatste van mij.
Mijn kippenpoten zitten in de oven...
Wat krijgen we om 19.00 uur vandaag dan te horen?quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je van golden oldies houdt, kan ik je aanbevelen om op zaterdagavond vanaf 21.00 uur te luisteren.
Vooral als je nog veel meer muziek wilt leren kennen, waarvan je soms denkt dat je het liever niet had willen leren kennenquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je van golden oldies houdt, kan ik je aanbevelen om op zaterdagavond vanaf 21.00 uur te luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |