Dat klinkt lekker. Bij ons wordt het stamppot rauwe andijvie.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:06 schreef MadMaster het volgende:
Dit is voor nu even de laatste van mij.
Mijn kippenpoten zitten in de oven...
Ik heb er nog spekjes bijquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker. Bij ons wordt het stamppot rauwe andijvie.
Mmmm klinkt ook goed, maar dan niet jouw poten hoorquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:06 schreef MadMaster het volgende:
Dit is voor nu even de laatste van mij.
Mijn kippenpoten zitten in de oven...
quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Vooral als je nog veel meer muziek wilt leren kennen, waarvan je soms denkt dat je het liever niet had willen leren kennen
Goede vraag..... even kijken.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat krijgen we om 19.00 uur vandaag dan te horen?
quote:Vandaag 19.00 - 21.00 Melting - Music from the movies
Ik haak wel weer aan, denk ik.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:11 schreef just me het volgende:
dank je wel Mad
![]()
eet smakelijk en misschien tot 19.00 uur
Moet ook gebeuren en het is bij je om de hoek, als ik het goed begrepen heb.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:11 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster. Dat was een fijne stream. Hoewel ik tussendoor wel boodschappen heb gedaan.
Draai jij die danquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je van golden oldies houdt, kan ik je aanbevelen om op zaterdagavond vanaf 21.00 uur te luisteren.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Draai jij die dan
Ik zal het noteren. Vind het wel leuk zo de radio op de achtergrond.
Ja, Mad is eten.quote:
Kan je ook verzoekjes indienen ?quote:
Alles kan.... maar luister gewoon gezellig mee. Dan merk je het vanzelf.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kan je ook verzoekjes indienen ?
Niet per se naar een nummer maar meer het soort nummer of misschien op basis van een ander nummer iets soortgelijks dan.
Ik vraag nu misschien wat teveel![]()
*GWN MEELUISTEREN LIMOEN!
Ah oké. Dan ook maar opstaan en even wat klaarmakenquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, Mad is eten.
Even geen muziek tot 19.00 uur.
Eet smakelijkquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, de DJ's hier moeten ook eten.
Meer om 19.00 uur...
Als er iemand draait, dan kan dat vaak wel.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kan je ook verzoekjes indienen ?
Niet per se naar een nummer maar meer het soort nummer of misschien op basis van een ander nummer iets soortgelijks dan.
Ik vraag nu misschien wat teveel![]()
*GWN MEELUISTEREN LIMOEN!
YES yesquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Alles kan.... maar luister gewoon gezellig mee. Dan merk je het vanzelf.
Ik zal denk ik in het begin toch ook vooral meeluisteren. Maar als ik dan een nummer voorbij hoor komen vragen naar iets soortgelijksquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als er iemand draait, dan kan dat vaak wel.
Part of the DJ job, vind ik, mits het een beetje het genre van de dan draaiende DJ is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |