Ik bén er ook niet, ik zíé het alleen.quote:
Dinsdag krijgen we 2 of 3 weken te horen, na die weken verlengen ze het tot en met de voorjaarsvakantie (wat ze allang weten maar telkens verlengen zorgt voor minder weerstand). Daarna moeten ze wel versoepelen want verkiezingen.quote:
In maart bleven mensen dan ook écht thuis.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:19 schreef Kickinalfa het volgende:
Dit is toch allemaal voor de bühne? In maart kon het allemaal prima en het volgende slachtoffer wat we kunnen vinden nu alles dicht is is de AH/Kruidvat.
Het navolgen van de maatregelen gaat dan ook niet zo best.quote:Rutte is al somber op een versoepeling en zo zijn ongeveer alle maatregelen sinds september al eindeloos verlengd.
Ik ben wel benieuwd naar de beeldspraak. Varen we inmiddels op een mammoettanker op de achteruitkijkspiegel op een komeet? Of komen er nog dingen voor?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:21 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dinsdag krijgen we 2 of 3 weken te horen, na die weken verlengen ze het tot en met de voorjaarsvakantie (wat ze allang weten maar telkens verlengen zorgt voor minder weerstand). Daarna moeten ze wel versoepelen want verkiezingen.
Als de UEFA dit doet klaagt niemand hoor..quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:15 schreef skrn het volgende:
[..]
Echt schandalig ook, dat voorstel.
Ik snap ook niet hoe iemand dat kan bedenken. Dan maar loten.
Lijken wel kleuters, joh. Als je er niet uitkomt, gaan we lekker loten.
Een echt plan hebben ze ook niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:21 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dinsdag krijgen we 2 of 3 weken te horen, na die weken verlengen ze het tot en met de voorjaarsvakantie (wat ze allang weten maar telkens verlengen zorgt voor minder weerstand). Daarna moeten ze wel versoepelen want verkiezingen.
Zoiets als je mag kiezen om (niet) werken en zo ja wel, een ander dan uitmaakt welk werk je moet doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Je kan kiezen om niet gevaccineerd te worden.
Heb je ooit eerder keuze gehad dan welk vaccin je ingespoten krijgt?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:24 schreef Vallon het volgende:
Ik vind het "raar" dat je als gebruiker geen inspraak hebt, met welk spul je wordt ingespoten.
Ik zou op zijn minst willen dat tenminste mijn (huis)arts daar in mijn belang invloed op heeft.
Hahahahahaquote:
Zeker.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:25 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hahahahaha
@:Janneke141 Weet je nog, toen we voor gek verklaard werden dat we tegen vaccinatiebewijzen/voordeeltjes voor gevaccineerden waren en dat dat er echt niet zou gaan komen?
Dat maakt wel het een en ander duidelijk over jouw posts over 'Nederlanders'quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:20 schreef Fred het volgende:
[..]
Ik bén er ook niet, ik zíé het alleen.
Vanuit mijn appartement met uitzicht op de winkelstraten van Rotterdam vanwaar ik inmiddels al 10 maanden toekijk hoe velen de maatregelen aan hun laars lappen waardoor ik nog langer binnen mag zitten.
Brood en spelen. Voetbalstadions, festivals, uitgaansgelegenheden, bars/cafés, restaurants, overheidslocaties. En hop, je hebt je vaccinatieplicht geregeld.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zeker.
En ze beginnen bij de voetbalstadions. Kijken wat de volgende wordt.
"We lopen een marathon en het virus zit ons op de hielen maar de eindstreep is in zicht, nog 1x aanzetten om eind februari als winnaar over de finish te komen"quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de beeldspraak. Varen we inmiddels op een mammoettanker op de achteruitkijkspiegel op een komeet? Of komen er nog dingen voor?
Festivals enzo. Die sector is ook alweer bezig met een media-offensief.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zeker.
En ze beginnen bij de voetbalstadions. Kijken wat de volgende wordt.
Wat zeggen mijn post dan over Nederlanders? Of zegt deze post meer over jouw vooroordelen?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:26 schreef MoreDakka het volgende:
Dat maakt wel het een en ander duidelijk over jouw posts over 'Nederlanders'
Ik zou het echt schandalig vinden als de lockdown wordt verlengd eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een echt plan hebben ze ook niet.
"Ja, maar je hoeft niet naar het voetbalstadion hè".quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:27 schreef chratnox het volgende:
[..]
Brood en spelen. Voetbalstadions, festivals, uitgaansgelegenheden, bars/cafés, restaurants, overheidslocaties. En hop, je hebt je vaccinatieplicht geregeld.
Er was toch een motie aangenomen dat er geen directe of indirecte vaccinatieplicht zou komen?
Of een test, prima toch voor de antivaxers.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:27 schreef chratnox het volgende:
[..]
Brood en spelen. Voetbalstadions, festivals, uitgaansgelegenheden, bars/cafés, restaurants, overheidslocaties. En hop, je hebt je vaccinatieplicht geregeld.
Er was toch een motie aangenomen dat er geen directe of indirecte vaccinatieplicht zou komen?
Dus tijdens het EK zitten de stadions vol met ouwe mensen die de oorlog nog hebben meegemaakt. Wat een feestquote:
Jij hebt liever 'het echte werk'.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:24 schreef Vallon het volgende:
Zelf neem ik minimaal de komende 2-5 jaar pertinent geen mRNA/Vector/Subunit vaccin. Een verzwakte Covid19 of zelf het echte werk, komt bij mij dan eerder aan bod als voorkeur. De hoofdreden is dat ik zaken technisch uitstekend begrijp en derhalve daarom eerst de termijnresultaten wil afwachten wat de nog te bewijzen houdbaarheid is en exacte inwerking van baanbrekende technologie gaat worden.
Een sneltest. Zo eentje die volgens VWS niet te vertrouwen is. Lijkt me een goed ideequote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Of een test, prima toch voor de antivaxers.
Nee, over de jouwe.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:27 schreef Fred het volgende:
[..]
Wat zeggen mijn post dan over Nederlanders? Of zegt deze post meer over jouw vooroordelen?
Wel gratis dan zeker? Of mag je eerst 50e neertellen voor je test.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Of een test, prima toch voor de antivaxers.
Sneltestje halen en het stadion of de kroeg in, die geluiden gaan al veel langer. Die Oubaha en andere horecamagnaten hebben zelf ook al massaal die sneltesten gekocht zodat ze die kunnen toepassen aan de deur van de kroegquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Dus tijdens het EK zitten de stadions vol met ouwe mensen die de oorlog nog hebben meegemaakt. Wat een feest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |