Nu, of alle komende verlengingen bij elkaar opgeteld?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:13 schreef Fred het volgende:
Hoeveel verlenging zouden we trouwens gaan krijgen van de lockdown?
3 weken? een maand?
Ja, hou eens op met gedrag, Fred.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:13 schreef Fred het volgende:
[..]
Tja, het is anders wel het gedrag dat we laten zien met zijn allen.
Echt schandalig ook, dat voorstel.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Goeie vraag, want de VVD-fractie heeft, volgens de NOS, echt tegen gestemd. Het zal wel een CDA-grapje geweest zijn, want die stemden wel voor. En hebben ook de grootste ouderen-achterban natuurlijk.
Waarom zou ik niet mogen posten wat ik zie gebeuren in de winkelstraten?quote:
Daar ben ik het helemaal mee eens, dat de kerken die doodleuk nog 400 man binnenlaten niet bijster solidair bezig zijn en dat dat flink tegen hun eigen geloof in gaat. (Zoals ze helaas wel vaker doenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:12 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik geloof (haha, geloof) direct dat de meeste kerken, moskeeën en andere religieuze instituten echt hun best doen. Het probleem zit 'm in de strengere, meer orthodoxe kerken e.d. die zeggen: Wij mogen nog gewoon 400 mensen ontvangen want normaal kunnen we er 1000 ontvangen.
Even los van of 't wel of niet bij wet verboden is, solidariteit is een belangrijk goed in het geloof. Door zelf met grote groepen mensen door te gaan houdt eigenlijk in dat je die solidariteit naar anderen niet wil tonen.
Tot de voorjaarsvakantie, en die er dan aan vast geplakt. Dus tot eind februari is dat dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:13 schreef Fred het volgende:
3 weken? een maand?
De lange arm van de conversatief-christelijke moraal reikt zelfs tot diep in onze meest liberale partij. Ongekend, wat een afgang.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Goeie vraag, want de VVD-fractie heeft, volgens de NOS, echt tegen gestemd. Het zal wel een CDA-grapje geweest zijn, want die stemden wel voor. En hebben ook de grootste ouderen-achterban natuurlijk.
Dit ja. Rutte en de Jonge hebben geen middelen meer dus kunnen alleen nog doen wat andere landen doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:16 schreef chratnox het volgende:
[..]
Tot de voorjaarsvakantie, en die er dan aan vast geplakt. Dus tot eind februari is dat dan?
Ik ben wel benieuwd hoe ze dat voor zich hadden gezien. Letterlijk kop of munt doen? Getal onder de 10?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:15 schreef skrn het volgende:
Lijken wel kleuters, joh. Als je er niet uitkomt, gaan we lekker loten.
Wat we dinsdag te horen gaan krijgen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:14 schreef Janneke141 het volgende:
Nu, of alle komende verlengingen bij elkaar opgeteld?
Mij ook, dat zou ik ook niet willen. Ik zou wel graag willen zien dat die kerken aangesproken worden op hun gedrag, misschien door de overkoepelende organisaties oid. Als elke tent maximaal 30 mensen binnen mag hebben zitten, zou dat voor hun ook moeten gelden. Ook al geldt het niet als wet, uit Christelijke solidariteit zou je erin mee moeten gaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:16 schreef vPlien het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens, dat de kerken die doodleuk nog 400 man binnenlaten niet bijster solidair bezig zijn en dat dat flink tegen hun eigen geloof in gaat. (Zoals ze helaas wel vaker doen)
Maar om vrijheid van religie dan maar in zijn geheel weg te gooien gaat me ook wat te ver.
Dat is een week of 6quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:16 schreef chratnox het volgende:
Tot de voorjaarsvakantie, en die er dan aan vast geplakt. Dus tot eind februari is dat dan?
Meest recente opname data is van 3 jan, 3351 opnames en diagnoses in ziekenhuis. Bezetting bedden is wel van vandaag: 26.476 bedden bezet (iets minder dan gister: 26.626), en 2.378 mensen aan de ventilator.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Op weg Bergamo 2.0 te worden:
COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #1252 Wanneer lockdownvrij?!
En mensen hier die denken dat we wel kunnen versoepelen..
zelfde als Duitslandquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:13 schreef Fred het volgende:
3 weken? een maand?
Rock paper scissorsquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:16 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe ze dat voor zich hadden gezien. Letterlijk kop of munt doen? Getal onder de 10?
Jij mag daar helemaal niet zijn, Fred.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:15 schreef Fred het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet mogen posten wat ik zie gebeuren in de winkelstraten?
Ze hebben nooit iets voor 6 weken verlengd, en deze lockdown was alleen 5 weken vanwege de feestdagen...quote:
3 maand?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:13 schreef Fred het volgende:
3 weken? een maand?
Tja, alles wordt gefilmd. Nu dingen beloven is erg lastig. Maar goed, dat zouden ze ook eerlijk kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:09 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zeg dat dan als Kabinet dat je er niet over wilt noch gaat zeggen ipv daaromheen draaien en de Tweedekamer daar niet over gaat/wil/kan antwoorden. Dat een dergelijke antwoord dan weer betekent dat het het Kabinet het kennelijk niet weet waar ze mee bezig is, moet het Kabinet dan voor lief willen nemen.
Nee. Jij plakt puntjes achter mijn zin. Doet alsof ik er veel puntjes achter gezet heb.quote:Puntjes neerzetten is imo netjes aangeven dat wat er stond, wmb inhoudelijk irrelevant is door met mijn reactie buiten die [...] context te willen houden.
Omdat Van Haga niet integer is. Ze willen gewoon even een youtubefilmpje maken van Hugo de Jonge die geen antwoord heeft.quote:Wat heeft de vraag aan het Kabinet "onder welke voorwaarden maatregelen versoepelt kunnen worden?" nu te maken met de FvD opinie of eender elke andere partij ?
Dit is toch allemaal voor de bühne? In maart kon het allemaal prima en het volgende slachtoffer wat we kunnen vinden nu alles dicht is is de AH/Kruidvat.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:12 schreef Fred het volgende:
[..]
Daarom worden burgers ook opgeroepen om zonder gezelschap boodschappen te doen, een rustig moment uit te zoeken én vooraf vast te bedenken wat wil je kopen.
Ik zie het echt voor me.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:16 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe ze dat voor zich hadden gezien. Letterlijk kop of munt doen? Getal onder de 10?
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:17 schreef chratnox het volgende:
[..]
Mij ook, dat zou ik ook niet willen. Ik zou wel graag willen zien dat die kerken aangesproken worden op hun gedrag, misschien door de overkoepelende organisaties oid. Als elke tent maximaal 30 mensen binnen mag hebben zitten, zou dat voor hun ook moeten gelden. Ook al geldt het niet als wet, uit Christelijke solidariteit zou je erin mee moeten gaan.
Waar las je dat?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:06 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik las dat mensen met een auto immuunziekte het astrazenica vaccin beter kunnen skippen. Waarom is dit precies?
Dat is een verlenging met 3 weken (13 februari begint regio zuid). En dan eigenlijk hetzelfde als we met de kerstvakantie hadden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |