Dat weet ik. Maar je maakt geen schema om je er niet aan te houden.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:44 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nee hoor, want het hele schema is gewoon onder voorbehoud van levering. Dus iedereen die dacht dat dit hiermee een belofte was, houdt vooral zichzelf voor de gek.
Ja dat wel, maar er valt ook weinig te beoordelen van AstraZeneca want ze hebben nog geen officiele aanvraag voor goedkeuring gedaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de EMA de aanvragen op volgorde beoordeeld?
Hugo heeft een bijbaantje als Scrum-master?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:31 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het was vorige keer toch een marathon van sprints oid? Bij Even tot hier hadden ze 't wel mooi uiteen gezet
Ik denk niet dat het een trucje is. Die OMT-lui denken over het algemeen totaal niet na over maatschappelijke gevolgen, die kijken alleen naar cijfers. Dat komt de regering goed uit maar het lijkt me geen opgezet plan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dit doorzichtige trucje gebruiken ze al maanden. De komende week komen er één voor één allemaal belangrijke mensen vertellen dat we écht nog niks kunnen versoepelen, en als Rutte het dan de twaalfde op een persconferentie vertelt wordt er niemand meer boos op hem, want hij kan niet anders want alle experts zeggen het.
Ja, dat is het risico van het totale leven.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij hebt liever 'het echte werk'.
Wat een mooi eufemisme voor een potentieel dodelijk virus.
Niet, ik heb meegeluisterd met het maken van de afspraak van vrouwlief. Je krijgt wel vragen als, ben je positief getest, of ben je zwanger of wil je het worden.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:56 schreef Caland het volgende:
Vast al gevraagd maar in hoeverre wordt er bij het vaccineren gekeken of iemand al corona heeft gehad? Lijkt me dat je die een beetje achteraan de rij wil plaatsen.
B-17 incoming.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:32 schreef Tijger_m het volgende:
Yippie, negatieve covid test dus ik mag Nederland in op vrijdag
Niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:56 schreef Caland het volgende:
Vast al gevraagd maar in hoeverre wordt er bij het vaccineren gekeken of iemand al corona heeft gehad? Lijkt me dat je die een beetje achteraan de rij wil plaatsen.
Is er al overtuigend bewijs dat een besmetting net zo goed werkt als een vaccin?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Helaas, want die zou je inderdaad achteraan het rijtje moeten plaatsen daar win je echt heel veel mee.
Inderdaad ontzettend jammer, maar ook onder FOK!kers lijkt die mening niet heel populair te zijn. Heb die discussie wel al een aantal keren gehad en altijd zelfde antwoorden weer. Terwijl je daar inderdaad in het begin veel mee kunt winnen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Niet.
Helaas, want die zou je inderdaad achteraan het rijtje moeten plaatsen daar win je echt heel veel mee. Weet niet hoe het nu zit maar volgens mij zei van Dissel ergens in september dat minstens 1 miljoen mensen het al hadden gehad. Dat zijn 2 miljoen vaccins die je nu beter kan gebruiken.
Je hoort er niemand over. De media niet, de kamer niet, de Jonge niet, OMT niet.
Dit is misschien nog wel erger dan dat deuntje van carnavalsfestivalquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:46 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nog 3, 3 maandjes voordat het stopt. Dat het kapt, dat het nokt. Strakjes heel relaxed een vaccin en dan pas iedereen de groeten,..
Er wordt niet expliciet gekeken anders dan in menselijke observatie. Wel kan gevraagd worden of je medisch iets te melden hebt dat relevant kan zijn. Bij ja of twijfel bij de intake, zal iemand worden doorverwezen naar je huisarts.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:56 schreef Caland het volgende:
Ja, in the UK was ook nog veel open maar dan gaan mensen nu angstig zeggen dat ze hopen dat wij dit niet krijgen..quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:48 schreef Jane het volgende:
We hebben het wel steeds over de UK (ook wel terecht), maar kijk Ierland gaan dan!
[ afbeelding ]
Blijkbaar hebben ze de pubs en restaurants geopend in december.
[ twitter ]
Een andere mogelijkheid wat ik mij zou kunnen voorstellen (maar dat kunnen ze vast in het bloed aantonen) is dat iemand die een besmetting door heeft gemaakt maar één dosis nodig heeft om tot dezelfde hoeveelheid anti-stoffen te komen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:00 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Is er al overtuigend bewijs dat een besmetting net zo goed werkt als een vaccin?
Zou kunnen. Maar twee dingen die vergeten worden zijn wat mij betreft dat een positieve test alleen niet genoeg is om immuniteit te meten en dat er ook geen register is van mensen die al besmet zijn geweest.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:02 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Een andere mogelijkheid wat ik mij zou kunnen voorstellen (maar dat kunnen ze vast in het bloed aantonen) is dat iemand die een besmetting door heeft gemaakt maar één dosis nodig heeft om tot dezelfde hoeveelheid anti-stoffen te komen.
Het lijkt mij ook een goed idee, maar logistiek niet haalbaar momenteel. De mensen die positief getest zijn geweest weten het, maar voor de rest is het 'sjaan op de hoek dacht dat ze keronas had, die is 2 dagen goed ziek geweest'.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:01 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Inderdaad ontzettend jammer, maar ook onder FOK!kers lijkt die mening niet heel populair te zijn. Heb die discussie wel al een aantal keren gehad en altijd zelfde antwoorden weer. Terwijl je daar inderdaad in het begin veel mee kunt winnen.
Dat is wel weer waar. Die twee miljoen waar Jaap het over heeft zijn natuurlijk niet allemaal vastgestelde gevallen en dan valt je voordeel wel weer tegen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:04 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook een goed idee, maar logistiek niet haalbaar momenteel. De mensen die positief getest zijn geweest weten het, maar voor de rest is het 'sjaan op de hoek dacht dat ze keronas had, die is 2 dagen goed ziek geweest'.
Je zou dus die ~800.000 die positief getest zijn geweest achteraan de rij kunnen zetten, dat zal zeker schelen. Maar ik denk dat de puzzel momenteel al moeilijk genoeg is.
De prioriteit is ook OutbreakManagementteam t.a.v. virusbestrijding en het Kabinet moet de maatschappelijk-economische-financiële-fiscale-ecologie gevolgen maar afwerken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:56 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een trucje is. Die OMT-lui denken over het algemeen totaal niet na over maatschappelijke gevolgen, die kijken alleen naar cijfers. Dat komt de regering goed uit maar het lijkt me geen opgezet plan.
Zo makkelijk werkt dat niet. Een positieve test geeft niet aan of ieman daadwerkelijk immuun is of niet. Er zijn ook aanwijzingen dat een lichte besmetting minder immuniteit oplevert. Er is geen enkele registratie wie er besmet is geweest en in welke mate.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:03 schreef Evenstar het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)md-tegen-corona.html
Hier heeft hij het zelfs over 2 miljoen, dat zijn dus 4 miljoen vaccins die je anders zou kunnen gebruiken.
Maar mensen weten wel of ze een positieve test hebben gehad. Ze hoeven dan ook niet als anti-vaxxer gezien te worden, maar kunnen best even 2-3 maandjes wachten voor ze een vaccin nemen. Gewoon niet op het moment dat de vraag naar vaccins het allergrootst is.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:04 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar twee dingen die vergeten worden zijn wat mij betreft dat een positieve test alleen niet genoeg is om immuniteit te meten en dat er ook geen register is van mensen die al besmet zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |