Drama nu. Laatst de makelaar gebeld voor een huis wat net een uur op Funda stond, was al onder optiequote:Op zondag 10 januari 2021 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb een keer 40 euro gedaan en een keer 45 euro. Zodat het grappig was.
Verder heb ik wel wat centjes over iedere maand, maar die moeten gaan richting een huis.
Binnenkort eens een afspraak met adviseur maken, om te kijken wat er mogelijk is.
PVV wil veel meer huizen bouwen. Denk hieraan in maart!quote:Op maandag 11 januari 2021 19:18 schreef Fugue het volgende:
[..]
Drama nu. Laatst de makelaar gebeld voor een huis wat net een uur op Funda stond, was al onder optie
Euh oke ja zal ik doenquote:Op maandag 11 januari 2021 19:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
PVV wil veel meer huizen bouwen. Denk hieraan in maart!
Dank je.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:14 schreef Fok-it het volgende:
Nog gefeliciteerd Kaneeltje, ouwe brombeer
Hangt ook wel van de plek af. Wil sowieso niet in de Randstad gaan kijken.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:18 schreef Fugue het volgende:
[..]
Drama nu. Laatst de makelaar gebeld voor een huis wat net een uur op Funda stond, was al onder optie
Kaneel is de eerste en de laatste in de SC die 30 wordt. Benjamin Button is er niks bijquote:Op maandag 11 januari 2021 19:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het wordt vanaf nu ieder jaar minder
Baard grijs op mijn 30ste.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kaneel is de eerste en de laatste in de SC die 30 wordt. Benjamin Button is er niks bij
Kalend op je 30ste is anders ook geen feest. Moet die moneyz hebben voor implantaten in Turkijequote:Op maandag 11 januari 2021 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Baard grijs op mijn 30ste.
Haar grijs op mijn 30ste.
[ afbeelding ]
Gelijk nieuw gebit erbijquote:Op maandag 11 januari 2021 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kalend op je 30ste is anders ook geen feest. Moet die moneyz hebben voor implantaten in Turkije
Is goed Kluunquote:
Begon me al beetje te vervelen met werken, maar dat gaat nog 3 weken langer duren ripquote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een rust hier.
Nou, vanavond even horen hoe lang we nu weer thuis moeten zitten.
drie weken extraquote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een rust hier.
Is er weer persco ja?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een rust hier.
Magazijn blijft gewoon open hoorquote:
Je moeders benen ookquote:
quote:
Wees maar blij dat ik geen Mario heet en je nu FILEER in de ONZ-FBquote:
#jesuismarioquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wees maar blij dat ik geen Mario heet en je nu FILEER in de ONZ-FB
Die vent moet wel trol zijn tochquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wees maar blij dat ik geen Mario heet en je nu FILEER in de ONZ-FB
keine ahnungquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die vent moet wel trol zijn toch
Mag dit wel van @Amarantha ?quote:
Bijna weer de week door het midden!quote:
Lekker man. Imola ook terug op de F1 kalender. Het kan niet op!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijna weer de week door het midden!
Wat dom!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
2 vergaderingen gepland op hetzelfde moment donderdag aanstaande.
Lekker bezig
Van mij mag iedereen tegen je zeggen dat je een debiel bent.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mag dit wel van @:amarantha ?
Goed bezig met al dat uitlokken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen tegen je zeggen dat je een debiel bent.
Jij begint.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goed bezig met al dat uitlokken.
Miemiemiemiequote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goed bezig met al dat uitlokken.
Je moet een negatieve corona-test overleggen als je daar bij wilt zijn. Denk niet dat dat gaat lukken zo kortdagquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Morgen race. China. 20:00.
Wees erbij!
Regel ik voor je. 50 euroquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet een negatieve corona-test overleggen als je daar bij wilt zijn. Denk niet dat dat gaat lukken zo kortdag
Oh wilde hem in de herhaling gooienquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:40 schreef Fok-it het volgende:
Gelukkig maar. Erg ongemakkelijke TT hoe langer hij actief is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |