Staat vast ergens met elkaar in verbinding, vingers en ogen. Hand-oogcoördinatiequote:
Mijn nierafwijking staat wel in verband met mn gehoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Staat vast ergens met elkaar in verbinding, vingers en ogen. Hand-oogcoördinatie.
(Ik word echt zo'n goede arts. Ik gooi het gewoon op een holistische aanpak
)
Huh, wat?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn nierafwijking staat wel in verband met mn gehoor.![]()
Vind ik gaaf.
Jus die er enigzinds dubieus uitziet een "lekker smaakje look" gevenquote:
Ik weet er het fijne niet van, maar het gen met afwijking dat Syndroom van Alport is hetzelfde als dat iets doet met je gehoor. Zodoende zijn mensen met dit syndroom vaak doof of deels doof.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Huh, wat?Nu ben ik nieuwsgierig!
Dit klinkt als niveautje regenboogforel inspuiten zodat 'ie niet zo bleek ziet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jus die er enigzinds dubieus uitziet een "lekker smaakje look" geven
Woah, weer wat geleerd!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne niet van, maar het gen met afwijking dat Syndroom van Alport is hetzelfde als dat iets doet met je gehoor. Zodoende zijn mensen met dit syndroom vaak doof of deels doof.![]()
Overigens zit het gen op het stukje X -chromosoom dat de Y niet heeft. Net als het gen dat zorgt dat je kleuren goed ziet. Daarom zijn mannen veel vaker kleurenblind.
Engelse keuken verbaast me wel vaker hoor, en rondom gravy is blijkbaar een heel arsenaal aan verbeteraars beschikbaar.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:00 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dit klinkt als niveautje regenboogforel inspuiten zodat 'ie niet zo bleek ziet.
Brrr
bronquote:Alport syndrome is caused by an inherited defect in type IV collagen—a structural material that is needed for the normal function of different parts of the body. Since type IV collagen is found in the ears, eyes, and kidneys, this explains why Alport syndrome affects different seemingly unrelated parts of the body (ears, eyes, kidneys, etc.).
Je bent ook gaan Googlenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:06 schreef Tele6 het volgende:
Shit Lonaa, je kan er ook nog eens oogafwijkingen van krijgen.
[..]
bron
Ja, dat is dus met Alport ook zo.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:08 schreef Tele6 het volgende:
De ziekte van Duchenne (spierziekte) zit trouwens ook op het X-chromosoom. Nare ziekte is dat. We hadden een moeder met 3 zonen in het dorp wonen, 2 daarvan bleken ziek. Die heeft een paar jaar in spanning gezeten nadat zoon 1 ziek werd, zouden de andere 2 het ook hebben? En inmiddels is er nog maar 1 zoon over
Ik las vandaag over vegan gravy waar marmite doorheen gaat. Klinkt plausibel en ik wil het.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Engelse keuken verbaast me wel vaker hoor, en rondom gravy is blijkbaar een heel arsenaal aan verbeteraars beschikbaar.
Zeldzame ziektes googelen is een van mijn grootste hobby'squote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je bent ook gaan Googlen![]()
Ik heb er geen last van. Of naja, de filters in mijn nieren laten eiwitten door en dat past eigenlijk niet en daardoor heb ik ook altijd wat bloed in mijn urine. But that's it. En dat blijft waarschijlijk voor altijd ook zo.
Oh.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:11 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zeldzame ziektes googelen is een van mijn grootste hobby's
Van de week kwam ik op een site genaamd FRAME waar ze filmpjes hebben met uitleg over zeldzame genetische ziektes, heel interessant. Syndroom van Marfan bijvoorbeeld -- er wordt over een paar beroemde violisten van lang geleden gespeculeerd dat ze dat hadden omdat je er heeeeel lange vingers van krijgt.
Van wat ik lees ga je aan Alport niet vroeg dood hè? Je zit alleen wel met nierfalen en doofheid, en mogelijk heb je een niertransplantatie nodig. Niet leuk iig.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat is dus met Alport ook zo.Ik ben eigenlijk wel blij dat ik een meisje ben.
https://positiveexposure.org/frame/marfan-syndrome/quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh.![]()
Ja ik hou ook wel van rariteiten.Ik ga de site even opzoeken
Dan kijk je vast ook programma’s als Body Bizarre. Fascinerend.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh.![]()
Ja ik hou ook wel van rariteiten.Ik ga de site even opzoeken
Er zullen toch wel gradaties zijn in ernst, verwacht ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Van wat ik lees ga je aan Alport niet vroeg dood hè? Je zit alleen wel met nierfalen en doofheid, en mogelijk heb je een niertransplantatie nodig. Niet leuk iig.
Niertransplantatie is geloof ik ook gebed zonder einde omdat het een DNA-probleem is.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Van wat ik lees ga je aan Alport niet vroeg dood hè? Je zit alleen wel met nierfalen en doofheid, en mogelijk heb je een niertransplantatie nodig. Niet leuk iig.
Mijn moeder had gezondheidsklachten die niet te duiden waren. Daar hebben ze het uiteindelijk ontdekt doen ze uitgebreid onderzoek gedaan hebben.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Er zullen toch wel gradaties zijn in ernst, verwacht ik.
Zoals ook verschil tussen jongens en meisjes.
Hoe kwam je erachter, Lonaa ?
Ha, donderdag een online Nieuwjaarsbijeenkomst met bijna 100 mensen.
Zojuist een mailtje met de vraag om klaar te zitten met een drankje en een nootje en in te loggen.
Vorige keren was op het toneel met z’n allen.
Nee, want als de membranen in jouw nieren verkeerd aangelegd zijn omdat jouw DNA op de plek die dat bepaalt stuk is, is het in een donornier niet zo. Donornieren hebben dan wel goed aangelegde membranen waar geen eiwitten en bloed enz. doorheen gaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niertransplantatie is geloof ik ook gebed zonder einde omdat het een DNA-probleem is.
Zijn er eigenlijk meer mensen in je familie met Alport?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niertransplantatie is geloof ik ook gebed zonder einde omdat het een DNA-probleem is.
Oeh.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee, want als de membranen in jouw nieren verkeerd aangelegd zijn omdat jouw DNA op de plek die dat bepaalt stuk is, is het in een donornier niet zo. Donornieren hebben dan wel goed aangelegde membranen waar geen eiwitten en bloed enz. doorheen gaan.
Mijn moeder en mijn zusje. Ik heb geen broertjes.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk meer mensen in je familie met Alport?
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn moeder en mijn zusje. Ik heb geen broertjes.
As far as we know is de mutatie bij mijn moeder onstaan. Haar ouders hebben geen klachten of symtomen. Daar is geloof ik nooit actief naar gezocht, maar ze zijn oud en hun nieren doen het.
Ik ging ervan uit dat niercellen niet zo snel delen. Je huidcellen en bloedcellen worden heel snel vervangen maar je botten en tanden bijvoorbeeld lang niet zo snel. Dus dan kun je lang doen met een donornier, ik kan me voorstellen dat je er lang genoeg mee doet dat hij eerst aan andere dingen ten onder gaat.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oeh.Dat bied perspectief.
![]()
Ik dacht omdat cellen altijd vervangen werden DNA daarin leidend was. Ik weet niet waarom ik dat dacht.
Volgens mij was het 7 jaar ofzo. Zeg maar voordat het helemaal vernieuwd is.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:26 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben nu heel hard aan het googelen op "hoe snel delen cellen in nieren" maar dat is moeilijk.
Ja, we hebben wel geluk gehad dat we geen jongetjes zijn.quote:
Maar dit is even histologie van de koude grond hoor; je cellen vervangen zich vaak vanuit basale vervangcellen. Ik zou eens moeten nagaan hoe dat precies bij nieren zit, maar bijvoorbeeld in je darmen zitten de basale vervangcellen in een soort crypten (de crypten van Lieberkühn. Vraag me niet waarom ik dat nog weet, ik heb dat vak nog nooit gehaaldquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Volgens mij was het 7 jaar ofzo. Zeg maar voordat het helemaal vernieuwd is.
Het is wel ingewikkelder dan dat. Bijvoorbeeld je eicellen, ooglens en hersenen vernieuwen nooit.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Volgens mij was het 7 jaar ofzo. Zeg maar voordat het helemaal vernieuwd is.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:33 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Maar dit is even histologie van de koude grond hoor; je cellen vervangen zich vaak vanuit basale vervangcellen. Ik zou eens moeten nagaan hoe dat precies bij nieren zit, maar bijvoorbeeld in je darmen zitten de basale vervangcellen in een soort crypten (de crypten van Lieberkühn. Vraag me niet waarom ik dat nog weet, ik heb dat vak nog nooit gehaald). Dus in het orgaan zelf, is wat ik wilde zeggen.
Ik kan me voorstellen dat dit ook voor je nieren geldt. Of donornier dan. Enkel de bloedvaten ernaartoe zijn van jezelf, dus misschien dat het aansluiten wat lastiger is als het bindweefsel niet overal even lekker is aangelegd. Maar daar zullen ze mogelijk wel omheen kunnen werken.
Ja, het werkte dus niet zo als dat ik dacht.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:33 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Maar dit is even histologie van de koude grond hoor; je cellen vervangen zich vaak vanuit basale vervangcellen. Ik zou eens moeten nagaan hoe dat precies bij nieren zit, maar bijvoorbeeld in je darmen zitten de basale vervangcellen in een soort crypten (de crypten van Lieberkühn. Vraag me niet waarom ik dat nog weet, ik heb dat vak nog nooit gehaald). Dus in het orgaan zelf, is wat ik wilde zeggen.
Ik kan me voorstellen dat dit ook voor je nieren geldt. Of donornier dan. Enkel de bloedvaten ernaartoe zijn van jezelf, dus misschien dat het aansluiten wat lastiger is als het bindweefsel niet overal even lekker is aangelegd. Maar daar zullen ze mogelijk wel omheen kunnen werken.
Ik kon nieren in een ander tabelletje ook al niet vinden.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:34 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het is wel ingewikkelder dan dat. Bijvoorbeeld je eicellen, ooglens en hersenen vernieuwen nooit.
Bron
Maar de nieren staan niet in hun tabelletje![]()
Dus je hebt gelijk Lonaa (en pech).quote:The research, which was done in mice, also shows how the kidney regenerates itself. Instead of a single type of kidney stem cell that can replace any lost or damaged kidney tissue, slightly more specialized stem cells that reside in different segments of the kidney give rise to new cells within each type of kidney tissue.
Ik heb allemaal van die vage begrippen in mijn hoofd. Sommige nuttiger dan de ander. Maar goed, hoort bij de studie.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
Ja, het werkte dus niet zo als dat ik dacht.
(mooi trouwens, die crypten. Zo ben ik 'endoplasmatisch reticulum' nooit vergeten')
Mwoah, stamcellen uit speciale gebieden in de nier. Dus mogelijk ook gewoon vanuit de donornier zelf dan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:38 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb wat gevonden
link
[..]
Dus je hebt gelijk Lonaa (en pech).
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:38 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb allemaal van die vage begrippen in mijn hoofd. Sommige nuttiger dan de ander. Maar goed, hoort bij de studie.
Van andere vakgebieden heb ik minder onthoudenOf het moet de geschiedenisles over kruisigen zijn. Die weet ik nog wel. (Dat veel beelden in kerken van Jezus niet kloppen, want de nagel door de handpalm zou gewoon uitscheuren. Dat moet gewoon tussen je radius en ulna geramd worden. En als ze lief waren, braken ze je benen vooraf. Kon je je minder lang omhoogduwen om te kunnen ademen.)
Ohja ohjaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:40 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Mwoah, stamcellen uit speciale gebieden in de nier. Dus mogelijk ook gewoon vanuit de donornier zelf dan.
Dat zou mooi zijn in elk geval
Jaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:42 schreef Lonaa het volgende:
Maar, hoogstwaarschijnlijk, voor mij niet van toepassing dit. Want ik ga gewoon mijn eigen nieren houden en die gaan gewoon fucntioneren ditdat.
Dora lag te soezen onder het dekentje net (wat ze zelf over zich heen getrokken hadquote:
Ohhquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dora lag te soezen onder het dekentje net (wat ze zelf over zich heen getrokken had) op de bank en Abby liep over d'r heen maar ze dacht dat het Ziva was. Dus deed ze beetje lelijk maar toen bleek het dus Abby en toen voelde ze zich heel schuldig en ging ze Abby kusjes geven.
![]()
Het is gewoon een ontzettend lief en leuk en lekker ding.Ze steelt nog steeds dagelijks harten
Standaard poezenblik indien wakker en klaar met wassen?quote:
Ziva is gewoon kut.quote:
Die.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Standaard poezenblik indien wakker en klaar met wassen?
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ziva is gewoon kut.Komt denk ik voornamelijk omdat Ziva ook territoriaal tegen haar doet. Dus doet ze dat terug. Ofzo. Weet niet. Het is niet zorgelijk ofzo. Ziva is gewoon een ontzettende eigenwijze Bengaal. Die het af en toe uitlokt en op zoekt en dan verbolgen is als de hond reageert. Er is een matige toleratie naar andere dieren, dat is altijd zo geweest.
Overigens ligt Dora ook wel eens op de bank en dan gromt ze als poes in de buurt komt maar niemand is daar echt van onder de indruk. Abby komt zelfs dichterbij omdat Dora een gek geluid maakt. Vorige week stonden ze neus aan neus terwijl Dora aan het grommen was. Toen gaf ze maar gewoon op met een hele diepe zucht.![]()
Ik vind het wel vermakelijk.quote:
Ik zou willen dat onze hond de kat kusjes geeftquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ziva is gewoon kut.Komt denk ik voornamelijk omdat Ziva ook territoriaal tegen haar doet. Dus doet ze dat terug. Ofzo. Weet niet. Het is niet zorgelijk ofzo. Ziva is gewoon een ontzettende eigenwijze Bengaal. Die het af en toe uitlokt en op zoekt en dan verbolgen is als de hond reageert. Er is een matige toleratie naar andere dieren, dat is altijd zo geweest.
Overigens ligt Dora ook wel eens op de bank en dan gromt ze als poes in de buurt komt maar niemand is daar echt van onder de indruk. Abby komt zelfs dichterbij omdat Dora een gek geluid maakt. Vorige week stonden ze neus aan neus terwijl Dora aan het grommen was. Toen gaf ze maar gewoon op met een hele diepe zucht.![]()
Het gaat buiten ook nog wel eens mis want OMG POES!!111!211quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zou willen dat onze hond de kat kusjes geeft![]()
Maar een te enthousiaste hond met een chagrijnige oude kat werkt niet.
Ik geef Dora groot gelijkquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het gaat buiten ook nog wel eens mis want OMG POES!!111!211
Maar ze weet wel wanneer een kat het niet cool vindt. En dat ze daar dan niet heen moet gaan. Maar dat is Zo Ontzettend Moeilijk. Want poes is Zo Ontzettend Gaaf.![]()
Ja wat is het nou... een poezenhond of een kontenhond? Wezenlijk verschilquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:12 schreef sigme het volgende:
Krulletjeshond is redelijk normaal, maar de secondant is anaal gefixeerd. Bijzonder gefixeerd. En dol op poezen. Het mooiste ter wereld is dus een kattekont. De poezen moesten er even aan wennen, maar ze zijn eraan gewend geraakt. Eigenlijk best aangenaam, zeggen ze, zo'n hondesnuit.
Onze hond snapt nog steeds niet dat de kat geen raar hondje is.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het gaat buiten ook nog wel eens mis want OMG POES!!111!211
Maar ze weet wel wanneer een kat het niet cool vindt. En dat ze daar dan niet heen moet gaan. Maar dat is Zo Ontzettend Moeilijk. Want poes is Zo Ontzettend Gaaf.![]()
Oh, hij gaat er ook VOL in? Dat doet Dora ook, als ze de kans krijgt. Abby zit altijd vrij stevig zeg maar .Als je die aandrukt op dr kont zo van 'joh, ga eens weg' dan blijven d'r voorpootjes altijd staan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:12 schreef sigme het volgende:
Krulletjeshond is redelijk normaal, maar de secondant is anaal gefixeerd. Bijzonder gefixeerd. En dol op poezen. Het mooiste ter wereld is dus een kattekont. De poezen moesten er even aan wennen, maar ze zijn eraan gewend geraakt. Eigenlijk best aangenaam, zeggen ze, zo'n hondesnuit.
Mijn katten groeten graag met een poot.. daar raken andere katten meestal nogal van in de warquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Onze hond snapt nog steeds niet dat de kat geen raar hondje is.
Laatst gaf de kat een kopje tegen haar neus dus ik![]()
en toen was hondje in de war en wilde ze de kat aanraken met haar poot
Bwehehehe.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Onze hond snapt nog steeds niet dat de kat geen raar hondje is.
Laatst gaf de kat een kopje tegen haar neus dus ik![]()
en toen was hondje in de war en wilde ze de kat aanraken met haar poot
Ja ik snap het ook wel. De kat doet soms inderdaad nagels gebruikenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bwehehehe.![]()
Sally vond altijd vet ingewikkeld als Abby een kopje gaf. Want affectie van poes. En poesen hebben nagels die ze soms zomaar gebruiken (jaja Sally 'zomaar')
Hoe aai je?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dora en de buurpoes![]()
Oh, ik heb nog helemaal niet verteld over mijn nieuwe vriendin. Mijn vriendin heeft een hond. Die hond is erg verlegen. Ze vind mijn tuin en mijn man tof maar min niet. Ze gaat me actief uit de weg als ik in de buurt kom. Ik kom alleen in de buurt als we elkaar tegenkomen op weg naar de keuken ofzo, ik zoek haar natuurlijk niet op.
En om 0.05 op oudjaarsnacht ging ze ineens voor me zitten. En ze bleef zitten. Toen heb ik geaaid, op de manier zoals ik dat van Lonaa heb geleerd. En ze vond het goedZe heeft een uur aan mijn voeten gelegen. De kat was blijkbaar uit de boom en nu ben ik ook tof
Bohquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dora en de buurpoes![]()
Oh, ik heb nog helemaal niet verteld over mijn nieuwe vriendin. Onze vrienden hebben een hond. Die hond is erg verlegen. Ze vind mijn tuin en mijn man tof maar mij niet. Ze gaat me actief uit de weg als ik in de buurt kom. Ik kom alleen in de buurt als we elkaar tegenkomen op weg naar de keuken ofzo, ik zoek haar natuurlijk niet op.
En om 0.05 op oudjaarsnacht ging ze ineens voor me zitten. En ze bleef zitten. Toen heb ik geaaid, op de manier zoals ik dat van Lonaa heb geleerd. En ze vond het goedZe heeft een uur aan mijn voeten gelegen. De kat was blijkbaar uit de boom en nu ben ik ook tof
Het allerbeste is als je door je knieen gaat (dus niet voorover buigen want dat is bedreigend). Dan steek je je arm/hand uit en dan laat je hond snuffelen. En eigenlijk reik je dan door onder de bek van de hond naar de zijkant/onderkant kop. Want honden vinden op hun hoofd aaien eigelijk ook maar stom en bedreigend. En dan vanaf de zijkant kan je best naar de oren en dan kriebelen en alles.quote:
Ja, gaaf he? Was echt mooi. Baasjes waren ook trotsquote:
Als je dit bij onze rottweilers deed kon je daarna gaan douchen.....quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het allerbeste is als je door je knieen gaat (dus niet voorover buigen want dat is bedreigend). Dan steek je je arm/hand uit en dan laat je hond snuffelen. En eigenlijk reik je dan door onder de bek van de hond naar de zijkant/onderkant kop. Want honden vinden op hun hoofd aaien eigelijk ook maar stom en bedreigend. En dan vanaf de zijkant kan je best naar de oren en dan kriebelen en alles.
This is about right ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:31 schreef Tele6 het volgende:
Dat is niet heel anders dan bij katten toch? In ieder geval het eerst aan je laten snuffelen, het niet heel erg van bovenaf aaien en dat het geen goed idee is om meteen voor de kop te gaan.
Mijn oom en tante hebben een Hongaars hondje geadopteerd en dat was heel schuchter in het begin, maar als je haar behandelde als een soort kat ging het wel met aaien
Als je snel doorscrolt leest dit gek.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, gaaf he? Was echt mooi. Baasjes waren ook trots![]()
Tele. Ik moet Lonaa vanaf onder aaien. Dus niet op de kop maar zodat ze je hand aan zien komen.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hoezo? Ik aai Lona altijd even van onderen ter begroeting, doe ik altijd bij leuke mensen![]()
Livestream!!!quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:28 schreef Myraela het volgende:
ZITTEN WE KLAAR VOOR DE EERSTE PRIK!?!??!?!!?!?
Je mag het ook gewoon zeggen als je mini niet aardig vindtquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:28 schreef Myraela het volgende:
ZITTEN WE KLAAR VOOR DE EERSTE PRIK!?!??!?!!?!?
Ze hebben allemaal al minimaal een rondje door de lege priklocatie gemaakt zo te zienquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:30 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je mag het ook gewoon zeggen als je mini niet aardig vindt![]()
Maar natuurlijk, popcorn erbij, zweethandjes.... is heel het Mediapark uitgerukt?
quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hoezo? Ik aai Lona altijd even van onderen ter begroeting, doe ik altijd bij leuke mensen![]()
Historisch moment.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/hugodejongeNL/videos/1125897374517921
Pijn is zo goed als weg, waarschijnlijk dankzij de pijnstillers. Ik zag alleen dat de blaren die ze bij de HA opengeprikt hebben weer gevuld zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe is het met je hand (en de pijn)?
Ik wil dat graag als ik opsta.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Whehe gewoon een applaus na je vaccinatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |