Goed filmpjequote:Op donderdag 21 januari 2021 10:36 schreef Pino112 het volgende:
WvA tot 2024, nu definitief
https://www.teamjumbovism(...)bo-visma-until-2024/
Dat is dan echt een einde tijdperk.quote:
Hij heeft nog een jaar om zich (weer) te bedenkenquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat is dan echt een einde tijdperk.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:36 schreef Pino112 het volgende:
WvA tot 2024, nu definitief
https://www.teamjumbovism(...)bo-visma-until-2024/
Wat zou er gezegd moeten worden over de cross? Gezien het voor hem een goede basis lijkt voor het wegseizoen en hij het uithangbord voor Jumbo op de Belgische markt is zal dat wel gewoon doorgaan zoals dit jaar lijkt me.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Niets over zijn programma. Was wel benieuwd of er iets gezegd zou worden over de cross.
Daar zal niet veel aan veranderen nee. Lijkt me trouwens ook een belangrijke reden voor Van Aert om bij Jumbo te blijven, dat hij daar mee door kan gaan inclusief eigen sponsoren in het veld.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat zou er gezegd moeten worden over de cross? Gezien het voor hem een goede basis lijkt voor het wegseizoen en hij het uithangbord voor Jumbo op de Belgische markt is zal dat wel gewoon doorgaan zoals dit jaar lijkt me.
Einde van een tijdperk, @Mani89quote:Het heeft er alle schijn van dat Matteo Busato niet terugkeert in het peloton. De Italiaanse renner, die vorige maand 33 jaar werd, heeft nog altijd geen contract voor dit seizoen en denkt eraan zijn loopbaan te beëindigen. “Het heeft geen zin om nog langer te wachten. Ik denk dat ik ermee moet stoppen”, laat hij weten aan TuttoBICI. “Ik was graag doorgegaan, maar helaas is dit het. Het jaar 2020 was vreemd. Er kon weinig worden gekoerst en ik denk dat dit me heeft genekt.”
Paolo Toto raus bij Work Service, geen Mooie Borsato meer. Ik vind dit allemaal niet erg leuk.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Einde van een tijdperk, @:Mani89
Geloof je nog wel in Lyu?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Paolo Toto raus bij Work Service, geen Mooie Borsato meer. Ik vind dit allemaal niet erg leuk.
De schaarse momenten dat die uit zijn hok mag komen zullen alleen maar schaarser zijn met de coronaschrappingen. De altijd sympathieke Asia Tour kan voor alweer een jaar door de plee gespoeld worden.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geloof je nog wel in Lyu?
quote:C'è il ventunesimo corridore del roster 2021 per l'Androni Giocattoli Sidermec. È ufficiale, infatti, l'ingaggio per le prossime due stagioni di Andrii Ponomar. Diciottenne ucraino, Ponomar è una delle promesse del ciclismo internazionale che fa il salto dalla categoria juniores ai professionisti senza passare dagli under 23. Il team manager di Androni Giocattoli Sidermec Gianni Savio non si è lasciato sfuggire l'ennesima scommessa su un grande talento in prospettiva, raccogliendo senza esitazioni il suggerimento di Giuseppe Acquadro, il procuratore del corridore ucraino, allo stesso modo di come aveva fatto solo poche settimane fa con l'imbeccata per l'altro talentuoso ragazzino Santiago Umba.
Waarschijnlijk hebben alle andere teams wat centen bij elkaar gelegd en dat naar Polen gestuurd zodat ze van zijn gezeik af zijn.quote:
Wel een mooie jongen ja.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Toch ook @:mexicanobakker?
quote:“I’m really look forward to post-Tokyo and going on the road. Whether I start that straight away or have a bit of an off season and start again in 2022, I’m not sure at the moment, but it really does give me a lot of confidence and I can’t wait to give the road a real crack now,” Plapp told Cyclingnews. He added that discussions were continuing with nine teams, but as of last week, nothing had been decided.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |