Goed filmpjequote:Op donderdag 21 januari 2021 10:36 schreef Pino112 het volgende:
WvA tot 2024, nu definitief
https://www.teamjumbovism(...)bo-visma-until-2024/
Dat is dan echt een einde tijdperk.quote:
Hij heeft nog een jaar om zich (weer) te bedenkenquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat is dan echt een einde tijdperk.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:36 schreef Pino112 het volgende:
WvA tot 2024, nu definitief
https://www.teamjumbovism(...)bo-visma-until-2024/
Wat zou er gezegd moeten worden over de cross? Gezien het voor hem een goede basis lijkt voor het wegseizoen en hij het uithangbord voor Jumbo op de Belgische markt is zal dat wel gewoon doorgaan zoals dit jaar lijkt me.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Niets over zijn programma. Was wel benieuwd of er iets gezegd zou worden over de cross.
Daar zal niet veel aan veranderen nee. Lijkt me trouwens ook een belangrijke reden voor Van Aert om bij Jumbo te blijven, dat hij daar mee door kan gaan inclusief eigen sponsoren in het veld.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat zou er gezegd moeten worden over de cross? Gezien het voor hem een goede basis lijkt voor het wegseizoen en hij het uithangbord voor Jumbo op de Belgische markt is zal dat wel gewoon doorgaan zoals dit jaar lijkt me.
Einde van een tijdperk, @Mani89quote:Het heeft er alle schijn van dat Matteo Busato niet terugkeert in het peloton. De Italiaanse renner, die vorige maand 33 jaar werd, heeft nog altijd geen contract voor dit seizoen en denkt eraan zijn loopbaan te beëindigen. “Het heeft geen zin om nog langer te wachten. Ik denk dat ik ermee moet stoppen”, laat hij weten aan TuttoBICI. “Ik was graag doorgegaan, maar helaas is dit het. Het jaar 2020 was vreemd. Er kon weinig worden gekoerst en ik denk dat dit me heeft genekt.”
Paolo Toto raus bij Work Service, geen Mooie Borsato meer. Ik vind dit allemaal niet erg leuk.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Einde van een tijdperk, @:Mani89
Geloof je nog wel in Lyu?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Paolo Toto raus bij Work Service, geen Mooie Borsato meer. Ik vind dit allemaal niet erg leuk.
De schaarse momenten dat die uit zijn hok mag komen zullen alleen maar schaarser zijn met de coronaschrappingen. De altijd sympathieke Asia Tour kan voor alweer een jaar door de plee gespoeld worden.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geloof je nog wel in Lyu?
quote:C'è il ventunesimo corridore del roster 2021 per l'Androni Giocattoli Sidermec. È ufficiale, infatti, l'ingaggio per le prossime due stagioni di Andrii Ponomar. Diciottenne ucraino, Ponomar è una delle promesse del ciclismo internazionale che fa il salto dalla categoria juniores ai professionisti senza passare dagli under 23. Il team manager di Androni Giocattoli Sidermec Gianni Savio non si è lasciato sfuggire l'ennesima scommessa su un grande talento in prospettiva, raccogliendo senza esitazioni il suggerimento di Giuseppe Acquadro, il procuratore del corridore ucraino, allo stesso modo di come aveva fatto solo poche settimane fa con l'imbeccata per l'altro talentuoso ragazzino Santiago Umba.
Waarschijnlijk hebben alle andere teams wat centen bij elkaar gelegd en dat naar Polen gestuurd zodat ze van zijn gezeik af zijn.quote:
Wel een mooie jongen ja.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Toch ook @:mexicanobakker?
quote:“I’m really look forward to post-Tokyo and going on the road. Whether I start that straight away or have a bit of an off season and start again in 2022, I’m not sure at the moment, but it really does give me a lot of confidence and I can’t wait to give the road a real crack now,” Plapp told Cyclingnews. He added that discussions were continuing with nine teams, but as of last week, nothing had been decided.
Lees ik hier nu tussen de regels door dat DSM er niet op vertrouwde dat Hirschi niet aan de verboden middelen zat en hem dus uit voorzorg de deur uit heeft gewerkt?quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:07 schreef Idisrom het volgende:
Volgens het AD was Hirschi niet transparant genoeg. Zodanig zelfs voor de teamleiding van DSM, dat ze hem niet meer wilden hebben (ondanks dat hijzelf wel wilde blijven) , en ook geen afkoopsom voor hem meer wilden
https://www.ad.nl/wielren(...)als-risico~adfc867f/
Zo interpreteer ik het ook jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 16:14 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Lees ik hier nu tussen de regels door dat DSM er niet op vertrouwde dat Hirschi niet aan de verboden middelen zat en hem dus uit voorzorg de deur uit heeft gewerkt?
Dat lees ik ook.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:14 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Lees ik hier nu tussen de regels door dat DSM er niet op vertrouwde dat Hirschi niet aan de verboden middelen zat en hem dus uit voorzorg de deur uit heeft gewerkt?
Jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 16:14 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Zie ik een wond in zijn armholte.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:07 schreef Idisrom het volgende:
Volgens het AD was Hirschi niet transparant genoeg. Zodanig zelfs voor de teamleiding van DSM, dat ze hem niet meer wilden hebben (ondanks dat hijzelf wel wilde blijven) , en ook geen afkoopsom voor hem meer wilden
https://www.ad.nl/wielren(...)als-risico~adfc867f/
Verdenken? En dan de UCI al gaan inschakelen, dan weet je bijna zeker dat je teambudget op zal gaan aan advocaatkosten en claims. Dan kun je beter zo snel mogelijk iemand proberen weg te krijgen uit je team, ook al houd je er geen cent van over.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als je jouw renner serieus verdenkt van doping zou je de uci toch echt in moeten lichten lijkt me?
Gaan we weer kaaklijnen bespreken in plaats van haarlijnen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De altijd doperende Marc Hirschi, vanaf nu.
Dat heeft Spekenbrink toch maar weer mooi voor elkaar weten te krijgen.
De kaaklijn van Hirschi is wel fascinerend in ieder geval.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gaan we weer kaaklijnen besproken in plaats van haarlijnen?
Wanneer gebruikte Thomas Dekker voor het eerst doping, en wanneer zou dat duidelijk zijn geworden voor een ploegleiding? (Geen retorische vraag.)quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat mij vooral opvalt is dat ze al hun bedenkingen hadden vóór de Tour. Dan speelt prestatie niet de hoofdrol. De logische conclusie lijkt me dan dat zijn verhalen, voor Sunweb in ieder geval, dus vooral gebaseerd op lucht waren. Aan de andere kant wordt gerefereerd naar wat er eerder speelde met Lhotellerie, maar Hirschi is geen Lhotellerie. Hirschi is al vijf, zes, zeven jaar in zijn categorieën een van de toppers. Waarom geef je hem dan een contract? Hij komt nota bene uit de opleidingsploeg. Zijn luchtkasteel zou dan toch al veel eerder opgevallen moeten zijn?
Zitten wielrenners aan de test?quote:
quote:Veldritteam Tormans wil Laurens Sweeck losweken bij Pauwels Sauzen-Bingoal: “Hij zou heel graag naar ons komen
In het programma Standpunt van de regionale zender RTV verklaarde Jan Tormans, hoofdsponsor van de gelijknamige veldritploeg, dat hij zijn team wil versterken met oud-Belgisch kampioen Laurens Sweeck.
Die zit echter nog steeds onder contract bij de ploeg Pauwels Sauzen-Bingoal van Jurgen Mettepenningen. Tormans hoopt snel tot een akkoord met alle partijen te komen om de renner volgend veldritseizoen in de kleuren van Tormans CX te zien.
“We zijn op zoek naar renners om ons team te versterken en wij hebben inderdaad met Laurens Sweeck gepraat”, bevestigt hij. “Om iets of wat meer balans te krijgen in de crossploeg willen wij hem bij ons hebben. Ook met Jurgen Mettepenningen heb ik al contact gehad. Sweeck heeft bij hem nog een verbintenis. Het komt er dus op aan een gulden middenweg te zoeken. Laurens zou heel graag naar ons komen en met hem erbij zouden we met Tormans wat meer crossen kunnen winnen. Het zou de strijd in het veldrijden alleen maar groter maken met drie grote blokken, zijnde Baloise, Pauwels Sauzen en wijzelf met Tormans.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |