Damn, dat is een flink gevecht daar.quote:Op woensdag 6 januari 2021 04:50 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Dit zijn geen rellen, maar verhitte demonstraties.
En hij verwacht dat de Dems daarmee de leiding gaan pakkenquote:Op woensdag 6 januari 2021 05:03 schreef Dutch_view het volgende:
Gabriel Sterling nu live op CNN, wachten is inderdaad op 171K stemmen DeKalb.
Staat er bij, zo'n 250k stemmen die zo'n 75-25% voor hem zullen zijn en zie bolletjes voor de locaties.quote:Op woensdag 6 januari 2021 05:22 schreef Tocadisco het volgende:
Vraag me wel af wat de NYT nog denkt binnen te moeten krijgen om Ossoff een verwachte marge van +1,1% toe te dichten..
Sowieso nog 6% uit DeKalbquote:Op woensdag 6 januari 2021 05:22 schreef Tocadisco het volgende:
Vraag me wel af wat de NYT nog denkt binnen te moeten krijgen om Ossoff een verwachte marge van +1,1% toe te dichten..
Atlanta en suburbs zijn nog niet klaarquote:Op woensdag 6 januari 2021 05:22 schreef Tocadisco het volgende:
Formeel niet toch? Het is dan straks 50 Rep, 48 Dem en 2 Ind (die meestemmen met de Dems). Oftewel formeel nog wel de grootste partij.quote:Op woensdag 6 januari 2021 05:25 schreef Ulx het volgende:
Senate Minority Leader Mitch McConnell.
Het werd tijd ook.
Maar wel minority leader. Beetje ingewikkelde constructie.quote:Op woensdag 6 januari 2021 05:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Formeel niet toch? Het is dan straks 50 Rep, 48 Dem en 2 Ind (die meestemmen met de Dems). Oftewel formeel nog wel de grootste partij.
2 Ind caucus met Democraten dus het is 50-50 met vp Harris die de tie gaat breken. Dat maakt Schumer Majority leaderquote:Op woensdag 6 januari 2021 05:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Formeel niet toch? Het is dan straks 50 Rep, 48 Dem en 2 Ind (die meestemmen met de Dems). Oftewel formeel nog wel de grootste partij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |