Ja, nu heb ik de indruk gekregen dat dat gekleurde meisje erbij is gekozen voor de verplichte diversiteit!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wel mooi bij elkaar gezocht: donkerblond golvend kapsel, donker krulhaar en steil blond haar
Of gewoon omdat ze in de zorg werkt.........quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:47 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik de indruk gekregen dat dat gekleurde meisje erbij is gekozen voor de verplichte diversiteit!
YES I DID!quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:37 schreef Arizona het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Neeeeee, zoiets obvious kan het absoluut niet zijn!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Of gewoon omdat ze in de zorg werkt.........
Dat niemand hier nog op gekomen isquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt heel vaccinerend.
Wacht maar tot september!quote:
Veel te vergezocht ditquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Of gewoon omdat ze in de zorg werkt.........
Jaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:51 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wat dan? Dan zijn ze plots wel leuk?
Ook met je kruik met water van 70 graden?quote:
Ik zit natuurlijk een paar denkniveau’s lager, maar er is ook een Bassie & Adriaan-fan die een YouTube kanaal heeft waarin hij naar allerlei locaties uit de series is gegaan om te tonen hoe die er nu aan toe zijn. Dat is ook leuk om te kijken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:38 schreef Arizona het volgende:
@:strani over jouw instagram account idee: ik volg op FB iemand die zoiets doet met foto's uit de oorlog. Dan zoekt hij de plaatsen op zoals ze er nu uit zien en plaatst daarbij de foto uit de oorlog. Is ook heel leuk om te volgen dus ik denk dat dat met schilderijen ook wel zou werken. Ik zou het gaan volgen in ieder geval
Wel jammer dat ze niet even reageren op dat meisje dat begon over vruchtbaarheid.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:50 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Neeeeee, zoiets obvious kan het absoluut niet zijn!
Vooral die in Utrecht gaan beginnen dan hequote:
Doen we het een keer met de Spaanse slag, is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:52 schreef Strani het volgende:
Regel het even wat sneller daar in Nederland ja! Ik wil niet tot october of zo moeten wachten om m'n thuislandje weer eens te bezoeken.
Mijn vader heeft hem voor me gevuld, dus ik kan niet met zekerheid zeggen welke temperatuur hij erin gegoten heeftquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook met je kruik met water van 70 graden?
Máár misschien dat we je tegen die tijd dan wel in de armen mogen vallen!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:52 schreef Strani het volgende:
Regel het even wat sneller daar in Nederland ja! Ik wil niet tot october of zo moeten wachten om m'n thuislandje weer eens te bezoeken.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:52 schreef Fred_B het volgende:
Ik zit natuurlijk een paar denkniveau’s lager,
Ja he?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vooral die in Utrecht gaan beginnen dan he
Oktober.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:52 schreef Strani het volgende:
Dít is niet het moment Em, niet het momentquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Doen we het een keer met de Spaanse slag, is het weer niet goed.
Mañana Mañana!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:52 schreef Strani het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |