abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 januari 2021 @ 18:44:26 #201
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_197230742
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:42 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Klaver heeft inmiddels groot gelijk. Elke keer beloofde De Jonge dat het goed zou komen en elke keer ging het weer mis. Dan is het logisch dat de Kamer je niet meer zomaar op je woord gelooft maar een onderbouwing wil.
Maar het gaat nu toch ook niet mis? Dus dat klopt dan toch mooi.
Antifa
pi_197230756
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:15 schreef Jane het volgende:

[..]

Ik vind dat je dat wel heel stellig beweert. Dat geldt zeker niet voor iedereen.
Niet iedereen is er zo mee bezig als hier of fok of een Reddit.
pi_197230775
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:44 schreef VoMy het volgende:

[..]

In hoeverre weten we dat? Hoeveel doden veroorzaakt de uitgestelde zorg?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 5 januari 2021 @ 18:46:47 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197230792
Ik moest vandaag naar de fysio, en omdat die nog in mijn oude woonplaats zit moest ik over de snelweg, maar het leek eindelijk rustiger te zijn op de weg; voornamelijk vrachtwagens en gevoelsmatig minder personenauto's.

Om 10.15 was de spitsstrook op de A1 tussen Amersfoort en Barneveld zelfs dicht, en die heb ik sinds de voorjaarslockdown overdag niet meer dicht gezien.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 5 januari 2021 @ 18:47:34 #205
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_197230812
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:44 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Ik vind dat echt verbazingwekkend trouwens. Ik weet wel dat het zo is, maar ik vind het echt onbegrijpelijk dat de grootste crisis van je leven zich afspeelt en dat er dan mensen zijn die het min of meer ongemerkt voorbij laten gaan.

Dat mensen niet gelijk in december of januari de details van SARS-CoV-2 zijn gaan uitpluizen, of live naar de persconferenties van het WHO zijn gaan kijken kan ik nog begrijpen, maar toen hier eenmaal de maatregelen werden ingevoerd wil je toch weten hoe het zit, lijkt mij? Hoe kun je dit nou allemaal over je heen laten komen zonder je erin te willen verdiepen? Ik snap dat echt niet.
pi_197230847
twitter

-O-
pi_197230851
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:47 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ik vind dat echt verbazingwekkend trouwens. Ik weet wel dat het zo is, maar ik vind het echt onbegrijpelijk dat de grootste crisis van je leven zich afspeelt en dat er dan mensen zijn die het min of meer ongemerkt voorbij laten gaan.

Dat mensen niet gelijk in december of januari de details zijn gaan uitpluizen kan ik nog begrijpen, maar toen hier eenmaal de maatregelen werden ingevoerd wil je toch weten hoe het zit, lijkt mij? Hoe kun je dit nou allemaal over je heen laten komen zonder je erin te willen verdiepen? Ik snap dat echt niet.
Tja, de meeste mensen zullen het een zijdelings volgen.

En ergens is het ook wel logisch, het nieuws gaat het vaak over de negatieve dingen. Daar wordt een mens ook niet vrolijk van.
pi_197230861
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:44 schreef VoMy het volgende:

[..]

We zijn de laatste van Europa terwijl hij beloofde dat we er net zo klaar voor waren. Kun je gaan rechtbreien of weet ik wat, maar dat is wel wat het is.
zie email 27 oktober
  dinsdag 5 januari 2021 @ 18:51:40 #209
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_197230884
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:49 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Daar wordt een mens ook niet vrolijk van.
Ik word er ook niet vrolijk van. Maar ik vind het echt ver gaan om het dan maar te negeren. Ik snap gewoon niet dat mensen zo ongeïnteresseerd zijn in wat er zich afspeelt.
pi_197230888
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:49 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
-O-
Is NL momenteel strenger dan Duitsland of gelijkwaardig? Want dan weten we vast wat ons te wachten staat.
  dinsdag 5 januari 2021 @ 18:51:59 #211
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197230891
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:44 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Maar toch goed dat er organisaties zijn zoals het EMA of FDA die een zekere mate van onafhankelijkheid hebben, fabrikanten maar ook regeringen hebben toch vaak andere belangen.
pi_197230896
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:41 schreef chratnox het volgende:

[..]

De vraag is wel wat het doet met de maatregelen. Gegarandeerd dat mensen elkaar meer op gaan zoeken als ze gevaccineerd zijn. Als ze dan maar 1x gevaccineerd zijn en de effectiviteit (bijv) 50% is in plaats van 90% kun je je wel ‘s een ander soort problemen op de hals halen.

Ik denk dat er trouwens - in zijn algemeenheid - stiekem al best veel families of mensen die elkaar anderszins kennen zonder al te veel maatregelen in acht te nemen gewoon afspreken simpelweg omdat ze allen al corona hebben gehad.
I'll give you something to do
  dinsdag 5 januari 2021 @ 18:53:32 #213
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197230913
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:52 schreef galantis het volgende:

[..]

Ik denk dat er trouwens - in zijn algemeenheid - stiekem al best veel families of mensen die elkaar anderszins kennen zonder al te veel maatregelen in acht te nemen gewoon afspreken simpelweg omdat ze allen al corona hebben gehad.
ik ken niemand die het ook maar heeft gehad, nou ja 1 familielid maar dat was in de VS
  dinsdag 5 januari 2021 @ 18:54:22 #214
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_197230922
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:47 schreef Tijn het volgende:

[..]

Dat mensen niet gelijk in december of januari de details van SARS-CoV-2 zijn gaan uitpluizen, of live naar de persconferenties van het WHO zijn gaan kijken kan ik nog begrijpen, maar toen hier eenmaal de maatregelen werden ingevoerd wil je toch weten hoe het zit, lijkt mij? Hoe kun je dit nou allemaal over je heen laten komen zonder je erin te willen verdiepen? Ik snap dat echt niet.
Ik had zelf, toen het alleen nog in China was (officieel), op het moment dat ze daar zéér drastische maatregelen gingen nemen, al wel in de gaten dat dit toch wel iets heel serieus was.
En toen het eenmaal buiten Azië steeds meer verspreid werd, was het op een gegeven moment wel duidelijk dat het een kwestie van tijd zou zijn tot het hier was.

Ik vond het al vanaf het allereerste moment erg interessant.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 5 januari 2021 @ 18:54:26 #215
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_197230924
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik ken niemand die het ook maar heeft gehad
Ik 1 iemand die denkt dat ze het in het voorjaar gehad heeft en verder ook niet, inderdaad.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_197230926
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:51 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Is NL momenteel strenger dan Duitsland of gelijkwaardig? Want dan weten we vast wat ons te wachten staat.
In Duitsland mag je dadelijk niet meer dan 15km van je huis vandaan zijn, (uitgezonderd noodzakelijk werk, etc..
pi_197230936
Van Haga beet niet door maar De Jonge is dus duidelijk: Het gaat niet meer om het voorkomen dat de ziekenhuizen overstromen, de reden dat er forse inbreuken op onze grondrechten zijn gemaakt, maar we krijgen onze grondrechten pas terug als het virus met al zijn mutaties helemaal weg is.

Dat kan natuurlijk gewoon niet. Noodtoestand voorbij, noodmaatregelen voorbij. Noodmaatregelen zijn er om de noodtoestand zsm te beeindigen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 5 januari 2021 @ 18:55:22 #218
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_197230937
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:30 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

BBCgoden.
Doen ze in Frankrijk ook.
SchoolTV (Les Cours Lumni) via France4 & France5.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_197230940
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:54 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

In Duitsland mag je dadelijk niet meer dan 15km van je huis vandaan zijn, (uitgezonderd noodzakelijk werk, etc..
Bron?
  dinsdag 5 januari 2021 @ 18:55:37 #220
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_197230941
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:50 schreef trein2000 het volgende:

[..]

We zijn de laatste van Europa terwijl hij beloofde dat we er net zo klaar voor waren. Kun je gaan rechtbreien of weet ik wat, maar dat is wel wat het is.
Dat je nog steeds zo krampachtig vasthoudt aan de startdatum, dat is ook wel treurig hoor.

In België zijn ze gestart, 500 man hebben een vaccin gekregen. Woepdiedoe. Laten we daar nog meer energie aan gaan verspillen ja. Waarom zouden we ons immers druk maken om een vaccinatiecampagne, als we ook hiermee bezig kunnen blijven. Het gaat maar om mensenlevens toch?

Blijkbaar interesseert het hele vaccineren je niet voldoende, en imago wel. Dat mag je ook gewoon zeggen, maar je mag ook niet verwachten dat een minister zich dan om je zorgen gaat bekommeren.
Antifa
  dinsdag 5 januari 2021 @ 18:56:00 #221
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_197230946
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:51 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ik word er ook niet vrolijk van. Maar ik vind het echt ver gaan om het dan maar te negeren. Ik snap gewoon niet dat mensen zo ongeïnteresseerd zijn in wat er zich afspeelt.
Ik ook niet. Je levert een hoop vrijheden in, er is een gerede kans dat het jou anderszins direct raakt -en dan heb ik het niet eens over het virus zelf, maar over je baanzekerheid, je inkomsten- , de hele wereld is onrustig en dan lees je alleen soms eens een post op Facebook.

Aan de andere kant zorgt dat misschien voor meer rust in de samenleving. Je moet ook niet hebben dat iedereen naar buiten vlucht om te kunnen stoppen met F5-en en denkt dat de hemel elk moment naar beneden komt.
pi_197230948
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:50 schreef trein2000 het volgende:

[..]

en het is nog steeds niet op orde allemaal.....
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_197230951
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:55 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Bron?
twitter
pi_197230952
Die vervangster van Ouwehand en Thieme komt op mij ook over alsof ze net van Hogeschool Inholland komt.
pi_197230965
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:55 schreef VoMy het volgende:

[..]

Dat je nog steeds zo krampachtig vasthoudt aan de startdatum, dat is ook wel treurig hoor.

In België zijn ze gestart, 500 man hebben een vaccin gekregen. Woepdiedoe. Laten we daar nog meer energie aan gaan verspillen ja. Waarom zouden we ons immers druk maken om een vaccinatiecampagne, als we ook hiermee bezig kunnen blijven. Het gaat maar om mensenlevens toch?

Blijkbaar interesseert het hele vaccineren je niet voldoende, en imago wel. Dat mag je ook gewoon zeggen, maar je mag ook niet verwachten dat een minister zich dan om je zorgen gaat bekommeren.
Blijkbaar ben jij niet in staat je punt te maken zonder op de man te spelen.

Het gaat er om dat De Jonge dingen belooft en dat niet waarmaakt. Dat is het patroon. Wat je er dan inhoudelijk van vindt maakt niks uit.
zie email 27 oktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')