Maar het gaat nu toch ook niet mis? Dus dat klopt dan toch mooi.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Klaver heeft inmiddels groot gelijk. Elke keer beloofde De Jonge dat het goed zou komen en elke keer ging het weer mis. Dan is het logisch dat de Kamer je niet meer zomaar op je woord gelooft maar een onderbouwing wil.
Niet iedereen is er zo mee bezig als hier of fok of een Reddit.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat wel heel stellig beweert. Dat geldt zeker niet voor iedereen.
In hoeverre weten we dat? Hoeveel doden veroorzaakt de uitgestelde zorg?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:44 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar het gaat nu toch ook niet mis? Dus dat klopt dan toch mooi.
Ik vind dat echt verbazingwekkend trouwens. Ik weet wel dat het zo is, maar ik vind het echt onbegrijpelijk dat de grootste crisis van je leven zich afspeelt en dat er dan mensen zijn die het min of meer ongemerkt voorbij laten gaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:44 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Niet iedereen is er zo mee bezig als hier of fok of een Reddit.
Tja, de meeste mensen zullen het een zijdelings volgen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind dat echt verbazingwekkend trouwens. Ik weet wel dat het zo is, maar ik vind het echt onbegrijpelijk dat de grootste crisis van je leven zich afspeelt en dat er dan mensen zijn die het min of meer ongemerkt voorbij laten gaan.
Dat mensen niet gelijk in december of januari de details zijn gaan uitpluizen kan ik nog begrijpen, maar toen hier eenmaal de maatregelen werden ingevoerd wil je toch weten hoe het zit, lijkt mij? Hoe kun je dit nou allemaal over je heen laten komen zonder je erin te willen verdiepen? Ik snap dat echt niet.
We zijn de laatste van Europa terwijl hij beloofde dat we er net zo klaar voor waren. Kun je gaan rechtbreien of weet ik wat, maar dat is wel wat het is.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:44 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar het gaat nu toch ook niet mis? Dus dat klopt dan toch mooi.
Ik word er ook niet vrolijk van. Maar ik vind het echt ver gaan om het dan maar te negeren. Ik snap gewoon niet dat mensen zo ongeïnteresseerd zijn in wat er zich afspeelt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:49 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Daar wordt een mens ook niet vrolijk van.
Is NL momenteel strenger dan Duitsland of gelijkwaardig? Want dan weten we vast wat ons te wachten staat.quote:
Maar toch goed dat er organisaties zijn zoals het EMA of FDA die een zekere mate van onafhankelijkheid hebben, fabrikanten maar ook regeringen hebben toch vaak andere belangen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:44 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Niet iedereen is er zo mee bezig als hier of fok of een Reddit.
Ik denk dat er trouwens - in zijn algemeenheid - stiekem al best veel families of mensen die elkaar anderszins kennen zonder al te veel maatregelen in acht te nemen gewoon afspreken simpelweg omdat ze allen al corona hebben gehad.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:41 schreef chratnox het volgende:
[..]
De vraag is wel wat het doet met de maatregelen. Gegarandeerd dat mensen elkaar meer op gaan zoeken als ze gevaccineerd zijn. Als ze dan maar 1x gevaccineerd zijn en de effectiviteit (bijv) 50% is in plaats van 90% kun je je wel ‘s een ander soort problemen op de hals halen.
ik ken niemand die het ook maar heeft gehad, nou ja 1 familielid maar dat was in de VSquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:52 schreef galantis het volgende:
[..]
Ik denk dat er trouwens - in zijn algemeenheid - stiekem al best veel families of mensen die elkaar anderszins kennen zonder al te veel maatregelen in acht te nemen gewoon afspreken simpelweg omdat ze allen al corona hebben gehad.
Ik had zelf, toen het alleen nog in China was (officieel), op het moment dat ze daar zéér drastische maatregelen gingen nemen, al wel in de gaten dat dit toch wel iets heel serieus was.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind dat echt verbazingwekkend trouwens. Ik weet wel dat het zo is, maar ik vind het echt onbegrijpelijk dat de grootste crisis van je leven zich afspeelt en dat er dan mensen zijn die het min of meer ongemerkt voorbij laten gaan.
Dat mensen niet gelijk in december of januari de details van SARS-CoV-2 zijn gaan uitpluizen, of live naar de persconferenties van het WHO zijn gaan kijken kan ik nog begrijpen, maar toen hier eenmaal de maatregelen werden ingevoerd wil je toch weten hoe het zit, lijkt mij? Hoe kun je dit nou allemaal over je heen laten komen zonder je erin te willen verdiepen? Ik snap dat echt niet.
Ik 1 iemand die denkt dat ze het in het voorjaar gehad heeft en verder ook niet, inderdaad.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ken niemand die het ook maar heeft gehad
In Duitsland mag je dadelijk niet meer dan 15km van je huis vandaan zijn, (uitgezonderd noodzakelijk werk, etc..quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Is NL momenteel strenger dan Duitsland of gelijkwaardig? Want dan weten we vast wat ons te wachten staat.
Bron?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:54 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
In Duitsland mag je dadelijk niet meer dan 15km van je huis vandaan zijn, (uitgezonderd noodzakelijk werk, etc..
Dat je nog steeds zo krampachtig vasthoudt aan de startdatum, dat is ook wel treurig hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
We zijn de laatste van Europa terwijl hij beloofde dat we er net zo klaar voor waren. Kun je gaan rechtbreien of weet ik wat, maar dat is wel wat het is.
Ik ook niet. Je levert een hoop vrijheden in, er is een gerede kans dat het jou anderszins direct raakt -en dan heb ik het niet eens over het virus zelf, maar over je baanzekerheid, je inkomsten- , de hele wereld is onrustig en dan lees je alleen soms eens een post op Facebook.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik word er ook niet vrolijk van. Maar ik vind het echt ver gaan om het dan maar te negeren. Ik snap gewoon niet dat mensen zo ongeïnteresseerd zijn in wat er zich afspeelt.
en het is nog steeds niet op orde allemaal.....quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
We zijn de laatste van Europa terwijl hij beloofde dat we er net zo klaar voor waren. Kun je gaan rechtbreien of weet ik wat, maar dat is wel wat het is.
Blijkbaar ben jij niet in staat je punt te maken zonder op de man te spelen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat je nog steeds zo krampachtig vasthoudt aan de startdatum, dat is ook wel treurig hoor.
In België zijn ze gestart, 500 man hebben een vaccin gekregen. Woepdiedoe. Laten we daar nog meer energie aan gaan verspillen ja. Waarom zouden we ons immers druk maken om een vaccinatiecampagne, als we ook hiermee bezig kunnen blijven. Het gaat maar om mensenlevens toch?
Blijkbaar interesseert het hele vaccineren je niet voldoende, en imago wel. Dat mag je ook gewoon zeggen, maar je mag ook niet verwachten dat een minister zich dan om je zorgen gaat bekommeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |