Hoe ze er nu ook bijstaat. Ga afwassenquote:
ze zet Rutte wel voor het blokquote:
Ze zeikt wel heel erg nu hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:31 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ze zet Rutte wel voor het blok
maar zo moeilijk is dat niet
Gek he, als dat het advies van de gezondheidsraad is.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:32 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ze zeikt wel heel erg nu hoor.
Zorg wilde eerder vaccineren, dit lijkt te lukken. Nu gaat ze zeuren dat de ouderen niet als eerste gevaccineerd gaan worden.
Ja kom op zeg ....
Oeh ze zijn daar echt flink in paniek. Hopen dat we hier in Nederland wel de kalmte weten te bewaren, al denk ik niet dat we hier de lijst met vitale beroepen gaan verkleinen.quote:
288.000 vandaag en volgende week nog eens 70.000 erbijquote:
Ja, maar ondertussen is zij ook voor het vaccineren van zorgmedewerkers. Zij had een punt gehad als zij hier tegen was geweest.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gek he, als dat het advies van de gezondheidsraad is.
Deze had je al kunnen geven, want straks krijg je nog meer vaccins en die had je kunnen gebruiken voor 2e prik.quote:
Nee hoor. Ik ben ook voor het vaccineren van zorgmedewerkers, maar vind ook dat we in december al hadden moeten beginnen met de ouderen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen is zij ook voor het vaccineren van zorgmedewerkers. Zij had een punt gehad als zij hier tegen was geweest.
Ik ben bang dat onder druk van de kamer de plannen weer gaan wijzigen..quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben ook voor het vaccineren van zorgmedewerkers, maar vind ook dat we in december al hadden moeten beginnen met de ouderen.
Ah zo, ja daar ben ik het mee eens, maar die debat is nu al tien keer gevoerd toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben ook voor het vaccineren van zorgmedewerkers, maar vind ook dat we in december al hadden moeten beginnen met de ouderen.
Die kans is aanwezig ja. Zou het allemaal nog een stukje bizarder maken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ben bang dat onder druk van de kamer de plannen weer gaan wijzigen..
Nee, heb je het gemist dat er gevaccineerd gaat worden?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:35 schreef luxerobots het volgende:
Slimme vraag van Wilders. Hoeveel vaccins liggen er nu eigenlijk?
Hebben we 164.000 stuks op de plank laten liggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |