Zoals wel meer zaken niet geschikt zijn voor 18-quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:55 schreef Mammietje het volgende:
[..]
De vaccins zijn ook niet goedgekeurd voor 18-.
Ow echt?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:55 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze bij AZ wel testen gedaan bij kinderen.
Ik hou me toch ook in hier?!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:56 schreef StateOfMind het volgende:
Z
[..]
Zoals wel meer zaken niet geschikt zijn voor 18-
Laten ze bij AZ nou eerst maar eens het dak testenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:55 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze bij AZ wel testen gedaan bij kinderen.
Is Dirk Scheringa ook grootaandeelhouder van die vaccins?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Laten ze bij AZ nou eerst maar eens het dak testen
De aandelen koers gaat door het dakquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is Dirk Scheringa ook grootaandeelhouder van die vaccins?
Ziet er leuk uit maar je weet nu al dat we binnen een maand het complete schema moeten herzien.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:37 schreef Tijn het volgende:
De NOS heeft een schema gemaakt over wie wanneer aan de beurt zal zijn met welk vaccin:
[ afbeelding ]
Misschien ook wel wat voor de openingspost!
Of dat ie alleen achterwaarts gelezen kan worden!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:00 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit maar je weet nu al dat we binnen een maand het complete schema moeten herzien.
Ja? Denk je dat ~1 miljoen vaccins in het eerste kwartaal en dan ~13 miljoen in het 2e en 3e kwartaal niet gaat lukken?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:00 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit maar je weet nu al dat we binnen een maand het complete schema moeten herzien.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja? Denk je dat ~1 miljoen vaccins in het eerste kwartaal en dan ~13 miljoen in het 2e en 3e kwartaal niet gaat lukken?
We zijn er klaar voor !quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja? Denk je dat ~1 miljoen vaccins in het eerste kwartaal en dan ~13 miljoen in het 2e en 3e kwartaal niet gaat lukken?
Zelfs op de gay pride wordt niet zoveel gespoten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, top!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:06 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dacht een groep tussen 12-15 jaar of zo.
Eens alle volwassenen de kans gekregen hebben om zich te laten vaccineren schaf je de maatregelen af.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:56 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Moet ook gewoon kunnen als risicogroepen gevaccineerd zijn. Wat verwachten mensen dan, dat 16-jarigen nog het hele jaar thuisblijven omdat er nog 20% van de volwassenen niet gevaccineerd zijn?
Ik hoop daarvoor wel al. Zolang de zorg het aankan mogen we wat mij betreft best maximaliseren wat betreft het opheffen van restricties.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:09 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Eens alle volwassenen de kans gekregen hebben om zich te laten vaccineren schaf je de maatregelen af.
Winkels, kappers etc blijven echt niet volledig dicht totdat we aan 70 procent vaccinatie zitten, dat was vorig jaar toch ook niet zo. Gewoon alles gefaseerd weer openen naarmate die graad stijgt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:11 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik hoop daarvoor wel al. Zolang de zorg het aankan mogen we wat mij betreft best maximaliseren wat betreft het opheffen van restricties.
Maar ik hoop restaurants, cafe's, theathers, contact sporten etc ook niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Winkels, kappers etc blijven echt niet volledig dicht totdat we aan 70 procent vaccinatie zitten, dat was vorig jaar toch ook niet zo. Gewoon alles gefaseerd weer openen naarmate die graad stijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |