SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Was het maar wat dan had je nog watquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De extra ic bedden die ingezet zijn wil de minister niet vergoeden aan de ziekenhuizenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
WHAT!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De extra ic bedden die ingezet zijn wil de minister niet vergoeden aan de ziekenhuizen
THE!
FUCK?!?![]()
Er zijn ziekenhuizen die geen IC bedden meer hadden en die hebben ze zelf gecreëerd, nu mogen ze de kosten daarvan zelf gaan betalen als dank voor hen inzet.quote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja heb ff geen zin om oude topics door te neuzen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lees het bericht in vorig topic van Maz maar![]()
![]()
Gooide het vanmorgen vroeg al hierin een linkjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou, ik heb liever iets anders dan stieren strontquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was het maar wat dan had je nog watOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja om 20.00 geen biertje meer kunnen afrekenen is natuurlijk veel belangrijker dan proberen te voorkomen dat je ter plekke moet kiezen wie er moet sterven en wie wel een kansje moet krijgen z'n familie weer in de armen te kunnen sluiten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zijn ziekenhuizen die geen IC bedden meer hadden en die hebben ze zelf gecreëerd, nu mogen ze de kosten daarvan zelf gaan betalen als dank voor hen inzet.![]()
Dat is dan weer 'wat' andersquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, ik heb liever iets anders dan stieren strontmaar je hebt wel 'wat' dan. rommel en stank
Ach, zolang die NSB'er die de wouten belde toen iemand zijn busje recht wilde zetten maar lekker lang in het ziekenhuis blijft.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja om 20.00 geen biertje meer kunnen afrekenen is natuurlijk veel belangrijker dan proberen te voorkomen dat je ter plekke moet kiezen wie er moet sterven en wie wel een kansje moet krijgen z'n familie weer in de armen te kunnen sluiten.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Is bekend wie degene is die Kree er bij gelapt heeft?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, zolang die NSB'er die de wouten belde toen iemand zijn busje recht wilde zetten maar lekker lang in het ziekenhuis blijft.En is die ziek?
![]()
Vast natte sneeuw wat zo weer weg is, maar hoop het nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:48 schreef Dotteke het volgende:
Sneeuw![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)komen-de-sneeuwbuienMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Nee, was maar een geintjequote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Is bekend wie degene is die Kree er bij gelapt heeft?En is die ziek?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik denk dat er veel meer speelt dan wij weten ToTquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja om 20.00 geen biertje meer kunnen afrekenen is natuurlijk veel belangrijker dan proberen te voorkomen dat je ter plekke moet kiezen wie er moet sterven en wie wel een kansje moet krijgen z'n familie weer in de armen te kunnen sluiten.
Ze moeten Wilders wat mee aan het woord houdenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het westen poept er weer naastquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:48 schreef Dotteke het volgende:
Sneeuw![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)komen-de-sneeuwbuien
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja om 20.00 geen biertje meer kunnen afrekenen is natuurlijk veel belangrijker dan proberen te voorkomen dat je ter plekke moet kiezen wie er moet sterven en wie wel een kansje moet krijgen z'n familie weer in de armen te kunnen sluiten.![]()
![]()
Ja maar dat doet men niet, want racist enzo!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel meer speelt dan wij weten ToT
Ze moeten Wilders wat mee aan het woord houden![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: