Ja mooi hequote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:53 schreef mazaru het volgende:
Wilders: Wij zijn de dorpsgek van Europa
![]()
![]()
Het gaat lekker in het debatquote:
Wat ga je eten?quote:
Dat doe je snelquote:
Ze willen gewoon weer wat puntjes scoren. Om dit moment kunnen ze lastig in de winkelstraten gaan staan om zieltjes te winnenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat lekker in het debat
Maar het zal weer tot niets leiden denk ik.
Zo gaat het altijd in die debatten vind ik. Een hoop verwijt weinig tot geen oplossingenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:59 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Ze willen gewoon weer wat puntjes scoren. Om dit moment kunnen ze lastig in de winkelstraten gaan staan om zieltjes te winnen
Tja, en dan ook nog zoveel geld verdienenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Zijn soms net kleuters, luisteren naar elkaar doen ze niet
Tja teveel geldquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja, en dan ook nog zoveel geld verdienen
Ja kunnen ze beter in de zorg stoppenquote:
Een ander, ( weet zijn naam niet sorry) zei daarna dat het mensen waren die het waarschijnlijk niet zouden redden. ( woorden in die strekking)quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo dat zijn heel veel zeg, zeer triest eigenlijk
Dat kan niet ik bolk hardquote:
Hey lief konijntuh heb je de uitslag al?quote:
Yep, negatiefquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey lief konijntuh heb je de uitslag al?
Ja erg he, poste het vanmorgen al hier gaat over miljoenenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:41 schreef mazaru het volgende:
LOL Ziekenhuizen die zelf IC bedden erbij hebben gezet mogen dat zelf betalen als dank voor hen inzet
Wat?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:43 schreef Mrsloveable het volgende:
wat is dat nu weer voor domme bullshit dan
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:43 schreef Mrsloveable het volgende:
wat is dat nu weer voor domme bullshit dan
Inderdaad. Wat is dikke bullshitquote:
Ja te triestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |