Met tromgeroffel en een showbiztrap?quote:
Yes, met dansende meisjesquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met tromgeroffel en een showbiztrap?
Feyenoord-logo voor Leonosquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:50 schreef Pheno het volgende:
En Jimbo spuit de coverplate ook nog over met Pikachu ook:
[ afbeelding ]
Beste idee ooit, hij kreeg tenslotte ook een feyenoord logo bij z'n bestelling in de shopquote:
?quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Beste idee ooit, hij kreeg tenslotte ook een feyenoord logo bij z'n bestelling in de shop
Ja wie wil er nou niet overgespoten worden door Jimbo?!quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:50 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
Onder?quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja wie wil er nou niet overgespoten worden door Jimbo?!
niet gezien?quote:
Whaha, ik kijk verder nooit naar de factuur of iets wat erin zit, truitje uit de envelop en rest gooi ik wegquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet gezien?
Ik had een feyenoord logo bij je order gestopt
Oh goed.... nu hopen dat jij dat was
Hopelijk krijg je dan nooit post van Colombianen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:45 schreef Leonos het volgende:
[..]
Whaha, ik kijk verder nooit naar de factuur of iets wat erin zit, truitje uit de envelop en rest gooi ik weg
We doen tegenwoordig veel via Poolse supermarkten, juist vanwege dit soort consumenten.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je dan nooit post van Colombianen.
De worden dan grote boos
quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We doen tegenwoordig veel via Poolse supermarkten, juist vanwege dit soort consumenten.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:45 schreef Leonos het volgende:
[..]
Whaha, ik kijk verder nooit naar de factuur of iets wat erin zit, truitje uit de envelop en rest gooi ik weg
Gratis PS5's claimen voor hierquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:51 schreef Drankster het volgende:
5-ster matties met Hermen Hulst in Death Stranding.
Poolse supermarkten? Dat schijnt BOOMING busines te zijn!quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We doen tegenwoordig veel via Poolse supermarkten, juist vanwege dit soort consumenten.
Het is ook een tering oud spel.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:50 schreef StateOfMind het volgende:
Vanmiddag even FF7 remake gespeeld en ben nou net in Sector7 aangekomen bij Tifa![]()
Maar ik heb er nog niet echt een klik mee eerlijk gezegd.
Hopelijk komt dat nog.
Ik vind het tot nu toe eigenlijk best saai, leeg en bland.
Daarom ben ik bang om Amalur Re-reckoning te gaan kopen. In herinnering was het super tof maar ik denk dat er nu wel snel mee klaar ben nu. Misschien ook niet maar vind het de 23 euro dat ie nu is niet waard.quote:
Vieze overloperquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Van de originele 3 (Ricko/Blackstar, Friday en ik) heeft alleen Ricko er nog geen.
Al heeft ie meen ik tegenwoordig wel al een Series X.
Ok dat is wel respectquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:13 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Reserveringen waren alleen mogelijk voor mensen wiens ps5 order op 4 december was geannuleerd door bol.com
Dat heb ik in elke game waar new york zitquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond t wel grappig dat ik Odyssey uitspeelde en de week daarna naar Athene ging.
"Hey, op dit dak heb ik gelopen! Hey, dit ken ik!"
Ik zou er geen nee tegen zeggenquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:50 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
Tussen wie gaat het nou allemaal?quote:
Ik wacht wat dat betreft nog steeds op GTA Nijmegen of Assassin's Creed Karel de Grotequote:Op woensdag 6 januari 2021 16:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat heb ik in elke game waar new york zit
Onderweg zelfs al, ik dacht we moeten nog wel even wachten. Nu is het nog spannender.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:10 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]
spannend. spannend
Aanmelden voor de raffle kan nog tot vanavond 21:00u hé
Tot zover hebben we drankster en Leonos. De kans om hem over te nemen is dus een stuk groter dan bij Coolblue. bol of mediamarkt
Assassin's Creed Biesbosch of zo.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik wacht wat dat betreft nog steeds op GTA Nijmegen of Assassin's Creed Karel de Grote
AC Stratumquote:
Je hebt nog een paar uur de tijd om die blauwe voor een Poolse supermarkt of zo te dumpenquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
Onderweg zelfs al, ik dacht we moeten nog wel even wachten. Nu is het nog spannender.
[ afbeelding ]
Ik gun 't ze.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:10 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]
spannend. spannend
Tot zover hebben we drankster en Leonos. De kans om hem over te nemen is dus een stuk groter dan bij Coolblue. bol of mediamarkt
quote:
Okee, 3 kandidaten dusquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gun 't ze.
Ik kan nog wel even wachten.
Denk ik.
Vind ik.
En vooral, zijn er rondborstige en luchtig geklede assistentes aanwezig?quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:37 schreef Leonos het volgende:
Welke notaris gaat de loting doen @:Jimbo?
En is de loting live te volgen?
Hahah, NEE! Nee, ik doe t niet.quote:
NEEquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hahah, NEE! Nee, ik doe t niet.
Jullie kosten me allemaal te veel geld in dit topic
Alhoewel....
Nee, nee dan moet ik ook meteen een nieuwe TV, want ik heb geen 4k en zo.
NEE!
Alhoewel....
NEE!
Jeckyll & Hyde hiero
ik denk dat ik een muntje opgooi als het bij 2 blijftquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:37 schreef Leonos het volgende:
Welke notaris gaat de loting doen @:Jimbo?
En is de loting live te volgen?
Niet nodig, wel leuk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb je 4k televee nodig voor de ps5?
SHOTGUN KOPquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik denk dat ik een muntje opgooi als het bij 2 blijft
dat film ik wel en gooi ik online. want hey, zo doen we dat
Come to the Dark Side mwoehahahaquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hahah, NEE! Nee, ik doe t niet.
Jullie kosten me allemaal te veel geld in dit topic
Alhoewel....
Nee, nee dan moet ik ook meteen een nieuwe TV, want ik heb geen 4k en zo.
NEE!
Alhoewel....
NEE!
Jeckyll & Hyde hiero
Dat kan je heel makkelijk manipulerenquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:01 schreef Jimbo het volgende:
Misschien moet ik er een poll van maken en degene met de meeste stemmen wint
Wel goed voor de drankvoorraad van Jimboquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat kan je heel makkelijk manipuleren
Ik heb daar nog een game gewonnen met de kerstprijsvraag.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:02 schreef Jimbo het volgende:
Of een bericht op FOK! Games! zodat daar ook ooit weer eens mensen komen![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:10 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]
spannend. spannend
Gewoon Dominion inhuren.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mevrouw Omzigt does not approve.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
En dan iedereen een smsje sturen met "bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge".
Ik stem Leo en mijn stem telt 5xquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:01 schreef Jimbo het volgende:
Misschien moet ik er een poll van maken en degene met de meeste stemmen wint
PS5 eigenaren hebben vetorechtquote:
Oh dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
PS5 eigenaren hebben vetorecht
Is dat 1x voor elke persoonlijkheid?quote:
Mij ook trouwensquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
welke?quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb daar nog een game gewonnen met de kerstprijsvraag.
Demo'squote:
Die zijn altijd ergens vanaf 20 december tot en met 31 december.quote:
Star Trekquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je kan nooit fout met een Star Trek grapje
hoezo, heb je 100eur betaald voor dr 'naakt' fotos om er achter te komen dat je jouw ogen nog nodig had in de toekomst?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die zijn altijd ergens vanaf 20 december tot en met 31 december.
Zolang Djmo nog in de Frontpage crew zit kom ik daar niet meer, maar alleen voor de games sectie maak ik een uitzondering.
Eigenlijk sinds mmarsu weg is, is dat je ook opgevallen ouwe tering gek?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat zijn we eigenlijk een leuk topic geworden. Er worden grapjes gemaakt. We regelen PlayStation consoles voor elkaar. Niemand maakt ruzie.
Good job guys.
Nog even van genieten nu het nog kanquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:15 schreef Jimbo het volgende:
"Het ziet ernaar uit dat de lockdown in Nederland na 19 januari met zeker twee weken wordt verlengd. Volgens Haagse bronnen vindt het kabinet het aantal besmettingen nu te hoog en zouden versoepelingen daarom geen goed signaal zijn. De bewindslieden denken nog na over aanscherping."
ah, nog 2 weekjes chillen
Hjb man gr gr lolz rofl el mao zedongquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat zijn we eigenlijk een leuk topic geworden. Er worden grapjes gemaakt. We regelen PlayStation consoles voor elkaar. Niemand maakt ruzie.
Good job guys.
En dan werk je nog voor een baasquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:23 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nog even van genieten nu het nog kan![]()
Meer thuiswerken zal wel de norm worden maar het kan me niet genoeg zijn
Al pieker ik wel meer over werk wanneer ik probeer te slapen de laatste tijd
Sinds nieuwe GAM mod, jwzquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Good job guys.
Niet zo stoer maat, want jij bent ook gewoon een lieve onzekere jongen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:24 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Hjb man gr gr lolz rofl el mao zedong
quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet zo stoer maat, want jij bent ook gewoon een lieve onzekere jongen.
Gaat het niet goed op je werk dan?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:23 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nog even van genieten nu het nog kan![]()
Meer thuiswerken zal wel de norm worden maar het kan me niet genoeg zijn
Al pieker ik wel meer over werk wanneer ik probeer te slapen de laatste tijd
Waarom ben ik eigenlijk nog geen mod voor dit topic?quote:
Oh nee ik bedoel meer dat de scheiding tussen werk en vrije tijd kleiner is.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gaat het niet goed op je werk dan?
Oh zoquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:39 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Oh nee ik bedoel meer dat de scheiding tussen werk en vrije tijd kleiner is.
Maar daar kun je op letten en de voordelen zijn groter.
Gewoon heel Fok overnemen van Danny voor een rol drop en 2 bosuienquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Waarom ben ik eigenlijk nog geen mod voor dit topic?
quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gewoon heel Fok overnemen van Danny voor een rol drop en 2 bosuien
Wel props hiervoor hoorquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:10 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]
spannend. spannend
f4f hé (of was het FHF?...)quote:
Leuk en aardig zo'n sponsorin, maar je eigen bedrijfjes moeten er idd geen nadeel van ondervindenquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]overpaid much?
Heb wel serieus zitten overwegen de servers te sponsoren voor fok, met hierbij een constructie dat ik mn sites run en iemand anders de servers up to date houdt.
Maar ik kan letterlijk geen manier bedenken waarop dit voor mij in m'n voordeel is gezien ik nu vrijwel geen kut betaal voor m'n hosting en 24/7 service heb
Volgens mij waren er hier niet zoveel die iets tegen ff7remake hadden hoor. Hoogstens het einde volgens mij (heb hem zelf nog niet uitgespeeld).quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat vond nou iedereen zo slecht aan de ff7r? Ik zit nu bij chapter 14, en het speelt heerlijk weg. Ik heb dan ook niet het nostalgische met het origineel, maar toch
Nou, niemand vond het slechtquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat vond nou iedereen zo slecht aan de ff7r? Ik zit nu bij chapter 14, en het speelt heerlijk weg. Ik heb dan ook niet het nostalgische met het origineel, maar toch
Kanye was toch die mafklapper die president wou worden?quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:04 schreef DKUp het volgende:
Kim en KanyeGOD gaan vermoedelijk uit elkaar.
Huilen huilen huilen
vond het vooral kut dat we zo lang moeten wachten op een nieuwequote:Op woensdag 6 januari 2021 18:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |