Met tromgeroffel en een showbiztrap?quote:
Yes, met dansende meisjesquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met tromgeroffel en een showbiztrap?
Feyenoord-logo voor Leonosquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:50 schreef Pheno het volgende:
En Jimbo spuit de coverplate ook nog over met Pikachu ook:
[ afbeelding ]
Beste idee ooit, hij kreeg tenslotte ook een feyenoord logo bij z'n bestelling in de shopquote:
?quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Beste idee ooit, hij kreeg tenslotte ook een feyenoord logo bij z'n bestelling in de shop
Ja wie wil er nou niet overgespoten worden door Jimbo?!quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:50 schreef Pheno het volgende:
En Jimbo spuit de coverplate ook nog over met Pikachu ook:
[ afbeelding ]
Onder?quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja wie wil er nou niet overgespoten worden door Jimbo?!
niet gezien?quote:
Whaha, ik kijk verder nooit naar de factuur of iets wat erin zit, truitje uit de envelop en rest gooi ik wegquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet gezien?
Ik had een feyenoord logo bij je order gestopt
Oh goed.... nu hopen dat jij dat was
Hopelijk krijg je dan nooit post van Colombianen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:45 schreef Leonos het volgende:
[..]
Whaha, ik kijk verder nooit naar de factuur of iets wat erin zit, truitje uit de envelop en rest gooi ik weg
We doen tegenwoordig veel via Poolse supermarkten, juist vanwege dit soort consumenten.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je dan nooit post van Colombianen.
De worden dan grote boos
quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We doen tegenwoordig veel via Poolse supermarkten, juist vanwege dit soort consumenten.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:45 schreef Leonos het volgende:
[..]
Whaha, ik kijk verder nooit naar de factuur of iets wat erin zit, truitje uit de envelop en rest gooi ik weg
Gratis PS5's claimen voor hierquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:51 schreef Drankster het volgende:
5-ster matties met Hermen Hulst in Death Stranding.
Poolse supermarkten? Dat schijnt BOOMING busines te zijn!quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We doen tegenwoordig veel via Poolse supermarkten, juist vanwege dit soort consumenten.
Het is ook een tering oud spel.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:50 schreef StateOfMind het volgende:
Vanmiddag even FF7 remake gespeeld en ben nou net in Sector7 aangekomen bij Tifa![]()
Maar ik heb er nog niet echt een klik mee eerlijk gezegd.
Hopelijk komt dat nog.
Ik vind het tot nu toe eigenlijk best saai, leeg en bland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |