Haal even een kan koffie en ga kluun's pohi ff doorspitten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Als hij denkt dat het misgaat daar, misschien is het een idee om dan niet naar de tandarts te gaan? Of naar een andere?
Lees zijn topiques maar eens en kijk of je je er in herkentquote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou het is wel voor te stellen, als je een enorm negatieve ervaring hebt gehad bij zo'n tandarts dan is het logisch dat je het totaal niet ziet zitten.
Ik vond de tandarts in het begin ook nooit zo erg - totdat er een keer een gaatje gevuld moest worden en de tandarts dacht dat dit gaatje wel zonder verdoving kon.![]()
Dat nooit weer.
Mijn mond trekt alweer samen als ik eraan terugdenk.
Absoluut niet nee.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:10 schreef Dotteke het volgende:
Ja ik zal ze ook niet graag de kost geven aan de mensen die er een trauma aan over hebben gehouden.
Heb genoeg kiezen gevuld zonder verdoving, als je zwanger was mocht je geen verdoving. Zelf een keer een kies getrokken zonder verdoving
Maar als ze een zenuwraken kan ik mijn heel erg goed voorstellen dat niet prettig vindt.
Ja, dat snap ik dus ook nooit Alsof hij de enige is die dit beslist.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat vind ik ook zo goedkoop: krijgt De Jonge straks de volle laag over dat het vaccineren niet eerder kon dan 8 januari (nu 6 jan). Iedereen over hem heenvallen. Nou ze hadden het zelf zeker allemaal beter gedaan...
Nee echt niet, tandartsen worden over het algemeen niet graag bezochtquote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Absoluut niet nee.
Napijn, dat is ook geen lolletje. Dat is bijna nog erger.
Trekken zonder verdoving? Oh Dot, hoe ging dat? Je wist niet meer waar je het zoeken moest zeker?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:10 schreef Dotteke het volgende:
Ja ik zal ze ook niet graag de kost geven aan de mensen die er een trauma aan over hebben gehouden.
Heb genoeg kiezen gevuld zonder verdoving, als je zwanger was mocht je geen verdoving. Zelf een keer een kies getrokken zonder verdoving
Ja, was niet echt een pretje. Maar achteraf viel het wel mee, het is even en dan is het ook weer over. Het was trouwens een tand niet een kies.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Trekken zonder verdoving? Oh Dot, hoe ging dat? Je wist niet meer waar je het zoeken moest zeker?
Hee maily!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:10 schreef maily het volgende:
[..]
Haal even een kan koffie en ga kluun's pohi ff doorspitten.
ZO danquote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lees zijn topiques maar eens en kijk of je je er in herkent
ONZ / Ben zo bang
ONZ / Laatste weekend van mijn leven
ONZ / Ben zo bang
ONZ / Lig nog steeds in bed
ONZ / Bidenzooi
ONZ / Te hard gepoetst
ONZ / 5 Januari 2021
ONZ / Gaat goed hier joh
Dat is alleen van de laatste week over zijn gebit.
Dat is toch wel ernstig.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lees zijn topiques maar eens en kijk of je je er in herkent
ONZ / Ben zo bang
ONZ / Laatste weekend van mijn leven
ONZ / Ben zo bang
ONZ / Lig nog steeds in bed
ONZ / Bidenzooi
ONZ / Te hard gepoetst
ONZ / 5 Januari 2021
ONZ / Gaat goed hier joh
Dat is alleen van de laatste week over zijn gebit.
quote:
ik vind het jammer dat jullie je niet wat meer verdiepen in de ONZ community,,, er is meer dan DTS!quote:
Werkse GG tot latersquote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Tijd om aan de slag te gaan. Fijne dag iedereen.
tja mij boeit het niet echt al die topics, lees er af en toe maar het moet je ook aanspreken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
ik vind het jammer dat jullie je niet wat meer verdiepen in de ONZ community,,, er is meer dan DTS!
wel raar want DTS staat in ONZ. in weze is dit een huisje in het ONZ dorp, je moet wel integrerenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
tja mij boeit het niet echt al die topics, lees er af en toe maar het moet je ook aanspreken.
Het voordeel is dat ik helemaal niets moetquote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wel raar want DTS staat in ONZ. in weze is dit een huisje in het ONZ dorp, je moet wel integreren
Werkzequote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Tijd om aan de slag te gaan. Fijne dag iedereen.
Eens.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
ik vind het jammer dat jullie je niet wat meer verdiepen in de ONZ community,,, er is meer dan DTS!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |