Dat bedoel ik. Hele leven kapot.quote:Op zondag 3 januari 2021 14:10 schreef phoenyx het volgende:
Een serieus probleem kan soms in een klein gaatje zitten. Ik ben eens naar de tandarts geweest en daarna 3 jaar lang extreme pijn en last gehad. Kon nauwelijks eten, altijd pijn, gapen en kuchen deed zelfs pijn. Maar na 3 jaar werd het langzaam beter en we zijn nu 15 jaar verder en de pijn is nu tolerabel voor mij (ben het ook wel gewend nu maar ja).
Jafar heeft zenuwpijn in zijn hand wat maar niet overgaat. Na talloze (neurologische) onderzoeken en prikjes is het probleem nog steeds niet verholpen. Omdat het zo een pijn doet overweegt hij nu handamputatie.quote:Op zondag 3 januari 2021 14:01 schreef Kluun1985 het volgende:
Vanaf dinsdagavond kan ik mogelijk nooit meer zonder pijn en pijnstillers slapen...dus probeer deze laatste dagen zoveel mogelijk te genieten. Maar ja, dit is laatste dag dat ik zorgeloos kan uitslapen. Morgen werken en dinsdagochtend naar de kaakchirurg. En dan is het leven voorbij.
Hoe prettig is het om de rest van je leven met gevoelloze tong en kin te slapen?
Hoe prettig is het om met dry socket pijn te slapen?
Hoe prettig is het om met zenuwpijn te slapen?
1 zo'n verstandskies verwijderen kan je hele leven kapotmaken.
quote:Op maandag 16 november 2020 20:14 schreef Kluun1985 het volgende:
Er zijn mensen als Kluun, of eigenlijk mensen als Fokjes. Wij kennen geen geluk, noch leven.
Er zijn echter mensen met bakken geluk, Trump is daar 1 van.
Daar Gaat Die:
ALS Donald J Trump niet op 20 januari 2021 zijn overwinningsspeech geeft, dan verlaat Kluun dit forum.
Die man gaat winnen LET OP.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |