Mwah, één die het niet heeft is niet zo'n ramp. Ik denk dat het voor de balans wel beter was geweest. Een anchor.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:20 schreef Dark het volgende:
[..]
Die hebben een te summier Social media.
Over 6 dagen toch pas weer? @Viesdikquote:
Heeeee ouwe rellerd! Leef je nog?quote:Op maandag 4 januari 2021 21:18 schreef Jian het volgende:
"Excuusneger, Fat Shaming," Kunnen we hier ook op een beetje vriendelijke toon met elkaar converseren "BB lives matter"
Fatshamingquote:
DAN GA JE WEG EN TERUG NAAR VB... Oh, wachtquote:Op maandag 4 januari 2021 21:22 schreef Caland het volgende:
Die Belgen verneuken het hele programma.
Hij is net 10 dagen niet geweest, dus het mag wel weerquote:Op maandag 4 januari 2021 21:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Over 6 dagen toch pas weer? @:viesdik
thomasquote:
quote:
Dagelijks!quote:Op maandag 4 januari 2021 21:22 schreef AlohA het volgende:
Yo @:yvonne , liep jij in de seventies ook altijd losnaakt over straat?
Leeft díe nogquote:Op maandag 4 januari 2021 21:23 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Leuk dat terror jaap ook weer mee doet
jaquote:Op maandag 4 januari 2021 21:24 schreef Poefbank het volgende:
Komen er ook nog nieuwe mensen in de toekomst?
Denk het wel.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:24 schreef Poefbank het volgende:
aannemelijkquote:Op maandag 4 januari 2021 21:24 schreef Poefbank het volgende:
Als ze geil isquote:
Ze is vrij groot van stuk dus zou best kunnen.quote:
Deze pagina is niet beschikbaar.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:23 schreef Benny het volgende:
Doe nog eens leuke tweets, posts en confrontaties!
Zoals deze van Liese: https://www.instagram.com/p/B8Hh-lwHAQb
Fat shamerquote:Op maandag 4 januari 2021 21:25 schreef Karina het volgende:
die dikke hoef ik niet bloot te zien iig
Je zag ze van Thomas.quote:
Dit is gespeeld.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat een kut programma zonder die pronte tietjes.
Op gevoel, want zijn piemel heeft hij al een tijd niet gezien.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:25 schreef de_boswachter het volgende:
Die dikke zeikt onder de douche, wedden?
quote:Op maandag 4 januari 2021 21:25 schreef de_boswachter het volgende:
Doeiquote:Op maandag 4 januari 2021 21:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik stel me er niks van voor. De RLS's worden steeds preutser.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
"Niemand ziet mij naakt. "
Guess again
Chefquote:
Ben net wakker, nagels vijlen, tanden bijslijpen, je ken dat welquote:Op maandag 4 januari 2021 21:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heeeee ouwe rellerd! Leef je nog?
Geen Scanmanquote:Op maandag 4 januari 2021 21:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Iedereen plast in de douche!quote:Op maandag 4 januari 2021 21:25 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op maandag 4 januari 2021 21:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Deze pagina is niet beschikbaar.
De door jou gevolgde link is mogelijk buiten werking of de pagina is verwijderd. Ga terug naar Instagram.
Alleen jammer dat er geen chat bij zit.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Chef
[..]
Ben net wakker, nagels vijlen, tanden bijslijpen, je ken dat wel
Dat dacht ik dus ook alquote:
@Taglianoquote:Op maandag 4 januari 2021 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
Markant is altijd zo'n eufemisme voor iemand die raar gedrag heeft.
Grote boodschap ook.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:25 schreef de_boswachter het volgende:
ik bedoelde in het douchehokjequote:Op maandag 4 januari 2021 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook al
En ik denk de mama van 5 kindjes ook snel weg
quote:
"Authentieke persoonlijkheid"quote:Op maandag 4 januari 2021 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
31 decquote:
Hep op feesboek gestaan jaquote:Op maandag 4 januari 2021 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Theo vindt dat Geert gewoon gelijk hep.
Heksieeeeeeeeee!!quote:Op maandag 4 januari 2021 21:28 schreef Toverheks het volgende:
Theodie wordt mijn favo,lekker recht streeks grote bek vuurwerk
Waar kan je stemmen?quote:Op maandag 4 januari 2021 21:28 schreef Vinture het volgende:
Ik heb voor thomas gestemd voor eerste huismeester 😁
31 decemberquote:
jaquote:Op maandag 4 januari 2021 21:28 schreef Toverheks het volgende:
Ruwe bolster blanke pitquote:Op maandag 4 januari 2021 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
dag mijn schatje heerlijk dat ik je weer leesquote:
Nee hij is een act!quote:Op maandag 4 januari 2021 21:28 schreef Toverheks het volgende:
Er was er daar maar eentje die niet bang was voor Seki en dat was Esmeralda. Die gaf 'm lik op stuk!quote:
quote:Op maandag 4 januari 2021 21:30 schreef schizolientje het volgende:
Wat een slap geouwehoer, als de uitzendingen zo worden heb ik het al gezien
Alleen donderdagen.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:30 schreef schizolientje het volgende:
Wat een slap geouwehoer, als de uitzendingen zo worden heb ik het al gezien
De Bus was leuker dan BB.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er was er daar maar eentje die niet bang was voor Seki en dat was Esmeralda. Die gaf 'm lik op stuk!![]()
Goeie ouwe De Bus-tijd.
Je moet inloggen.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
https://www.rtlxl.nl/bb-voting.html
Thomas gedaanquote:Op maandag 4 januari 2021 21:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat er 4 belgen in het huis zittenquote:
Die bolle gaat er dwars doorheenquote:Op maandag 4 januari 2021 21:32 schreef Ygritte het volgende:
Paar evenwichtsbalken..
OHWWW MY GAWWWDDD
Walgelijkquote:Op maandag 4 januari 2021 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat er 4 belgen in het huis zitten
dat had van mij niet gehoevenquote:Op maandag 4 januari 2021 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat er 4 belgen in het huis zitten
We hebben nog 98 dagen te gaanquote:Op maandag 4 januari 2021 21:32 schreef Caland het volgende:
Maar er gaat dus niet geneukt worden in dit huis?
Uiteindelijk gaat iedereen over iedereen heen hoor.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:32 schreef Caland het volgende:
quote:
daarom post haags nergensquote:
Nee, iedereen over Liese.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat iedereen over iedereen heen hoor.
Die gaan ze nog wel volgieten met drank. Dat werkt altijd.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:32 schreef Caland het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze er voor gekozen hebben. Maar we moeten het er mee doen.quote:
Er gaat geen sterke drank komen en weinig andere drank.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:34 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die gaan ze nog wel volgieten met drank. Dat werkt altijd.
Nee hoor, dat was Studio Vlemmix.quote:
Moeilijk moeilijk heur....quote:Op maandag 4 januari 2021 21:34 schreef Pap89 het volgende:
Hahahaha balk van een halve meter breed, zie ze balanceren
Dat waren nog eens tijdenquote:Op maandag 4 januari 2021 21:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was Studio Vlemmix.
Niet zeiken Rooie, het is gratis ...quote:Op maandag 4 januari 2021 21:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moeilijk moeilijk heur....
puzzel ook moeiiiiilijk....
Ik ben fan van BB sinds het eerste uur.quote:
Al die Belgjes eruit stemmen.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:36 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik ben fan van BB sinds het eerste uur.
Voor mij slaan ze de plank mis met de Belgische Mix.
Dat stoort me.
Ik zag liever alleen Nederlanders!
Weinig tekstquote:Op maandag 4 januari 2021 21:27 schreef de_boswachter het volgende:
Heerlijke dame.
wel schoenen uittrekken onder aan de trap Kwam zelf ook heerlijk klaar tijdens beffen...
@:szura
ach dan zaten er meer brabanders en limburgers in en had je nog steeds accentenquote:Op maandag 4 januari 2021 21:36 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik ben fan van BB sinds het eerste uur.
Voor mij slaan ze de plank mis met de Belgische Mix.
Dat stoort me.
Ik zag liever alleen Nederlanders!
Die Thomas is nog wel okéquote:Op maandag 4 januari 2021 21:38 schreef Caland het volgende:
Geen herhalingsgevaar dit voor mij
Zonder Belgen had ik het wellicht een kansje gegeven
Nee natuurlijk niet, ik vind wel een manier zoals altijd, wellicht via de Belgquote:Op maandag 4 januari 2021 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hedde gij al videoland streams dan?
Ben wel weer eens toe aan aan potje effectief rellen
Thomas gestemdquote:Op maandag 4 januari 2021 21:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan moet je inloggenquote:Op maandag 4 januari 2021 21:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
quote:
Ik wil die Bolle wel.quote:
quote:
Belgen kopen sowieso altijd achteraanquote:Op maandag 4 januari 2021 21:38 schreef Kwaliteit het volgende:
Dit is nu op RTL4/RTL5 toch niet echt live?
De uitzendingen in België op VIER beginnen nu pas namelijk, tot 23:00u
Ga jij streams nemen? Ik weet het nog niet.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hedde gij al videoland streams dan?
Ben wel weer eens toe aan aan potje effectief rellen
quote:
Laat mij Friesland kennen.quote:Hij is geboren in Friesland, maar inmiddels is Theo een rasechte Amsterdammer geworden. Hij runt zijn eigen klusbedrijf en zijn grootste trots is zijn zoon Sean. Hij spreekt hem veel en ze hebben een sterke, emotionele band. Theo is open, eerlijk en recht door zee. Hij heeft een enorm uitgesproken mening en gaat graag discussies aan. Hij heeft een grote mond, maar een klein hartje. Waar hij echt niet tegen kan, is onrecht en dat maakt hij dan ook meteen duidelijk. Theo is goed in het bewaren van geheimen, iets dat goed van pas kan komen in het Big Brother huis. Zijn credo: „Je moet geen rol spelen, maar jezelf blijven.”
Ik hebt het soberso al.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, ik vind wel een manier zoals altijd, wellicht via de Belg
Oh dan ga ik ook ff stemmenquote:Op maandag 4 januari 2021 21:39 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb sowieso Videoland account en die is gelijk aan rtl x account
Geduld!quote:Op maandag 4 januari 2021 21:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb aan geen een nog echt een hekel.
Theo zou de boel wel goed kunnen schurenquote:Op maandag 4 januari 2021 21:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik wil die Bolle wel.
Of de vrouw met het meeste haar op de tanden, iemand die een soort Vanessa/Vanflessa blijkt te zijn.
Deze site is niet bereikbaarhttps://www.rtlxl.nl/bb-voting.html werkt even niet, of de pagina kan verhuisd zijn naar een nieuw webadres.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |