abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 12 januari 2021 @ 15:05:43 #103
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_197362868
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 09:20 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

BITCH en Wasteland ook wel gedaan maar ik vind het minder relaxed vanwege de drukte en de herrie.
Liever dan een prive party, matrassen op de vloer, trance muziek. snoepje, en de rest kun je wel raden dan. :P
Ik heb een hekel aan festivals.
Beati pauperes spiritu
pi_197498362
Ik ben zelf swingers geweest en buiten corona om doen mijn vriend en ik ook nog wel eens wat met andere stellen. Een aantal zegt me echt niks.

Van alle mannen en vrouwen waar ik mee heb gedate heb ik echt het idee dat hoe meer oefening ze hebben gehad hoe lekkerder en ontspannender het is. Een man hoeft geen honderden vrouwen te hebben gehad maar hij mag best wel wat uitgeprobeerd hebben. Ik heb op mijn leeftijd echt geen zin meer om iemand uit te leggen hoe alles werkt.
.
pi_197498377
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 06:20 schreef babylon het volgende:
Maakt geen reet uit.

Alleen onzekere mensen maken zich daar druk om.
Dit.

Zolang het geen blijvende gezondheidsklachten heeft opgeleverd, boeit dit me niet.
pi_197498382
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:59 schreef Nederturk het volgende:
Toch opmerkelijk dat zoveel FOK!ers liever iemand hebben die ervaren is. Als iemand onervaren is maakt dat toch geen fuck uit? Heb je lekker iets om samen te ontdekken/ontwikkelen.
Pff been there done that. Meerdere keren. Erg overrated. Maar ik ben al in de 40 dus wellicht speelt dat mee.
.
pi_197510398
Ikzelf vind het niet echt boeien. Eigenlijk vind ik mannen die al veel vrouwen op hun teller hebben net aantrekkelijker omdat ze gewild zijn. Blijkbaar leeft die issue bij mannen veel meer. Ik heb er al met iedere ex ruzie over gehad. Ik heb dan ook wel echt een hoog aantal op de teller en heel veel waren one night stands en blijkbaar deed dat er voor hen ook toe.

Voor zover ik het begrijp vinden mannen het idee vervelend dat andere mannen je "hebben mogen gebruiken" (hoe idioot dat in mijn oren ook klinkt) zonder er moeite voor te doen terwijl zij zich aan me binden en wel moeite doen. Ook maar logisch in een relatie denk ik dan.

Het feit dat het one night stads waren doet er voor sommigen toe omdat iedereen weet dat dat vaak wat minder respectvol verloopt. Mannen kicken wel wat op dat lichtjes denigreren en zich zich baas voelen en dat gaat net iets makkelijker als het niet je vriendin is. Ik vind het dan ook minder erg om daar op in te spelen omdat je er de volgende dag toch niets meer mee te maken hebt.
pi_197510540
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 17:05 schreef einzeinz het volgende:
Vind dat wel opmerkelijk dat zo weinig FOK!kers er echt om geven. Hoe zouden jullie reageren als je dametje tientallen mannen heeft afgewerkt en je volgende week op straat loopt en een kerel staart jullie aan en denkt van 'Zozo, die heb ik vorige maand nog volgeblaft (al dan niet met condoom)'

Of in de kroeg, de barman: 'dat dametje was de beste pijpster die ik ooit heb gehad'

Of de leraar die zich nog steeds sufrukt op zijn geile studente nadat ze hem eens na de les heeft afgetrokken in ruil voor 10% meer op haar examen. Dan lekker handjes schudden op de volgende opendeurdag van de school.
Mijn laatste ex heeft ook ooit een maand lang afstandelijk gedaan tegen me. Uiteindelijk gaf hij toe dat bij een avondje in de kroeg de mannen begon opscheppen over hun avonturen. De barman en nog twee andere mannen begonnen hem op stang te jagen door te zeggen dat ik de beste pijpbeurten gaf. Ik begrijp niet wat mannen hier zo leuk aan vinden om elkaar te vernederen via het seksueel verleden van de een zijn vriendin. En waarom mijn ex daar dan een maand lang mee inzit. Ik vind het belachelijk en oneerlijk.
pi_197511500
De wereld is oneerlijk, maar het is wat het is. Dat ga je niet veranderen.

Mannen vinden een hoog aantal sexpartners van een vrouw veel erger omdat vrouwen de selectie maken wie zich voortplant en wie niet in onze soort.

Alle mensen die nu leven, stammen af van 30% van alle mannen die ooit geleefd hebben. Dat wil dus zeggen dat, door de gehele geschiedenis van de mensheid (tot condooms, de pil en bier hun intrede deden) zo'n 70% van de mannen zich niet heeft voortgeplant. Dat is survival of the fittest, hoe het bij mensen werkt. Mannen hebben zo'n hoge seksdrive en voortplantingsdrang dat het hun 'missie' is om zoveel mogelijk vrouwen te bezwangeren (lees: neuken anno 2020). Daar doen ze alles voor en elke keer als ze een vrouw voor zich 'gewonnen' hebben is dat het mooiste moment van hun leven. Dat zit in de aard van het beestje en dat ga je niet veranderen.

Dus, mannen willen met vrijwel elke relatief gezonde en jonge vrouw wel seks. En als die hun zin krijgen, met andere woorden, als vrouwen zich laten neuken door de eerste de beste man die zich aanbiedt, dan hadden we nu een nog dommere soort dan dat we nu al hebben.

Vrouwen hebben een heel andere situatie. Vrouwen willen (over het algemeen, persoonlijke verschillen daar gelaten) niet met jan en alleman seks. Vrouwen zijn vaak op zoek naar die ene, hele goede, knappe, succesvolle, rijke, sociaal goede, humorvolle, sterke en gewilde (!) man. Dat is dus een heel andere seksuele strategie. Vrouwen maken zich mooi en gebruiken hun uiterlijk om aandacht van mannen te trekken. Vervolgens concurreren mannen met elkaar om haar aandacht. En de beste kandidaat is voor de vrouw het meest interessant. Zij kiest hem. En hij mag haar eitjes bevruchten. Zo komen we als soort verder. Terwijl mannen namelijk met elkaar concurreren halen ze het beste in elkaar naar boven. Ze schrijven de mooiste nummers, ze spelen het beste gitaar, ze bouwen de beste vliegtuigen, ze vliegen naar de maan, etc. Alles om maar op te vallen en gewild te worden door vrouwen. En vrouwen zorgen ervoor dat het succesvolle zaad zich voortplant voor een nóg betere volgende generatie.

Vrouwen doen dit overigens niet OMDAT zij de algemene genetische kwaliteit van de soort willen verbeteren, maar omdat dit ook in haar voordeel werkt. Een vrouw zit namelijk na het wippen nog 9 maanden + een flinke periode daarna met de gebakken peren. Ze raakt zwanger en kan voorlopig een hoop zelf niet meer. Ze moet verdedigd tegen andere mannen. Ze moet zelfs verzorgd worden. En daarna zit ze met een koter die ook nog voedsel en een hoop andere dingen nodig heeft. Vrouwen konden dus, over de gehele geschiedenis van de mens tot de uitvinding van het condoom en de pil, niet zomaar met iedereen seks hebben. Daar zaten namelijk levensveranderende of zelfs levensgevaarlijke consequenties aan.

En dus moet een vrouw haar selectieprocedure goed op orde hebben. Ze moet een man kunnen testen op bovengenoemde eigenschappen. Ze moet het kaf van het koren scheiden. Ze moet de juiste keuze maken.

Nu, knippen we naar 2020. Er is een hoop veranderd, maar het 'oerbrein' is nog lang niet mee veranderd. Dit heeft als gevolg dat mannen zich nog steeds de 'uitverkorene' voelen wanneer een vrouw besluit seks met hem te hebben. En dat is dan een desillusie wanneer blijkt dat zij al 250 andere uitverkorenen eerder heeft toegelaten in haar punani.

Ten eerste voelt een man zich dan persoonlijk beledigd. 'Als ze met al die mannen die ze amper kende zo maar seks had, wat betekent dit dan allemaal nog? Wat ben ik waard?'
Ten tweede is het gedrag van de vrouw in kwestie dus 'tegen de natuur' in en volledig gericht op korte termijn plezier. Dat is geen aantrekkelijk gedrag voor een vrouw. Vooral niet in deze tijd waarbij mannen ook bij de opvoeding betrokken zijn. Mannen willen er ook zeker van zijn dat hun vrouw hen niet zal bedonderen nadat hij alle tijd, middelen en zelfs zijn 'seksualiteit' opoffert om in de relatie te blijven. Een vrouw met bovenstaande eigenschappen lijkt onbetrouwbaar.

En vrouwen weten dit ook allemaal. Zelfs hun onderbewustzijn weet het. Veel vrouwen voelen zich ook een 'slet' wanneer ze seks hebben met veel mannen. Voor sommigen wordt dit een 'kink'. Ze laten zich dan graag vernederen en worden ook graag slet of hoer genoemd tijdens de seks. Ze weten dat ze gedrag vertonen wat niet past bij een stabiele relatie en een goede moeder. Ze weten dat ze zich hiermee onaantrekkelijk maken als vriendin van vriendinnen, en toekomstige partner voor haar man en vader van haar kinderen. Maar toch kan ze er niet mee stoppen.

Zoals al ons gedrag en al onze gevoelens, zijn ze altijd terug te voeren op onze biologie en hoe ons brein zich ontwikkeld heeft door jaren heen. We denken uniek te zijn maar zijn in heel veel gevallen gewoon heel erg simpel.

Ik leg overigens niemand nu een bepaalde leefwijze op. Doe wat je niet laten kunt. Maak lol. Doe met deze informatie wat je wilt. Feit is wel dat de meeste mensen op aarde neerkijken op hoeren en opkijken tegen mannelijke sletten. En bovenstaand verhaal verklaart waarom.

En nee, met 5 partners uit lange relaties ben je op je 35e geen slet. En met 2 one night stands en 2 lange relaties ook niet. Het kan verkeren.
Maar met tientallen one-night-stands op je naam, moet je niet meer raar opkijken als je sociale omgeving (zowel mannen als vrouwen) hier een negatief oordeel over zouden hebben. En voor mannen, tja, het is hard, maar voor hem zouden tientallen one-night-stands een succesvolle prestatie zijn. Geslaagd in het levensdoel. Want, als die vrouwen hun selectieprocedure op orde zouden hebben zoals in verwachting, dan moet hij wel een zeer goede en competente man zijn met goede genen. Tenzij... Zijn sekspartners sletten waren die de eerste de beste gemiddelde pik wilden hebben. Dan hebben ze beiden gefaald. Biologisch en evolutionair gezien dan.

/ serieuze >IQ 150 semi-troll-modus uit. Doe allemaal lekker wat je wilt, maar accepteer dat alles wat je doet in het leven consequenties heeft. Proost!
  dinsdag 19 januari 2021 @ 22:01:46 #110
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_197516974
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 18:30 schreef matigeuser het volgende:
De wereld is oneerlijk, maar het is wat het is. Dat ga je niet veranderen.

Mannen vinden een hoog aantal sexpartners van een vrouw veel erger omdat vrouwen de selectie maken wie zich voortplant en wie niet in onze soort.

Alle mensen die nu leven, stammen af van 30% van alle mannen die ooit geleefd hebben. Dat wil dus zeggen dat, door de gehele geschiedenis van de mensheid (tot condooms, de pil en bier hun intrede deden) zo'n 70% van de mannen zich niet heeft voortgeplant. Dat is survival of the fittest, hoe het bij mensen werkt. Mannen hebben zo'n hoge seksdrive en voortplantingsdrang dat het hun 'missie' is om zoveel mogelijk vrouwen te bezwangeren (lees: neuken anno 2020). Daar doen ze alles voor en elke keer als ze een vrouw voor zich 'gewonnen' hebben is dat het mooiste moment van hun leven. Dat zit in de aard van het beestje en dat ga je niet veranderen.

Dus, mannen willen met vrijwel elke relatief gezonde en jonge vrouw wel seks. En als die hun zin krijgen, met andere woorden, als vrouwen zich laten neuken door de eerste de beste man die zich aanbiedt, dan hadden we nu een nog dommere soort dan dat we nu al hebben.

Vrouwen hebben een heel andere situatie. Vrouwen willen (over het algemeen, persoonlijke verschillen daar gelaten) niet met jan en alleman seks. Vrouwen zijn vaak op zoek naar die ene, hele goede, knappe, succesvolle, rijke, sociaal goede, humorvolle, sterke en gewilde (!) man. Dat is dus een heel andere seksuele strategie. Vrouwen maken zich mooi en gebruiken hun uiterlijk om aandacht van mannen te trekken. Vervolgens concurreren mannen met elkaar om haar aandacht. En de beste kandidaat is voor de vrouw het meest interessant. Zij kiest hem. En hij mag haar eitjes bevruchten. Zo komen we als soort verder. Terwijl mannen namelijk met elkaar concurreren halen ze het beste in elkaar naar boven. Ze schrijven de mooiste nummers, ze spelen het beste gitaar, ze bouwen de beste vliegtuigen, ze vliegen naar de maan, etc. Alles om maar op te vallen en gewild te worden door vrouwen. En vrouwen zorgen ervoor dat het succesvolle zaad zich voortplant voor een nóg betere volgende generatie.

Vrouwen doen dit overigens niet OMDAT zij de algemene genetische kwaliteit van de soort willen verbeteren, maar omdat dit ook in haar voordeel werkt. Een vrouw zit namelijk na het wippen nog 9 maanden + een flinke periode daarna met de gebakken peren. Ze raakt zwanger en kan voorlopig een hoop zelf niet meer. Ze moet verdedigd tegen andere mannen. Ze moet zelfs verzorgd worden. En daarna zit ze met een koter die ook nog voedsel en een hoop andere dingen nodig heeft. Vrouwen konden dus, over de gehele geschiedenis van de mens tot de uitvinding van het condoom en de pil, niet zomaar met iedereen seks hebben. Daar zaten namelijk levensveranderende of zelfs levensgevaarlijke consequenties aan.

En dus moet een vrouw haar selectieprocedure goed op orde hebben. Ze moet een man kunnen testen op bovengenoemde eigenschappen. Ze moet het kaf van het koren scheiden. Ze moet de juiste keuze maken.

Nu, knippen we naar 2020. Er is een hoop veranderd, maar het 'oerbrein' is nog lang niet mee veranderd. Dit heeft als gevolg dat mannen zich nog steeds de 'uitverkorene' voelen wanneer een vrouw besluit seks met hem te hebben. En dat is dan een desillusie wanneer blijkt dat zij al 250 andere uitverkorenen eerder heeft toegelaten in haar punani.

Ten eerste voelt een man zich dan persoonlijk beledigd. 'Als ze met al die mannen die ze amper kende zo maar seks had, wat betekent dit dan allemaal nog? Wat ben ik waard?'
Ten tweede is het gedrag van de vrouw in kwestie dus 'tegen de natuur' in en volledig gericht op korte termijn plezier. Dat is geen aantrekkelijk gedrag voor een vrouw. Vooral niet in deze tijd waarbij mannen ook bij de opvoeding betrokken zijn. Mannen willen er ook zeker van zijn dat hun vrouw hen niet zal bedonderen nadat hij alle tijd, middelen en zelfs zijn 'seksualiteit' opoffert om in de relatie te blijven. Een vrouw met bovenstaande eigenschappen lijkt onbetrouwbaar.

En vrouwen weten dit ook allemaal. Zelfs hun onderbewustzijn weet het. Veel vrouwen voelen zich ook een 'slet' wanneer ze seks hebben met veel mannen. Voor sommigen wordt dit een 'kink'. Ze laten zich dan graag vernederen en worden ook graag slet of hoer genoemd tijdens de seks. Ze weten dat ze gedrag vertonen wat niet past bij een stabiele relatie en een goede moeder. Ze weten dat ze zich hiermee onaantrekkelijk maken als vriendin van vriendinnen, en toekomstige partner voor haar man en vader van haar kinderen. Maar toch kan ze er niet mee stoppen.

Zoals al ons gedrag en al onze gevoelens, zijn ze altijd terug te voeren op onze biologie en hoe ons brein zich ontwikkeld heeft door jaren heen. We denken uniek te zijn maar zijn in heel veel gevallen gewoon heel erg simpel.

Ik leg overigens niemand nu een bepaalde leefwijze op. Doe wat je niet laten kunt. Maak lol. Doe met deze informatie wat je wilt. Feit is wel dat de meeste mensen op aarde neerkijken op hoeren en opkijken tegen mannelijke sletten. En bovenstaand verhaal verklaart waarom.

En nee, met 5 partners uit lange relaties ben je op je 35e geen slet. En met 2 one night stands en 2 lange relaties ook niet. Het kan verkeren.
Maar met tientallen one-night-stands op je naam, moet je niet meer raar opkijken als je sociale omgeving (zowel mannen als vrouwen) hier een negatief oordeel over zouden hebben. En voor mannen, tja, het is hard, maar voor hem zouden tientallen one-night-stands een succesvolle prestatie zijn. Geslaagd in het levensdoel. Want, als die vrouwen hun selectieprocedure op orde zouden hebben zoals in verwachting, dan moet hij wel een zeer goede en competente man zijn met goede genen. Tenzij... Zijn sekspartners sletten waren die de eerste de beste gemiddelde pik wilden hebben. Dan hebben ze beiden gefaald. Biologisch en evolutionair gezien dan.

/ serieuze >IQ 150 semi-troll-modus uit. Doe allemaal lekker wat je wilt, maar accepteer dat alles wat je doet in het leven consequenties heeft. Proost!
De shitstorm is nog niet losgebarsten, maar je zult wel van weer van incelgedachtengoed beticht worden. En dat terwijl het eigenlijk gewoon open deuren zijn die je intrapt.

Men zal wel weer vallen over het oordeel 'hoer', maar het is niet je eigen oordeel. Je stelt alleen dat het gros van de wereldbevolking zo oordeelt. En dat is wel degelijk een feit. Buitengewoon veel meer mensen veroordelen veel bedpartners voor een vrouw, dan dat er ruimdenkende fokkertjes zijn die vinden dat je er helemaal niets mis is met in het rond neuken voor een vrouw. En nee, de mensen die er een negatief oordeel over hebben zijn niet allemaal moslimfundamentalist.

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 20-01-2021 00:18:06 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_197517233
Conclusie, je kan beter glashard liegen als vrouw.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197517627
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 22:10 schreef Avianflu het volgende:
Conclusie, je kan beter glashard liegen als vrouw.
Dat heb ik er ook zo uit begrepen :)
pi_197517737
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 22:23 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Dat heb ik er ook zo uit begrepen :)
Ja toch? Sowieso weten maar 2 vriendinnen het echte aantal dus who cares :X. Ik zeg 7, forever 7.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 22:48:19 #114
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_197518478
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 22:26 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja toch? Sowieso weten maar 2 vriendinnen het echte aantal dus who cares :X. Ik zeg 7, forever 7.
Ah, 21 dus :) Bij mannen het aantal delen door drie.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_197518585
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 22:48 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ah, 21 dus :) Bij mannen het aantal delen door drie.
_O- _O- , komt nog aardig in de buurt.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197524010
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 22:26 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja toch? Sowieso weten maar 2 vriendinnen het echte aantal dus who cares :X. Ik zeg 7, forever 7.
Ik ga voor eeuwig 10, lijkt me nog netjes en heb ik meer kans als er ooit meer dan 7 verhaaltjes bovenkomen en het nog klopt. ;)
pi_197524128
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 10:41 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Ik ga voor eeuwig 10, lijkt me nog netjes en heb ik meer kans als er ooit meer dan 7 verhaaltjes bovenkomen en het nog klopt. ;)
DIe kans is meestal ook vrij klein :) ALleen moet je in lange relaties opletten dat je niet na een paar jaar je mond voorbij gaat praten :P
pi_197524182
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 18:30 schreef matigeuser het volgende:
De wereld is oneerlijk, maar het is wat het is. Dat ga je niet veranderen.

Mannen vinden een hoog aantal sexpartners van een vrouw veel erger omdat vrouwen de selectie maken wie zich voortplant en wie niet in onze soort.

Alle mensen die nu leven, stammen af van 30% van alle mannen die ooit geleefd hebben. Dat wil dus zeggen dat, door de gehele geschiedenis van de mensheid (tot condooms, de pil en bier hun intrede deden) zo'n 70% van de mannen zich niet heeft voortgeplant. Dat is survival of the fittest, hoe het bij mensen werkt. Mannen hebben zo'n hoge seksdrive en voortplantingsdrang dat het hun 'missie' is om zoveel mogelijk vrouwen te bezwangeren (lees: neuken anno 2020). Daar doen ze alles voor en elke keer als ze een vrouw voor zich 'gewonnen' hebben is dat het mooiste moment van hun leven. Dat zit in de aard van het beestje en dat ga je niet veranderen.

Dus, mannen willen met vrijwel elke relatief gezonde en jonge vrouw wel seks. En als die hun zin krijgen, met andere woorden, als vrouwen zich laten neuken door de eerste de beste man die zich aanbiedt, dan hadden we nu een nog dommere soort dan dat we nu al hebben.

Vrouwen hebben een heel andere situatie. Vrouwen willen (over het algemeen, persoonlijke verschillen daar gelaten) niet met jan en alleman seks. Vrouwen zijn vaak op zoek naar die ene, hele goede, knappe, succesvolle, rijke, sociaal goede, humorvolle, sterke en gewilde (!) man. Dat is dus een heel andere seksuele strategie. Vrouwen maken zich mooi en gebruiken hun uiterlijk om aandacht van mannen te trekken. Vervolgens concurreren mannen met elkaar om haar aandacht. En de beste kandidaat is voor de vrouw het meest interessant. Zij kiest hem. En hij mag haar eitjes bevruchten. Zo komen we als soort verder. Terwijl mannen namelijk met elkaar concurreren halen ze het beste in elkaar naar boven. Ze schrijven de mooiste nummers, ze spelen het beste gitaar, ze bouwen de beste vliegtuigen, ze vliegen naar de maan, etc. Alles om maar op te vallen en gewild te worden door vrouwen. En vrouwen zorgen ervoor dat het succesvolle zaad zich voortplant voor een nóg betere volgende generatie.

Vrouwen doen dit overigens niet OMDAT zij de algemene genetische kwaliteit van de soort willen verbeteren, maar omdat dit ook in haar voordeel werkt. Een vrouw zit namelijk na het wippen nog 9 maanden + een flinke periode daarna met de gebakken peren. Ze raakt zwanger en kan voorlopig een hoop zelf niet meer. Ze moet verdedigd tegen andere mannen. Ze moet zelfs verzorgd worden. En daarna zit ze met een koter die ook nog voedsel en een hoop andere dingen nodig heeft. Vrouwen konden dus, over de gehele geschiedenis van de mens tot de uitvinding van het condoom en de pil, niet zomaar met iedereen seks hebben. Daar zaten namelijk levensveranderende of zelfs levensgevaarlijke consequenties aan.

En dus moet een vrouw haar selectieprocedure goed op orde hebben. Ze moet een man kunnen testen op bovengenoemde eigenschappen. Ze moet het kaf van het koren scheiden. Ze moet de juiste keuze maken.

Nu, knippen we naar 2020. Er is een hoop veranderd, maar het 'oerbrein' is nog lang niet mee veranderd. Dit heeft als gevolg dat mannen zich nog steeds de 'uitverkorene' voelen wanneer een vrouw besluit seks met hem te hebben. En dat is dan een desillusie wanneer blijkt dat zij al 250 andere uitverkorenen eerder heeft toegelaten in haar punani.

Ten eerste voelt een man zich dan persoonlijk beledigd. 'Als ze met al die mannen die ze amper kende zo maar seks had, wat betekent dit dan allemaal nog? Wat ben ik waard?'
Ten tweede is het gedrag van de vrouw in kwestie dus 'tegen de natuur' in en volledig gericht op korte termijn plezier. Dat is geen aantrekkelijk gedrag voor een vrouw. Vooral niet in deze tijd waarbij mannen ook bij de opvoeding betrokken zijn. Mannen willen er ook zeker van zijn dat hun vrouw hen niet zal bedonderen nadat hij alle tijd, middelen en zelfs zijn 'seksualiteit' opoffert om in de relatie te blijven. Een vrouw met bovenstaande eigenschappen lijkt onbetrouwbaar.

En vrouwen weten dit ook allemaal. Zelfs hun onderbewustzijn weet het. Veel vrouwen voelen zich ook een 'slet' wanneer ze seks hebben met veel mannen. Voor sommigen wordt dit een 'kink'. Ze laten zich dan graag vernederen en worden ook graag slet of hoer genoemd tijdens de seks. Ze weten dat ze gedrag vertonen wat niet past bij een stabiele relatie en een goede moeder. Ze weten dat ze zich hiermee onaantrekkelijk maken als vriendin van vriendinnen, en toekomstige partner voor haar man en vader van haar kinderen. Maar toch kan ze er niet mee stoppen.

Zoals al ons gedrag en al onze gevoelens, zijn ze altijd terug te voeren op onze biologie en hoe ons brein zich ontwikkeld heeft door jaren heen. We denken uniek te zijn maar zijn in heel veel gevallen gewoon heel erg simpel.

Ik leg overigens niemand nu een bepaalde leefwijze op. Doe wat je niet laten kunt. Maak lol. Doe met deze informatie wat je wilt. Feit is wel dat de meeste mensen op aarde neerkijken op hoeren en opkijken tegen mannelijke sletten. En bovenstaand verhaal verklaart waarom.

En nee, met 5 partners uit lange relaties ben je op je 35e geen slet. En met 2 one night stands en 2 lange relaties ook niet. Het kan verkeren.
Maar met tientallen one-night-stands op je naam, moet je niet meer raar opkijken als je sociale omgeving (zowel mannen als vrouwen) hier een negatief oordeel over zouden hebben. En voor mannen, tja, het is hard, maar voor hem zouden tientallen one-night-stands een succesvolle prestatie zijn. Geslaagd in het levensdoel. Want, als die vrouwen hun selectieprocedure op orde zouden hebben zoals in verwachting, dan moet hij wel een zeer goede en competente man zijn met goede genen. Tenzij... Zijn sekspartners sletten waren die de eerste de beste gemiddelde pik wilden hebben. Dan hebben ze beiden gefaald. Biologisch en evolutionair gezien dan.

/ serieuze >IQ 150 semi-troll-modus uit. Doe allemaal lekker wat je wilt, maar accepteer dat alles wat je doet in het leven consequenties heeft. Proost!
Ach ja. Eigenlijk ga ik met bijna alles akkoord wat je zegt. Enkele zaken die volgens mij niet kloppen:
- oermensen leefden in groepen en zouden hun kinderen gezamenlijk opvoeden. Een vaderfiguur was dus niet van belang en dus moest daar ook niet naar gekeken worden.
- De reden waarom er maar 30% (wat ik aardig betwijfel) zou hebben voortgeplant heeft volgens mij niets te maken met het feit dat de vrouwen toen zo selectief waren. Volgens mij deed iedereen het toen met elkaar en waren er sommige mannen met betere zwemmers die dus uiteindelijk voorsprong hadden op de rest.

Gelukkig is dit wat jij schrijft een oergedachte en zijn we dus wel effectief een stap verder. Of ja, sommigen toch... Misschien zijn de incels die bang zijn van vrouwen met een groot aantal sekspartners iets minder ver geëvolueerd?
pi_197524412
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 10:41 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Ik ga voor eeuwig 10, lijkt me nog netjes en heb ik meer kans als er ooit meer dan 7 verhaaltjes bovenkomen en het nog klopt. ;)
Point taken, 10 it is.

Ik ga vast mijn poker-face oefenen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197524437
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 10:49 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Ach ja. Eigenlijk ga ik met bijna alles akkoord wat je zegt. Enkele zaken die volgens mij niet kloppen:
- oermensen leefden in groepen en zouden hun kinderen gezamenlijk opvoeden. Een vaderfiguur was dus niet van belang en dus moest daar ook niet naar gekeken worden.
- De reden waarom er maar 30% (wat ik aardig betwijfel) zou hebben voortgeplant heeft volgens mij niets te maken met het feit dat de vrouwen toen zo selectief waren. Volgens mij deed iedereen het toen met elkaar en waren er sommige mannen met betere zwemmers die dus uiteindelijk voorsprong hadden op de rest.

Gelukkig is dit wat jij schrijft een oergedachte en zijn we dus wel effectief een stap verder. Of ja, sommigen toch... Misschien zijn de incels die bang zijn van vrouwen met een groot aantal sekspartners iets minder ver geëvolueerd?
Evolutie vindt niet plaats in 1 generatie. Dat is dan gewoon bewust gedrag. Dat kun je mensen dus niet kwalijk nemen.

Daarbij moet je je afvragen of deze ontwikkeling wel iets positiefs is. Voor jou als individu misschien wel (plezier), maar niet voor ons als soort. Het begint toch een soort 'Idiocracy' te worden.
pi_197524609
Boven de negen per dag ging ik wel vragen stellen of het niet haar werk was.
pi_197524632
Even serieus maar waarom zou je hier in een langdurige relatie over willen liegen? Misschien dat ik hier zelf gewoon te open en simpel in sta.

Of het nou 2 of 200 is?
pi_197524667
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:10 schreef verbijstering het volgende:
Even serieus maar waarom zou je hier in een langdurige relatie over willen liegen? Misschien dat ik hier zelf gewoon te open en simpel in sta.

Of het nou 2 of 200 is?
Ik grap maar wat..... denk ik.

Uiteindelijk past een conservatieve man niet bij mij, dus heeft liegen weinig nut denk ik.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197524751
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:11 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik grap maar wat..... denk ik.

Uiteindelijk past een conservatieve man niet bij mij, dus heeft liegen weinig nut denk ik.
Dat dus!
pi_197524897
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:01 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Evolutie vindt niet plaats in 1 generatie. Dat is dan gewoon bewust gedrag. Dat kun je mensen dus niet kwalijk nemen.

Daarbij moet je je afvragen of deze ontwikkeling wel iets positiefs is. Voor jou als individu misschien wel (plezier), maar niet voor ons als soort. Het begint toch een soort 'Idiocracy' te worden.
Evolutie _O-

Daar doet de mens al lang niet meer aan _O-
pi_197524947
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:23 schreef babylon het volgende:

[..]

Evolutie _O-

Daar doet de mens al lang niet meer aan _O-
Inderdaad, de coronacrisis is daar wel het ultieme bewijs voor.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197526026
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:23 schreef babylon het volgende:

[..]

Evolutie _O-

Daar doet de mens al lang niet meer aan _O-
Wat bedoel je daarmee?

We zijn gewoon dieren hoor. En het feit dat ons staartbeentje steeds kleiner wordt en steeds minder mensen verstandskiezen krijgen en nog ontelbaar andere fysieke veranderingen, wijzen daar gewoon op.

Dat wij een gigantisch brein hebben en onszelf allerlei onzin kunnen wijsmaken, we veel te veel rotzooi en chemicaliën binnen krijgen en onszelf zelfbedachte doelen opleggen, doet daar verder niks aan af.

Waarom bepaalde etenswaren lekker zijn en ander vies, wat we mooi en aantrekkelijk vinden en wat lelijk, wat ons blij maakt en wat verdrietig, dat is allemaal niet veranderd en bepaald door onze biologie die zo gevormd is over honderdduizenden jaren. Evolutie dus.

Dus, hoezo doet de mens daar niet meer aan mee?
pi_197530360
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 12:20 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee?

We zijn gewoon dieren hoor. En het feit dat ons staartbeentje steeds kleiner wordt en steeds minder mensen verstandskiezen krijgen en nog ontelbaar andere fysieke veranderingen, wijzen daar gewoon op.

Dat wij een gigantisch brein hebben en onszelf allerlei onzin kunnen wijsmaken, we veel te veel rotzooi en chemicaliën binnen krijgen en onszelf zelfbedachte doelen opleggen, doet daar verder niks aan af.

Waarom bepaalde etenswaren lekker zijn en ander vies, wat we mooi en aantrekkelijk vinden en wat lelijk, wat ons blij maakt en wat verdrietig, dat is allemaal niet veranderd en bepaald door onze biologie die zo gevormd is over honderdduizenden jaren. Evolutie dus.

Dus, hoezo doet de mens daar niet meer aan mee?
Evolutie is dat de meest wenselijke eigenschappen door middel van natuurlijke selectie worden door gegeven naar de volgende generatie. Bij de mens is het een recht om zelfs de meest rare afwijkingen gewoon in de genenpoel te houden.

Daarnaast is natuurlijk evolutie gebruiken als smoesje om je te gedragen als asociale aars natuurlijk walgelijk :)
  woensdag 20 januari 2021 @ 16:11:32 #129
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197532204
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 07:45 schreef Chandler het volgende:
Totaal niet boeiend in mijn opinie, tenzij zo weinig dat ze niets bakt van seks... maar dat is in het verleden niet gebleken... of het er nou 1 of 100 zijn... zolang de seks maar spetterend is hoor je mij niet klagen!
Ach, hoeft niet altijd spetterend te zijn, die seks. Is erg vermoeiend, altijd spetterend. Altijd spetterende seks wordt dan normaal, en wat moet je dan? Je drinkt toch ook niet iedere dag champagne. Een lekker biertje na het werk gaat er toch ook heerlijk in ...

Seks en relaties, liefde, zijn onderhevig aan dezelfde natuurkundige wetten. Hoe meer je er zelf instopt, je best voor doet, hoe meer je er ook bij terug krijgt.

O-) :Y *;
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 20 januari 2021 @ 16:40:42 #130
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197532747
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 22:10 schreef Avianflu het volgende:
Conclusie, je kan beter glashard liegen als vrouw.
Beter of niet, doen ze toch al .... _O- :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 20 januari 2021 @ 16:49:19 #131
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197532922
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 01:07 schreef Gordeldiertje het volgende:
Ik ben zelf swingers geweest en buiten corona om doen mijn vriend en ik ook nog wel eens wat met andere stellen. Een aantal zegt me echt niks.

Van alle mannen en vrouwen waar ik mee heb gedate heb ik echt het idee dat hoe meer oefening ze hebben gehad hoe lekkerder en ontspannender het is. Een man hoeft geen honderden vrouwen te hebben gehad maar hij mag best wel wat uitgeprobeerd hebben. Ik heb op mijn leeftijd echt geen zin meer om iemand uit te leggen hoe alles werkt.
Geldt ook voor mannen. Een aardige en ook aantrekkelijke vrouw van 45 plus die na haar eerste vriendje (en nummertje) dik 20 jaar getrouwd is geweest en (beiden?) niet al te experimenteel maar behoudend waren aangelegd, is ook niet de allerspannendste sekspartner. En vaak worden ze dat ook niet meer.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_197532947
Gewoon 0
pi_197536397
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:26 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Inderdaad, de coronacrisis is daar wel het ultieme bewijs voor.
Huh!? Het feit dat we, net zoals vrijwel alle andere dieren, vatbaar zijn voor virussen is het ultieme bewijs dat wij niet meer evolueren :? Maar de rest van de diersoorten evolueren nog wèl!?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_197536461
Nul(0, geen)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_197537537
quote:
2s.gif Op woensdag 20 januari 2021 19:20 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Huh!? Het feit dat we, net zoals vrijwel alle andere dieren, vatbaar zijn voor virussen is het ultieme bewijs dat wij niet meer evolueren :? Maar de rest van de diersoorten evolueren nog wèl!?
Als we darwinisme zouden accepteren zou het gewoon survival of the fittest zijn. Wat is daar niet aan te begrijpen?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197538420
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 22:01 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

De shitstorm is nog niet losgebarsten, maar je zult wel van weer van incelgedachtengoed beticht worden. En dat terwijl het eigenlijk gewoon open deuren zijn die je intrapt.

Men zal wel weer vallen over het oordeel 'hoer', maar het is niet je eigen oordeel. Je stelt alleen dat het gros van de wereldbevolking zo oordeelt. En dat is wel degelijk een feit. Buitengewoon veel meer mensen veroordelen veel bedpartners voor een vrouw, dan dat er ruimdenkende fokkertjes zijn die vinden dat je er helemaal niets mis is met in het rond neuken voor een vrouw. En nee, de mensen die er een negatief oordeel over hebben zijn niet allemaal moslimfundamentalist.
Dat veel mensen zo oordelen buiten Fok om ontkent niemand. Het semi-wetenschappelijke geneuzel gekoppeld met incelideologie is het probleem.
pi_197540648
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 20:01 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Als we darwinisme zouden accepteren zou het gewoon survival of the fittest zijn. Wat is daar niet aan te begrijpen?
Wat bedoel je met "darwinisme accepteren"? Dat er door medicijnen en vaccins toe te passen geen sprake meer is van survival of the fittest en evolutie!?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_197540668
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 20:27 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Dat veel mensen zo oordelen buiten Fok om ontkent niemand. Het semi-wetenschappelijke geneuzel gekoppeld met incelideologie is het probleem.
Met "semi-wetenschappelijk" bedoel je dat het niet waar is!?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_197541555
quote:
2s.gif Op woensdag 20 januari 2021 22:02 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Wat bedoel je met "darwinisme accepteren"? Dat er door medicijnen en vaccins toe te passen geen sprake meer is van survival of the fittest en evolutie!?
Dat klopt, ethisch gezien ben ik gewoon voor vaccins en de gezondheidszorg uiteraard. Het ondermijnt alleen wel darwinisme idd. Alles en iedereen overleeft en kan zich voortplanten.
In plaats van dat de sterkste en best aangepaste overleven en planten zich voort.

Maar goed, wie weet waar het heen gaat. Misschien “evalueren” we juist wel de “verkeerde” kant op, genetische verslonzing. Uiterlijke kenmerken en gezondheid wordt steeds minder belangrijk omdat je het kan aanpassen met cosmetische chirurgie en behandelingen. Is uiteindelijk ook evolutie....
Tot zo ver of topic......
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197543961
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 22:41 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Dat klopt, ethisch gezien ben ik gewoon voor vaccins en de gezondheidszorg uiteraard. Het ondermijnt alleen wel darwinisme idd. Alles en iedereen overleeft en kan zich voortplanten.
In plaats van dat de sterkste en best aangepaste overleven en planten zich voort.

Maar goed, wie weet waar het heen gaat. Misschien “evalueren” we juist wel de “verkeerde” kant op, genetische verslonzing. Uiterlijke kenmerken en gezondheid wordt steeds minder belangrijk omdat je het kan aanpassen met cosmetische chirurgie en behandelingen. Is uiteindelijk ook evolutie....
Tot zo ver of topic......
Medisch ingrijpen heeft sinds kort inderdaad enige invloed op de evolutie. Echter het effect daarvan is beperkt. Bij veel ziekten moet nog steeds het lichaam zelf een groot deel van het werk verzetten en de meeste mensen worden zeer beperkt medisch ondersteund. Ik zit iig niet 365 dagen per jaar aan de pillen en ik word ook niet 3 keer per jaar geopereerd in het ziekenhuis.

Daar komt bij dat sexual selection niet alleen draait om het niet hebben van ziektes. Dat is belangrijk om aantrekkelijk gevonden te worden, maar er zijn zeer veel meer zaken die van invloed zijn op je sexuele aantrekkelijkheid.

Volgens de wetenschap zijn we iig niet gestopt met evolueren. We blijven gewoon veranderen. Ook de 'details onder de motorkap' waar matigeuser een voorbeeld van geeft.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_197562789
quote:
2s.gif Op woensdag 20 januari 2021 22:04 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Met "semi-wetenschappelijk" bedoel je dat het niet waar is!?
Zoals in het vorige mijn post staat: Vermenging incelideologie met de wetenschap. Er worden hier allerlei zaakjes aangehaald over dat we verder evolueren door het voorbeeld van het staartbeentje aan te halen, ziektes etc. etc., maar wat heeft dat nu met het feit te maken dat je tot jong bent aangetrokken ? Leuk enzo, dat jeugdigheid met schoonheid en vruchtbaarheid te maken heeft, maar actief er mee aan de slag gaan is alsnog een keuze en bovendien een voorkeur. Zoveel woorden worden hier getypt om te rechtvaardigen dat jong de persoonlijke voorkeur heeft bij een aantal mannelijke users in dit topic. oO<

Edit: Ter verduidelijking: Jong, dus 20-25 met relatief weinig bedpartners. Dit wordt gerechtvaardigd onder het mom van het wetenschappelijk gegeven dat jongere vrouwen vruchtbaarder zijn, terwijl ik betwijfel of die vruchtbaarheid nou het meest belangrijke is in dit geval. En dat is mijn punt wat betreft deze brei aan posts over evolutie, vruchtbaarheid, minder partners op die leeftijd, etc. Het gaat daar helemaal niet op. Het gaat om iemand die jong en een relatief onbeschreven blad is als voorkeur. En dat wordt met tig van dit soort mini-de-harde-wetenschappelijke-waarheid-essays omschreven in deze en soortgelijke topics. Ik blijf het een aparte manier van communicatie vinden over de liefde en seks, zelfs op een anoniem forum.

[ Bericht 5% gewijzigd door 01100101 op 22-01-2021 11:05:30 ]
  zondag 24 januari 2021 @ 18:59:13 #142
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_197616552
waarom is 60 het maximum
pi_197661776
Hoe meer ze geneukt heeft hoe geiler. Plus hotwife/cuckolding is ook :9
pi_197662479
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 23:27 schreef Astro_boy het volgende:
Hoe meer ze geneukt heeft hoe geiler. Plus hotwife/cuckolding is ook :9
Dat is een feit. Een vrouw van een cuckold blijft er jong uitzien omdat ze hotwife is.
Er is een topic hieronder over cuckoldry.
  maandag 1 februari 2021 @ 22:36:52 #145
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197771065
Ik hoef dat helemaal niet te weten, merk je vanzelf wel in bed..

Persoonlijk heb ik liever meer- dan minder ervaring; dat gestuntel is letterlijk kut.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197771286
Verschillende seks partners hebben hoeft niet automatisch te betekenen dat je ook goed bent in bed. Iemand die maar een paar heeft gehad, maar vol passie zit, erg geil en zeer enthousiast, is toch veel lekkerder dan iemand die al 50 heeft gehad maar het allemaal maar laat gebeuren. Of niet dan?
Je zou ook kunnen zeggen: Je hebt talent of niet :P
pi_197773515
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2021 22:50 schreef Amee het volgende:
Verschillende seks partners hebben hoeft niet automatisch te betekenen dat je ook goed bent in bed. Iemand die maar een paar heeft gehad, maar vol passie zit, erg geil en zeer enthousiast, is toch veel lekkerder dan iemand die al 50 heeft gehad maar het allemaal maar laat gebeuren. Of niet dan?
Je zou ook kunnen zeggen: Je hebt talent of niet :P
En dan is er ook nog zo iets als karakter, je hebt ook mensen die echt alleen maar aan eigen genot kunnen denken in bed, dan is dan meestal maar soms heel leuk :)
pi_197774098
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 08:42 schreef verbijstering het volgende:

[..]

En dan is er ook nog zo iets als karakter, je hebt ook mensen die echt alleen maar aan eigen genot kunnen denken in bed, dan is dan meestal maar soms heel leuk :)
Kortom: aantal zegt alleen voor zeker dat je niet zo zuinig bent met je geslachtsdeel :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2021 09:41:23 ]
pi_197774231
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 09:38 schreef Amee het volgende:

[..]

Kortom: aantal zegt alleen voor zeker dat je niet zo zuinig bent met je geslachtsdeel :P
Nee, maar op de grote stapel, waar je kunt rekenen met gemiddeldes, is iemand met meer praktijk ervaring, beter :P
pi_197774302
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 09:47 schreef babylon het volgende:

[..]

Nee, maar op de grote stapel, waar je kunt rekenen met gemiddeldes, is iemand met meer praktijk ervaring, beter :P
Dat lijkt maar zo. Iemand met maar, zeg maar twee seks partners waar die een relatie mee heeft, heeft ook veel ervaring. Want ze hebben dan meestal gemiddeld wel 4 keer per week seks en misschien wel 3 keren per dag. Bovendien ken je dan je vaste partner zo'n beetje al en is de seks vaak ook veel beter dan met iemand die je nauwelijks kent.

Daar gaat het, naar mijn idee, gewoon je standaard skills uitproberen die je ook bij iedereen doet en meer niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2021 09:54:20 ]
pi_197774662
En behalve gepassioneerd, geil, niet egoïstisch en enthousiast hangt het ook af van hoe creatief en niet lui iemand is.

De stelling hoe meer hoe beter gooi ik in de prullenbak! :D

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2021 10:20:24 ]
pi_197774675
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 10:19 schreef Amee het volgende:
En behalve gepassioneerd, geil, niet egoïstisch en enthousiast hangt het ook af van hoe creatief en niet lui iemand is.
Hierover blijkt: mannen met humor zijn ook op dit vlak creatiever!
pi_197774687
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 10:20 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Hierover blijkt: mannen met humor zijn ook op dit vlak creatiever!
Gaan ze kietelen? Haha!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')