SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ftfyquote:
De eerste dramaandag van het jaarquote:
Eerste maandag het nieuwe jaar. Vol goede moed er tegenaan!quote:
Nou nou nou, waarom zo negatief?quote:Op maandag 4 januari 2021 07:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De eerste dramaandag van het jaar
ik proef gemiddeld weinig interesse deze maandagochtendquote:
quote:Op maandag 4 januari 2021 07:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eerste maandag het nieuwe jaar. Vol goede moed er tegenaan!
Had nog best een dag vrij willen zijnquote:Op maandag 4 januari 2021 07:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik proef gemiddeld weinig interesse deze maandagochtend
Ik hoef morgen pas te verschijnenquote:Op maandag 4 januari 2021 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had nog best een dag vrij willen zijn
normaal zou ik nu langzaam wakker beginnen te wordenquote:
ik ken het gevoelquote:Op maandag 4 januari 2021 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat denk ik elke ochtendquote:Op maandag 4 januari 2021 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die slaapt nog wel...quote:
om dat te vermijden neem ik zondagavond vaak een melatonine pilletje. Of dat nu placebo is of niet, met slaap ik prima, zonder maar meh, dus voor mij werkt hetquote:Op maandag 4 januari 2021 08:13 schreef CherryLips het volgende:
Kon gisteravond niet goed slapen omdat ik drie dagen geen zak had gedaan en nu wil ik slapen.
nog in ziekenhuis voorlopig neem ik aan?quote:Op maandag 4 januari 2021 08:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die slaapt nog wel...
Maar hij lijkt al iets minder pijn te hebben en wat te wennen aan de situatie.
ik kwam niet heel lekker in slaap, maar het scheelde wel dat ik al 3 dagen van de alcohol af ben, die gewenning had ik dus alquote:Op maandag 4 januari 2021 08:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
om dat te vermijden neem ik zondagavond vaak een melatonine pilletje. Of dat nu placebo is of niet, met slaap ik prima, zonder maar meh, dus voor mij werkt het
Ja, naar verwachting tot zeker eind volgende week. Dan pas gaan ze kijken of het bot al voldoende geheeld is om hem gips te geven, waarmee hij hopelijk naar huis mag.quote:Op maandag 4 januari 2021 08:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog in ziekenhuis voorlopig neem ik aan?
Ik denk dat ik met een pilletje helemaal door de wekker heen was geslapen.quote:Op maandag 4 januari 2021 08:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
om dat te vermijden neem ik zondagavond vaak een melatonine pilletje. Of dat nu placebo is of niet, met slaap ik prima, zonder maar meh, dus voor mij werkt het
hoop voor hem (en jullie) dat het snel de goede kant uitgaat, oop naar positieve tijden ook in huize DaMartquote:Op maandag 4 januari 2021 08:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, naar verwachting tot zeker eind volgende week. Dan pas gaan ze kijken of het bot al voldoende geheeld is om hem gips te geven, waarmee hij hopelijk naar huis mag.
ik heb laatste maanden meerdere wekkers (telefoons) naast me liggen gebeurt dus niet meer zo makkelijkquote:Op maandag 4 januari 2021 08:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met een pilletje helemaal door de wekker heen was geslapen.
Ik gebruik twee wekkersquote:Op maandag 4 januari 2021 08:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb laatste maanden meerdere wekkers (telefoons) naast me liggen gebeurt dus niet meer zo makkelijk
vandaag werd ik iets na 5 uur al wakker, dekbed zat niet lekker in hoes meerquote:
Wat een hel.quote:Op maandag 4 januari 2021 08:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vandaag werd ik iets na 5 uur al wakker, dekbed zat niet lekker in hoes meer
Er maar gelijk niet meer in gegaan
Dat heb ik ook een tijd lang gedaan, maar sinds ik een wake up light heb is die 2e niet meer nodig.quote:
al ik om half zes weer ga slapen en wekker gaat kwart over 6 weer dan ben ik nog erger moe dan dat ik wakker blijf. Ga tussendoor wel ff een powernapje pakken, dat helpt beterquote:
Ik had ook ooit een wake-uplight. Merkte er weinig van. En toen heeft m'n moeder hem uitgeleend en was ie foetsie dus kan het niet opnieuw testen.quote:Op maandag 4 januari 2021 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een tijd lang gedaan, maar sinds ik een wake up light heb is die 2e niet meer nodig.
Yeah!!!!!! Eerste dramaandag van het jaar!quote:
ik heb dat wel eens geprobeerd zo'n lamp..quote:Op maandag 4 januari 2021 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een tijd lang gedaan, maar sinds ik een wake up light heb is die 2e niet meer nodig.
Voor mij werkt het wel, ik ben er blij mee.quote:Op maandag 4 januari 2021 08:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb dat wel eens geprobeerd zo'n lamp..
werd me er een partij chagrijnig van
quote:Op maandag 4 januari 2021 09:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dat wordt wel een erg rustig dagje, meer dan 20 poststukken zullen het niet zijn
Ja, was ook wel te verwachten. Er is nooit echt veel post op de eerste werkdag van het jaarquote:Op maandag 4 januari 2021 09:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekker op het gemakje het nieuwe jaar beginnen
Ga jij het kijken?quote:
Nee alle brievenbussen zitten dichtquote:Op maandag 4 januari 2021 09:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dat wordt wel een erg rustig dagje, meer dan 20 poststukken zullen het niet zijn
Bij postnl punten kunnen brieven binnen nog steeds worden ingeleverd en ik heb zaterdag al zeker 3 brievenbussen gezien die alweer open waren in de provinciequote:Op maandag 4 januari 2021 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee alle brievenbussen zitten dicht
ja in de provinciequote:Op maandag 4 januari 2021 09:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij postnl punten kunnen brieven binnen nog steeds worden ingeleverd en ik heb zaterdag al zeker 3 brievenbussen gezien die alweer open waren in de provincie
Komt vermoedelijk omdat ze hun vrouwelijke collegas niet meer af mogen kebberwnquote:Op maandag 4 januari 2021 07:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik proef gemiddeld weinig interesse deze maandagochtend
Of ze zijn op(en)geblazenquote:Op maandag 4 januari 2021 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee alle brievenbussen zitten dicht
PostNL-punt is hier dicht en de brievenbussen waren ook een paar dagen dichtgetimmerdquote:Op maandag 4 januari 2021 09:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij postnl punten kunnen brieven binnen nog steeds worden ingeleverd en ik heb zaterdag al zeker 3 brievenbussen gezien die alweer open waren in de provincie
Ah nee das verzet naar de 11e omdat de winkels dicht waren.quote:Op maandag 4 januari 2021 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dacht dat jij vandaag ook alvast werd ingewerkt?
We kunnen dus nog even van je genieten.quote:Op maandag 4 januari 2021 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah nee das verzet naar de 11e omdat de winkels dicht waren.
Vorige week belde wel iemand van de receptie ( van de vestiging) om mijn rooster van deze week te bespreken want die was nog niet op de hoogte
Even ingewerkt worden op een seats and sofa's bank.quote:Op maandag 4 januari 2021 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dacht dat jij vandaag ook alvast werd ingewerkt?
Hmm nee?quote:Op maandag 4 januari 2021 09:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij dacht alweer gelijk aan man met hoedje natuurlijk
@bitterbal vraag even waar de casting couch staatquote:Op maandag 4 januari 2021 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even ingewerkt worden op een seats and sofa's bank.
Zijn van die zwarte leren banken toch? Moet ik dus uit de buurt blijvenquote:Op maandag 4 januari 2021 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even ingewerkt worden op een seats and sofa's bank.
Verwarrend hoorquote:
Het moderne karbiet schietenquote:Op maandag 4 januari 2021 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
PostNL-punt is hier dicht en de brievenbussen waren ook een paar dagen dichtgetimmerdZe waren daar net te laat mee want er is er wel eentje opgeblazen.
Dat je eraan blijft plakken met je blote huid.quote:Op maandag 4 januari 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn van die zwarte leren banken toch? Moet ik dus uit de buurt blijven
AlTijD die RoverHEidquote:Op maandag 4 januari 2021 09:47 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/tech/61(...)van-oud-klanten.html
overheid
Daarom vind ik het ook zo stom dat iedereen op 1 januari de buitenverlichting heeft weggehaald. Meteen zo donker en somber.quote:Op maandag 4 januari 2021 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
Wie wel?
feestmaand voorbij en voorlopig geen feestdagen meer
quote:Op maandag 4 januari 2021 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
Wie wel?
feestmaand voorbij en voorlopig geen feestdagen meer
yup, lekker laten hangen tot eind januari ofzo (of gewoon permanent en niet aanzetten)quote:Op maandag 4 januari 2021 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook zo stom dat iedereen op 1 januari de buitenverlichting heeft weggehaald. Meteen zo donker en somber.
Ik laat het denk ik gewoon zitten voor de zomer.quote:Op maandag 4 januari 2021 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, lekker laten hangen tot eind januari ofzo (of gewoon permanent en niet aanzetten)
AH had nog allemaal kerst zoetigheid met korting, maar ik heb me kunnen beheersenquote:
Nu nog?quote:Op maandag 4 januari 2021 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
AH had nog allemaal kerst zoetigheid met korting, maar ik heb me kunnen beheersen
kerst is nog niet zo heel lang geleden toch?quote:
Heb er hier niet zo op gelet, maar de chocoladeletters hebben er hier ook nog een week of 3 gelegen na sinterklaas.quote:
de X en de Q geheidquote:Op maandag 4 januari 2021 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb er hier niet zo op gelet, maar de chocoladeletters hebben er hier ook nog een week of 3 gelegen na sinterklaas.
Ja de X puur-hazelnoot was een hoop van overquote:
witte 'chocola' is vaak ook minder populairquote:Op maandag 4 januari 2021 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de X puur-hazelnoot was een hoop van over
Vroeger was een cake binnen een dag uitgedroogd, nu kun je zo'n ding een maand lang open en bloot op tafel laten staanquote:
je kan er dan toch wel iemand z'n harses mee inslaan intussen?quote:Op maandag 4 januari 2021 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vroeger was een cake binnen een dag uitgedroogd, nu kun je zo'n ding een maand lang open en bloot op tafel laten staan
Neequote:Op maandag 4 januari 2021 10:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je kan er dan toch wel iemand z'n harses mee inslaan intussen?
Als je een cake een hele maand kan laten staan zonder dat die opgaat dan heb je geen veelvraten in je directe omgeving.quote:Op maandag 4 januari 2021 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vroeger was een cake binnen een dag uitgedroogd, nu kun je zo'n ding een maand lang open en bloot op tafel laten staan
Ik snap er ook helemaal niets van.quote:Op maandag 4 januari 2021 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je een cake een hele maand kan laten staan zonder dat die opgaat dan heb je geen veelvraten in je directe omgeving.
En ik word weer uit een systeem gegooid omdat er zogenaamd 25 users zijn. Maar dat is 25 keer dezelfde user.quote:Op maandag 4 januari 2021 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik snap m'n dag nu al niet meer.
Werken in een nieuw systeem, joy.
Wij zijn ook over naar een nieuwe erp systeem. Alleen is mijn computer daar nog niet op ingerichtquote:Op maandag 4 januari 2021 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik snap m'n dag nu al niet meer.
Werken in een nieuw systeem, joy.
Oh, ook leuk.quote:Op maandag 4 januari 2021 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wij zijn ook over naar een nieuwe erp systeem. Alleen is mijn computer daar nog niet op ingericht
Handig.quote:Op maandag 4 januari 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ik word weer uit een systeem gegooid omdat er zogenaamd 25 users zijn. Maar dat is 25 keer dezelfde user.
quote:Op maandag 4 januari 2021 11:02 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb niet eens een laptop vandaag want IT was 'm na reparatie vergeten op te sturen afgelopen week
quote:Op maandag 4 januari 2021 11:02 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb niet eens een laptop vandaag want IT was 'm na reparatie vergeten op te sturen afgelopen week
Meh, wel meetings waarbij ik moet inbellen en emails op telefoon beantwoorden.quote:Op maandag 4 januari 2021 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Heerlijk, dus je hebt nog een gratis vrije dag?
Al een paar keer aangegeven bij de systeembeheerder.quote:
O jaquote:Op maandag 4 januari 2021 11:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh, wel meetings waarbij ik moet inbellen en emails op telefoon beantwoorden.
Half januari, dat zijn geen halve maatregelenquote:Op maandag 4 januari 2021 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al een paar keer aangegeven bij de systeembeheerder.
“We werken aan een update, half januari moet het opgelost zijn.”
Ja, maar ik heb het nu nodig.
Op m'n werktelefoon kom ik daar niet onderuit helaas..quote:Op maandag 4 januari 2021 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja![]()
Ik heb bewust geen mail op mijn telefoon geīnstalleerd om de drempl naar mails checken wat hoger te houden
Oh, matig wel.quote:Op maandag 4 januari 2021 11:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh, wel meetings waarbij ik moet inbellen en emails op telefoon beantwoorden.
Tja.quote:Op maandag 4 januari 2021 11:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Half januari, dat zijn geen halve maatregelen![]()
Ik eigenlijk ook niet, maar ik heb het toch niet gedaan.quote:Op maandag 4 januari 2021 11:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op m'n werktelefoon kom ik daar niet onderuit helaas..
quote:Op maandag 4 januari 2021 11:25 schreef FranticDJ het volgende:
Ben al uitgenodigd voor de koffie 2 verdiepingen lager
Vriendelijke mevrouw wilde een hand geven, maar keek wel gepikeerd toen ik zei dat gezien de Corona niet verstandig is..
Bij ons is er niks anders, de dagen per jaar dat er qua IT niks aan de hand is kun je op 2 handen tellenquote:Op maandag 4 januari 2021 11:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blij dat er bij ons praktisch nooit IT drama is.
Jezus, hoe blind ben je als je die op het laatste moment nog steeds niet ziet aankomenquote:Op maandag 4 januari 2021 11:11 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/285231/(...)-tijd-perron-op.html
Je hebt een nieuwe baan gevonden?quote:Op maandag 4 januari 2021 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
En vandaag is de eerste echte werkdag dat ik niet meer werk
Lees dat nog eensquote:
Hier ook, maar die houden alles mooi in de gaten als ik op reis ben omdat ze niks beters te doen hebbenquote:Op maandag 4 januari 2021 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja beetje seniorenflat ook wel hoor
Ik dacht dat het betekende dat ie officieel nog aan het werk is maar inmiddels een nieuwe baan had gevonden en daarom niks meer deedquote:
Ah okquote:Op maandag 4 januari 2021 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik neem lekker even wat rust en afstand en ga in februari wel weer op zoek
Zal hier niet anders zijnquote:Op maandag 4 januari 2021 11:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook, maar die houden alles mooi in de gaten als ik op reis ben omdat ze niks beters te doen hebbenDus op zich niet verkeerd.
quote:Actievoerders tegengehouden die op weg waren naar vaccin-opslag
De politie heeft drie actievoerders tegengehouden die met een koelwagen op weg waren naar het bedrijf Movianto in Oss. Daar liggen de Nederlandse Pfizer-vaccins opgeslagen die vanaf vrijdag worden toegediend, in de eerste plaats aan zorgverleners.
De actievoerders die zichzelf "hulpzame burgers" noemen, vinden dat het te lang duurt en wilden niet langer wachten. "Prikken is niet moeilijk en het vervoer ook niet", schrijven ze in een persbericht. Daarom wilden ze tienduizenden vaccins in de koelwagen laden en verdelen over ziekenhuizen, verpleeghuizen en priklocaties.
Zo ver kwam het niet. De politie hield hen op de snelweg aan en begeleidde hen naar een grasveld, op tien minuten lopen van de Movianto-vestiging. De manager van Movianto stond hen daar te woord. Hij noemde de actie "hartverwarmend", schrijft persbureau ANP. Maar hij zei ook dat ze de professionals hun werk moesten laten doen, "dan komt het allemaal goed".
Ja, laat die mongolen zich er ook nog eens tegenaan bemoeien. Het idee is leuk, maar jezus.quote:
Met z'n drietjes even iedereen vaccineren.quote:
Een wappiequote:Op maandag 4 januari 2021 11:25 schreef FranticDJ het volgende:
Ben al uitgenodigd voor de koffie 2 verdiepingen lager
Vriendelijke mevrouw wilde een hand geven, maar keek wel gepikeerd toen ik zei dat gezien de Corona niet verstandig is..
Hartverwarmendquote:
Hier wekte het.quote:Op maandag 4 januari 2021 12:04 schreef CherryLips het volgende:
Geen luchtalarm vandaag of is dat ding stuk en ik nog dover?
Hier was het goed te horenquote:Op maandag 4 januari 2021 12:04 schreef CherryLips het volgende:
Nog dover.quote:Op maandag 4 januari 2021 12:04 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 4 januari 2021 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Jaaaaa, collega die er niet tegen kan dat je niet gewoon 'ja' zegt op elk verzoek dat hij doet, staat weer in brand omdat ik met een tegenvoorstel kwam.
Wat een sneuneus. Gelijk zijn manager in cc zetten ook.![]()
![]()
Begint goedquote:Op maandag 4 januari 2021 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Jaaaaa, collega die er niet tegen kan dat je niet gewoon 'ja' zegt op elk verzoek dat hij doet, staat weer in brand omdat ik met een tegenvoorstel kwam.
Wat een sneuneus. Gelijk zijn manager in cc zetten ook.![]()
![]()
De poldercultuur bijt zichzelf wel akelig in de kont zo ja, laat wel zien dat Nederland regeltjesland niet functioneert als er iets NU gedaan moet worden, best beschamend om te zien hoe weinig ze kunnen eigenlijk, misschien toch beter om tijdelijk een zakenkabinet te installeren om knopen door te hakken en wat beslissingen te nemen.quote:Op maandag 4 januari 2021 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat laat je dan als overheid op voorlichtingsgebied liggen dat mensen zulke ideeën in hun hoofd krijgen?
Die ene het dichtst bij mijn huis deed het niet hierquote:
Ja. Eens kijken hoe hij reageert op mijn laatste mail, maar anders ga ik even bellen met zijn manager en aangeven dat ik niks meer met zijn ondergeschikte te maken wil hebben in het vervolg.quote:
Teringquote:Op maandag 4 januari 2021 12:09 schreef FranticDJ het volgende:
SHO / Verdrietig nieuws: static is onverwacht overleden
quote:Op maandag 4 januari 2021 12:09 schreef FranticDJ het volgende:
Wat jong. Ken de user verder nietquote:Op maandag 4 januari 2021 12:09 schreef FranticDJ het volgende:
Gewoon nu al doen, niet afwachten, koppen afhappen van slangetjes die je niet aanstaan.quote:Op maandag 4 januari 2021 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja. Eens kijken hoe hij reageert op mijn laatste mail, maar anders ga ik even bellen met zijn manager en aangeven dat ik niks meer met zijn ondergeschikte te maken wil hebben in het vervolg.
De laatste periode is het in mijn omgeving ook gebeurd. Zet me wel aan tot denken over sommige dingen die ik belangrijk vind.quote:Op maandag 4 januari 2021 12:16 schreef kwiwi het volgende:
Dat heeft toch altijd best even impact op me, als iemand die zo jong is onverwachts overlijdt.. want dan besef ik ineens weer dat het mij ook zou kunnen gebeuren.
Ja, daar denk ik dan ook elke keer weer over na.quote:Op maandag 4 januari 2021 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De laatste periode is het in mijn omgeving ook gebeurd. Zet me wel aan tot denken over sommige dingen die ik belangrijk vind.
Oeps, had het al opquote:Op maandag 4 januari 2021 12:20 schreef Haags het volgende:
HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOPEND
Geen trek meerquote:Op maandag 4 januari 2021 12:20 schreef Haags het volgende:
Ben al klaarquote:Op maandag 4 januari 2021 12:20 schreef Haags het volgende:
Wat?quote:Op maandag 4 januari 2021 12:37 schreef FranticDJ het volgende:
Hm verhuurder mag nog meer dingen komen fixen. Vind net nog wat kleine dingetjes.
quote:Op maandag 4 januari 2021 12:37 schreef bitterbal het volgende:
ik heb 2 handdoeken gewonnen bij de postcode loterij
WAUWquote:Op maandag 4 januari 2021 12:37 schreef bitterbal het volgende:
ik heb 2 handdoeken gewonnen bij de postcode loterij
ja maar het is toch die gedachte he. Dat je hele straat die miljoenen gaat winnen en jij nietquote:Op maandag 4 januari 2021 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terecht. Dat is de meest verderfelijke loterij ooit.
Mja, dat interesseert me nooit zo.quote:Op maandag 4 januari 2021 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar het is toch die gedachte he. Dat je hele straat die miljoenen gaat winnen en jij niet
Voor 20 miljoen geef ik hem een zoen op z'n kale koppie.quote:Op maandag 4 januari 2021 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat interesseert me nooit zo.![]()
Sowieso hoef ik niet met mijn kop op de buis met die Gaston als ik wat win
Geen ideequote:Op maandag 4 januari 2021 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat het logo van de postcodeloterij er op?
Bij mij zijn ze een week aan het klussen geweest toen ik hier net introk, allerlei kleine dingen die niet geheel in orde waren. Heeft ze alleen aan loon van het klusbedrijf al zeker 3 maanden van mijn huurinkomsten gekostquote:Op maandag 4 januari 2021 12:37 schreef FranticDJ het volgende:
Hm verhuurder mag nog meer dingen komen fixen. Vind net nog wat kleine dingetjes.
Ik doe het voor 10 miljoen!quote:Op maandag 4 januari 2021 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor 20 miljoen geef ik hem een zoen op z'n kale koppie.
quote:Op maandag 4 januari 2021 12:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze een week aan het klussen geweest toen ik hier net introk, allerlei kleine dingen die niet geheel in orde waren. Heeft ze alleen aan loon van het klusbedrijf al zeker 3 maanden van mijn huurinkomsten gekost
Ik heb ‘m ooit eens ontmoet toen die prijs was gevallen in Kinderdijk. Best een aardige kerel. Maar ik doe niet mee, dus ik ga niet met hem zoenenquote:Op maandag 4 januari 2021 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor 20 miljoen geef ik hem een zoen op z'n kale koppie.
Ja in de papieren werd het opgeleverd als zijnde alles is helemaal in orde. Dat is prima, maar dan moet ook alles tot in de puntjes in orde zijn en werken natuurlijk. Anders mag ik er straks voor betalen als ik vetrekquote:Op maandag 4 januari 2021 12:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ja ach. Als je er in trekt moet t toch goed zijn.
En geen afgeleefd peeskamertje.
Garnituur op wc. In elk kamertje een airfryert.quote:Op maandag 4 januari 2021 12:48 schreef bitterbal het volgende:
Er valt echt onwijs veel onder de huurder
https://www.rijksoverheid(...)e-voor-de-verhuurder
Iddquote:Op maandag 4 januari 2021 12:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja in de papieren werd het opgeleverd als zijnde alles is helemaal in orde. Dat is prima, maar dan moet ook alles tot in de puntjes in orde zijn en werken natuurlijk. Anders mag ik er straks voor betalen als ik vetrek
Net wat je afspreekt ook.quote:Op maandag 4 januari 2021 12:48 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 4 januari 2021 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Garnituur op wc. In elk kamertje een airfryert.
Maar alleen als het in eerste instantie in orde was neem ik aan? Tenminste, dat is hier wel zo.quote:Op maandag 4 januari 2021 12:48 schreef bitterbal het volgende:
Gerriegarnituur?quote:Op maandag 4 januari 2021 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Garnituur op wc. In elk kamertje een airfryert.
Ja gaat idd om reperaties. Denk dat je een kapotte bril niet zelf hoeft te vervangen als je er intrekt?quote:Op maandag 4 januari 2021 12:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar alleen als het in eerste instantie in orde was neem ik aan? Tenminste, dat is hier wel zo.
Staan een paar bijzondere dingen bij.quote:Op maandag 4 januari 2021 12:48 schreef bitterbal het volgende:
Ja die mier viel mij ook opquote:Op maandag 4 januari 2021 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staan een paar bijzondere dingen bij.
Mieren moet de huurder verdelgen, faraomieren moet de verhuurder verdelgen. Ik zie ze dus al met zijn tweeën naar zo'n beest staan kijken "Ik vind dit ene faraomier" "nee dit is een gewone"![]()
En grafitti moet de huurder verwijderen, behalve als de VERhuurder er niet bij kan, dan moet de VERhuurder het doen, maar dat kan dus niet
Soort lava cake, maar dan andersquote:Op maandag 4 januari 2021 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gefrituurde gerries. Lekker knapperig, zachte vulling.
Lijkt me niet, tenzij je korting op de huur afspreekt omdat er bepaalde gebreken zijn. Maar dat is dan maar net wat je in het contract zet.quote:Op maandag 4 januari 2021 12:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja gaat idd om reperaties. Denk dat je een kapotte bril niet zelf hoeft te vervangen als je er intrekt?
Maar goed frantci zegt niet wat er bij hem mis isquote:Op maandag 4 januari 2021 12:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me niet, tenzij je korting op de huur afspreekt omdat er bepaalde gebreken zijn. Maar dat is dan maar net wat je in het contract zet.
Juist kruisjeslijst maken of servicekosten verekenenquote:Op maandag 4 januari 2021 12:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me niet, tenzij je korting op de huur afspreekt omdat er bepaalde gebreken zijn. Maar dat is dan maar net wat je in het contract zet.
Wat is een kruisjeslijst?quote:Op maandag 4 januari 2021 12:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Juist kruisjeslijst maken of servicekosten verekenen
Paar kleine dingetjes. Nieuwsgierig aagjequote:Op maandag 4 januari 2021 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar goed frantci zegt niet wat er bij hem mis is
Maakt toch ook verder niet uitquote:Op maandag 4 januari 2021 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar goed frantci zegt niet wat er bij hem mis is
ja niet erg tochquote:Op maandag 4 januari 2021 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Paar kleine dingetjes. Nieuwsgierig aagje
In het geval van Bal vind ik het niet meer dan logisch dat zij de Egyptische mieren voor haar rekening neemtquote:Op maandag 4 januari 2021 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staan een paar bijzondere dingen bij.
Mieren moet de huurder verdelgen, faraomieren moet de verhuurder verdelgen. Ik zie ze dus al met zijn tweeën naar zo'n beest staan kijken "Ik vind dit ene faraomier" "nee dit is een gewone"![]()
En grafitti moet de huurder verwijderen, behalve als de VERhuurder er niet bij kan, dan moet de VERhuurder het doen, maar dat kan dus niet
quote:Op maandag 4 januari 2021 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In het geval van Bal vind ik het niet meer dan logisch dat zij de Egyptische mieren voor haar rekening neemt![]()
Zo ook bij een plaag van Duitse herders.
En ze lopen met één pootje vooruit gestoken en één pootje naar achterenquote:Op maandag 4 januari 2021 13:00 schreef bitterbal het volgende:
denk dat je de faraomieren herkend aan hun nest in de vorm van een piramide
quote:Op maandag 4 januari 2021 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ze lopen met één pootje vooruit gestoken en één pootje naar achteren
Collega had dit ook. Haar bovenburen hadden de houten vloer geschuurd en er verder niks op gelegd. Was niet te doen qua geluidsoverlastquote:Op maandag 4 januari 2021 13:05 schreef bitterbal het volgende:
Maar hierboven en ook dat huis ernaast is er dus onduidelijkheid bij de huurders over de vloer. Beide woningen hebben geen ondervloer. Boven mij zit de eerst vloerlaag los en geen isolatie en de woning er naast schijnt geen eens een vorm van vloerbedekking te liggen.
En niemand wil dit oplossen. De verhuurder zegt niet mijn probleem die vloer en de huurders zeggen geen investeringen te willen doen in de vloer.
Nou ja wij daar onder zijn dan dus het haasje
Minder! Minder!quote:Op maandag 4 januari 2021 13:07 schreef bitterbal het volgende:
zeker een ppver die dit heeft geschreven![]()
FaraomierFaraomieren zijn mieren die zo klein zijn dat je ze amper ziet. Maar als je ze eenmaal ziet, dan kunnen ze je tot waanzin drijven. Het is een tropische mier die door import naar Nederland is gekomen. Niemand heeft hem uitgenodigd en hij is maar lastig weg te sturen.
https://www.rentokil.com/nl/blog/faraomieren/
ja nou dat heb ik dus :pquote:Op maandag 4 januari 2021 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Collega had dit ook. Haar bovenburen hadden de houten vloer geschuurd en er verder niks op gelegd. Was niet te doen qua geluidsoverlast
Omdat gele faraomieren zo klein zijn en in grote koloniën leven, zijn ze in sommige plaatsen een echte plaag geworden. Vooral in ziekenhuizen kunnen ze voor veel overlast zorgen. Ze klimmen in elektronische apparatuur en eten van open wonden.quote:
Dat was ook meteen het einde van de bloemen neem ik aan?quote:Op maandag 4 januari 2021 12:59 schreef bitterbal het volgende:
Mieren zijn trouwens echt ziekelijk irritant. Heb ze hier welles op het terras gehad richting mijn keuken.
Zaten ze in die bloembakken. Heb ze vermoord met dagelijks kokend water er overheen .
quote:Op maandag 4 januari 2021 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat gele faraomieren zo klein zijn en in grote koloniën leven, zijn ze in sommige plaatsen een echte plaag geworden. Vooral in ziekenhuizen kunnen ze voor veel overlast zorgen. Ze klimmen in elektronische apparatuur en eten van open wonden.
Gele_faraomier
Nare beestjes
Jepsquote:Op maandag 4 januari 2021 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ook meteen het einde van de bloemen neem ik aan?
Ja goed als huurder zou ik ook geen geld in een vloer steken. Is hier geen jurispridentie over toevallig?quote:Op maandag 4 januari 2021 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou dat heb ik dus :p
Gnoom zegt dat hij verder geen geld gaat stoppen in de vloer. Hij heeft het gehuurd met een simpele laminaat vloer. De eigenaar van de woning zegt dat er isolatie ligt en dat hij niet verantwoordleijk is voor de vloer.
Ik denk van wel.
Als gnoom het gestoffeerd heeft gehuurd (dus met vloer) is de verhuurder verantwoordelijkquote:Op maandag 4 januari 2021 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou dat heb ik dus :p
Gnoom zegt dat hij verder geen geld gaat stoppen in de vloer. Hij heeft het gehuurd met een simpele laminaat vloer. De eigenaar van de woning zegt dat er isolatie ligt en dat hij niet verantwoordleijk is voor de vloer.
Ik denk van wel.
Ja wilde net zeggenquote:Op maandag 4 januari 2021 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ook meteen het einde van de bloemen neem ik aan?
Geen idee. misschien wel.quote:Op maandag 4 januari 2021 13:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja goed als huurder zou ik ook geen geld in een vloer steken. Is hier geen jurispridentie over toevallig?
Maar wat als er behalve geluidsoverlast voor de onderburen verder geen probleem is met de vloer? Moet er dan überhaupt wat aan gedaan worden?quote:Op maandag 4 januari 2021 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als gnoom het gestoffeerd heeft gehuurd (dus met vloer) is de verhuurder verantwoordelijk
Misschien kun je volgend jaar wat kippetjes in je bloembak zetten en de vlammerwerper van LT gebruiken.quote:
Ja en toch weigert de verhuurder.quote:Op maandag 4 januari 2021 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als gnoom het gestoffeerd heeft gehuurd (dus met vloer) is de verhuurder verantwoordelijk
Geen idee of daar regels over zijn in Nederland (wat betreft overlast).quote:Op maandag 4 januari 2021 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee. misschien wel.
Als je de woning zonder vloer zou huren en dan bv alleen een houten ondervloer en je legt er zonder isolatiespul een laminaat vloer op zit je denk ik wel fout toch?
Je verwacht het nietquote:Op maandag 4 januari 2021 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wilde net zeggen![]()
Ik had van de zomer last van luizen op het balkon, dus ik met groene zeep en spiritus aan de gang want dat stond ergens op internet. Het werkte wel, maar de plant was ook dood.
Dat ligt weer aan de bepalingen in het reglement. Als de vloer voldoet aan de eisen, hoef je als verhuurder niks te doen. Dan moet eerst het reglement worden aangepast.quote:Op maandag 4 januari 2021 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wat als er behalve geluidsoverlast voor de onderburen verder geen probleem is met de vloer? Moet er dan überhaupt wat aan gedaan worden?
Dacht dat ondervloer wel verplicht was?quote:Op maandag 4 januari 2021 13:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee of daar regels over zijn in Nederland (wat betreft overlast).
Toch ben ik wel blij met mijn koophuis als ik dat soort verhalen allemaal leesquote:Op maandag 4 januari 2021 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en toch weigert de verhuurder.
Die woning daarnaast ook. Andere verhuurder maar zelfde probleem. Die jongen die daar onderwoont met zijn vriendin gaan ook weg.
Ja denk niet dat als je de woning met vloer huurtquote:Op maandag 4 januari 2021 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Ondervloer is eigen verantwoordelijkheid toch.
In mijn vve regelement staat er niks over beschreven dus niet verplichtquote:Op maandag 4 januari 2021 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht dat ondervloer wel verplicht was?
Dan vrees ik dat er weinig aan gedaan gaat worden.quote:Op maandag 4 januari 2021 13:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In mijn vve regelement staat er niks over beschreven dus niet verplicht
Ja beide vormen hun eigen vorodelen en nadelen natuurlijk.quote:Op maandag 4 januari 2021 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch ben ik wel blij met mijn koophuis als ik dat soort verhalen allemaal leesMisschien wat meer werk aan, maar als ik vind dat iets moet gebeuren dan zorg ik gewoon dat het gebeurt
Mja, dan kun je er weinig aan doen.quote:Op maandag 4 januari 2021 13:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In mijn vve regelement staat er niks over beschreven dus niet verplicht
Ja ze wijzen naar elkaarquote:Op maandag 4 januari 2021 13:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat er weinig aan gedaan gaat worden.
Blij dat dit in het regelement in rotterdam wel allemaal staat beschrevenquote:Op maandag 4 januari 2021 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dan kun je er weinig aan doen.Er is geen wet die zegt dat je een ondervloer moet hebben voor zover ik weet.
Al wezen ze niet naar elkaar, niemand gaat daar natuurlijk vrijwillig geld in steken want dat de mensen in het appartement eronder geluidsoverlast ondervinden is ‘niet hun probleem’.quote:Op maandag 4 januari 2021 13:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ze wijzen naar elkaar![]()
Heb al meerdere keren gevraagd of we het regelement kunnen aanpassen maar ze willen niet natuurlijk
Nee ja vind ik een verschrikkelijk asociale houding.quote:Op maandag 4 januari 2021 13:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Al wezen ze niet naar elkaar, niemand gaat daar natuurlijk vrijwillig geld in steken want dat de mensen in het appartement eronder geluidsoverlast ondervinden is ‘niet hun probleem’.
Ik las het net jaquote:Op maandag 4 januari 2021 13:22 schreef Amarantha het volgende:
Ook maar even tijdelijk een andere UI.
Ik was even in de war.quote:Op maandag 4 januari 2021 13:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie geen UI’s op mobiel.. Wat is het?quote:Op maandag 4 januari 2021 13:22 schreef Amarantha het volgende:
Zo raar om overal Static's UI te zien en te weten dat hij er niet meer isquote:Op maandag 4 januari 2021 13:22 schreef Amarantha het volgende:
Tegen kuttokkies bestaan geen ondervloerenquote:Op maandag 4 januari 2021 13:22 schreef bitterbal het volgende:
Had gnoom zelfs aangeboden om te helpen met de kosten voor een ondervloer. maar wilde die niet.
Idem.quote:Op maandag 4 januari 2021 13:24 schreef Amarantha het volgende:
Het doet me meer dan ik had verwacht.
Static zijn UI in het grijs.quote:Op maandag 4 januari 2021 13:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie geen UI’s op mobiel.. Wat is het?
Was ie zo geliefd dan ja?quote:Op maandag 4 januari 2021 13:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo raar om overal Static's UI te zien en te weten dat hij er niet meer is
Stond net in de Jumbo een rouwkaart uit te zoeken voor zijn moeder en stond meteen weer te huilen. Nu ook trouwens.quote:
Duimen voor mijn baan in bankzakenquote:Op maandag 4 januari 2021 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
Verlenging van de lockdown in Duitsland, tot 31 januari. Dus denk dat wij dan ook wel gaan verlengen.
Please hou je bek even als je niks nuttigs te zeggen hebt, damn.quote:
Nopesquote:Op maandag 4 januari 2021 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tegen kuttokkies bestaan geen ondervloeren
Meteen geld van de overheidquote:Op maandag 4 januari 2021 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Duimen voor mijn baan in bankzaken
Nou ja je kunt je ook afvragen of het eigenlijk wel iets helpt. De besmettingscijfers lijken niet echt hard omlaag te gaanquote:Op maandag 4 januari 2021 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
Verlenging van de lockdown in Duitsland, tot 31 januari. Dus denk dat wij dan ook wel gaan verlengen.
Nou nou, rustig maar. Was maar een vraag toch.quote:Op maandag 4 januari 2021 13:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Please hou je bek even als je niks nuttigs te zeggen hebt, damn.
Ik vraag gewoon iets. Je hoeft niet te reageren.quote:Op maandag 4 januari 2021 13:25 schreef Amarantha het volgende:
Please hou je bek even als je niks nuttigs te zeggen hebt, damn.
Nou of hoe erg was het wel niet zonder de maatregelen:Pquote:Op maandag 4 januari 2021 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja je kunt je ook afvragen of het eigenlijk wel iets helpt. De besmettingscijfers lijken niet echt hard omlaag te gaan
Beetje rare vraag nadat iemand is overleden kom op. Flash weet ook wel dat ik verder geen hekel aan hem heb maar om dit nou te vragen over iemand die is overleden..quote:Op maandag 4 januari 2021 13:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou nou, rustig maar. Was maar een vraag toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |