SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ftfyquote:
De eerste dramaandag van het jaarquote:
Eerste maandag het nieuwe jaar. Vol goede moed er tegenaan!quote:
Nou nou nou, waarom zo negatief?quote:Op maandag 4 januari 2021 07:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De eerste dramaandag van het jaar
ik proef gemiddeld weinig interesse deze maandagochtendquote:
quote:Op maandag 4 januari 2021 07:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eerste maandag het nieuwe jaar. Vol goede moed er tegenaan!
Had nog best een dag vrij willen zijnquote:Op maandag 4 januari 2021 07:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik proef gemiddeld weinig interesse deze maandagochtend
Ik hoef morgen pas te verschijnenquote:Op maandag 4 januari 2021 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had nog best een dag vrij willen zijn
normaal zou ik nu langzaam wakker beginnen te wordenquote:
ik ken het gevoelquote:Op maandag 4 januari 2021 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat denk ik elke ochtendquote:Op maandag 4 januari 2021 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die slaapt nog wel...quote:
om dat te vermijden neem ik zondagavond vaak een melatonine pilletje. Of dat nu placebo is of niet, met slaap ik prima, zonder maar meh, dus voor mij werkt hetquote:Op maandag 4 januari 2021 08:13 schreef CherryLips het volgende:
Kon gisteravond niet goed slapen omdat ik drie dagen geen zak had gedaan en nu wil ik slapen.
nog in ziekenhuis voorlopig neem ik aan?quote:Op maandag 4 januari 2021 08:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die slaapt nog wel...
Maar hij lijkt al iets minder pijn te hebben en wat te wennen aan de situatie.
ik kwam niet heel lekker in slaap, maar het scheelde wel dat ik al 3 dagen van de alcohol af ben, die gewenning had ik dus alquote:Op maandag 4 januari 2021 08:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
om dat te vermijden neem ik zondagavond vaak een melatonine pilletje. Of dat nu placebo is of niet, met slaap ik prima, zonder maar meh, dus voor mij werkt het
Ja, naar verwachting tot zeker eind volgende week. Dan pas gaan ze kijken of het bot al voldoende geheeld is om hem gips te geven, waarmee hij hopelijk naar huis mag.quote:Op maandag 4 januari 2021 08:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog in ziekenhuis voorlopig neem ik aan?
Ik denk dat ik met een pilletje helemaal door de wekker heen was geslapen.quote:Op maandag 4 januari 2021 08:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
om dat te vermijden neem ik zondagavond vaak een melatonine pilletje. Of dat nu placebo is of niet, met slaap ik prima, zonder maar meh, dus voor mij werkt het
hoop voor hem (en jullie) dat het snel de goede kant uitgaat, oop naar positieve tijden ook in huize DaMartquote:Op maandag 4 januari 2021 08:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, naar verwachting tot zeker eind volgende week. Dan pas gaan ze kijken of het bot al voldoende geheeld is om hem gips te geven, waarmee hij hopelijk naar huis mag.
ik heb laatste maanden meerdere wekkers (telefoons) naast me liggen gebeurt dus niet meer zo makkelijkquote:Op maandag 4 januari 2021 08:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met een pilletje helemaal door de wekker heen was geslapen.
Ik gebruik twee wekkersquote:Op maandag 4 januari 2021 08:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb laatste maanden meerdere wekkers (telefoons) naast me liggen gebeurt dus niet meer zo makkelijk
vandaag werd ik iets na 5 uur al wakker, dekbed zat niet lekker in hoes meerquote:
Wat een hel.quote:Op maandag 4 januari 2021 08:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vandaag werd ik iets na 5 uur al wakker, dekbed zat niet lekker in hoes meer
Er maar gelijk niet meer in gegaan
Dat heb ik ook een tijd lang gedaan, maar sinds ik een wake up light heb is die 2e niet meer nodig.quote:
al ik om half zes weer ga slapen en wekker gaat kwart over 6 weer dan ben ik nog erger moe dan dat ik wakker blijf. Ga tussendoor wel ff een powernapje pakken, dat helpt beterquote:
Ik had ook ooit een wake-uplight. Merkte er weinig van. En toen heeft m'n moeder hem uitgeleend en was ie foetsie dus kan het niet opnieuw testen.quote:Op maandag 4 januari 2021 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een tijd lang gedaan, maar sinds ik een wake up light heb is die 2e niet meer nodig.
Yeah!!!!!! Eerste dramaandag van het jaar!quote:
ik heb dat wel eens geprobeerd zo'n lamp..quote:Op maandag 4 januari 2021 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een tijd lang gedaan, maar sinds ik een wake up light heb is die 2e niet meer nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |