Dat ligt eraan hoe groot het verschil is. En sinds kort ook aan wat jouw definitie van 'uitslag' is.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:13 schreef L_auteur het volgende:
Valt er al iets te zeggen over wanneer we een uitslag kunnen verwachten? Of kan dat weer dagen/weken duren..
De uitslag is al duidelijk:quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:13 schreef L_auteur het volgende:
Valt er al iets te zeggen over wanneer we een uitslag kunnen verwachten? Of kan dat weer dagen/weken duren..
De fuckery gaat weer door.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:13 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ondertussen gaat Pence d’r van door![]()
Die doet niet mee aan de shitshow.
Zo te zien gaat het niet zo lekker binnen de GOP. Want wie mag er aan de touwtjes trekken? Moscow Mitch of Diaper Don?quote:
Persona non-grataquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:50 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Schotland heeft hem in de smiezen
😂quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:50 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Schotland heeft hem in de smiezen
Ja daar is goed nieuws hoorde ik bij CNN.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:51 schreef GlennQuagmire het volgende:
Heeft Georgia nog wat veranderd aan het telproces in vergelijking met november? Of gaat het nog steeds lang duren voor alle mail-in votes zijn geteld?
Wel kans dat het weer tig keer opnieuw moet worden geteld als het erg dicht bij elkaar ligt natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:58 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ja daar is goed nieuws hoorde ik bij CNN.Er is blijkbaar een regel veranderd dat er ofwel vooraf geteld mag worden, of dat het samen met de stemmen van vandaag mee wordt geteld na sluiting stembussen. Het zal dus sneller gaan is de verwachting.
Pence is een nog laffere zak dan ik al dachtquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:13 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ondertussen gaat Pence d’r van door![]()
Die doet niet mee aan de shitshow.
Welnee, joh, de Trump is de hoogste wet van het land.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:11 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Misschien moet Pence even een statementje uitvaardigen dat de Vice President de grondwet het hoogste goed acht ofzo.
Voor zo ver ik alle juristen en deskundigen heb begrepen is dit vooral een groot toneelstuk. Wel een schandalig toneelstuk en het kan lang duren dit keer (vorige verkiezing in 2016 slechts 23 minuten). Per 'objecting state' wordt er 2 uren 'debat' tussen Huis en Senaat uitgetrokken. Een debat zal het niet echt worden, wss meer van de zelfde ongefundeerde leugens gooien vanuit de GOP. Er is geen meerderheid in het Huis om wat ook maar te veranderen. En ook in de Senaat lijkt geen meerderheid. Beide zijn nodig.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:24 schreef Ringo het volgende:
Maar... morgen dus de end game van deze poging-tot-staatsgreep. Welke valse konijnen kunnen er uit de hoed worden getoverd? Trump heeft tot nu toe alles verloren, maar ’t is niet over tot ’t over is.
Wat zijn z’n reële kansen om op het laatste moment de boel te fucken? Of is dit echt alleen geschreeuw voor de bühne?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |