quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 januari 2021 22:15 schreef Vriezzer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
huesca heeft nog geen schot geplaatst volgens mijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Price heeft nog niet zeven sets gepakt haha.quote:Op zondag 3 januari 2021 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit is helemaal klaar en gespeeld en beslist.
Gerrie wordt zo buitengezetquote:Op zondag 3 januari 2021 22:16 schreef Karina het volgende:
Price ziet er uit als een uitsmijter bij een foute club.
Moet je nagaan wat ik iedere dag doorstaquote:Op zondag 3 januari 2021 22:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij een goede band hadden.
@:wereldgozer ik word gedemoniseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |