@FANNvanhetlaatsteuurquote:Op maandag 4 januari 2021 19:14 schreef Deisyy het volgende:
@:espri @:domnivoor @:sestra666 @:lucky2bastard Bella is klaar!![]()
[ afbeelding ]
Schattig he dat doekjequote:Op maandag 4 januari 2021 19:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, het leek een 'vertoning voor genodigden'
Maar, ik vind leuk! Vooral met het gepersonaliseerde doekje erbij
Foto!quote:Op maandag 4 januari 2021 19:28 schreef Soury het volgende:
Oh ik had ooit zo'n pop Langlap was de naam. Mijn oma had hem gemaakt
Die is bedorven. Geelie heb ik nog welquote:
Zijn daar nog foto's van?quote:Op maandag 4 januari 2021 19:32 schreef D. het volgende:
Ik heb geloof ik geen gemaakte poppen gehad
Wel een gemaakte 'skelter' en een autogarage
Ik heb niets meer uit mijn jeugd, ik was dochter nummer 6 dus van mij werd er niets meer bewaardquote:Op maandag 4 januari 2021 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is bedorven. Geelie heb ik nog wel
Ja ze waren het zat. Ik ben serieus boos dat mijn moeder al mijn agenda's en dagboeken heeft weggeflikkerd. Nice onequote:Op maandag 4 januari 2021 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb niets meer uit mijn jeugd, ik was dochter nummer 6 dus van mij werd er niets meer bewaard
Mijn dagboeken heb ik nog wel, die heb ik zelf geredquote:Op maandag 4 januari 2021 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ze waren het zat. Ik ben serieus boos dat mijn moeder al mijn agenda's en dagboeken heeft weggeflikkerd. Nice one
Ik popel om mijn eigen te lezenquote:Op maandag 4 januari 2021 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dagboeken heb ik nog wel, die heb ik zelf gered![]()
Mijn zus popelt om ze te mogen lezen
Mooi Deisyy jij bent ook een haakster?quote:Op maandag 4 januari 2021 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Nee het was een grapjequote:Op maandag 4 januari 2021 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi Deisyy jij bent ook een haakster?
Prachtig gedaan Deis , zo strak.quote:Op maandag 4 januari 2021 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 januari 2021 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Jongens echt het mRNA vaccin heeft alleen bijwerkingen van de hulpstoffen en die zijn bekend.
Gewoon laten prikken.
Zoveel procent van de bevolking moet geprikt zijn voor de boel weer normaal gaat worden. Willen jullie echt het leven van een boel mensen nog langer verpesten? Kinderen en jeugd mist gewoon onderwijs en alle andere dingen die belangrijk zijn. Jongvolwassenen die weg lopen te kwijnen in hun huis of kamertje. Ouderen die opgesloten zitten in hun huis. Bejaarden die echt letterlijk opgesloten zitten in hun kamer.
Doe eens normaal. En anders sluit jezelf maar lekker op. En plak een briefje op de deur met : ik ben bang voor een spuitje
Serieus ik ben het zat.
Ja zeker, normaal haakte ik vooral dekens en sjaals, laatst ook een vest voor mezelf gehaakt, dit is mijn eerste knuffelquote:Op maandag 4 januari 2021 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi Deisyy jij bent ook een haakster?
Dekens nog wel, dat was mij altijd een klus te grootquote:Op maandag 4 januari 2021 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker, normaal haakte ik vooral dekens en sjaals, laatst ook een vest voor mezelf gehaakt, dit is mijn eerste knuffel
Dat is al vlot Laysa.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:27 schreef Laysa het volgende:
Volgens het vaccinatie programma zou ik in februari een eerste prik krijgen.
Mooi geworden Deis!
Ik meen me te herinneren dat jij ook haakte, maar nu niet meer, vanwege je gezondheid?quote:Op maandag 4 januari 2021 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dekens nog wel, dat was mij altijd een klus te groot
Is mooi geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op maandag 4 januari 2021 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat jij ook haakte, maar nu niet meer, vanwege je gezondheid?
Ow ja, jij hebt nog weleens projectjes van jou laten zien, knuffels.
Dan heb je mijn allereerste haakproject ook al eens gezien.Mooi maar wat een werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je nu je het zegt hebben wij het er wel eens over gehad.
Ik wil het binnenkort weer eens proberen, kreeg een tennis arm en dan kan je beter even stoppenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 4 januari 2021 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat jij ook haakte, maar nu niet meer, vanwege je gezondheid?
Ow ja, jij hebt nog weleens projectjes van jou laten zien, knuffels.
Dan heb je mijn allereerste haakproject ook al eens gezien.Wat een werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans.
Ik wist inderdaad dat het een lichamelijke reden had. Misschien weer eens met iets kleins beginnen en dan niet te lang achter elkaar. Al zou ik dat lastig vinden, want als ik eenmaal bezig ga....quote:Op maandag 4 januari 2021 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi maar wat een werk
Je nu je het zegt hebben wij het er wel eens over gehad.
Ik wil het binnenkort weer eens proberen, kreeg een tennis arm en dan kan je beter even stoppen
Dat heb ik dus ook he dan begin ik en ga de hele dag en avond doorquote:Op maandag 4 januari 2021 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist inderdaad dat het een lichamelijke reden had. Misschien weer eens met iets kleins beginnen en dan niet te lang achter elkaar. Al zou ik dat lastig vinden, want als ik eenmaal bezig ga....
Haken is zo ontspannend, ik vind het bijna helend, zou het je echt aan kunnen radenquote:
Zenquote:Op maandag 4 januari 2021 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haken is zo ontspannend, ik vind het bijna helend, zou het je echt aan kunnen raden
Ja echt hè, ik wil nu zoiets makenquote:Op maandag 4 januari 2021 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook he dan begin ik en ga de hele dag en avond door
Ik heb een recht toe recht aan plaid gehaakt, inderdaad ontspannend.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haken is zo ontspannend, ik vind het bijna helend, zou het je echt aan kunnen raden
Die sprei van mij was ook recht toe recht aan, en dan aan elkaar gehaaktquote:Op maandag 4 januari 2021 20:52 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Ik heb een recht toe recht aan plaid gehaakt, inderdaad ontspannend.
Ik heb ooit eens een keer zo'n blauwe gehaakte beer gekregen van een Fokker. Paarsbeestjequote:Op maandag 4 januari 2021 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt hè, ik wil nu zoiets maken
[ afbeelding ]
Blauwbeestjequote:Op maandag 4 januari 2021 21:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een keer zo'n blauwe gehaakte beer gekregen van een Fokker. Paarsbeestje
Ja echt. Ze postte in de F&F sc...quote:Op maandag 4 januari 2021 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uhu paarsbeestje gaf jou een blauwbeestje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |