Hoiquote:
De vogelgriep was ooit al overdraagbaar op de mensquote:Op maandag 4 januari 2021 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mwoah die kans is klein. Men is wel bang dat als vogelgriep in de bio industrie terecht komt het kan muteren naar een mensoverdraagbaar virus. Daarom is men ook zo snel met het uitroeien als het bij een boer ontdekt wordt.
Hier was ie wel netquote:
ja triest .. ik zat al naar je UI te kijken ..quote:Op maandag 4 januari 2021 12:56 schreef Deisyy het volgende:
SHO / Verdrietig nieuws: static is onverwacht overleden
Zelfs oerfokkers vallen om blijkbaarquote:Op maandag 4 januari 2021 12:56 schreef Deisyy het volgende:
Al is 49 wel een beetje jong om om te vallen.quote:Op maandag 4 januari 2021 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs oerfokkers vallen om blijkbaar
Beetje erg te jong ja.quote:Op maandag 4 januari 2021 13:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al is 49 wel een beetje jong om om te vallen.
Oh dat is treurig idd, was er wel eentje die al lang meeging hierquote:Op maandag 4 januari 2021 12:56 schreef Deisyy het volgende:
Een man waar ik oprecht nieuwsgierig naar was. Hij had in Amsterdam een woning maar ging de hele wereld over voor zijn baan. Wat hij nou precies deed weet ik niet maar wel dat het interessant genoeg was om zijn topics te volgen. Vooral de Aziatische bezoeken. Met foto's van een boel luxe en bezienswaardigheden. 49 nog maar, wel met volle teugenquote:Op maandag 4 januari 2021 14:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dat is treurig idd, was er wel eentje die al lang meeging hier
Ik ken wel zijn mopper kant, het gouden hart hield hij blijkbaar liever stilquote:
Ik wist dat eerst ook nooit, maar hij heeft zoveel Fokker geholpen, hij wilde daar ook nooit teveel ruchtbaarheid aan geven.quote:Op maandag 4 januari 2021 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken wel zijn mopper kant, het gouden hart hield hij blijkbaar liever stil
Dat wist ik ook niet. Zal hem wel missen met zijn avonturen en op SHOquote:Op maandag 4 januari 2021 17:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist dat eerst ook nooit, maar hij heeft zoveel Fokker geholpen, hij wilde daar ook nooit teveel ruchtbaarheid aan geven.
Ik heb die topics in KAA nooit gevolgd, ben daar sinds gisteren pas aan het lezen en heb nu spijt dat ik dat nooit gevolgd heb, zo gaaf om te lezen.quote:Op maandag 4 januari 2021 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat wist ik ook niet. Zal hem wel missen met zijn avonturen en op SHO
Ik al heel lang hij zag alles van de wereld. En nogmaals wat hij precies deed was een raadsel. Wel strak in het pakquote:Op maandag 4 januari 2021 17:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb die topics in KAA nooit gevolgd, ben daar sinds gisteren pas aan het lezen en heb nu spijt dat ik dat nooit gevolgd heb, zo gaaf om te lezen.
Hij wist dat zonder moeilijk te doen geheim te houden ja, het was wel een type hoor, direct, horkerig, recht voor zijn raap.quote:Op maandag 4 januari 2021 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik al heel lang hij zag alles van de wereld. En nogmaals wat hij precies deed was een raadsel. Wel strak in het pak
Ja zo ken ik hem dan niet echt. Wel van zijn reizen. In ieder geval een fok icoon die ik ga missenquote:Op maandag 4 januari 2021 17:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij wist dat zonder moeilijk te doen geheim te houden ja, het was wel een type hoor, direct, horkerig, recht voor zijn raap.
Hij zag vooral veel hotels.quote:Op maandag 4 januari 2021 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik al heel lang hij zag alles van de wereld. En nogmaals wat hij precies deed was een raadsel. Wel strak in het pak
Dat laatste sowieso, maar dan meer omdat ik regelmatig in SHO kom.quote:Op maandag 4 januari 2021 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zo ken ik hem dan niet echt. Wel van zijn reizen. In ieder geval een fok icoon die ik ga missen
Jaquote:
Daar kom ik nooitquote:Op maandag 4 januari 2021 17:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso, maar dan meer omdat ik regelmatig in SHO kom.
Ja wat denk je zelfquote:
Meetooquote:
Nee zeker als je wat info zet wat niet klopt. Disanna is niet overleden toen ze stopte met rokenquote:Op maandag 4 januari 2021 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig krijg Fok! je nooit uitgelezen.
Dat heb ik ook helemaal niet gezegdquote:Op maandag 4 januari 2021 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee zeker als je wat info zet wat niet klopt. Disanna is niet overleden toen ze stopte met roken
quote:
Neequote:
Mooi beertjequote:Op maandag 4 januari 2021 19:14 schreef Deisyy het volgende:
@:espri @:domnivoor @:sestra666 @:lucky2bastard Bella is klaar!![]()
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op maandag 4 januari 2021 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer wordt je oma ?quote:Op maandag 4 januari 2021 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog geen aankondiging gehad, maar hij gaat naar een goede vriendin van mijn dochter, die is rond kerst moeder gewordenquote:
Ow, het leek een 'vertoning voor genodigden'quote:
@Fannvanheteersteuurquote:Op maandag 4 januari 2021 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |