quote:Op maandag 4 januari 2021 07:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik maak mijn eigen film fuck alles !!!
Ik heb geen idee. Volgens mij dmv een pasje ofzo denk ik dan.quote:Op zondag 3 januari 2021 22:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dat handhaven op een manier die gecontroleerd moet worden zonder de rest die in de rij heeft gestaan en nog niet getest is voortijdig naar huis te sturen?
Ik heb geen idee. Volgens mij dmv een pasje ofzo denk ik dan.quote:Op zondag 3 januari 2021 22:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dat handhaven op een manier die gecontroleerd moet worden zonder de rest die in de rij heeft gestaan en nog niet getest is voortijdig naar huis te sturen?
Voorlopig laat ik niets inspuiten. Ik wil eerst weten of het veilig is maar dan ook echt veilig. Mijn dochter werkt in de zorg en ook daar zegt de helft geen vaccinatie te willen voor ze weten wat de bijwerkingen zijn.quote:
Lekker wakker worden.quote:
De kans is groter dat je dat krijgt van spinazie eten dan het vaccin wat na een paar dagen al uit je lichaam isquote:Op maandag 4 januari 2021 10:25 schreef marcb1974 het volgende:
Ja maar stel nou dat er over 23 jaar ineens hoorntjes op mijn hoofd gaan groeien en ik een staart krijg doordat het toch niet goed genoeg getest is
Precies en anders wel van het vleesquote:Op maandag 4 januari 2021 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De kans is groter dat je dat krijgt van spinazie eten dan het vaccin wat na een paar dagen al uit je lichaam is
Smaakt wel lekker met al die antibiotica erinquote:
Nu stop ik gewoon met spinazie etenquote:Op maandag 4 januari 2021 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De kans is groter dat je dat krijgt van spinazie eten dan het vaccin wat na een paar dagen al uit je lichaam is
Spinazie was een willekeurig voorbeeld.quote:Op maandag 4 januari 2021 10:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu stop ik gewoon met spinazie eten
Al laat Popeye iets anders zien natuurlijk
Dus eigenlijk kan men beter stoppen met eten en drinken?quote:Op maandag 4 januari 2021 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Spinazie was een willekeurig voorbeeld.
Al eet ik zelf geen spinazie.
Volmaakt mee eensquote:Op maandag 4 januari 2021 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Jongens echt het mRNA vaccin heeft alleen bijwerkingen van de hulpstoffen en die zijn bekend.
Gewoon laten prikken.
Zoveel procent van de bevolking moet geprikt zijn voor de boel weer normaal gaat worden. Willen jullie echt het leven van een boel mensen nog langer verpesten? Kinderen en jeugd mist gewoon onderwijs en alle andere dingen die belangrijk zijn. Jongvolwassenen die weg lopen te kwijnen in hun huis of kamertje. Ouderen die opgesloten zitten in hun huis. Bejaarden die echt letterlijk opgesloten zitten in hun kamer.
Doe eens normaal. En anders sluit jezelf maar lekker op. En plak een briefje op de deur met : ik ben bang voor een spuitje
Serieus ik ben het zat.
Zekers. Hoef je die prik ook niet meerquote:Op maandag 4 januari 2021 10:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kan men beter stoppen met eten en drinken?
Opgelost.quote:Op maandag 4 januari 2021 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zekers. Hoef je die prik ook niet meer
Oplossen van lichamen mag nog niet.quote:
Weten we alle bijwerkingen van de vaccin dan al?quote:Op maandag 4 januari 2021 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oplossen van lichamen mag nog niet.
Beetje hoofdpijn, beetje koorts.quote:Op maandag 4 januari 2021 10:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weten we alle bijwerkingen van de vaccin dan al?
Dat virus is biologisch perfect ontworpen om zich te vermenigvuldigen in je lichaam en je doodziek te maken, daar kan geen bijwerking van dat vaccin tegenopquote:Op maandag 4 januari 2021 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beetje hoofdpijn, beetje koorts.
De bijwerkingen van niet vaccineren zijn erger...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |