Het is geen persoonlijke keus als op dat moment er geen optie is deze te nemen, maar als je een optie overweegt die niet te nemen valt op dat moment is het een persoonlijke keus?quote:Op zondag 3 januari 2021 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, het is voor mij een persoonlijke keus van iemand. Vind het altijd wel interessant om te weten waarom die keus. Dus als iemand niet wil, waarom niet dan.
Ik vind het ook byzonder dat er voor 1 virus meer vaccins zijn en dat ze nu al bepalen wie welke krijgt.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Logisch
Dat korte testen lossen de komende tijd op ook nog.
allergische reacties icm medicijngebruik.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vind het ook byzonder dat er voor 1 virus meer vaccins zijn en dat ze nu al bepalen wie welke krijgt.
Ik blijf het een persoonlijk keus vinden of je het neemt of niet. VOorlopig is er geen dwang en zijn er geen maatregelen (in ieder geval in NL niet).quote:Op zondag 3 januari 2021 23:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is geen persoonlijke keus als op dat moment er geen optie is deze te nemen, maar als je een optie overweegt die niet te nemen valt op dat moment is het een persoonlijke keus?
Ik ben allergisch voor allergische reactiesquote:Op zondag 3 januari 2021 23:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
allergische reacties icm medicijngebruik.
Gelukkig nog niet.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik blijf het een persoonlijk keus vinden of je het neemt of niet. VOorlopig is er geen dwang en zijn er geen maatregelen (in ieder geval in NL niet).
T is ook een bijzondere situatie, normaal maken niet zoveel bedrijven een vaccin voor dezelfde ziekte. Dat levert ze dan gewoon niet genoeg op.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vind het ook byzonder dat er voor 1 virus meer vaccins zijn en dat ze nu al bepalen wie welke krijgt.
Ik kreeg pas nieuwe medicijnen. Meteen erbij te horen dat als mijn hoofd of keel gingen opzwellen ik meteen een arts moest bellen. Toen heb ik even staan twijfelen of ik ze wel nemen zouquote:Op zondag 3 januari 2021 23:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor allergische reacties
Ik wil een vaccin tegen hooikoorts, elke keer als ik nies schijten 25 mensen om me heen in hun broekquote:Op zondag 3 januari 2021 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is ook een bijzondere situatie, normaal maken niet zoveel bedrijven een vaccin voor dezelfde ziekte. Dat levert ze dan gewoon niet genoeg op.
Op zich is dat wel goed natuurlijk, sommige vaccins doen voor een bepaalde groep meer, dus gebruik het dan ook voor die groep.
Was dat voor je hart?quote:Op zondag 3 januari 2021 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kreeg pas nieuwe medicijnen. Meteen erbij te horen dat als mijn hoofd of keel gingen opzwellen ik meteen een arts moest bellen. Toen heb ik even staan twijfelen of ik ze wel nemen zou
Hoef je iig geen afstand te houden, tenzij je naar het toilet moet.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wil een vaccin tegen hooikoorts, elke keer als ik nies schijten 25 mensen om me heen in hun broek
Is daar niets tegen aan medicijn?quote:Op zondag 3 januari 2021 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wil een vaccin tegen hooikoorts, elke keer als ik nies schijten 25 mensen om me heen in hun broek
Heeft er wel mee te maken ja.quote:
Die zijn overal geslotenquote:Op zondag 3 januari 2021 23:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoef je iig geen afstand te houden, tenzij je naar het toilet moet.
Hooikoortstabletjes, maar die bijwerkingen zijn vervelend en ik wil geen rare pilletjes slikken. Ik zei eerder dat ik zelfs geen paracetamol neem bij hoofdpijn. Of het moet wel heel erg zijn.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is daar niets tegen aan medicijn?
En ja, niesen en hoesten is verboden tegenwoordig
Een hart die het doet is wel even belangrijker dan de bijwerkingen lijkt mequote:Op zondag 3 januari 2021 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heeft er wel mee te maken ja.
Die voor mijn hart hebben ook bijwerkingen
Dat is een reden om ze niet te nemen jaquote:Op zondag 3 januari 2021 23:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Hooikoortstabletjes, maar die bijwerkingen zijn vervelend en ik wil geen rare pilletjes slikken. Ik zei eerder dat ik zelfs geen paracetamol neem bij hoofdpijn. Of het moet wel heel erg zijn.
Ik had het er gisteren bijna uitgehaald en vervangen met een batterij ofzoquote:Op zondag 3 januari 2021 23:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Een hart die het doet is wel even belangrijker dan de bijwerkingen lijkt me
Ik nies wel een paar keer.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is een reden om ze niet te nemen ja
Dat heet een pacemaker, maar die heb je niet toch?quote:Op zondag 3 januari 2021 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had het er gisteren bijna uitgehaald en vervangen met een batterij ofzo
Moet je wel Duracell nemen die doen het het langstquote:Op zondag 3 januari 2021 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had het er gisteren bijna uitgehaald en vervangen met een batterij ofzo
Het kost alleen anderen een schone broekquote:Op zondag 3 januari 2021 23:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is niet een reden om ze alsnog te nemen.
Een pacemaker is weer net iets anders.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat heet een pacemaker, maar die heb je niet toch?
En dan gaan huppen als een konijn?quote:Op zondag 3 januari 2021 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je wel Duracell nemen die doen het het langst
Kijk je weet het welquote:Op zondag 3 januari 2021 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een pacemaker is weer net iets anders.
Ik bedoel gewoon zo'n AAA batterij.
[..]
En dan gaan huppen als een konijn?
Misschien heeft batterijtje.nl wel iets sterks voor jequote:Op zondag 3 januari 2021 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een pacemaker is weer net iets anders.
Ik bedoel gewoon zo'n AAA batterij.
[..]
En dan gaan huppen als een konijn?
Of ik doe zoals de poema's al zeggenquote:Op zondag 3 januari 2021 23:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien heeft batterijtje.nl wel iets sterks voor je
Houten hart?quote:Op zondag 3 januari 2021 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of ik doe zoals de poema's al zeggen
Poema? En dan een cougar vrouw erbij zeker?quote:Op zondag 3 januari 2021 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of ik doe zoals de poema's al zeggen
quote:
Wie?quote:
Opladen met een langer kabeltjequote:Op maandag 4 januari 2021 00:28 schreef drakin het volgende:
Oeps telefoon bijna leeg.
Dan maar slapen
Trustequote:Op maandag 4 januari 2021 00:28 schreef drakin het volgende:
Oeps telefoon bijna leeg.
Dan maar slapen
Thxquote:
Drink ze!! Ik ben wat uit gelezen over dat nieuwste hoofdstuk rondom Trumpie. Nog een ruime 2 weken en dan is hij foetsiequote:
Ik ook. Net een slechte film.quote:Op maandag 4 januari 2021 07:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Drink ze!! Ik ben wat uit gelezen over dat nieuwste hoofdstuk rondom Trumpie. Nog een ruime 2 weken en dan is hij foetsie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |