Mwah, deels wel natuurlijk. Je krijgt het virus wel binnen maar als het goed is doet het weinig.quote:Op zondag 3 januari 2021 20:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Straks"
Ineneting is geen anti-besmetting.
Ik las ergens al iets over 2025
En je kunt iemand anders nog steeds besmetten volgens mij ...quote:Op zondag 3 januari 2021 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, deels wel natuurlijk. Je krijgt het virus wel binnen maar als het goed is doet het weinig.
Dat geloof ik niet, 2022 klinkt logischer.
Dat ligt er aan, hoe lang ze de consequent tegenstanders gaan blijven chanteren.quote:Op zondag 3 januari 2021 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, deels wel natuurlijk. Je krijgt het virus wel binnen maar als het goed is doet het weinig.
Dat geloof ik niet, 2022 klinkt logischer.
Dat weten ze dus nog niet, moeten ze wel snel gaan uitzoeken.quote:Op zondag 3 januari 2021 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
En je kunt iemand anders nog steeds besmetten volgens mij ...
Wie zijn de tegenstanders, en wie chanteert?quote:Op zondag 3 januari 2021 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, hoe lang ze de consequent tegenstanders gaan blijven chanteren.
De mensen die uit al dan niet verschillende opinies en overtuigingen niet mee willen doen met het schenden van de absolute zelfbeschikking over het lichaam.quote:Op zondag 3 januari 2021 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie zijn de tegenstanders, en wie chanteert?
Niemand wordt verplicht toch?quote:Op zondag 3 januari 2021 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De mensen die uit al dan niet verschillende opinies en overtuigingen niet mee willen doen met het schenden van de absolute zelfbeschikking over het lichaam.
De chanteurs zijn diegene die een ander iets willen opleggen.
Nee maar misschien heb je het wel nodig om te reizen , zoals nu een recentelijke negatieve test uitslag ..quote:
Dat hoort dan bij je keuze. Prima dat jij gaat voor de zelfbeschikking, maar als je daardoor een gevaar kan worden voor andere kunnen daar consequenties aan zitten. Dat is de keuze die je uiteindelijk maakt.quote:Op zondag 3 januari 2021 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar misschien heb je het wel nodig om te reizen , zoals nu een recentelijke negatieve test uitslag ..
Dat kun je ook omdraaien.quote:Op zondag 3 januari 2021 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hoort dan bij je keuze. Prima dat jij gaat voor de zelfbeschikking, maar als je daardoor een gevaar kan worden voor andere kunnen daar consequenties aan zitten. Dat is de keuze die je uiteindelijk maakt.
Dat is ook hoe het nu werkt. Ik blijf zoveel mogelijk thuis.quote:Op zondag 3 januari 2021 20:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat kun je ook omdraaien.
Als jij bang bent.. blijf je maar thuis.
Kijk, ik ken de waarheid ook niet.quote:Op zondag 3 januari 2021 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is ook hoe het nu werkt. Ik blijf zoveel mogelijk thuis.
Alleen op de duur zal het aantal zonder vaccin een minderheid worden, en waarschijnlijk een redelijk grote.
Je kan niet verwachten dat iedereen die een andere keus maakt dan thuis blijft.
ik vermoed dat als genoeg mensen zich laten vaccineren zou het virus tot stand gebracht moeten worden. Als het er echt genoeg zijn zie ik de maatregelen ook nog wel verdwijnen. Dan wordt het lokaal bij een uitbraak.quote:Op zondag 3 januari 2021 20:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kijk, ik ken de waarheid ook niet.
Maar het verschil voor mij is:
Als je niet mag reizen zonder bv vaccin, dan is het dus dat de ene groep dat bepaalt voor de andere.
Dat is heel wat anders als vrije keuze.
Dan rijd je binnendoor.quote:Op zondag 3 januari 2021 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar misschien heb je het wel nodig om te reizen , zoals nu een recentelijke negatieve test uitslag ..
Dan huur je een auto, is nog handiger ook, huur je in elk land een auto met de goede platen.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Zonder auto gaat dat niet lukken en op de fiets is me te ver
Ik gok op een gelijkspel.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:04 schreef chufi het volgende:
Maar nu ff kijken hoe Barca het er afbrengt tegen de hekkesluiter
Ik zal er eens over nadenken.. vroeger wel eens gedaan in Spanje ..quote:Op zondag 3 januari 2021 21:13 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dan huur je een auto, is nog handiger ook, huur je in elk land een auto met de goede platen.
Je kan ook eens met je dochter mee vliegen.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zal er eens over nadenken.. vroeger wel eens gedaan in Spanje ..
Dat kan ook, maar die heeft weer een maandje vrijquote:Op zondag 3 januari 2021 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan ook eens met je dochter mee vliegen.
Momenteel is vliegen natuurlijk ook geen optie.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar die heeft weer een maandje vrij
Ze is afgelopen maanden 3 x naar Buenos Aires geweest ... maar ze vliegen een stuk minder iddquote:Op zondag 3 januari 2021 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Momenteel is vliegen natuurlijk ook geen optie.
Als je naar geen evenement meer mag wordt het wel verplicht toch?quote:
Eerst maar eens zien of het juridisch haalbaar is.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:57 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Als je naar geen evenement meer mag wordt het wel verplicht toch?
Hoe gaan ze dat handhaven op een manier die gecontroleerd moet worden zonder de rest die in de rij heeft gestaan en nog niet getest is voortijdig naar huis te sturen?quote:Op zondag 3 januari 2021 21:57 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ook dat is nog niet zeker.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:57 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wordt rustig voor mij dan voorlopigquote:Op zondag 3 januari 2021 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook dat is nog niet zeker.
Al snap ik die wel, het gaat op de duur om de veiligheid.
Bijna toch gelukt.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ze blijven maar voortbreien voorin zonder gevaalrijk te worden ..
Want jij wil geen vaccin?quote:
Ik wil wel een vaccin hoor, als werkende, 'gezonde' Nederlander, maar aangezien men meer tijd besteed om de opas en omas langer in leven houden, moeten ze niet moeilijk doen als ik ongevaccineerd op vakantie ga, na een jaar overwerken in een zgn niet kritiek beroep.quote:
Of het ging net niet goedquote:
Mjah, hoop dat de mogelijkheid er gaat zijn om op vakantie te gaan. Kan me voorstellen dat als het erger wordt ze wel eens een hardere lockdown gaan instellen.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik wil wel een vaccin hoor, als werkende, 'gezonde' Nederlander, maar aangezien men meer tijd besteed om de opas en omas langer in leven houden, moeten ze niet moeilijk doen als ik ongevaccineerd op vakantie ga, na een jaar overwerken in een zgn niet kritiek beroep.
Ik denk dat dat niet mogelijk is, het is niet dat je opeens tig agenten extra hebt om een hardere lockdown te kunnen handhaven.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, hoop dat de mogelijkheid er gaat zijn om op vakantie te gaan. Kan me voorstellen dat als het erger wordt ze wel eens een hardere lockdown gaan instellen.
Maar ga je dan het risico nemen om x km te gaan rijden om op vakantie te gaan? Mensen niet laten vliegen is namelijk wel simpel te bereiken.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet mogelijk is, het is niet dat je opeens tig agenten extra hebt om een hardere lockdown te handhaven.
Ik heb nog niks geplanned, zelfs de weken die ik vakantite ga nemen niet.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar ga je dan het risico nemen om x km te gaan rijden om op vakantie te gaan? Mensen niet laten vliegen is namelijk wel simpel te bereiken.
Logisch, en ik hoop echt dat het kan hoor, voor iedereenquote:Op zondag 3 januari 2021 23:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb nog niks geplanned, zelfs de weken die ik vakantite ga nemen niet.
Niet meteenquote:
Je bent nog niet overtuigd door alles wat al gegeven is in de VS en het UK?quote:
Maakt het op dit moment wat uit of mensen in de rij staan of afwachten? als je er sws in aanmerking voorkomt en het weigert kan iemand er pas over oordelen.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent nog niet overtuigd door alles wat al gegeven is in de VS en het UK?
Al weet je natuurlijk niet welke je krijgt.
Nee, het is voor mij een persoonlijke keus van iemand. Vind het altijd wel interessant om te weten waarom die keus. Dus als iemand niet wil, waarom niet dan.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maakt het op dit moment wat uit of mensen in de rij staan of afwachten? als je er sws in aanmerking voorkomt en het weigert kan iemand er pas over oordelen.
Ik moet wel verschrikkelijk hoofdpijn hebben voor ik een paracetamol neem. Liefst neem ik niks raars, dus waarom zou ik nu ineens wel iets nemen?quote:Op zondag 3 januari 2021 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent nog niet overtuigd door alles wat al gegeven is in de VS en het UK?
Al weet je natuurlijk niet welke je krijgt.
Logischquote:Op zondag 3 januari 2021 23:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik moet wel verschrikkelijk hoofdpijn hebben voor ik een paracetamol neem. Liefst neem ik niks raars, dus waarom zou ik nu ineens wel iets nemen?
Raar spul, te kort getest, wil daarom even wachten ermee tot we er wat meer over weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |