Momenteel is vliegen natuurlijk ook geen optie.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar die heeft weer een maandje vrij
Ze is afgelopen maanden 3 x naar Buenos Aires geweest ... maar ze vliegen een stuk minder iddquote:Op zondag 3 januari 2021 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Momenteel is vliegen natuurlijk ook geen optie.
Als je naar geen evenement meer mag wordt het wel verplicht toch?quote:
Eerst maar eens zien of het juridisch haalbaar is.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:57 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Als je naar geen evenement meer mag wordt het wel verplicht toch?
Hoe gaan ze dat handhaven op een manier die gecontroleerd moet worden zonder de rest die in de rij heeft gestaan en nog niet getest is voortijdig naar huis te sturen?quote:Op zondag 3 januari 2021 21:57 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ook dat is nog niet zeker.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:57 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wordt rustig voor mij dan voorlopigquote:Op zondag 3 januari 2021 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook dat is nog niet zeker.
Al snap ik die wel, het gaat op de duur om de veiligheid.
Bijna toch gelukt.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ze blijven maar voortbreien voorin zonder gevaalrijk te worden ..
Want jij wil geen vaccin?quote:
Ik wil wel een vaccin hoor, als werkende, 'gezonde' Nederlander, maar aangezien men meer tijd besteed om de opas en omas langer in leven houden, moeten ze niet moeilijk doen als ik ongevaccineerd op vakantie ga, na een jaar overwerken in een zgn niet kritiek beroep.quote:
Of het ging net niet goedquote:
Mjah, hoop dat de mogelijkheid er gaat zijn om op vakantie te gaan. Kan me voorstellen dat als het erger wordt ze wel eens een hardere lockdown gaan instellen.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik wil wel een vaccin hoor, als werkende, 'gezonde' Nederlander, maar aangezien men meer tijd besteed om de opas en omas langer in leven houden, moeten ze niet moeilijk doen als ik ongevaccineerd op vakantie ga, na een jaar overwerken in een zgn niet kritiek beroep.
Ik denk dat dat niet mogelijk is, het is niet dat je opeens tig agenten extra hebt om een hardere lockdown te kunnen handhaven.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, hoop dat de mogelijkheid er gaat zijn om op vakantie te gaan. Kan me voorstellen dat als het erger wordt ze wel eens een hardere lockdown gaan instellen.
Maar ga je dan het risico nemen om x km te gaan rijden om op vakantie te gaan? Mensen niet laten vliegen is namelijk wel simpel te bereiken.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet mogelijk is, het is niet dat je opeens tig agenten extra hebt om een hardere lockdown te handhaven.
Ik heb nog niks geplanned, zelfs de weken die ik vakantite ga nemen niet.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar ga je dan het risico nemen om x km te gaan rijden om op vakantie te gaan? Mensen niet laten vliegen is namelijk wel simpel te bereiken.
Logisch, en ik hoop echt dat het kan hoor, voor iedereenquote:Op zondag 3 januari 2021 23:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb nog niks geplanned, zelfs de weken die ik vakantite ga nemen niet.
Niet meteenquote:
Je bent nog niet overtuigd door alles wat al gegeven is in de VS en het UK?quote:
Maakt het op dit moment wat uit of mensen in de rij staan of afwachten? als je er sws in aanmerking voorkomt en het weigert kan iemand er pas over oordelen.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent nog niet overtuigd door alles wat al gegeven is in de VS en het UK?
Al weet je natuurlijk niet welke je krijgt.
Nee, het is voor mij een persoonlijke keus van iemand. Vind het altijd wel interessant om te weten waarom die keus. Dus als iemand niet wil, waarom niet dan.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maakt het op dit moment wat uit of mensen in de rij staan of afwachten? als je er sws in aanmerking voorkomt en het weigert kan iemand er pas over oordelen.
Ik moet wel verschrikkelijk hoofdpijn hebben voor ik een paracetamol neem. Liefst neem ik niks raars, dus waarom zou ik nu ineens wel iets nemen?quote:Op zondag 3 januari 2021 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent nog niet overtuigd door alles wat al gegeven is in de VS en het UK?
Al weet je natuurlijk niet welke je krijgt.
Logischquote:Op zondag 3 januari 2021 23:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik moet wel verschrikkelijk hoofdpijn hebben voor ik een paracetamol neem. Liefst neem ik niks raars, dus waarom zou ik nu ineens wel iets nemen?
Raar spul, te kort getest, wil daarom even wachten ermee tot we er wat meer over weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |