Vanaf 5 januari op ziggo films en series.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:35 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Er staat helemaal niks op Amazon
Ziggoquote:Op zondag 3 januari 2021 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanaf 5 januari op ziggo films en series.
https://www.streamwijzer.nl/vikings-seizoen-6b-netflix/
*kras*quote:Op zondag 3 januari 2021 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
ja is helaas veranderd. gelukkig heb ik zelf ziggo films en series (sorry)
Me too..quote:Op zondag 3 januari 2021 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
ja is helaas veranderd. gelukkig heb ik zelf ziggo films en series (sorry)
Dan is dus het allerlaatste deel (seizoen 6 deel 2) beschikbaar op Ziggo Movies & Series vanaf 5 januari.quote:Op maandag 4 januari 2021 10:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
Is er een nieuw seizoen of nieuwe afleveringen? Ik heb geen idee meer waar ik was. Had in ieder geval alles gekeken tot voorheen het laatste.
Was deze eerder verschenen via de 'platformen' ? Anders heb ik het denk ik al gezien.quote:Op maandag 4 januari 2021 10:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dan is dus het allerlaatste deel (seizoen 6 deel 2) beschikbaar op Ziggo Movies & Series vanaf 5 januari.
Heb je net als ik geen Ziggo Movies & Series? Dan heb je schijnbaar pech gehad. Dan moet je dus op andere manieren die afleveringen gaan kijken.
Nee.quote:Op maandag 4 januari 2021 13:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Was deze eerder verschenen via de 'platformen' ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:59 schreef Scrummie het volgende:
Aflevering 11 gezien.Ik ook, dit weekend er even doorheen jagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:26 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik ook, dit weekend er even doorheen jagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:04 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:37 schreef Vicky het volgende:
Ook klaar...
Crazy man was leuk!! nooit verwacht.Laatste quote; ik niet. Good riddanceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Goed laatste deel van het seizoen. Goed afgesloten. Er zaten zeker zeer goede afleveringen tussen.
Enne, wat betreftBeetje bs wel, want je zagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:20 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Beetje bs wel, want je zagNee hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:26 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nee hoor.True, en toch dacht ik bij de Crazy Man scène dat het iemand anders was. Iemand die wél echt echt dood isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:20 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Beetje bs wel, want je zagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:05 schreef Karina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:19 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:21 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OK het moet wel idd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]en nog ter extra verdediging:
Ah dat is wel een goeie ja, nu ben ik wel overtuigdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die staat al een week of wat op Amazon Prime, en bij Ziggo on demand.quote:Op donderdag 18 februari 2021 07:22 schreef Funzel het volgende:
Wanneer komt dat laatste halve seizoen nu ergens?
Heb het via Ziggo gekeken, maar op Amazon zie ik het helemaal niet staan hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:05 schreef Berkery het volgende:
[..]
Die staat al een week of wat op Amazon Prime, en bij Ziggo on demand.
Oh, dan heb ik een vikings-achtige serie voorbij zien komen op Amazon. My bad.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:36 schreef Albert86 het volgende:
Heb het via Ziggo gekeken, maar op Amazon zie ik het helemaal niet staan hoor.
Staat NU op Netflix. Schijnt 100 jaar na de originele serie te zijn, ben benieuwd. Komende week maar even aanslingeren.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:43 schreef amp25 het volgende:
Lees net dat een ander soort Vikings valhalla serie dit jaar op Netflix komt
Ja, er is een nieuwe King Joffreyquote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:03 schreef Karina het volgende:
Tot nu toe alleen de eerste pas gekeken: ik vind het nog niet super interessant, geen leuke personages of personages waar je je lekker aan kunt ergeren of zo. Misschien wordt het nog beter.
Oh dear...quote:
Hij haalt het uiteraard niet bij de échte King Jquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |