abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197235127
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:42 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

Ik geef alleen aan dat een wappie geen lockdown fan is, wat erg... wie heeft er hier nu een kort lontje?
Je gedraagt je ook als een vrouw. Als je dit al een kort lontje noemt..
pi_197235131
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 20:34 schreef CR7 het volgende:

[..]

Ja jammer dan. Ik zal me nooit aan de maatregelen houden achter de deuren. En met mij velen ook niet. Kerstdagen met 20 man gevierd en oud en nieuw idem dito. Eigen schuld. Stadions niet open? Dan gaan we met 20+ man ergens binnen voetbal kijken. Kroeg niet open dan vieren we binnen wel ons eigen feestje.
ah schattig je bent zelf een Willem Engel. Ik weet genoeg.
pi_197235142
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:41 schreef tuinkabouter5000 het volgende:

[..]

Ben je serieus echt verontwaardigd nu?

Kijk, ik keur ook niet alles toe wat mensen doen, maar die verontwaardiging komt echt een maand te laat in mijn ogen. Dit zagen de meesten toen al aankomen. En ook naar mijn mening is het een totaal logisch gevolg.
Verontwaardigd, niet naar jou, maar cr7 die gewoon met 20 man kerst viert omdat Covid19 maar een griepje is en de overheid maar niet van die beperkende maatregelen moet nemen..
pi_197235158
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 20:34 schreef CR7 het volgende:

[..]

Ja jammer dan. Ik zal me nooit aan de maatregelen houden achter de deuren. En met mij velen ook niet. Kerstdagen met 20 man gevierd en oud en nieuw idem dito. Eigen schuld. Stadions niet open? Dan gaan we met 20+ man ergens binnen voetbal kijken. Kroeg niet open dan vieren we binnen wel ons eigen feestje.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 20:51 schreef CR7 het volgende:

[..]

Inderdaad, omdat de overheid achterlijk is. Gooi bepaalde gelegenheden open en spreid je mensen. Mensen onder de 40/50 die luisteren niet (meer). Maar ja ondertussen gaan we maar gewoon verbaasd doen waarom de besmettingen nog steeds stijgen terwijl alleen de supermarkten open zijn. :')
En dan de overheid achterlijk noemen.

Bepaalde mensen laten zich bij crisis van hun beste kant zien en bepaalde mensen van hun slechtste kant.
pi_197235162
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:45 schreef Wantie het volgende:

[..]

Verontwaardigd, niet naar jou, maar cr7 die gewoon met 20 man kerst viert omdat Covid19 maar een griepje is en de overheid maar niet van die beperkende maatregelen moet nemen..
Ahh sorry, dan interpreteerde ik dat verkeerd.
pi_197235164
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:46 schreef CR7 het volgende:

[..]

Ja ga meer weer lekker koken Angela
Groeten aan Coby.
pi_197235176
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:46 schreef rutger05 het volgende:

[..]

[..]

En dan de overheid achterlijk noemen.

Bepaalde mensen laten zich bij crisis van hun beste kant zien en bepaalde mensen van hun slechtste kant.
ik gok gewoon stoer praat vanachter een PC ;)
pi_197235210
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:12 schreef Djeez het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)gn=seeding-telegraaf

Er gaan nóg meer winkels op slot, dus ook Kruidvat en de slijter. Nou, de volgende job voor Rutte is al bekend. Die wordt de nieuwe topman van Ahold Delhaize
Het kabinet kijkt hier met interesse en een half stijfje naar Duitsland. :')
pi_197235230
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:45 schreef Wantie het volgende:

[..]

Het was niet verboden. Dus waarom zou ik het niet doen?
pi_197235241
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:43 schreef tuinkabouter5000 het volgende:

[..]

Ik vind dat iedereen die een ander berispt op het feit corona een “griep” te noemen, zelf net zo onrealistisch is als hij de ander verwijt te zijn.
Nee, want die ander probeert daarmee te rechtvaardigen dat hij zich niet aan de maatregelen hoeft te houden, terwijl het fenijn van dit virus hem zit in de exponentiële groei die daar het gevolg van kan zijn.
Het lastige van Covid19 is dat het in tegenstelling tot bijvoorbeeld Ebola, niet iedere besmet persoon flink ziek maakt. Daardoor denken veel mensen dat het allemaal wel meevalt, terwijl juist die milde reactie bij de meeste besmette personen er juist voor zorgt dat het virus zich gemakkelijker kan verspreiden en door de grote aantallen voldoende mensen wel ziek weet te maken dat het zorgstelsel onderuit gaat.
pi_197235284
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:49 schreef CR7 het volgende:

[..]

Het was niet verboden. Dus waarom zou ik het niet doen?
Ja, precies.
Daarom is een strengere lockdown met meer verboden noodzakelijk.
Omdat jij het anders niet wilt begrijpen.
pi_197235304
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:48 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Jijzelf vooral ^O^
pi_197235334
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:52 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ja, precies.
Heel fijn maar achter de deur mogen ze niet handhaven. Daar gaan strengere maatregelen niets aan veranderen.
pi_197235406
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:53 schreef CR7 het volgende:

[..]

Heel fijn maar achter de deur mogen ze niet handhaven. Daar gaan strengere maatregelen niets aan veranderen.
Stoer man! Vertel het je FB vrienden gelijk even.
pi_197235411
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:50 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, want die ander probeert daarmee te rechtvaardigen dat hij zich niet aan de maatregelen hoeft te houden, terwijl het fenijn van dit virus hem zit in de exponentiële groei die daar het gevolg van kan zijn.
Het lastige van Covid19 is dat het in tegenstelling tot bijvoorbeeld Ebola, niet iedere besmet persoon flink ziek maakt. Daardoor denken veel mensen dat het allemaal wel meevalt, terwijl juist die milde reactie bij de meeste besmette personen er juist voor zorgt dat het virus zich gemakkelijker kan verspreiden en door de grote aantallen voldoende mensen wel ziek weet te maken dat het zorgstelsel onderuit gaat.

Hier ben ik het helemaal mee eens.

Met je eerste zin alleen wanneer deze stelling klopt, en dat is niet te zeggen. Sterker nog; als ik naar mijn omgeving kijk is hij ook niet waar. Natuurlijk zullen er een aantal met 3 of 4 man binnen gezeten hebben, ikzelf met oud en nieuw nog, maar hebben ze de rest van het jaar net als iedereen sober en geïsoleerd geleefd.

Als die mensen ook op de brandstapel van ‘viruswappies’ en ‘complotgekkies’ worden gegooid onder het momt van: ‘zij bagataliseren corona om ook hun gang te kunnen gaan!’, zijn we het einde zoek met zijn allen.

En als ik de reeksen zo volg lijkt het alsof we daar al zijn aangekomen, jammer genoeg. En daar hebben de mensen aan de andere kant van het viruswaanzin-spectrum net zo’n groot aandeel in gehad.
pi_197235441
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:48 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Ach, zo ver loopt Duitsland nou ook weer niet voor mbt het vaccineren.
pi_197235518
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:56 schreef tuinkabouter5000 het volgende:

[..]

Met je eerste zin alleen wanneer deze stelling klopt, en dat is niet te zeggen. Sterker nog; als ik naar mijn omgeving kijk is hij ook niet waar. Natuurlijk zullen er een aantal met 3 of 4 man binnen gezeten hebben, ikzelf met oud en nieuw nog, maar hebben ze de rest van het jaar net als iedereen sober en geïsoleerd geleefd.

Als die mensen ook op de brandstapel van ‘viruswappies’ en ‘complotgekkies’ worden gegooid onder het momt van: ‘zij bagataliseren corona om ook hun gang te kunnen gaan!’, zijn we het einde zoek met zijn allen.

En als ik de reeksen zo volg lijkt het alsof we daar al zijn aangekomen, jammer genoeg. En daar hebben de mensen aan de andere kant van het viruswaanzin-spectrum net zo’n groot aandeel aan gehad.
de nuance is ook wel zoek. Je bent of een wappie of een brave burger.
pi_197235541
quote:

[..]

Ja, precies.
Als je een kind nog harder gaat slaan als je de vorige keer deed, zal hij ook niet beter gaan luisteren ineens.

Je verliest alleen maar meer en meer je macht. En je zult steeds vaker en sneller aan het kortste eind trekken. Want diegene die geslagen wordt, krijgt daar meer en meer genoeg van. Tot er een dag aanbreekt en hij zegt: bekijk het maar. Ik doe niet meer mee.

En ja, ik zeg dit als ervaringsdeskundige.
  dinsdag 5 januari 2021 @ 22:02:08 #199
65846 Bocaj
47th President.
pi_197235555
Was net die vaccinatie uitzending op NED1...
Kwam de vraag voorbij of we weer naar het oude normaal gaan...
Ja, zegt zo'n deskundige... dat is ook een politieke vraag...
Welja zeg.... straks zitten voor jaren aan deze BS (peeeeeeeeep) vast....
Maar als iedereen zo'n beetje is ingeënt dan is het publiek er ook wel klaar mee lijkt mij!
pi_197235612
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 22:00 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

de nuance is ook wel zoek. Je bent of een wappie of een brave burger.
Inderdaad. Waar iedereen het over de dodencijfers of de economie heeft, denk ik dat dit minstens zo’n groot verlies is.
pi_197235634
quote:

[..]

Ja, precies.
Ik heb me sinds maart behoorlijk braaf aan de regels en adviezen gehouden, maar op een gegeven moment is het gewoon klaar. Zeker wanneer zelfs een dalend aantal besmettingen blijkbaar reden is om de maatregelen te verlengen en nóg strenger te maken. Ik laat me niet verbieden mijn ouders te bezoeken en al helemaal niet door een overheid die, om allerlei irrelevante redenen en als enige in de EU, wekenlang weigert te beginnen met vaccineren.

Gelukkig is de politie, net als de zorg, ook kapotbezuinigd door de opeenvolgende VVD kabinetten van de laatste 10 jaar, dus voor handhaving van de maatregelen hoef je niet bang te zijn.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_197235705
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 22:02 schreef Bocaj het volgende:
Was net die vaccinatie uitzending op NED1...
Kwam de vraag voorbij of we weer naar het oude normaal gaan...
Ja, zegt zo'n deskundige... dat is ook een politieke vraag...
Welja zeg.... straks zitten voor jaren aan deze BS (peeeeeeeeep) vast....
Maar als iedereen zo'n beetje is ingeënt dan is het publiek er ook wel klaar mee lijkt mij!
Ik zie het nog wel zo ver komen dat lockdowns het nieuwe normaal gaan vormen tijdens de jaarlijkse wintergriep, dan kunnen er nl. nóg meer (IC) bedden wegbezuinigd worden!
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_197235736
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 22:05 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ik heb me sinds maart behoorlijk braaf aan de regels en adviezen gehouden, maar op een gegeven moment is het gewoon klaar. Zeker wanneer zelfs een dalend aantal besmettingen blijkbaar reden is om de maatregelen te verlengen en nóg strenger te maken.
wanneer dan?
quote:
Ik laat me niet verbieden mijn ouders te bezoeken
dat kan ook, liefst op atstand.
quote:
en al helemaal niet door een overheid die, om allerlei irrelevante redenen en als enige in de EU, wekenlang weigert te beginnen met vaccineren.
dat was een rare move ja, maar wekenlang is erg overdreven. En dat helpt je op korte termijn niet van een verlenging af hoor.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2021 22:10:08 ]
pi_197235768
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:53 schreef CR7 het volgende:

[..]

Kwestie van wetswijziging.
Daar hebben ze nu van afgezien, en dat was achteraf niet slim kennelijk. Want dat heb jij wel nodig om je aan de maatregelen te houden.
pi_197235845
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 22:09 schreef Wantie het volgende:

[..]

Daar hebben ze nu van afgezien, en dat was achteraf niet slim kennelijk. Want dat heb jij wel nodig om je aan de maatregelen te houden.
De politie die je huis binnenvalt omdat je mensen op visite hebt, is ook niet de oplossing.

Het begin van het eind zelfs, als je het mij vraagt.
pi_197235862
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 22:09 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nou prima komen ze toch binnen 2 weken met een spoedwet op de proppen. :')
pi_197235903
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:56 schreef tuinkabouter5000 het volgende:

[..]

En als ik de reeksen zo volg lijkt het alsof we daar al zijn aangekomen, jammer genoeg. En daar hebben de mensen aan de andere kant van het viruswaanzin-spectrum net zo’n groot aandeel in gehad.
Nou, lees CR7 zijn redenaties maar eens.
Verder ken ik ook wel andere voorbeelden. Bijvoorbeeld uit de horeca, dat er 18 afhaal menu's worden besteld.
Dat is vast geen gezin met 13 kinderen en 3 gasten...
En dat is best wrang als je zelf thuis zit omdat je bedrijf dicht is vanwege de lockdown, dat de cijfers maar niet omlaag gaan, waardoor de maatregelen worden verlengd, en je her en der merkt dat mensen er maling aan hebben en gewoon zich privé zo gedragen alsof er geen virus is...
  Redactie Frontpage dinsdag 5 januari 2021 @ 22:18:59 #208
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_197236008
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 22:07 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ik zie het nog wel zo ver komen dat lockdowns het nieuwe normaal gaan vormen tijdens de jaarlijkse wintergriep, dan kunnen er nl. nóg meer (IC) bedden wegbezuinigd worden!
Dat is natuurlijk je reinste kolder, IC bedden weg bezuinigen leveet veel minder op dan de kosten van een lockdown.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_197236013
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 22:01 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Als je een kind nog harder gaat slaan als je de vorige keer deed, zal hij ook niet beter gaan luisteren ineens.
Ik neem aan dat we met volwassenen te maken hebben en niet met kinderen...

quote:
Je verliest alleen maar meer en meer je macht. En je zult steeds vaker en sneller aan het kortste eind trekken. Want diegene die geslagen wordt, krijgt daar meer en meer genoeg van. Tot er een dag aanbreekt en hij zegt: bekijk het maar. Ik doe niet meer mee.

En ja, ik zeg dit als ervaringsdeskundige.
Nee, zo werkt het niet.
Als er meer te hard wordt gereden gaat gewoon de handhaving omhoog en uiteindelijk de boetes. Dan besluit men niet opeens de maximum snelheid eraf, want straks nemen ze ons niet serieus of zo.

De coronamaatregelen zijn er niet voor de fun of zo.
Die zijn er om het virus terug te dringen. Daar maling aan hebben is niet goed te praten.
pi_197236018
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 22:14 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nou, lees CR7 zijn redenaties maar eens.
Verder ken ik ook wel andere voorbeelden. Bijvoorbeeld uit de horeca, dat er 18 afhaal menu's worden besteld.
Dat is vast geen gezin met 13 kinderen en 3 gasten...
En dat is best wrang als je zelf thuis zit omdat je bedrijf dicht is vanwege de lockdown, dat de cijfers maar niet omlaag gaan, waardoor de maatregelen worden verlengd, en je her en der merkt dat mensen er maling aan hebben en gewoon zich privé zo gedragen alsof er geen virus is...
Ja ik zag een persoon met een winkelwagen vol wijn op oudejaarsdag. Vast niet voor 2 personen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')