SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
US als reisleiderquote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:03 schreef Budapestenaar het volgende: [..] CL wil ook naar dat gebied, ik ook wel. Dan hebbben we al een bescheiden FOK!-reisgezelschap.
Yesquote:
Of je gaat gewoon samen met haarquote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
CL wil ook naar dat gebied, ik ook wel. Dan hebbben we al een bescheiden FOK!-reisgezelschap.
Geweldige verhalenverteller is dat hè?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
YesLindybeige
![]()
Was een goeie tip van je.
Sta net op het punt een rondje te gaan lopenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen we het weer eens hebben over jouw datevorderingen met Ballie?
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geweldige verhalenverteller is dat hè?
Alhoewel ik wel merk dat hij last heeft van de quarantaine qua content.
Ja dan kunnen we over drie seconden weer verder over de graanvelden van Montanaquote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen we het weer eens hebben over jouw datevorderingen met Ballie?
Ik weet niet of jij dat ook zegt maar ik vind het altijd bijzonder dat mensen altijd alles over Amerika en Amerikanen afbranden maar als het dan gaat over vakantie daar is het allemaal cool en hip.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil verdorie naar Stephen King-country.
Ik heb nog een tijdje Amerikanistiek gedaan, ik vind het allemaal hartstikke leuk.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij dat ook zegt maar ik vind het altijd bijzonder dat mensen altijd alles over Amerika en Amerikanen afbranden maar als het dan gaat over vakantie daar is het allemaal cool en hip.
Toch sluit het een het ander niet per se uit. Ik ben het bijvoorbeeld ook totaal niet eens met de politiek van Orbán en zijn kornuiten. En toch is Hongarije een land waar ik graag ben.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij dat ook zegt maar ik vind het altijd bijzonder dat mensen altijd alles over Amerika en Amerikanen afbranden maar als het dan gaat over vakantie daar is het allemaal cool en hip.
Engeland is soms ook een beetje een derdewereldland maar dat heeft ook zo z'n charme.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch sluit het een het ander niet per se uit. Ik ben het bijvoorbeeld ook totaal niet eens met de politiek van Orbán en zijn kornuiten. En toch is Hongarije een land waar ik graag ben.
Ja dat onhandige "overbeschaafde" Britsequote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:13 schreef Budapestenaar het volgende:
J
[..]Niet alle onderwerpen zijn naar mijn smaak. Maar zijn video over vervoer in de Middeleeuwen vond ik bijvoorbeeld echt briljant
![]()
Hij doet me sterk denken aan Basil Fawlty trouwens
Ga ik gelijk even luisteren.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat onhandige "overbeschaafde" Britse![]()
Deze persoonlijke heeft ook wel wat
In Nederland zijn er ook best wel veel verschillen. Als ik in Friesland ben dan is de mentaliteit toch een heel stuk anders dan in de randstad. Sommige gebieden zijn ook nog onontdekt heb ik het idee.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:02 schreef Karzai het volgende:
Elk land heeft zijn leuke en nare kanten, Nederland is teveel aangeharkt
Zekers, maar hier is elke centimeter natuur in kaart gebracht heb ik het overquote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Nederland zijn er ook best wel veel verschillen. Als ik in Friesland ben dan is de mentaliteit toch een heel stuk anders dan in de randstad. Sommige gebieden zijn ook nog onontdekt heb ik het idee.
Hele dagen in de kantine hangenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:14 schreef Karzai het volgende:
Misschien hebben ze me helemaal niet meer nodig
Ik ben maandag niet nodig want noodopvang.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:14 schreef Karzai het volgende:
Spookmedewerkerquote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:14 schreef Karzai het volgende:
Heb je dat notitieboek nog gekocht?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:32 schreef FranticDJ het volgende:
Derde gerrie van vandaag, 4e van het jaar
Heb een polaroid camera en een antwoordnummer voor jouw huisadres ingesteld.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je dat notitieboek nog gekocht?
Fijn, kan niet wachtenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb een polaroid camera en een antwoordnummer voor jouw huisadres ingesteld.
Oh ik niet eens.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zijn wel eens van die dagen, verschrikkelijk vind ik dat, hou ik een uurtje vol
Wat heb je nog voor keuzes te maken?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:20 schreef FranticDJ het volgende:
Ondertussen maar weer verder puzzelen wat ik met m'n tv meubel ga doen
ofja. met name welke deurtjes het worden.
Geen, het zijn FWP vooralquote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je nog voor keuzes te maken?
Positief getest: 8630quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal waar blijven de cijfers van vandaag?
Zou niet voor de eiken deurtjes gaan. Vind die rode kleur wel mooi.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geen, het zijn FWP vooral
K&W / Interieur foto en inspiratie topic #5
Ja pcies.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou niet voor de eiken deurtjes gaan. Vind die rode kleur wel mooi.
nou ja kwam mijn oud collega viruswappie tegen en en voordat ik het wist stonden we bij een demo van de viruswappies op et malieveldquote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal waar blijven de cijfers van vandaag?
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja kwam mijn oud collega viruswappie tegen en en voordat ik het wist stonden we bij een demo van de viruswappies op et malieveld
[..]
nou ja kwam mijn oud collega viruswappie tegen en en voordat ik het wist stonden we bij een demo van de viruswappies op et malieveld
[..]
ja je ziet het ookquote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:46 schreef Karzai het volgende:
ik hoorde dat het gras van het malieveld behoorlijk te lijden heeft van al die demonstraties
al die kermissen en festivals maken er ook gewoon een modderpoel vanquote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:46 schreef Karzai het volgende:
ik hoorde dat het gras van het malieveld behoorlijk te lijden heeft van al die demonstraties
ja het is schijnbaar flink beschadigt door de boeren toenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:48 schreef mschol het volgende:
[..]
al die kermissen en festivals maken er ook gewoon een modderpoel van
maar dat was toch alweer gefixt?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het is schijnbaar flink beschadigt door de boeren toen
Op dat moment is het gewoon gerechtvaardigd om hem met een vuist op zn gezicht te slaan.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:51 schreef bitterbal het volgende:
maar goed hij zei dat er toch wel een chip zit in het vaccin
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op dat moment is het gewoon gerechtvaardigd om hem met een vuist op zn gezicht te slaan.
Of een bootje met mensen erin, fantastic voyage, leuke film is datquote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:51 schreef bitterbal het volgende:
maar goed hij zei dat er toch wel een chip zit in het vaccin
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Of een bootje met mensen erin, fantastic voyage, leuke film is dat
[ afbeelding ]
Was hij deze man?quote:
neequote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was hij deze man?![]()
Ik ga me eigen niet laten vaccineren https://www.dumpert.nl/item/8036235_e7de76a8
Vriend van mij ook, maar die waren al 1,5 jaar bezig met "proberen" om kinderen te krijgen. Maar zie het om me heen ook wel gebeuren nu inderdaad.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zie de laatste weken een golf aan pasgeboren baby’s op facebook. Sommige mensen hebben zich niet verveeld tijdens de eerste lockdowns
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja het lullige s dat het dus echt een aardige gast is.
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Is gewoon een act joh.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:58 schreef Lospedrosa het volgende:
“Jeffrey drink je redbull anders ga je zonder cola naar bed.”
Oh daar had mijn vriendin het ook over, ze was er zelfs een beetje ontdaan over.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:25 schreef bitterbal het volgende:
kijk programma over 6 vrouwen die die brand in het hemeltje in volendam 20 jaar terug hebben overleefd..
ja deze dames ook. Echt flink verbrand. En ze waren zo rond de 14 jaar oud en maak je dit mee en dan weer zo opverenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh daar had mijn vriendin het ook over, ze was er zelfs een beetje ontdaan over.
Ik heb jaren terug eens in Amsterdam (met Koninginnedag) een paar uur staan praten met Volendammers die er toen waren, die griet was echt voor de helft verbrand, heftig verhaal wel
Hoe dat toen is gebeurd.
Sterretjesquote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh daar had mijn vriendin het ook over, ze was er zelfs een beetje ontdaan over.
Ik heb jaren terug eens in Amsterdam (met Koninginnedag) een paar uur staan praten met Volendammers die er toen waren, die griet was echt voor de helft verbrand, heftig verhaal wel
Hoe dat toen is gebeurd.
Ik las een tijd geleden dat het cafe nog precies eruit ziet zoals die ene nacht.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:25 schreef bitterbal het volgende:
kijk programma over 6 vrouwen die die brand in het hemeltje in volendam 20 jaar terug hebben overleefd..
ja klopt. zie je ook in die serie.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik las een tijd geleden dat het cafe nog precies eruit ziet zoals die ene nacht.
Glazen op de bar die gewoon wegsmolten ook inderdaad. Geen idee hoe lang het precies geduurd heeft, maar de littekens zijn nog steeds zichtbaar in Volendam (zowel letterlijk als figuurlijk).quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:32 schreef bitterbal het volgende:
Een van de vrouwen vertelde dat het zo heet was binnen dat haar schoen was vastgesmolten aan de vloerKan je je niet voorstellen toch
ja echt verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Glazen op de bar die gewoon wegsmolten ook inderdaad. Geen idee hoe lang het precies geduurd heeft, maar de littekens zijn nog steeds zichtbaar in Volendam (zowel letterlijk als figuurlijk).
Moet het artikel eens opzoeken. Ging ook over de onzekerheid die mensen hadden in de eerste uren/dagen nadat het gebeurd was. Jongeren die horen dat vrienden overleden waren of ernstig gewoon in het ziekenhuis lagen. Brr.
US komt zo met een verhaal dat dit overtreft.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:32 schreef bitterbal het volgende:
Een van de vrouwen vertelde dat het zo heet was binnen dat haar schoen was vastgesmolten aan de vloerKan je je niet voorstellen toch
heerlijkquote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Nog 1 dag jongens en dan weer een normaal ritme en zo langzaamaan naar het voorjaar!
Die begrijp ik nietquote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Vriendin gaat even naar de wasstraat. Staat nu vast, hele wasstraat kapot en de auto ook.
Handrem moest er daar op.🙈
Ik weet niet wat hier staat. Je weet dat je hier meer dan 140 tekens mag gebruiken, toch?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Vriendin gaat even naar de wasstraat. Staat nu vast, hele wasstraat kapot en de auto ook.
Mijn vriendin zit in paniek te appen maar ik kan niets doen.quote:
Hier ook wel eens meegemaakt. Mooie Audi die even zijn voorbumper verloor, die moet een slechte dag gehad hebben daar.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:58 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn vriendin zit in paniek te appen maar ik kan niets doen.
Ze staat in de wasstraat en heeft de handrem niet aangetrokken.
Nu heeft een borstel die auto aangedrukt en staat ze er nu vast in. Tussen een borstel en een plastic scherm.
Hoop dat je een aansprakelijkheidsverzekering hebt?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nu heeft een borstel die auto aangedrukt en staat ze er nu vast in. Tussen een borstel en een plastic scherm.
awww de arme meidquote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet ik niet...ze krijgen haar niet los.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Zit te denken om er even langs te rijden.
(Voor foto’s hé)
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
nou kan wel weer wat in inquote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hoe is het met bal? uitgebuikt?
Krik krak, de oude Duitsers draaien zich om in het graf.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou wij moeten nog beginnen en Israël heeft 12% van de bevolking al gevaccineerd!
Die zijn over een week of 3-4 gewoon al klaar.![]()
https://www.bbc.co.uk/news/world-55514243
wat krijgen de israeli's dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou wij moeten nog beginnen en Israël heeft 12% van de bevolking al gevaccineerd!
Die zijn over een week of 3-4 gewoon al klaar.![]()
https://www.bbc.co.uk/news/world-55514243
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:56 schreef Karzai het volgende:
Hugo met je mooie schoenen gaan nou eens wat doen man
we lopen achter man
Rutte loop niet zo kutte, bezuinigd op de zorg hier zie je het resultaat van dahan
De beste vaccins van Biotex (huehue) en Pfizer.quote:
gohquote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De beste vaccins van Biotex (huehue) en Pfizer.
En ze hebben er ook de meeste van de wereld per persoon.
[ afbeelding ]
Oh nog meer.![]()
[ afbeelding ]
Ohja de Palestijnse gebieden krijgen niks.
Nee hè?quote:
Heb ook nog niet echt het idee dat maandag het werk weer van start gaat.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:37 schreef CherryLips het volgende:
Sowieso geen zaterdaggevoel hier omdat de winkels bijna allemaal dicht zijn. Was bijna de markt vergeten.
Ik heb alleen gister niks gedaan dus ik merk niet echt verschil.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ook nog niet echt het idee dat maandag het werk weer van start gaat.
geen last van..quote:
Ja ze is naar binnen gegaan beetje thee drinken en de wasstraat jongens hadden na 45 min de auto eruit, zonder schade nog wel pfoeh.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is je vriendin al ontsnapt uit de wasstraat?
in de binnentuin hangen het hele jaar lampjes, wel feestelijkquote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nog de enige die de kerstverlichting buiten nog heeft hangen. Wat ongezellig zo.
Voor mijn doen heb ik echt weinig gewerkt deze vakantie.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb alleen gister niks gedaan dus ik merk niet echt verschil.
Kakkerlak in je eten?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De laatste keren had ik er spijt van.
Ik wilde hier ook twee dagen van eten maar heb zo'n trek dat ik er morgen te weinig aan heb.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eet me helemaal rond. En dat 2 dagen op rij.
Vorige week nog gedaanquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel weer eens zin om smash burgers te maken.
Je douwt het zelf je strot in hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Of ik moet leren wanneer ik moet stoppen want ik heb ook nog loempia's en ik zie dat ik kroepoek heb gekregen. Voor ik mezelf dood eet.
Vandaag nog teruggekeken. Gaat morgen ook weer op..quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:45 schreef FranticDJ het volgende:
Nope
morgen weer heel holland bakt @:budapestenaar
Daar ga ik af en toe de mist in. Als ik Chinees haal gaat het relatief vaak mis.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Of ik moet leren wanneer ik moet stoppen want ik heb ook nog loempia's en ik zie dat ik kroepoek heb gekregen. Voor ik mezelf dood eet.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:45 schreef FranticDJ het volgende:
Nope
morgen weer heel holland bakt @:budapestenaar
Vanaf woensdag een docu over de dood op Netflix.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:53 schreef FranticDJ het volgende:
Vanaf dinsdag een docuserie over de EOD op RTL 5.
Dat wil ik wel zien
Ik ben gestopt maar kijk al wel uit naar morgenavond.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar ga ik af en toe de mist in. Als ik Chinees haal gaat het relatief vaak mis.
Wat vind je van de kandidaten?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vandaag nog teruggekeken. Gaat morgen ook weer op..![]()
Wat had je gehaald?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben gestopt maar kijk al wel uit naar morgenavond.
Op zich wel leuk. Alleen geen echte Alinaquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat vind je van de kandidaten?
Zelfde als altijdquote:
En daar kun je maar 2 dagen van eten?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfde als altijdnasi, saté, babi pangang. En wat mini-loempia's. En ik had er een beetje kroepoek bij gekregen.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En daar kun je maar 2 dagen van eten?
een heel bakje nasi?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee satestokjes dus een per dag. Half bakje babi pangang. Heel bakje nasi.
vers van eergisterenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Kreeg een gratis zak oliebollen aangeboden bij AH![]()
Beleefd bedankt
Dan valt het nog meequote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee satestokjes dus een per dag. Half bakje babi pangang. Heel bakje nasi.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op zich wel leuk. Alleen geen echte Alina
linkje?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanaf woensdag een docu over de dood op Netflix.
wel blij dat di vrouw met dat accent uit het oosten er als eerste uit isquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat vind je van de kandidaten?
Misschien trekt zij wel goed, huehuequote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wel blij dat di vrouw met dat accent uit het oosten er als eerste uit is
trek zulke figuren slecht(en dat accent ook)
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien trekt zij wel goed, huehue
Die kapster komt misschien nog iets in de buurt. Maar even afwachten hoever die komt.. De afvaller van deze week was wel een terechte, ondanks haar betere technische opdracht..quote:
Van die standaard bakjes. Weet ik veel hoe ze er bij anderen uitzienquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:17 schreef mschol het volgende:
[..]
een heel bakje nasi?
wat voor bakjes zijn dat?
Slapmakend wel ja, wel een paar echte Twentsen in bed gehad maar goed niet van harte of zo.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lage of hogequote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die standaard bakjes. Weet ik veel hoe ze er bij anderen uitzien
Dit is wel belangrijk ja. Als ik gewoon vlees + bami combi neem is het een hoge bak vlees en lage bak bami, bij een 'voordeelmenu' zit het vlees in lage bakken en de bami in een hoge. Bij de vleescombi's zit het vlees in een lage bak met 2 vakjes en de bami in een hoge bak.quote:
Is die grote een hele liter jaquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja halve liter of hele liter heb je meestal(laag of hoog
)
Hier kan ik wel over meepratenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.netflix.com/title/80998853?s=i&trkid=13747225
ah paranormaal. ik haak afquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.netflix.com/title/80998853?s=i&trkid=13747225
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Denk dat die bij mij dan andere bakjes heeftquote:
kom maar doorquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je ranzigheid wil weet ik wel wat boeken voor je.
Ik hoor het als als mensen van een dorpje verderop komen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
De eigenschappen van mensen verbinden aan een paar km windrichting op zo’n klein landje.
Die zou je het liefste ter plekke willen vierendelen hequote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoor het als als mensen van een dorpje verderop komen.
hij hoort ook hoe rijk ze zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zou je het liefste ter plekke willen vierendelen he
Dat boersequote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoor het als als mensen van een dorpje verderop komen.
Jij leest veel Engelstalig hé? Ik lees weleens Engelse boeken maar dat is voor mij iets vermoeiender.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:39 schreef CherryLips het volgende:
https://www.goodreads.com/book/show/35510008
Deze is ook fijn.
Adam Kay heeft ook een YouTube kanaal hequote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:39 schreef CherryLips het volgende:
https://www.goodreads.com/book/show/35510008
Deze is ook fijn.
Het voordeel van een ereader is dat er een thesaurus is ingebouwdquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij leest veel Engelstalig hé? Ik lees weleens Engelse boeken maar dat is voor mij iets vermoeiender.
O echt? Leuk leuk.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Adam Kay heeft ook een YouTube kanaal he
Plays the sad trombone.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor.
Maar heb wel meiden van bijna alle provincies gehad vroeger maar je hebt overal leuke en lelijke mensen. Daarvoor maakt een dorp of stadsgrens niet uit..
Ik kan me ook niet herinneren dat hij het erover heeft in z'n boekquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:46 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.dailymotion.com/video/x2ogn03
En hier het filmpje waardoor ze na 15 jaar nog steeds in mijn kop hangen
Maar Adam wordt hier niet zo graag aan herinnert nu ie een echte schrijver is
Nee hij heeft z'n YouTube kanaal verwijderdquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet herinneren dat hij het erover heeft in z'n boek
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
en mevrouw kim de briequote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)et-jij-dat~a6f596b4/
Een echte Belg
Belgiquequote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)et-jij-dat~a6f596b4/
Een echte Belg
Nee ik heb sowieso geen oliebollen gehad. 😭quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zeg @:Amarantha
zijn er nog oliebollen
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik heb sowieso geen oliebollen gehad. 😭
hoe kan dat nuquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
spreek die vriend uit libie. Hij vertelde dat op oud en nieuw iedereen in de lucht schiet. Dus vraag of er iemand hier door is omgekomen. Zegt die ja dit gebeurd elke week
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ohja, jij komt uit het dorp hiernaastquote:
Dat is wel chill, volgens mij hebben wij ook zoiets of iets meer nu want zijn er een paar bijgekomen sinds corona.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb straks de keuze uit 30 tenten op thuisbezorgd
mja hier zit niksquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel chill, volgens mij hebben wij ook zoiets of iets meer nu want zijn er een paar bijgekomen sinds corona.
Enige wat ik wel jammer vind is dat helft shoarma en pizza is.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja hier zit niks
maar genoeg whatsapp adresjes om wat te bestellen haha
Hier ook, alleen slaan ze nergens op. Zijn restaurants uit Dordrecht en omstreken, dus zo'n 25-30 km, tegen de tijd dat het hier is zal het vast nog lekker warm en vers zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel chill, volgens mij hebben wij ook zoiets of iets meer nu want zijn er een paar bijgekomen sinds corona.
Die heb je hier ook. Schijnt dat je er ook eten kunt bestellenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:35 schreef FranticDJ het volgende:
maar genoeg whatsapp adresjes om wat te bestellen haha
cake zekerquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb je hier ook. Schijnt dat je er ook eten kunt bestellen
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, jij komt uit het dorp hiernaast
Nee is officieel een pizzeria/shoarmaboer, maar die heeft nog wat extra 'consumptie-artikelen' in het assortimentquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
cake zeker
maar ik zie net dat ik straks 2 chinezen, een griek, een spare rib express en nog een heel scala aan vanalles heb voordat je bij de shoarmaboeren uit komt. Ideaal.
ik heb 't over eckte restaurants met legale nevendienstenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee is officieel een pizzeria/shoarmaboer, maar die heeft nog wat extra 'consumptie-artikelen' in het assortiment
Officieel kom ik uit jouw huidige dorp, of mijn ouders dan. Dus ik heb niet echt een lokaal accent, moet alleen soms oppassen dat ik geen Dordtse IJ hebquote:
Die hebben we hier ook wel, maar die staan ook niet op thuisbezorgd neequote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb 't over eckte restaurants met legale nevendiensten
Voel je je een beetje een krakerquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:46 schreef FranticDJ het volgende:
Heb echt het idee dat 't zondag is joh
En hoop dat ze snel die vloer er in kunnen fietsen.
Toch een beetje 'raar' om hier te zitten terwijl het verkocht en overgeschreven is.
Is alles al netjes ingepakt en klaar om te verhuizen?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja
naja ben gewoon klaar om 'verder te gaan' zeg maar.
Werkplaats gaat sowieso komende week over.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is alles al netjes ingepakt en klaar om te verhuizen?
en oliebollenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Enige wat ik wel jammer vind is dat helft shoarma en pizza is.
Waaraan? Huehuequote:
Sorryquote:
Ik ben daartoe niet gemachtigd om uitspraken over te doen.quote:
Hoevaak ga je deze ellende hier nog posten?quote:
Ik heb niet eens geklikt, de thumbnail zag er al onsmakelijk genoeg uitquote:
Heel vaak; het is mijn heldquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoevaak ga je deze ellende hier nog posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |