SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
US als reisleiderquote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:03 schreef Budapestenaar het volgende: [..] CL wil ook naar dat gebied, ik ook wel. Dan hebbben we al een bescheiden FOK!-reisgezelschap.
Yesquote:
Of je gaat gewoon samen met haarquote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
CL wil ook naar dat gebied, ik ook wel. Dan hebbben we al een bescheiden FOK!-reisgezelschap.
Geweldige verhalenverteller is dat hè?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
YesLindybeige
![]()
Was een goeie tip van je.
Sta net op het punt een rondje te gaan lopenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen we het weer eens hebben over jouw datevorderingen met Ballie?
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geweldige verhalenverteller is dat hè?
Alhoewel ik wel merk dat hij last heeft van de quarantaine qua content.
Ja dan kunnen we over drie seconden weer verder over de graanvelden van Montanaquote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen we het weer eens hebben over jouw datevorderingen met Ballie?
Ik weet niet of jij dat ook zegt maar ik vind het altijd bijzonder dat mensen altijd alles over Amerika en Amerikanen afbranden maar als het dan gaat over vakantie daar is het allemaal cool en hip.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil verdorie naar Stephen King-country.
Ik heb nog een tijdje Amerikanistiek gedaan, ik vind het allemaal hartstikke leuk.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij dat ook zegt maar ik vind het altijd bijzonder dat mensen altijd alles over Amerika en Amerikanen afbranden maar als het dan gaat over vakantie daar is het allemaal cool en hip.
Toch sluit het een het ander niet per se uit. Ik ben het bijvoorbeeld ook totaal niet eens met de politiek van Orbán en zijn kornuiten. En toch is Hongarije een land waar ik graag ben.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij dat ook zegt maar ik vind het altijd bijzonder dat mensen altijd alles over Amerika en Amerikanen afbranden maar als het dan gaat over vakantie daar is het allemaal cool en hip.
Engeland is soms ook een beetje een derdewereldland maar dat heeft ook zo z'n charme.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch sluit het een het ander niet per se uit. Ik ben het bijvoorbeeld ook totaal niet eens met de politiek van Orbán en zijn kornuiten. En toch is Hongarije een land waar ik graag ben.
Ja dat onhandige "overbeschaafde" Britsequote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:13 schreef Budapestenaar het volgende:
J
[..]Niet alle onderwerpen zijn naar mijn smaak. Maar zijn video over vervoer in de Middeleeuwen vond ik bijvoorbeeld echt briljant
![]()
Hij doet me sterk denken aan Basil Fawlty trouwens
Ga ik gelijk even luisteren.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat onhandige "overbeschaafde" Britse![]()
Deze persoonlijke heeft ook wel wat
In Nederland zijn er ook best wel veel verschillen. Als ik in Friesland ben dan is de mentaliteit toch een heel stuk anders dan in de randstad. Sommige gebieden zijn ook nog onontdekt heb ik het idee.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:02 schreef Karzai het volgende:
Elk land heeft zijn leuke en nare kanten, Nederland is teveel aangeharkt
Zekers, maar hier is elke centimeter natuur in kaart gebracht heb ik het overquote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Nederland zijn er ook best wel veel verschillen. Als ik in Friesland ben dan is de mentaliteit toch een heel stuk anders dan in de randstad. Sommige gebieden zijn ook nog onontdekt heb ik het idee.
Hele dagen in de kantine hangenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:14 schreef Karzai het volgende:
Misschien hebben ze me helemaal niet meer nodig
Ik ben maandag niet nodig want noodopvang.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:14 schreef Karzai het volgende:
Spookmedewerkerquote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:14 schreef Karzai het volgende:
Heb je dat notitieboek nog gekocht?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:32 schreef FranticDJ het volgende:
Derde gerrie van vandaag, 4e van het jaar
Heb een polaroid camera en een antwoordnummer voor jouw huisadres ingesteld.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je dat notitieboek nog gekocht?
Fijn, kan niet wachtenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb een polaroid camera en een antwoordnummer voor jouw huisadres ingesteld.
Oh ik niet eens.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zijn wel eens van die dagen, verschrikkelijk vind ik dat, hou ik een uurtje vol
Wat heb je nog voor keuzes te maken?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:20 schreef FranticDJ het volgende:
Ondertussen maar weer verder puzzelen wat ik met m'n tv meubel ga doen
ofja. met name welke deurtjes het worden.
Geen, het zijn FWP vooralquote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je nog voor keuzes te maken?
Positief getest: 8630quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal waar blijven de cijfers van vandaag?
Zou niet voor de eiken deurtjes gaan. Vind die rode kleur wel mooi.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geen, het zijn FWP vooral
K&W / Interieur foto en inspiratie topic #5
Ja pcies.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou niet voor de eiken deurtjes gaan. Vind die rode kleur wel mooi.
nou ja kwam mijn oud collega viruswappie tegen en en voordat ik het wist stonden we bij een demo van de viruswappies op et malieveldquote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal waar blijven de cijfers van vandaag?
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja kwam mijn oud collega viruswappie tegen en en voordat ik het wist stonden we bij een demo van de viruswappies op et malieveld
[..]
nou ja kwam mijn oud collega viruswappie tegen en en voordat ik het wist stonden we bij een demo van de viruswappies op et malieveld
[..]
ja je ziet het ookquote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:46 schreef Karzai het volgende:
ik hoorde dat het gras van het malieveld behoorlijk te lijden heeft van al die demonstraties
al die kermissen en festivals maken er ook gewoon een modderpoel vanquote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:46 schreef Karzai het volgende:
ik hoorde dat het gras van het malieveld behoorlijk te lijden heeft van al die demonstraties
ja het is schijnbaar flink beschadigt door de boeren toenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:48 schreef mschol het volgende:
[..]
al die kermissen en festivals maken er ook gewoon een modderpoel van
maar dat was toch alweer gefixt?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het is schijnbaar flink beschadigt door de boeren toen
Op dat moment is het gewoon gerechtvaardigd om hem met een vuist op zn gezicht te slaan.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:51 schreef bitterbal het volgende:
maar goed hij zei dat er toch wel een chip zit in het vaccin
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op dat moment is het gewoon gerechtvaardigd om hem met een vuist op zn gezicht te slaan.
Of een bootje met mensen erin, fantastic voyage, leuke film is datquote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:51 schreef bitterbal het volgende:
maar goed hij zei dat er toch wel een chip zit in het vaccin
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Of een bootje met mensen erin, fantastic voyage, leuke film is dat
[ afbeelding ]
Was hij deze man?quote:
neequote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was hij deze man?![]()
Ik ga me eigen niet laten vaccineren https://www.dumpert.nl/item/8036235_e7de76a8
Vriend van mij ook, maar die waren al 1,5 jaar bezig met "proberen" om kinderen te krijgen. Maar zie het om me heen ook wel gebeuren nu inderdaad.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zie de laatste weken een golf aan pasgeboren baby’s op facebook. Sommige mensen hebben zich niet verveeld tijdens de eerste lockdowns
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja het lullige s dat het dus echt een aardige gast is.
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Is gewoon een act joh.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:58 schreef Lospedrosa het volgende:
“Jeffrey drink je redbull anders ga je zonder cola naar bed.”
Oh daar had mijn vriendin het ook over, ze was er zelfs een beetje ontdaan over.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:25 schreef bitterbal het volgende:
kijk programma over 6 vrouwen die die brand in het hemeltje in volendam 20 jaar terug hebben overleefd..
ja deze dames ook. Echt flink verbrand. En ze waren zo rond de 14 jaar oud en maak je dit mee en dan weer zo opverenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh daar had mijn vriendin het ook over, ze was er zelfs een beetje ontdaan over.
Ik heb jaren terug eens in Amsterdam (met Koninginnedag) een paar uur staan praten met Volendammers die er toen waren, die griet was echt voor de helft verbrand, heftig verhaal wel
Hoe dat toen is gebeurd.
Sterretjesquote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh daar had mijn vriendin het ook over, ze was er zelfs een beetje ontdaan over.
Ik heb jaren terug eens in Amsterdam (met Koninginnedag) een paar uur staan praten met Volendammers die er toen waren, die griet was echt voor de helft verbrand, heftig verhaal wel
Hoe dat toen is gebeurd.
Ik las een tijd geleden dat het cafe nog precies eruit ziet zoals die ene nacht.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:25 schreef bitterbal het volgende:
kijk programma over 6 vrouwen die die brand in het hemeltje in volendam 20 jaar terug hebben overleefd..
ja klopt. zie je ook in die serie.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik las een tijd geleden dat het cafe nog precies eruit ziet zoals die ene nacht.
Glazen op de bar die gewoon wegsmolten ook inderdaad. Geen idee hoe lang het precies geduurd heeft, maar de littekens zijn nog steeds zichtbaar in Volendam (zowel letterlijk als figuurlijk).quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:32 schreef bitterbal het volgende:
Een van de vrouwen vertelde dat het zo heet was binnen dat haar schoen was vastgesmolten aan de vloerKan je je niet voorstellen toch
ja echt verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Glazen op de bar die gewoon wegsmolten ook inderdaad. Geen idee hoe lang het precies geduurd heeft, maar de littekens zijn nog steeds zichtbaar in Volendam (zowel letterlijk als figuurlijk).
Moet het artikel eens opzoeken. Ging ook over de onzekerheid die mensen hadden in de eerste uren/dagen nadat het gebeurd was. Jongeren die horen dat vrienden overleden waren of ernstig gewoon in het ziekenhuis lagen. Brr.
US komt zo met een verhaal dat dit overtreft.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:32 schreef bitterbal het volgende:
Een van de vrouwen vertelde dat het zo heet was binnen dat haar schoen was vastgesmolten aan de vloerKan je je niet voorstellen toch
heerlijkquote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Nog 1 dag jongens en dan weer een normaal ritme en zo langzaamaan naar het voorjaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |