quote:Op zondag 3 januari 2021 17:30 schreef vigen98 het volgende:
Eth gaat makkelijk de $1000 halen, vandaag nog. 972 op dit moment.
Ik had het je graag precies uitgelegd in 2018. Maar jij wilde niet luisteren... Het is nog steeds niet te laat overigens. Maar het is flink wat lees werk om precies te begrijpen waarom deze technologie de wereld gaat veranderen.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Leg jij het dan nog eens uit. Op een logische manier. Niet omdat er en serieuze toekomst voor btc als betaalmiddel is, maar anders.
Heb je die wel?quote:Op zondag 3 januari 2021 17:30 schreef vigen98 het volgende:
Eth gaat makkelijk de $1000 halen, vandaag nog. 972 op dit moment.
Boeien? Als je het in BTC rekent had je maar BTC moeten kopen. Voor mij tellen de harde euro'squote:
Wat heb je eigenlijk wel?quote:Op zondag 3 januari 2021 17:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nope heb ik niet. Maar is makkelijk te zien
don't liequote:Op zondag 3 januari 2021 17:44 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Waarom zou dat pijnlijk zijn?Eth is bezig met een mooie uptrend
Gast, ik snap je niet echt. Is je punt dat je meer met BTC kon verdienen? Oké? Als ik 16 jaar eerder geboren was kon ik ook enorm veel aandelen van Facebook kopen, toch niet gedaan he. Mensen die nu eth bezitten, hebben toch wel een mooie winst te pakken, en dat is toch mooi?quote:
Winst in suf fiatgeld ja, daar koop je niks voor. Beter alles tegen BTC afzetten.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:50 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Gast, ik snap je niet echt. Is je punt dat je meer met BTC kon verdienen? Oké? Als ik 16 jaar eerder geboren was kon ik ook enorm veel aandelen van Facebook kopen, toch niet gedaan he. Mensen die nu eth bezitten, hebben toch wel een mooie winst te pakken, en dat is toch mooi?
Of jezelf voor de gek houden en in euro's en dollars denken in het domein van bitcoin. Dat kan ook.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Winst in suf fiatgeld ja, daar koop je niks voor. Beter alles tegen BTC afzetten.
dat denk ik nietquote:Op zondag 3 januari 2021 17:56 schreef Isdatzo het volgende:
We weten ondertussen wel hoe jij erover denkt.
Wat dat betreft ben ik het wel met je eens. Maar in mijn perspectief is het raar dat de uitkomsten van een vrij willekeurig algoritme opeens een zulke waarde kunnen vertegenwoordigen.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:34 schreef Piva het volgende:
[..]
Ik had het je graag precies uitgelegd in 2018. Maar jij wilde niet luisteren... Het is nog steeds niet te laat overigens. Maar het is flink wat lees werk om precies te begrijpen waarom deze technologie de wereld gaat veranderen.
Betaalmiddel zou het kunnen worden (ooit), maar dat is slechts bijzaak. Het gaat om het waardebehoud van geld. Niet de functie van geld als betaalmiddel (de euro en dollar werken prima op die manier).
Die iets heel bijzonders heeft opgelost!quote:Op zondag 3 januari 2021 18:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik het wel met je eens. Maar in mijn perspectief is het raar dat de uitkomsten van een vrij willekeurig algoritme opeens een zulke waarde kunnen vertegenwoordigen.
Maar de tijd heeft jou gelijk gegeven en niet mij, dat kan ik niet ontkennen.
Misschien ben ik gewoon te oud om het nog te kunnen begrijpen.
Ook in BTC maakt ETH higher lows, zodra ETH in BTC pumpt toch maar omzetten in BTC.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Winst in suf fiatgeld ja, daar koop je niks voor. Beter alles tegen BTC afzetten.
dan doe je datquote:Op zondag 3 januari 2021 18:03 schreef BasEnAad het volgende:
Ik moet mijn boodschappen toch echt afrekenen in 'het domein van de Euro'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |