Zeker een leuk topic verder hoor!quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mja, je hoeft ook niet alles in detail te lezen als het heel druk is. Maar ik vind de sfeer, de mensen en de grappen toch wel erg mooi en bijna uniek hier op FOK.
Dit dusquote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mja, je hoeft ook niet alles in detail te lezen als het heel druk is. Maar ik vind de sfeer, de mensen en de grappen toch wel erg mooi en bijna uniek hier op FOK.
Precies!quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zou een belediging zijn om zoiets af te slaan
Lekker op tijd dusquote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:06 schreef Koen66 het volgende:
Lag net een telefoonhoesje in de bus. Besteld begin november
*Kijkt naar postaantallen van 2020quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker een leuk topic verder hoor!Gewoon niet helemaal mijn ding. Ik ouwehoer wel hier
Ja, het zou handig zijn als iemand het een beetje bij zou houden. Maar ja, wie is er hier zo gek?quote:
Aliexpresquote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Lekker op tijd dusWaar moest die vandaan komen?
Fred, je trapt op m'n ziel.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het zou handig zijn als iemand het een beetje bij zou houden. Maar ja, wie is er hier zo gek?
Ja, allemaal massaal aan de lijn na de feestdagenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Precies!Het lijkt me ook helemaal niet leuk om begin januari jarig te zijn. Heb je een leuke traktatie geregeld, wil niemand daarvan nemen vanwege goede voornemens
Ik ben eind februari jarig en dan heb je dat af en toe nog
Oh jeequote:
Moeten jullie maar niet zo leuk zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
*Kijkt naar postaantallen van 2020
Ja, dat laatste klopt wel, ja
Je bent zelf een goedemiddag.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor nétte mensen is het al goedemiddag, Cyan!
Sowieso, wie volgt dat allemaal nou?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het zou handig zijn als iemand het een beetje bij zou houden. Maar ja, wie is er hier zo gek?
Ik wist niet dat jij een ziel had!quote:
Jij weet dan ook vrij weinig.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een ziel had!
Ik laat geen vreemde mannen binnen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh I'd definitely make it a goedemiddag if you asked me to come over
Litouwen en Noorwegen op dezelfde avonden zie ik!quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:16 schreef Fred_B het volgende:
In januari is er ESF technisch niets boeiends gepland tot nu toe trouwens.
Je bent een welopgevoede jongen, dat apprecieer ik!quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik laat geen vreemde mannen binnen.
Huhuhuhuhuhuh Etdeef hohohoho.
De eierklutser en pilotenhelm liggen hier nog van vorige keer, neem jij de natte selderij mee?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh I'd definitely make it a goedemiddag if you asked me to come over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |