SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei
[ Bericht 0% gewijzigd door Zipportal op 01-01-2021 22:33:20 ]
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik blijf kwaad dat deze waardeloze pogingen tot yannick-imitaties aan mij gekoppeld worden
Hij is veranderd door het coronajaar.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vorige ronde had hij ook best een realistisch interview
Was ook zo.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:20 schreef Pino112 het volgende:
Valt me allesbehalve mee.
Zegt zelfs dat Shizzle de betere speler was, dat gebeurt ook niet altijd.
Ik ga er met voetbal eigenlijk liever kansloos af dan een nipt verlies eigenlijkquote:
Maijer: "niet naar het dartboard GHEHEHHEHEHE SLSLLSS"quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
Back to the drawing board
Alsof darts rocket science is
Overschatte speler idd.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voor iemand die al zo lang nr 1 staat, heeft Van Gerwen te weinig wereldtitels
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
Back to the drawing board
Alsof darts rocket science is
Ik wou die titel nemen, maar @Zipportal kaapte het topicquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:20 schreef Gehrman het volgende:
TT had moeten zijn 'Een nederlaag is een nederlaag'.
Bastardoquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:22 schreef Ambrosius het volgende:
Het is net Spaans, daar begrijp ik ook af en toe een woord van.
Zal toch geniaal zijn als die het WK wint.quote:
Maar duidelijk gewonnen zag ik netquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft vandaag nog ruzie gehad met zijn spiegelbeeld
Vanuit de schouderquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hij praat echt precies zoals hij gooit.
Sjizzle is wel echt het top punt.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:23 schreef Pvt.Webster het volgende:
Anderson versta ik ook nooit. Tis allemaal dialect.
Is dat zn nichtje?quote:
MvG is koning van het switchen en van het presteren onder druk.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:22 schreef bechirti het volgende:
Hij staat nog wel op 1 maar of ie ook de beste is.. nee; zijn er tegenwoordig minstens 10 al die makkelijker (180’s) scoren.
Gebarentaalquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou die mooie vrouw van hem ook dit Koeterwaals spreken?Hoe maken die anders contact?
Taal der liefdequote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou die mooie vrouw van hem ook dit Koeterwaals spreken?Hoe maken die anders contact?
Is hij ook nog getrouwd met een mooie vrouw dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Dagjesvolk wordt in de watten gelegd.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
The Tripod gaat ff letterlijk vertalen
De Tolk van Aad Godquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:25 schreef Tagliano het volgende:
Dit is echt ongekend
Roland kan altijd nog aan de slag als tolk
Ja.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is hij ook nog getrouwd met een mooie vrouw dan?
Roland is ook de vertaler van de Samurai Pizza Catsquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:25 schreef heywoodu het volgende:
Roland zit gewoon wat te verzinnen joh, niemand die weet of het klopt
Maijer heeft ook een beperkingquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:26 schreef engine het volgende:
Staat in de halve finale.
"Is dit een jongen die ver kan komen?"
Tot Anderson, denk ik.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is dit een jongen die ver kan komen?
Maijer IS een beperkingquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maijer heeft ook een beperking
Nahhhh. Gary en Bunzing glippen wel aardig.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:25 schreef Szura het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen: dit is het beste PDC-WK ooit
2018 was nog meer genotquote:
Ik niet geweldig maar MvG verdient het die plek te verliezenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:28 schreef Doevelaer het volgende:
Unpopular opinion, maar ik zou het echt fantastisch vinden als Price no. 1 op de OoM wordt
Ik had liever Wright gezienquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:28 schreef Doevelaer het volgende:
Unpopular opinion, maar ik zou het echt fantastisch vinden als Price no. 1 op de OoM wordt
Moet Van Gerwen nu naar Q-School?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:28 schreef AllesKaputt het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)es-wk-darts-0-5.html
NOS is keihard
@Taglianoquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:28 schreef Doevelaer het volgende:
Dat is hier een popular opinion aangezien het dan tegen MVG is.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:28 schreef Doevelaer het volgende:
Ik ga voor weggevaagd zoquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:28 schreef AllesKaputt het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)es-wk-darts-0-5.html
NOS is keihard
Price is hier weinig meer geliefd en dan druk ik mij nog voorzichtig uitquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is hier een popular opinion aangezien het dan tegen MVG is.
Ingenieurquote:
Zo schat ik het ook inquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe goed is dit nu echt? Best vlot met wat gekke uitdrukkingen er door?
Scholtens commentaar in het Nederlands.quote:
En dat kun jij vast fixenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier mist een woord
Hangt van de winnaar af
Eerst maar afwachten wie er wint.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:25 schreef Szura het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen: dit is het beste PDC-WK ooit
@KennyPowers was verdrietig ja.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij stop ermee las ik zojuist?
Iedere van de 4 overgebleven mannen zou een mooie winnaar zijnquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:31 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Eerst maar afwachten wie er wint.
Dit is toch Q-School? Of de UK-open, het is toch Londen? Embassy?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:30 schreef Zipportal het volgende:
Voor het dagjesvolk een moeilijke poll.
[poll=1278]
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:31 schreef KennyPowers het volgende:
De Nederlanders liggen eruit
JAAAAAAAAAAAA
Denk dat Geert Sjurmeen zijn Nederlandse nationaliteit wil afnemen. Overigens niet geheel ten onrechte.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:31 schreef Zwansen het volgende:
Het Nederlandse darten zit in een diep dal. Geert zal wel kamervragen stellen voor zijn achterban.
Je moet ik vertrek terugkijkenquote:
POLLquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:30 schreef Zipportal het volgende:
Voor het dagjesvolk een moeilijke poll.
[poll=1278]
Recentiequote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
[poll=1279]
Stembussen gaan 5 minuten open
Het is recensie bowaquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
[poll=1279]
Leuk gemaakt johquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:31 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Recentiequote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
[poll=1279]
edit: lekker hoor recentie
Szura is verbijsterend slordig met zijn polls.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is recensie bowa
Dit ter opbouwende kritiek
[poll=1279]
recentie?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
[poll=1279]
Maar dit was bowaquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Szura is verbijsterend slordig met zijn polls.
Oja ik wilde nog optie toevoegen ''dit toernooi moet opgeheven worden want er wint geen NEDERLANDER''quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mis de optie als het Price maar niet wordt
Stond al op de planning. Wij danken Dave voor de snelle partij.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:32 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Je moet ik vertrek terugkijken
topshow
pijnlijkquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja nu weten we het wel ja. Zo'n poll kun je niet meer aanpassen
Hier heeft @fetX niet van terugquote:
Kan hij schrijven jaquote:
Ik ben verbijsterend onscherp vandaag.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar dit was bowa
Wel op blijven letten
Die pl halve finale tussen de twee was ook genotquote:
Ik ken mijzelf goed genoeg om te weten dat ik dit nooit zou doen. Ik zou hem een vriendelijk handje geven, nog een keer feliciteren en dan z.s.m. weggaan.quote:
Kan er weer naar kijken allenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:10 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
5-0 ZEGT HET VOORT. '
@:PowerLoungen
HET WK IS GERED.
Hij wordt steeds menselijkerquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, knap dat MvG dit kan opbrengen.
Eindhovϋh de Gekstϋhhhquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
Het is een mooie meid hoor, ik val eigenlijk meer op iets minder fake maar die dames zaten er niet en ik wist dat Ambra hoog aangeschreven stond.
Best een teleurstelling dus dat dit weer op een matig/slecht bezoek aan het BP uitliep. Die beginnen helaas de overhand te krijgen, ondanks mijn vorige bezoek bij "een zoet meisje" wat wel een goeie ervaring was (en dat bij een iets minder strakke en geen fake iets meid).
Voor het raam was Ambra nog heel schattig en lachte ze lief. Eenmaal binnen vroeg ze niet eens mijn naam en gaf geen hand of andere begroeting. Ook daarna bleef het stil. Geen enkele vraag of conversatie terwijl ik nog zo mijn best deed om lief en beleeft het gesprek aan te knopen. Op het bed hield ze haar ondergoed aan. Pijpen kan ze heel goed, geloof dat ik niet vaak beter heb gehad, dus ik gaf haar ook een compliment. Nog steeds geen reactie. Ik vroeg of ze op haar rug kon gaan liggen dan konden we neuken, maar meteen ging daar het handje tussen. Niet fijn, schaambeen tegen knokkels en met nul enthousiasme. Ze laat wel toe dat je haar aanraakt, had ik van te voren ook gevraagd, maar het straalt ervan af dat ze het eigenlijk liever niet heeft. Andere positie dan maar, doggy. Ook hier maakte ze het vrijwel onmogelijk om te penetreren. Met bolle rug en veel te laag. Weer terug naar op haar rug om het af te maken. Wat wel lukte, maar niet echt op een bevredigende manier. Al die tijd werd er door haar geen woord gezegd en op een gegeven moment lag ze er zo passief bij dat het echt geen goed gevoel gaf. Nooit eerder heb ik overwogen om gewoon te stoppen en weg te gaan maar op dat moment wel.
Misschien had ze haar dag niet, maar Ambra lijkt me nou niet bepaald iemand die daar tegen haar zin zit. Ben zelf altijd heel beleeft, hygienisch, zie er niet uit als een gedrocht en kom nog lang niet in aanmerking voor een 65+ OV pas. Ik ben ook geen BP veteraan dus als iemand tips of inzichten heeft, voel je vrij om die te delen. Het begint er voor mij namelijk wel op te lijken dat er toch een aantal dames op het BP zitten die hun werk echt helemaal niet zo leuk vinden en dat ik het misschien elders eens moet gaan zoeken. Ervaring tot nu toe is ongeveer 10% afschuwelijk, 30% slecht, 30% matig/ok, 0% gewoon goed, 30% uitstekend/voor herhaling vatbaar. Vind ik niet zo'n hele goeie stats.
al die kerels beffen ook super enzo, maar zijn afhankelijk van de lichte zedenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:39 schreef Caland het volgende:
Tijdje terug verveelde ik me en aangezien er in de omgeving Zwolle niets bijzonders te vinden was, Lana maar eens gebeld. Kon gelijk komen. Nou.....bij binnenkomst eerst door de wietdampen naar de woonkamer en op de bank maar s kennis gemaakt. Op zich een leuke meid maar of de stofzuiger was kapot of ze is de handleiding kwijt. Gebruikt word dat ding in elk geval niet. Eenmaal boven op bed bleek dat de persoonlijke hygiene ook wel beter kon. Een penetrante transpiratielucht vsn onder haar oksel kwam heel sterk naar boven. Bah. Over de sex kan ik kort zijn. Tongen....kort
Pijpen zonder......kort
Beffen.....kort
Neuken...... god wat strak dat kutje
Maar telkens als alles wat ik bij haar deed langer dan 20 sec duurde begon ze irritant te giegelen. En dat terwijl ik, volgen haar, fantastisch befte en zoende.
Conclusie, de dames moeten natuurlijk zelf weten wat ze met hun verdiende geld doen. Maar drugs gebruik sponsor ik niet. Erg jammer want t is wel een leuke meid. En sinds gister heet ze dus Linda
Prima weglezen zo voor het slapen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
Het is een mooie meid hoor, ik val eigenlijk meer op iets minder fake maar die dames zaten er niet en ik wist dat Ambra hoog aangeschreven stond.
Best een teleurstelling dus dat dit weer op een matig/slecht bezoek aan het BP uitliep. Die beginnen helaas de overhand te krijgen, ondanks mijn vorige bezoek bij "een zoet meisje" wat wel een goeie ervaring was (en dat bij een iets minder strakke en geen fake iets meid).
Voor het raam was Ambra nog heel schattig en lachte ze lief. Eenmaal binnen vroeg ze niet eens mijn naam en gaf geen hand of andere begroeting. Ook daarna bleef het stil. Geen enkele vraag of conversatie terwijl ik nog zo mijn best deed om lief en beleeft het gesprek aan te knopen. Op het bed hield ze haar ondergoed aan. Pijpen kan ze heel goed, geloof dat ik niet vaak beter heb gehad, dus ik gaf haar ook een compliment. Nog steeds geen reactie. Ik vroeg of ze op haar rug kon gaan liggen dan konden we neuken, maar meteen ging daar het handje tussen. Niet fijn, schaambeen tegen knokkels en met nul enthousiasme. Ze laat wel toe dat je haar aanraakt, had ik van te voren ook gevraagd, maar het straalt ervan af dat ze het eigenlijk liever niet heeft. Andere positie dan maar, doggy. Ook hier maakte ze het vrijwel onmogelijk om te penetreren. Met bolle rug en veel te laag. Weer terug naar op haar rug om het af te maken. Wat wel lukte, maar niet echt op een bevredigende manier. Al die tijd werd er door haar geen woord gezegd en op een gegeven moment lag ze er zo passief bij dat het echt geen goed gevoel gaf. Nooit eerder heb ik overwogen om gewoon te stoppen en weg te gaan maar op dat moment wel.
Misschien had ze haar dag niet, maar Ambra lijkt me nou niet bepaald iemand die daar tegen haar zin zit. Ben zelf altijd heel beleeft, hygienisch, zie er niet uit als een gedrocht en kom nog lang niet in aanmerking voor een 65+ OV pas. Ik ben ook geen BP veteraan dus als iemand tips of inzichten heeft, voel je vrij om die te delen. Het begint er voor mij namelijk wel op te lijken dat er toch een aantal dames op het BP zitten die hun werk echt helemaal niet zo leuk vinden en dat ik het misschien elders eens moet gaan zoeken. Ervaring tot nu toe is ongeveer 10% afschuwelijk, 30% slecht, 30% matig/ok, 0% gewoon goed, 30% uitstekend/voor herhaling vatbaar. Vind ik niet zo'n hele goeie stats.
Stukje vrouwenhandel.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
Je hebt de locatie even 'voor een vriend' opgezocht?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:40 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Eindhovϋh de Gekstϋhhh![]()
Zal vast een ransboel zijn met die PSV'ers daar.
Huilend met het vlaggetje naar bed?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, dit was niet de avond waar ik op hoopte. Tot morgen maar allen
Mike weet al dat hij van Gerrie gaat verliezen. Mindgames.quote:
O Queen concert?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:42 schreef Caland het volgende:
Straks dan eindelijk het Queenconcert
Wekenlang naar uitgekeken
Stukje aids
Ze hebben me wel lekker gemaakt.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:42 schreef Caland het volgende:
Straks dan eindelijk het Queenconcert
Wekenlang naar uitgekeken
Stukje aids
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:39 schreef Caland het volgende:
Op zich een leuke meid maar of de stofzuiger was kapot of ze is de handleiding kwijt
Bijnaquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Huilend met het vlaggetje naar bed?
Ik ken de locatie. Ben een keer over het plein gelopen nadat ik met een studiegenoot bij snackpoint had gegeten. Treurig dat mensen (vrouwen) daar hun geld moeten verdienen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je hebt de locatie even 'voor een vriend' opgezocht?
Hoe waren de stats van Wright eigenlijk vorig jaar? Niet heel veel beter toch?quote:
Nu nog Verstappen tegen een boom en het feest is compleetquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Huilend met het vlaggetje naar bed?
Lekker man.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:45 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik ken de locatie. Ben een keer over het plein gelopen nadat ik met een studiegenoot bij snackpoint had gegeten. Treurig dat mensen (vrouwen) daar hun geld moeten verdienen.
Wel beter. Wright had vGerwen nog twee keer verslagen in de PL van 2018, Chisnall had al 27 duels niet gewonnen van vGerwen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe waren de stats van Wright eigenlijk vorig jaar? Niet heel veel beter toch?
Wel schokkend dat Chizzy sinds 2013 niet meer gewonnen had
Welke kerel die graag voetbal kijkt laat z'n misses nou alleen darts kijken. Is hij homo ofzo.quote:
Waar is de Kyle Anderson hype?quote:
Uhuh.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:45 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik ken de locatie. Ben een keer over het plein gelopen nadat ik met een studiegenoot bij snackpoint had gegeten. Treurig dat mensen (vrouwen) daar hun geld moeten verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |