Rutger denkt maakt niet uit ik heb toch mijn nieuwe woonbootquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:24 schreef KennyPowers het volgende:
Nog even een feministisch statement
Was 10 minuten langer.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:25 schreef amaranta het volgende:
Dit zou toch een extra lange aflevering zijn?
Eddy Planckaert had daar z'n kinderen en schoonzoon en -dochter voor nodig.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo'n project komt vrees ik nooit af.
Ja gezellig hey.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:26 schreef Snowsquall het volgende:
Dit was weer eens gezellig posten met zn allen
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:26 schreef Snowsquall het volgende:
2 kamers klaar, dus nog veel werk aan de winkel!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:25 schreef praadje het volgende:
https://www.avrotros.nl/i(...)en-het-kasteelleven/
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:27 schreef Pap89 het volgende:
Het grootste euvel is nu om het lekkende dak te repareren door middel van crowdfunding.
Ow God
En die termieten heeft ze lekker achter het behang geplakt. Dus over 2 jaar storten die mooie nieuwe kamers gewoon weer in. Want strucureel heeft ze geen flikker uitgevoerd.quote:
Beter dan Andre en Henka zal het nooit wordenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:32 schreef Pheno het volgende:
Ik ben nog even aan het verwerken wat ik gezien heb. Met gemak top3 materiaal van ik vertreks
Het was ook wel een pareltje van een afleveringquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:26 schreef Snowsquall het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |