abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197190132
Ze heeft al over de 2000.00 euro binnen.

https://www.gofundme.com/(...)9fQtZvIqtjytqWIBKa0E
  zondag 3 januari 2021 @ 16:28:12 #204
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_197190886
quote:
17s.gif Op zondag 3 januari 2021 15:40 schreef praadje het volgende:
Ze heeft al over de 2000.00 euro binnen.

https://www.gofundme.com/(...)9fQtZvIqtjytqWIBKa0E
Dat schooien vind ik toch wel enigszins gênant. :@
  zondag 3 januari 2021 @ 16:29:12 #205
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197190902
Dat ze lekker die tandarts of die kakkervrienden leegklopt
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197190928
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 16:29 schreef Szura het volgende:
Dat ze lekker die tandarts of die kakkervrienden leegklopt
Ik denk dat hij wel ok is op zijn woonboot zonder die muts
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_197190960
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 16:28 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Inderdaad, het is niet alsof dit een onverwacht iets is.
pi_197191041
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 16:28 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Is het ook. Ik geloof dat ze 1.1 miljoen hebben gekregen voor hun oude pand. (kan de bron niet meer vinden). Zal wel een groot deel van hem zijn aangezien ze pas in 2014 getrouwd zijn.
pi_197191060
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 15:27 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dat je blij met met een stap die je maakte, wil niet zeggen dat je die stap elk moment van de dag fijn vond. Ze zat er op bepaalde momenten behoorlijk doorheen. Liet ze ook gewoon zien. Ze leken me beiden intelligente mensen met voldoende zelfinzicht en kennis van hun tekortkomingen. Ze zijn niet opgelicht, hebben niemand opgelicht en sleurden geen kleine kinderen mee in een avontuur.
Op het einde zei ze dat ze blij was dat ze het had gedaan. Hij vond het achteraf bezien ook leuk. Dan kan ik wel met gebalde vuist naar de tv roepen: ze liegen! Ze vinden het éigenlijk kut! Ze hebben heus wel spijt hoor!
Maar ik zie daar het nut niet zo van in. Er zijn niet echt aanwijzingen dat ze daar een potje zitten te liegen, dus waarom zou ik dat in vredesnaam dan als plausibelste optie nemen.

Ik bedoel, het wordt allemaal wel een beetje ingewikkeld. Ook over de financiering. Ten eerste mag ieder stel volgens mij doen met zijn geld wat het wil. Al vreten ze het op met een lik pindakaas. Maar goed, kennelijk zijn hier toch ethische regels voor. We nemen ze even door.
Wat was dan het moreel hoogst haalbare scenario geweest? Als die man haar financieel gesteund had, was dat niet goed geweest, want dan was ze een golddigger geweest.
Maar gelukkig voor de morele jury: zij gaat met weinig geld een door haar gekozen, en verder voor niemand nadelig avontuur aan met dit kasteel. Hij koopt lekker een boot van zijn geld. Top! Ze zijn allebei blij.
Maar wacht. Nee, dit scenario is óók niet goed, want waarom heeft die vrek haar niet gesteund? Het huwelijk zal wel slecht zijn. Het zal haar wel flink zijn tegengevallen dat hij niet financieel over de brug kwam! (Je kunt ook denken: wat een leuk en goed huwelijk, zoals zij elkaar wat bekibbelen, maar zichzelf laten zijn).
Maar goed. Ze doet het dus zonder een berg geld achter de hand. Dat is, als ik de draad niet geheel kwijt ben, moreel prijzenswaardig. Oh nee, ik lees nu dat de ‘kakkers’ haar hadden moeten financieren. Had ze dat aangenomen, was ze dan echter niet een ‘profiteur’ geweest?

Ik ben het spoor volledig bijster in deze morele kluwen. Conclusie is kennelijk dat het níet oké is dat ze het op eigen kracht doet. Want die crowdfunding is schandalig, ‘als je geld zat hebt’. Maar dat heeft ze niet, dacht ik. Want ze is geen golddigger. En dat is goed. O nee, dat is slecht. Of was het nou goed? Eh... ;(

Volgens mij interesseert het haar geen moer of dit winstgevend wordt. Ze vindt het gewoon leuk om te doen! Ze maakt zich totaal geen zorgen over de afloop. Ze ziet wel! En zoals een vriend in de uitzending zei: ze kan er altijd weer vanaf met weinig verlies. Mooi toch? Mooi wel gedaan wat je in je hoofd had te doen.
Het komt op mij wat onzinnig over als jan en alleman lichtelijk overstuur raakt van een verder onschuldig privéproject, waarover de persoon in kwestie zelf helemaal niet wakker ligt. Ze had er gewoon zin in en zat in de positie het na te jagen. Hoe gaaf is dat? Dat gun je toch iedereen?

Laat mensen toch gewoon hun gang gaan als ze geen vlieg kwaad doen ermee. Doe je het zelf toch geheel anders? ^O^
Prima idd. Ik wens haar veel succes en misgun het niemand.

Maar qua follow up is het overigens wel zo dat al die mensen in ieder geval niet snel of helemaal nooit gaan zeggen dat ze spijt hebben, omdat indien ze laten blijken dat ze geen leuke ervaring hadden, dit ook klanten kan kosten.. wie wil er immers naar een b&b van iemand die er eigk spijt van heeft.

Edit: met oplochting refereerde ik naar de "kickboxer" uitzending.
  zondag 3 januari 2021 @ 17:55:54 #210
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_197192304
Geen alledaagse situatie, deze uitzending. Maakt het wel extra leuk om naar te kijken, niet alle afleveringen van de laatste tijd vond ik even interessant. Deze wel.

Bij deze dame zou ik overigens niet snel boeken, hoogstens als doorreisadresje of zo. Ik vond het pand en de kamers namelijks niets uitstralen. Maar misschien is ze tevreden met het zijn van een doorreisadresje, wie weet.

Wel heel tof dat ze op haar 60ste nog zo'n stap durft te zetten, ongeacht waar hrt geld wel of niet vandaan komt duikt ze er wél vol overgave in.
Maar toch laat mij de centenkwestie mij niet helemaal los. Een klusbudget van 25.000 voor dat pand is natuurlijk een lachertje. Dat moet zelfs zij, in al haar naiviteit, toch ook wel door hebben gehad, lijkt me.
En een tandarts die op zijn 70ste nog werkt; is dat uit weelde of noodzaak? Naar Frankrijk toe reden ze in een Volvo uit 2000. Straalt ook niet echt "succesvolle tandarts" uit. Misschien was er echt net genoeg voor het pand en de woonboot.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_197203966
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 17:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
....
En een tandarts die op zijn 70ste nog werkt; is dat uit weelde of noodzaak? Naar Frankrijk toe reden ze in een Volvo uit 2000. Straalt ook niet echt "succesvolle tandarts" uit. Misschien was er echt net genoeg voor het pand en de woonboot.
Misschien heeft die tandarts een hele dure ex ( 1, 2, 3? ) en studerende kinderen?

Hij kwam iig over als een enorme klaploper. Beetje witte wijn drinken nals het meneertje uitkwam.
  maandag 4 januari 2021 @ 16:59:11 #212
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_197209757
Hij zei dat ie het geknutsel nog erg leuk vond toch, die tandarts?
Ik vond m overigens niet gierig maar buitengewoon verstandig met zn geld om gaan.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 4 januari 2021 @ 17:16:12 #214
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_197210084
Haha, hij heeft zelf ook al 10 euro gedoneerd bij die crowdfunding. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 4 januari 2021 @ 18:22:46 #215
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_197211171
Die Rutger. Lekker trollen
pi_197211242
Ik had niet door dat het een woonboot was. Dacht voor erbij. :T
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_197212574
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 16:59 schreef oh-oh het volgende:
Hij zei dat ie het geknutsel nog erg leuk vond toch, die tandarts?
Ik vond m overigens niet gierig maar buitengewoon verstandig met zn geld om gaan.
Ja, het geknutsel in andermans smoelwerk.
  maandag 4 januari 2021 @ 19:55:53 #218
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_197212813
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 10:53 schreef riazop het volgende:

[..]

Misschien heeft die tandarts een hele dure ex ( 1, 2, 3? ) en studerende kinderen?

Hij kwam iig over als een enorme klaploper. Beetje witte wijn drinken nals het meneertje uitkwam.
Of hij geeft geen fuck om auto’s
.
pi_197215003
quote:
17s.gif Op zondag 3 januari 2021 16:39 schreef praadje het volgende:

[..]

Is het ook. Ik geloof dat ze 1.1 miljoen hebben gekregen voor hun oude pand. (kan de bron niet meer vinden). Zal wel een groot deel van hem zijn aangezien ze pas in 2014 getrouwd zijn.
Het kasteel is gekocht voor ¤ 300.000,-. Klusbudget was ¤ 25.000,-. Als de verkoop van de woning in Utrecht echt zo veel op heeft geleverd, waar is de rest van het geld dan? Zijn woonboten zo duur?!?!
pi_197215149
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 21:06 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Het kasteel is gekocht voor ¤ 300.000,-. Klusbudget was ¤ 25.000,-. Als de verkoop van de woning in Utrecht echt zo veel op heeft geleverd, waar is de rest van het geld dan? Zijn woonboten zo duur?!?!
Kun je zo duur maken als je zelf wilt. Zag er pas 1 te koop staan voor meer dan een miljoen. Maar ik denk dat Rutger zo verstandig is om een spaarpot(je) over te houden.
  † In Memoriam † maandag 4 januari 2021 @ 21:11:45 #221
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_197215169
quote:

[..]

Zou de opbrengst niet gedeeld moeten worden? Dan blijft er al een stukkie minder over..
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_197215262
Die crowdfunding :')

Geef mij geld zodat ik dat kan uitgeven aan iets waarmee ik vervolgens meer geld hoop te gaan verdienen. En jullie krijgen lekker niks terug *O*

Edit: ze biedt wel een tegenprestatie. Dat is dan wel weer netjes, al is het de vraag wanneer je die kunt cashen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † maandag 4 januari 2021 @ 21:17:06 #223
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_197215354
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Die crowdfunding :')

Geef mij geld zodat ik dat kan uitgeven aan iets waarmee ik vervolgens meer geld hoop te gaan verdienen. En jullie krijgen lekker niks terug *O*

Edit: ze biedt wel een tegenprestatie. Dat is dan wel weer netjes, al is het de vraag wanneer je die kunt cashen.
Ik zou daar geen stap binnen durven zetten met al die rottigheid :N
pi_197215416
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 21:17 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Ik zou daar geen stap binnen durven zetten met al die rottigheid :N
Echt niet. En zeker met kinderen niet die altijd op onderzoek uitgaan. Die storten gewoon door dat plafond van die zolder heen.
pi_197216649
quote:
17s.gif Op maandag 4 januari 2021 21:18 schreef praadje het volgende:

[..]

Echt niet. En zeker met kinderen niet die altijd op onderzoek uitgaan. Die storten gewoon door dat plafond van die zolder heen.
Die gasten zullen wel ingehuurd zijn of gratis, normale mensen met kids gaan daar op dat moment niet overnachten
life is like a box of chocolates
  maandag 4 januari 2021 @ 23:31:32 #226
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_197218065
quote:

[..]

Dus nou ben je d'r gister ingekomme. Nou heb je ¤200.000 in je mik gedaan en drie ton in die bouwval, je had 1,1 miljoen bij je gister, waar zijn die andere zes ton dan? Hèh?

Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_197218599
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 16:59 schreef oh-oh het volgende:
..., die tandarts?
Die gast is 71, en heeft zo te zien niet lang meer, dan moet je toch vooral leuke dingen met je geld gaan doen? Dan ga je toch niet oppotten? Je kunt het niet meenemen in je graf of zo.

Dus eh...vooral niet "verstandig" doen met je geld, maar liever een kasteel kopen of zo
pi_197219704
Wel jammer dat de spannende maanden (de winter) niet gewoond werden tijdens de verbouwing. Alhoewel, een echte verbouwing kon je het niet noemen. Er is niks gerenoveerd of verbouwd. Het was wat licht opknapwerk. De staat van het hele chateau is nog steeds twijfelachtig denk ik. En hoe is ze die koude winter doorgekomen?

Verder is de scheidslijn tussen stoer/gedurfd/naïef (hoe je het ook wilt noemen) en oliedom vreselijk dun. Ze koopt gewoon een bouwval, niet meer en niet minder, en doet ter plekke maar wat. De enige deur afkrabben die niet door termieten is aangevreten, een rolletje behang en dan door naar een ander klusje. Allemaal lief en leuk en het heeft niks met misgunnen te maken, maar dat dit problemen ging opleveren was op voorhand al duidelijk. Ook om die reden komt de crowdfunding wat vreemd over.
pi_197220660
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 01:07 schreef riazop het volgende:

[..]

Die gast is 71, en heeft zo te zien niet lang meer, dan moet je toch vooral leuke dingen met je geld gaan doen? Dan ga je toch niet oppotten? Je kunt het niet meenemen in je graf of zo.

Dus eh...vooral niet "verstandig" doen met je geld, maar liever een kasteel kopen of zo
Wat je nu dus schrijft is precies wat die man doet,
Maar goed dat begrijp je waarschijnlijk niet. Hij doet namelijk leuke dingen. Een bootje kopen om te wonen en lekker genieten met een wijntje.

Wat niet leuk is, een kansloos schimmel kasteel kopen waar je toch niks meer van kan maken. En waar je in de kou, stank, vocht en rommel zit. En dat met je leeftijd en fysiek.
pi_197220835
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 10:22 schreef alopio het volgende:

[..]

Wat je nu dus schrijft is precies wat die man doet,
Maar goed dat begrijp je waarschijnlijk niet. Hij doet namelijk leuke dingen. Een bootje kopen om te wonen en lekker genieten met een wijntje.

Wat niet leuk is, een kansloos schimmel kasteel kopen waar je toch niks meer van kan maken. En waar je in de kou, stank, vocht en rommel zit. En dat met je leeftijd en fysiek.
Ik vind dat een man voor zijn vrouw moet zorgen. Waar heb je anders een huwelijk voor?

Klussen, financiele ondersteuning, enzv
pi_197221620
quote:
Haha, hij staat inderdaad in de lijst met een tientje :o
pi_197222288
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 11:28 schreef praadje het volgende:

Haha, hij staat inderdaad in de lijst met een tientje :o
Ja geweldig toch?

Ze leven allebei volgens het YOLO principe heb ik het idee. En gelijk hebben ze, wat wij er ook van vinden *)
  dinsdag 5 januari 2021 @ 12:12:46 #233
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_197222467
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 10:34 schreef riazop het volgende:

Ik vind dat een man voor zijn vrouw moet zorgen. Waar heb je anders een huwelijk voor?

Hou nog eindelijk eens op met trollen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_197223099
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 10:34 schreef riazop het volgende:

[..]

Kan je beter tegen je clicks rap vriendjes vertellen _O-

Maar misschien is het openlucht museum in Arnhem ook wel wat voor je, gaan ze ook terug in de tijd
  dinsdag 5 januari 2021 @ 14:49:23 #235
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_197225679
Laten we wel wezen, dat zij die ouwe gammele tandarts in dat kasteel wilde meesleuren zegt meer over haar dan over Rutger.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_197226117
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Laten we wel wezen, dat zij die ouwe gammele tandarts in dat kasteel wilde meesleuren zegt meer over haar dan over Rutger.
Meesleuren?

Kijk nog eens terug. De tandarts had dat kasteel nota bene zélf voor haar uitgezocht.

...En dan trekt meneertje zich terug.

Is volgens mij echt een unicum in 100 afleveringen ikvertrek dat een man het zijn vrouw lekker zelf laat uitzoeken en achterblijft in Nederland.

Je hebt hooguit wel eens partners in ikvertrek de in NL blijven om meer geld te verdienen om in hun project te steken.
Maar dit is ongezien.
pi_197239458
quote:
Oh god en ook hier direct alweer de opmerking of er een real life soap van gaat komen. Ze zegt zelf (soort van) van niet maar het lijkt tegenwoordig wel standaard; krijg je online reacties op een tv optreden? Hoppa eigen show, wel echt armoe-tv zo.
pi_197242243
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 08:44 schreef LC01 het volgende:
Hoppa eigen show, wel echt armoe-tv zo.
Kon er nog wel bij denk ik want kijk het allemaal niet meer, hoop nep net als Ik Vertrek, enigste wat goed gebeurde in het kasteel heeft ze laten doen en was gelijk 25.000 euro armer, manlief springt bij met boiler en ze moet sparen voor 1000 euro dakreparatie en opeens bietsen via GoFundMe. Vond het een leuke uitzending maar krom verhaal weer en zielige hond
life is like a box of chocolates
pi_197246042
ach gosh, ja die hond was ik al vergeten. Leek mij een lief beestje maar zo te zien nauwelijks opvoeding of puppy training zoals hij aan de riem liep te trekken bij die vent. Leuk voor haar maar vraag mij af of het ook zo leuk voor de hond is, zo'chaotische bazin. (Als je de voorraad voor het ontbijt van haar gasten al vergeet, onthoud ze dan het hondenvoer wel..)
pi_197280860
Die kerel woont gewoon op een blokhutboot, _O-

Geen wonder dat die in de zomermaanden bij haar zit, dan kan die dat ding verhuren...
pi_197280917
Vanaf dinsdag 2 februari 2021 is het 'home sweet home' met acht dinsdagen Ik Vertrek op televisie.

Nieuwe uitzendingen
(UPDATE: deze aflevering wordt op een ander moment uitgezonden) Dinsdag 2 februari 2021 (20.30 uur op NPO 1) - Carlos en Colinda
De Nederlandse betutteling staat ze steeds meer tegen. In Spanje hopen ze een leven zonder regels en bemoeienis te kunnen leiden. Dus verruilen ze hun geliefde en vertrouwde Breda voor de Spaanse badplaats Bellreguard.

Dinsdag 9 februari 2021 (20.30 uur op NPO 1) - Marc en Madelon
Ruim tien jaar lang was Marc programmamanager van ‘Ik vertrek’. Deze inspiratie brengt hem samen met de liefde van zijn leven naar Spanje. Daar willen ze een illegale olijfmolen ombouwen tot een ‘kind-onvriendelijk’ boetiek hotel.

Dinsdag 16 februari 2021 (20.30 uur op NPO 1) - Familie Knops
Twee jaar geleden vierden ze met hun dochters Zoë en Sari vakantie in Indonesië. Toen ze werden opgeschrikt door een hevige aardbeving, beseften ze dat het leven zo voorbij kan zijn. Ze besluiten in Spanje hun droom na te jagen.

Dinsdag 23 februari 2021 (20.30 uur op NPO 1) - Familie Boerkamp
Veertien jaar geleden verruilden Alwin en Bionda en hun zoons Mike, Robbie en Jim Twello voor Italië. Na het runnen van een bed & breakfast is het nu tijd voor het grote werk! Op een braakliggend terrein in Cupra Marittima willen ze een gigantisch beach resort bouwen.

Meer informatie over aflevering 5 t/m 8 volgt zo spoedig mogelijk

Dinsdag 2 maart 2021 (20.30 uur op NPO 1) - Familie Wesseloo – Spanje – vakantiepark

Dinsdag 9 maart 2021 (20.30 uur op NPO 1) - Jurgen en Marieke – Italië - Bed & Wine

Dinsdag 16 maart 2021 (20.30 uur op NPO 1) - Maarten en Dominque – Italië - B&B met mini-camping

Dinsdag 23 maart 2021 (20.30 uur op NPO 1) - Follow up
Familie Henebiens – Oostenrijk - pension
David & Gine – Spanje – B&B
pi_197282225
Leuk! Die Boerkamp familie kan ik nog wel herinneren. Gaat ze blijkbaar voor de wind daar, mooi!

Veel Spanjegangers trouwens.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 18:46:19 #244
311468 Van_Poppel
pi_197291185
Emmy en Rutger zijn straks te gast bij M. (NPO1, 19h00)
pi_197291239
Allemaal weer 🇪🇸 en 🇮🇹
  vrijdag 8 januari 2021 @ 20:21:06 #246
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_197293422
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 18:49 schreef Pap89 het volgende:
Allemaal weer 🇪🇸 en 🇮🇹
Klopt:
Familie Henebiens – Oostenrijk - pension :+
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 8 januari 2021 @ 20:21:53 #247
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_197293444
Oh vanavond geen uitzending -O- zat er al klaar voor :')
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_197324297
Helemaal fan! Ik snap die mensen niet zo goed. Maar goed... Voor de televisie hoef ik niet empathisch zijn
pi_197452526
quote:
de programmering klopt nu al niet meer dus

hoe laat dan? ik zie niks staan
pi_197452551
lol
twitter
  zaterdag 16 januari 2021 @ 20:42:37 #253
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197452694
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 20:36 schreef KennyPowers het volgende:
lol
[ twitter ]
Op1 aids
pi_197453091
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 20:35 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

de programmering klopt nu al niet meer dus

hoe laat dan? ik zie niks staan
Geen idee, ik zag het gisteren op tv en nu weer in bovenstaand artikel, maar zie niets op de tv gids.
Vorige week deden ze een aflevering van nieuwe boeren, en die werd wel uitgezonden.

Heb er zo’n zin in,
pi_197453101
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 20:42 schreef Szura het volgende:

[..]

Op1 aids
Meen je niet... :'(
pi_197607425
twitter

Niets mis mee.
pi_197607545
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:22 schreef Adrie072 het volgende:
[ twitter ]
Niets mis mee.
Deel 2 *O*

Wil je een kusje
Nee bah
  donderdag 4 februari 2021 @ 16:11:16 #258
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_197816116
Volgende week een nieuwe aflevering:

Huisschilder Carlos (48) en taxichauffeur Colinda (52) verruilen hun geliefde en vertrouwde Breda voor de Spaanse badplaats Bellreguard. Hoewel ze dol zijn op de Brabantse gezelligheid, staat de Nederlandse betutteling ze steeds meer tegen.

In Spanje hopen ze een leven zonder regels en bemoeienis te kunnen leiden. Ze hebben voor 65.000 euro een vervallen herenhuis gekocht. Hier willen ze een Bed & Breakfast met vijf gastenkamers realiseren. Ook al hebben ze geen horeca-ervaring; een ontbijt serveren is niet heel erg moeilijk...

Nadat ze zes maanden hebben gewacht op de bouwvergunning, lezen ze op internet dat ze deze helemaal niet nodig hebben. Ze nemen een aannemer in de arm en storten zich vol goede moed op de verbouwing. Maar na drie weken staat de politie voor de deur en wordt per bevel direct de bouw stilgelegd. Carlos en Colinda snappen niks van deze regels en bemoeienis en de bouwers zijn ineens nergens te bekennen...

Uitzending dinsdag 9 februari 2021 om 20.35 uur op NPO 1.
Poef.....gone! ©golfer
pi_197819093
Klinkt als een prima uitzending.
  donderdag 4 februari 2021 @ 19:38:13 #260
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197819562
Toch bijzonder dat veel mensen denken dat ze in het buitenland niet te maken gaan krijgen met regels en bureaucratie :D

Dit klinkt in ieder geval als een potentiële top aflevering.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  donderdag 4 februari 2021 @ 22:28:49 #261
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_197823260
Oei dat klinkt erg goed :P
.
pi_197825068
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:38 schreef AgnesGru het volgende:
Toch bijzonder dat veel mensen denken dat ze in het buitenland niet te maken gaan krijgen met regels en bureaucratie :D

Daar verbaas ik me ook elke keer weer over. Alsof in Spanje/Frankrijk/Italië alles maar mag.
  donderdag 4 februari 2021 @ 23:47:52 #263
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_197825143
Waarom verplaatsen ze constant dat programma?

Nu op dinsdag, heb het ook al eens op vrijdag, zondag en zaterdag gezien
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_197829545
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:38 schreef AgnesGru het volgende:

Dit klinkt in ieder geval als een potentiële top aflevering.
Kijken blijkbaar nooit Ik Vertrek.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 11:47:37 #265
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_197830716
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:56 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Kijken blijkbaar nooit Ik Vertrek.
Het blijft televisie.

Volgens mij in deze reeks ooit iemand gepost van mensen die zich hadden opgegeven die alles iets te goed op orde hadden en dus niet werden uit gekozen.

Dus wil je er in komen en goede reclame maken moet je doen alsof je gekke henkie bent.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 8 februari 2021 @ 23:15:55 #266
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_197899258
Bij Jinek een deelnemer die jarenlang aan het programma heeft meegewerkt
N/A
pi_197899541
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 23:43 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Daar verbaas ik me ook elke keer weer over. Alsof in Spanje/Frankrijk/Italië alles maar mag.
Nuja ik denk dat dat ook wel in zekere zin het geval is voor de locals maar als "rijke" buitenlander mag je je wel mooi aan alle regels gaan houden :Y
  dinsdag 9 februari 2021 @ 17:41:07 #268
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_197910747
Vanavond dus weer!
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † dinsdag 9 februari 2021 @ 17:54:44 #269
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_197910964
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Klinkt als een prima uitzending.
Ja, ik zie al verschillende nummers van de Bingo kaart! :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_197911221
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 17:41 schreef golfer het volgende:
Vanavond dus weer!
Bedankt, ik had het anders gemist. Ik Vertrek hoort gewoon op vrijdag- of zaterdagavond.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 18:53:02 #271
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_197912003
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:10 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Bedankt, ik had het anders gemist. Ik Vertrek hoort gewoon op vrijdag- of zaterdagavond.
Exact. Ik was ook het bijna weer vergeten. Wie verzint dit ook weer.. |:(
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_197912473
Nog een uurtje 👍
pi_197914260
kick
pi_197914272
Heb er zin an!
pi_197914348
Ziet er uit als een bouwval.
  † In Memoriam † dinsdag 9 februari 2021 @ 20:36:47 #276
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_197914349
Check
pi_197914355
topshow
  dinsdag 9 februari 2021 @ 20:37:33 #278
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197914363
Jaaaaaa *O*
  roze dinsdag 9 februari 2021 @ 20:37:47 #279
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_197914368
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:37 schreef Szura het volgende:
Jaaaaaa *O*
Your beauty never ever scared me.
pi_197914377
Dit kan een mooie worden :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_197914383
Leukleuk. In deze serie komt ook een kennis van me een keer aan bod.
Waarvan ik het idee heb dat die zijn zaakjes best goed op orde heeft. Wordt wellicht een saaie uitzending :P

Geen idee wanneer die uitzending is, moet nog opletten dat ik hem niet mis.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197914387
geen zin in gehaast dus ik ga ondernemen
pi_197914400
Heel erg coming-up
  dinsdag 9 februari 2021 @ 20:39:12 #285
311468 Van_Poppel
pi_197914401
Likje verf aanbrengen moet voor hem dus geen probleem zijn.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 20:39:13 #286
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197914402
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:38 schreef KennyPowers het volgende:
Dit is echt bij 75% van die deelnemers zo hé :') _O-
pi_197914406
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Leukleuk. In deze serie komt ook een kennis van me een keer aan bod.
Waarvan ik het idee heb dat die zijn zaakjes best goed op orde heeft. Wordt wellicht een saaie uitzending :P

Geen idee wanneer die uitzending is, moet nog opletten dat ik hem niet mis.
omschijving per aflevering staat allemaal al op de ik vertrek site
  dinsdag 9 februari 2021 @ 20:39:31 #288
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197914411
Het haar van de man en vrouw zijn verwisseld
  roze dinsdag 9 februari 2021 @ 20:39:43 #289
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_197914418
Vrouw lijkt veel ouder.
pi_197914422
Dit accent klinkt al wel als een soort parodie :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 20:40:28 #291
311468 Van_Poppel
pi_197914434
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:39 schreef Amarantha het volgende:
Vrouw lijkt veel ouder.
Slechts 4 jaar verschil (48 en 52)
pi_197914435
Koopje
pi_197914440
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:38 schreef KennyPowers het volgende:
Maar als je het goed op orde hebt valt een B&B toch wel mee?
pi_197914442
Komming-op
  roze dinsdag 9 februari 2021 @ 20:40:50 #295
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_197914446
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:40 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Slechts 4 jaar verschil (48 en 52)
Zij is 52?
  dinsdag 9 februari 2021 @ 20:40:51 #296
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197914448
Wat een krot
pi_197914449
haha alsof dat verval in 3 jaar is gebeurd
  dinsdag 9 februari 2021 @ 20:41:11 #298
311468 Van_Poppel
pi_197914455
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:40 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Zij is 52?
:Y

https://nos.nl/teletekst#236
pi_197914456
Ondertiteling _O_
pi_197914459
Wat stond daar op de muur? Iets met fuck?
  dinsdag 9 februari 2021 @ 20:41:34 #301
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197914463
Smerig rokershol :r :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')