Ook in het nieuwe jaar graag weer de voltallige steun van het opsporingsteam voor een snelle vondst.quote:Ichelle is in elk geval nog gezien op maandag 14 december, toen ze om 21 uur bij haar oma was. Daarna is ze niet meer gezien, meldt haar familie. De vrouw woont en werkt in Oostburg, waar ze de winkel Pins & Needles in de Burgemeester Erasmusstraat heeft.
Ichelle is 29 jaar oud, heeft lang krullend donkerblond haar, bruin/groene ogen en is 1.83 meter groot. De vrouw draagt mogelijk een donkergroene parkajas en een rugzak. Haar familie maakt zich grote zorgen, omdat er al meer dan twee weken helemaal niets meer van Ichelle is vernomen.
https://www.bndestem.nl/z(...)er-vermist~a11cfae0/
https://m.facebook.com/robvandevelde66/posts/10220909747607963
ik zal morgen eens kijken in de Oosterschelde hier, al heeft die storm vorige week er mogelijk voor gezorgd dat lichamen door de Deltawerken de zee op zijn gezogen.quote:
Je gaat toch geen tol betalen om zelfmoord te kunnen plegenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ik zal morgen eens kijken in de Oosterschelde hier, al heeft die storm vorige week er mogelijk voor gezorgd dat lichamen door de Deltawerken de zee op zijn gezogen.
Zeeuwen die zelfmoord plegen springen vaak van de Zeelandbrug af of van de Deltawerken.
Dan weet ik het ook niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:56 schreef hoechst het volgende:
[..]
Je gaat toch geen tol betalen om zelfmoord te kunnen plegen
nee dat zou wel erg dom zijnquote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:56 schreef hoechst het volgende:
[..]
Hoezo? Dat geld heb je toch niet meer nodigquote:
Die zijn beide al decennia lang tolvrij.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:56 schreef hoechst het volgende:
[..]
Echt niet, https://www.westerscheldetunnel.nl/nl/tarieven-betaalmiddelen/quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:40 schreef -Spring het volgende:
[..]
Die zijn beide al decennia lang tolvrij.
Ik vind het vooral vreemd dat haar familie nu pas aan de bel trekt.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:54 schreef ootjekatootje het volgende:
Verder zeer vreemd dat ze zolang weg is.
En?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ik zal morgen eens kijken in de Oosterschelde hier, al heeft die storm vorige week er mogelijk voor gezorgd dat lichamen door de Deltawerken de zee op zijn gezogen.
Zeeuwen die zelfmoord plegen springen vaak van de Zeelandbrug af of van de Deltawerken.
Idd..quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:07 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vreemd dat haar familie nu pas aan de bel trekt.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:24 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heb je nog lijken gevonden vandaag?
Flink rondje gefietst langs de dijken, dode meeuw gezien.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:24 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heb je nog lijken gevonden vandaag?
De situatie wordt elke dag zorgelijker staat er op FB, alsof ze zich eerder geen zorgen maakte.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:07 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vreemd dat haar familie nu pas aan de bel trekt.
Ik vind het verschil met bijvoorbeeld Anne Faber zo groot, maar misschien is dat vooral omdat het daar dezelfde dag al vrij zeker was dat het foute boel was.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De situatie wordt elke dag zorgelijker staat er op FB, alsof ze zich eerder geen zorgen maakte.
Kan ook zijn dat ze nu pas de gegevens van banken of de telefoon hebben gekregen, Ichelle is tenslotte volwassen en dan mag je zonder iemand wat te zeggen verdwijnen.
Het lukte mij mobiel niet om dat bericht op Facebook te quoten, maar daar staat geen verdere informatie dan in de OP.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat staat er zoal op die Facebook? Ik heb zelf geen Facebook.
Zie wel dat zij een profiel op Instagram heeft.
Deze familie heeft alle opmerkingen onder hun oproep verwijderd, die vragen alleen te delen.quote:Op zondag 3 januari 2021 12:08 schreef Viv het volgende:
[..]
Ichelle is wel een blanke vrouw, ik had daarom wel meer media-aandacht verwacht dan nu het geval is:
https://en.wikipedia.org/wiki/Missing_white_woman_syndrome
Misschien willen ze Ichelle's privacy niet verder schenden dan noodzakelijk, voor het geval ze nog opduikt en die informatie dan voor altijd op straat ligt.quote:Op zondag 3 januari 2021 12:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Deze familie heeft alle opmerkingen onder hun oproep verwijderd, die vragen alleen te delen.
Bij Anne werd iedereen meer betrokken, door de nabestaanden.
Anne had geen geschiedenis van weglopen of ineens wegblijven, misschien is dat in dit geval anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |