Ik vind dit zo'n leuke rubriek.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:17 schreef yannickdv_ het volgende:
Ik ben woest dat de vuile klootzak Bunting de erg sympathieke Ratajski heeft uitgeschakeld in de kwartfinale van dit WK. Ik hoop dat Bunting binnenkort zijn rug breekt waardoor hij niet meer kan deelnemen aan de volgende darttoernooien
Die heb ik nog nooit gebruikt Dat zal in 2021 ook niet gebeuren.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het stelt me wel teleur dat @:zipportal de opgegroeid-met-de-dartpijl-meme nog niet in FB heeft geplaatst.
Ik dacht dat ik mentions had uitgezetquote:
Wie is dat dan? @frozen-asassinquote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gebruikt Dat zal in 2021 ook niet gebeuren.
Wat vind je van haar schilderijen?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
lelijk kapsel, opgedirkt mensch.
Welkom!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik mentions had uitgezeteven m'n instellingen controleren
Zou ze die maken op de manier zoals in de Big Lebowski?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat vind je van haar schilderijen?
Kutquote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat vind je van haar schilderijen?
Ach joh dat kan de beste en slechtste darters overkomen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:17 schreef yannickdv_ het volgende:
Ik ben woest dat de vuile klootzak Bunting de erg sympathieke Ratajski heeft uitgeschakeld in de kwartfinale van dit WK. Ik hoop dat Bunting binnenkort zijn rug breekt waardoor hij niet meer kan deelnemen aan de volgende darttoernooien
moet ik nou quotemeldingen ook al uitzetten?quote:
Dit is toch wel de slechtste act van heel fok.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:17 schreef yannickdv_ het volgende:
Je moet helemaal niets van Dirk.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
moet ik nou quotemeldingen ook al uitzetten?
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Godenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
Dirk en Gerrie.
https://www.instagram.com/p/CJgsVlFB3P-/?igshid=168li202ynd9y
Niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gerrie ziet er niet uit alsof hij een paar miljoentjes heeft verdiend.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
Dirk en Gerrie.
Moet inloggen...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
Dirk en Gerrie.
Zelfs slechter dan die van @KingRoland ?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:30 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dit is toch wel de slechtste act van heel fok.
Lost to a legend today. Unfortunately I didn’t play my best game and Gary played very good. Still had a good tournament and this gives me a lot of motivation to keep doing what I’m doing now! Chin up and focus on 2021. Thanks for al the support means a lot to me❤️quote:
Het schijnt dat @KingRoland heel boos wordt als je hem in DRT mentiont!!!!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs slechter dan die van @:kingroland ?
En daar wordt dan later een recensie over gemaakt.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:39 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Zo kom je ze ook wel eens tegen langs de weg.
Herhalingsgevaar?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:39 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Zo kom je ze ook wel eens tegen langs de weg.
IK GA NU KIJKEN.quote:Lenny_Leonard heeft je zojuist genoemd in topic "Corona COVID-19 forum / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #1236 Goede voornemens hopen wij"
Mooi man. Zodat wij niet dezelfde fout maken.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En daar wordt dan later een recensie over gemaakt.
Waar een mens maar jeuk aan kan hebbenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:39 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het schijnt dat @:kingroland heel boos wordt als je hem in DRT mentiont!!!!
Mag niet van de kerk.
Reacties van maradonnie en radical. Twee grootheden uit de Nederlandse muziek @Mani89quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
Dirk en Gerrie.
Gemeente Den Haag heeft zich mooi laten beflikkeren door een zootje schijthebbers.quote:
Allemaal jouw schuld. @Haagsquote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gemeente Den Haag heeft zich mooi laten beflikkeren door een zootje schijthebbers.
ik heb net normale avondprak op. Straks weer verder met de oliebollen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik gooi bittergarnituur ronde 3 in het vet
Die vreugdevuren voor eeuwig verbieden als straf.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gemeente Den Haag heeft zich mooi laten beflikkeren door een zootje schijthebbers.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Die vreugdevuren voor eeuwig verbieden als straf.
DIT !!!!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoezo is de interactieve tv gids zo tering traag tegenwoordig? Ik ben ziedend.
@:maxi-mus wat is dit voor onzin?
DRT is niet bang voor cojona.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:48 schreef KingRoland het volgende:
heel grappig dat gemention, hopelijk krijgen jullie het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |