Lost to a legend today. Unfortunately I didn’t play my best game and Gary played very good. Still had a good tournament and this gives me a lot of motivation to keep doing what I’m doing now! Chin up and focus on 2021. Thanks for al the support means a lot to me❤️quote:
Het schijnt dat @KingRoland heel boos wordt als je hem in DRT mentiont!!!!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs slechter dan die van @:kingroland ?
En daar wordt dan later een recensie over gemaakt.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:39 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Zo kom je ze ook wel eens tegen langs de weg.
Herhalingsgevaar?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:39 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Zo kom je ze ook wel eens tegen langs de weg.
IK GA NU KIJKEN.quote:Lenny_Leonard heeft je zojuist genoemd in topic "Corona COVID-19 forum / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #1236 Goede voornemens hopen wij"
Mooi man. Zodat wij niet dezelfde fout maken.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En daar wordt dan later een recensie over gemaakt.
Waar een mens maar jeuk aan kan hebbenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:39 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het schijnt dat @:kingroland heel boos wordt als je hem in DRT mentiont!!!!
Mag niet van de kerk.
Reacties van maradonnie en radical. Twee grootheden uit de Nederlandse muziek @Mani89quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
Dirk en Gerrie.
https://www.instagram.com/p/CJgsVlFB3P-/?igshid=168li202ynd9y
Gemeente Den Haag heeft zich mooi laten beflikkeren door een zootje schijthebbers.quote:
Allemaal jouw schuld. @Haagsquote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gemeente Den Haag heeft zich mooi laten beflikkeren door een zootje schijthebbers.
ik heb net normale avondprak op. Straks weer verder met de oliebollen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik gooi bittergarnituur ronde 3 in het vet
Die vreugdevuren voor eeuwig verbieden als straf.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gemeente Den Haag heeft zich mooi laten beflikkeren door een zootje schijthebbers.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Die vreugdevuren voor eeuwig verbieden als straf.
DIT !!!!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoezo is de interactieve tv gids zo tering traag tegenwoordig? Ik ben ziedend.
@:maxi-mus wat is dit voor onzin?
DRT is niet bang voor cojona.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:48 schreef KingRoland het volgende:
heel grappig dat gemention, hopelijk krijgen jullie het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |